zotya975 Elküldve November25, 2010 Megoszt Elküldve November25, 2010 Sziasztok 9 napja vásároltam egy 1.7 td DTL Astrát. A váltóra F-15 van írva és ebben is zörög a nyelestengely csapágy. Találtam egy bontott F-16 os váltót nekem megfelelő áron. De van e külömbség az áttételben vagy bármi másban. Vagy inkább javíttassam az eredetit. Ugy tudom az áttétel más, keresem a táblázatot, de most pont nem találom. Szerintem jobb lenne a csapágyat cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj JocEe Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Sziasztok 9 napja vásároltam egy 1.7 td DTL Astrát. A váltóra F-15 van írva és ebben is zörög a nyelestengely csapágy. Találtam egy bontott F-16 os váltót nekem megfelelő áron. De van e külömbség az áttételben vagy bármi másban. Vagy inkább javíttassam az eredetit. F15-el még nemvolt dolgom, de F16-ból van két fajta is!Egy CR és egy WR...A WR végáttétele 3.55, a CR-é pedig 3.72!Tudd meg a te váltód főáttételét, és kiderül hogy van-e külömbség :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 F15-el még nemvolt dolgom, de F16-ból van két fajta is!Egy CR és egy WR...A WR végáttétele 3.55, a CR-é pedig 3.72!Tudd meg a te váltód főáttételét, és kiderül hogy van-e külömbség :excl: KülöNbség biztos van, CR és WR szinte minden váltótipusból létezik. A váltó oldalán megtalálja a számot, az alapján tudni lehet, hogy mivel is van dolga. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj JocEe Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 KülöNbség biztos van, CR és WR szinte minden váltótipusból létezik. A váltó oldalán megtalálja a számot, az alapján tudni lehet, hogy mivel is van dolga. Énis gondolom h van külömbség, és nemcsak a max nyomaték a külömbség...Tudom hogy nagyjából minden váltóból van CR meg WR... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Énis gondolom h van külömbség, és nemcsak a max nyomaték a külömbség...Tudom hogy nagyjából minden váltóból van CR meg WR... Mégegyszer leírom, hátha így jobban szúrja a szemed: külöNbség. :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj JocEe Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Mégegyszer leírom, hátha így jobban szúrja a szemed: külöNbség. :excl: jólvan na...:( korán van még...legalábbis nekem XD Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Énis gondolom h van külömbség, és nemcsak a max nyomaték a külömbség...Tudom hogy nagyjából minden váltóból van CR meg WR... Sőt, mondok jobbat: a CR és a WR váltókból is van sokféle végáttételű változat (Info), úgyhogy kell az a szám az oldaláról a beazonosításhoz :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Sőt, mondok jobbat: a CR és a WR váltókból is van sokféle végáttételű változat (Info), úgyhogy kell az a szám az oldaláról a beazonosításhoz :lol: Hát igen. Kicsit erős volt, hogy a WR az 3.55-ös, mert az enyém 3.74-es, de van belőle 4.18-as is. :( Azért kíváncsi vagyok, hogy megtalálja-e a számot, mert nem mindegyiken van rajta állítólag. :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj JocEe Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Hát igen. Kicsit erős volt, hogy a WR az 3.55-ös, mert az enyém 3.74-es, de van belőle 4.18-as is. :( Azért kíváncsi vagyok, hogy megtalálja-e a számot, mert nem mindegyiken van rajta állítólag. :excl: Ezt viszont nemtudtam hogy CR-ből meg WR-ből is van több falyta... Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Ezt viszont nemtudtam hogy CR-ből meg WR-ből is van több falyta... Tehát fajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Tehát fajta. Hagyd, még mindig korán van... :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kadett-c Elküldve November26, 2010 Megoszt Elküldve November26, 2010 Ugy tudom az áttétel más, keresem a táblázatot, de most pont nem találom. Szerintem jobb lenne a csapágyat cserélni. És cserélt már valaki ilyen csapágyat. Mit lehet róla tudni? Kúpos,vagy sórós, esetleg dupla sórós? Illetve mi a mérete? Milyen márkát érdemes megvenni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kadett-c Elküldve December8, 2010 Megoszt Elküldve December8, 2010 És cserélt már valaki ilyen csapágyat. Mit lehet róla tudni? Kúpos,vagy sórós, esetleg dupla sórós? Illetve mi a mérete? Milyen márkát érdemes megvenni? Most komolyan. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pjohnny23 Elküldve December8, 2010 Megoszt Elküldve December8, 2010 Sziasztok! Mint ahogy nagy ritkán szoktam, ismét egy kérdéssel fordulnék hozzátok kuplung ügyben. Szal mitől lehet az hogy az 1.4-es 16-os 97-es kombi asztrám olyan érzetet nyújt mintha lenkerekes lenne sajnos(megindul és csak fékezéssel tudok hatékonyan lassítani, persze régen ezzel semmi bajom nem volt).Motorféket elég gyengének érzem, mintha állandóan visszalökné a kuplungtárcsát a motorról mikor ráengedem, és ha meglódulok 2-es 3-as 4-es be, és leveszem finoman a lábamat a gázról állandóan kicsiket aprókat rángat míg lassan lecsillapodik. Nem eget verő a hiba jelenleg de marha idegesítő hogy a szerelők azt állítják a kuplungomnak semmi baja......hogy lehetséges ez szerintetek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ateszeger Elküldve December8, 2010 Megoszt Elküldve December8, 2010 Hello.Nekem zakatol a váltó üresben+ha magasabb fokozat kicsi fordulatnál.De ha kinyomom a kuplungot megszünik a zörgés.Tipp???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve December8, 2010 Megoszt Elküldve December8, 2010 Sziasztok! Mint ahogy nagy ritkán szoktam, ismét egy kérdéssel fordulnék hozzátok kuplung ügyben. Szal mitől lehet az hogy az 1.4-es 16-os 97-es kombi asztrám olyan érzetet nyújt mintha lenkerekes lenne sajnos(megindul és csak fékezéssel tudok hatékonyan lassítani, persze régen ezzel semmi bajom nem volt).Motorféket elég gyengének érzem, mintha állandóan visszalökné a kuplungtárcsát a motorról mikor ráengedem, és ha meglódulok 2-es 3-as 4-es be, és leveszem finoman a lábamat a gázról állandóan kicsiket aprókat rángat míg lassan lecsillapodik. Nem eget verő a hiba jelenleg de marha idegesítő hogy a szerelők azt állítják a kuplungomnak semmi baja......hogy lehetséges ez szerintetek? Első körben én átnézném a teljes(!) vákuumrendszert és kimérném a lambda szondát. Utána kitakarítanám a egr szelepet (nehogy bekavarjon a lambdának) és kimérném a fojtószelep potit. Hello.Nekem zakatol a váltó üresben+ha magasabb fokozat kicsi fordulatnál.De ha kinyomom a kuplungot megszünik a zörgés.Tipp???? Az utolsó 3-4 oldalon sokszor szóba került. Többek között az enyém is hallatja üresben, de még viszonylag szolidan. Ellenőrizd a váltóban az olajszintet. (használd alul a keresőt) Ha pedig tényleg csúnya hangja van el kell gondolkodni a csapágyak-, vagy az egész váltó cseréjén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kadett-c Elküldve December9, 2010 Megoszt Elküldve December9, 2010 Hello.Nekem zakatol a váltó üresben+ha magasabb fokozat kicsi fordulatnál.De ha kinyomom a kuplungot megszünik a zörgés.Tipp???? Én kicsit tapasztalatlan vagyok de szerintem ugyan az a baja mint az enyémnek. Nyeles tengely csapágy szól benne. Úgy gondolóm ha már szét szedjük a váltót akkor érdemes a többi csapágyat cserélni. Kérdés, hogy lehet e gyári vagy aszt megközelítő minőséget venni. Én személyesen a váltót leveszem de széthúzni már nem merem, eszt valami szagemberre bízom majd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pjohnny23 Elküldve December9, 2010 Megoszt Elküldve December9, 2010 Első körben én átnézném a teljes(!) vákuumrendszert és kimérném a lambda szondát. Utána kitakarítanám a egr szelepet (nehogy bekavarjon a lambdának) és kimérném a fojtószelep potit. Köszi a választ! Mennyi a munkadíja egy ilyesfajta vizsgálatnak azt megtudnád saccolni hogy mire számítsak körülbelül?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
balfin Elküldve December10, 2010 Megoszt Elküldve December10, 2010 Sziasztok ! Tudnátok nekem segíteni az x17DTL kódos gépemmel van egy kis gáz. Nagyon nehezen akarja venni az 1-2.-t. Ha berakom csak erőltetve veszi az egyest, mindig 3.-ba sikerül betenni. Főleg hidegben. A szerelő mielőtt megnézte a rudazaton javasolt állítást, de miután megnézte azt mondta, hogy szerencsére csak a rudazatnál v.mi " műanyag kocka " amit ki kell cserélni, mert ki van kopva. Megúszom 1500-ból + 15 perc alatt kicseréli. Azóta böngészem az oldalakat, de sehol nincs ilyen elnevezésű alkatrész. Ha tudná v.ki miről is van szó, esetleg meg is tudná mondani a pontos nevét ami alapján rátalálnék az alkatrész áruházban, hálásan megköszönném neki :lol: Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December10, 2010 Megoszt Elküldve December10, 2010 Sziasztok ! Tudnátok nekem segíteni az x17DTL kódos gépemmel van egy kis gáz. Nagyon nehezen akarja venni az 1-2.-t. Ha berakom csak erőltetve veszi az egyest, mindig 3.-ba sikerül betenni. Főleg hidegben. A szerelő mielőtt megnézte a rudazaton javasolt állítást, de miután megnézte azt mondta, hogy szerencsére csak a rudazatnál v.mi " műanyag kocka " amit ki kell cserélni, mert ki van kopva. Megúszom 1500-ból + 15 perc alatt kicseréli. Azóta böngészem az oldalakat, de sehol nincs ilyen elnevezésű alkatrész. Ha tudná v.ki miről is van szó, esetleg meg is tudná mondani a pontos nevét ami alapján rátalálnék az alkatrész áruházban, hálásan megköszönném neki :lol: Üdv Most így hirtelen nekem sem jut eszembe, hogy lenne ilyen alkatrész. :lol: Inkább a kulissza szimering szokott kikopni és okádni a váltóolajat kifele, de az meg kerek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December11, 2010 Megoszt Elküldve December11, 2010 Most így hirtelen nekem sem jut eszembe, hogy lenne ilyen alkatrész. :lol: Inkább a kulissza szimering szokott kikopni és okádni a váltóolajat kifele, de az meg kerek. Errő lehet szó, de a nevét sajna én sem tudom: Ha ez kikopik éppúgy okozhat váltási nehézséget mint a stift. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December12, 2010 Megoszt Elküldve December12, 2010 :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve December12, 2010 Megoszt Elküldve December12, 2010 http://i120.photobucket.com/albums/o188/as...23032009276.jpg :lol: http://i120.photobucket.com/albums/o188/as...23032009277.jpg ??? Komment? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December12, 2010 Megoszt Elküldve December12, 2010 ??? Komment? :lol: Taplótélapónak: saab váltó vs opel Szerintem pontosabb a saab konzolja,érdemes lenne cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 Taplótélapónak: saab váltó vs opel Szerintem pontosabb a saab konzolja,érdemes lenne cserélni. Ez melyik saab-ból van? :lol: Mennyire cserekompatibilis? (látom, nyesni kell belőle, de a rögzítéseknél is mókolós?) Nekem a fő kínom most az vele, hogy vízszintes keresztbe levő tengely lötyög oldalirányba. Így hiába alkottam meg a többit, oldalra még mindig lötyög a kar :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts