zotya975 Elküldve November25, 2010 Elküldve November25, 2010 Sziasztok 9 napja vásároltam egy 1.7 td DTL Astrát. A váltóra F-15 van írva és ebben is zörög a nyelestengely csapágy. Találtam egy bontott F-16 os váltót nekem megfelelő áron. De van e külömbség az áttételben vagy bármi másban. Vagy inkább javíttassam az eredetit. Ugy tudom az áttétel más, keresem a táblázatot, de most pont nem találom. Szerintem jobb lenne a csapágyat cserélni.
Dj JocEe Elküldve November26, 2010 Elküldve November26, 2010 Sziasztok 9 napja vásároltam egy 1.7 td DTL Astrát. A váltóra F-15 van írva és ebben is zörög a nyelestengely csapágy. Találtam egy bontott F-16 os váltót nekem megfelelő áron. De van e külömbség az áttételben vagy bármi másban. Vagy inkább javíttassam az eredetit. F15-el még nemvolt dolgom, de F16-ból van két fajta is!Egy CR és egy WR...A WR végáttétele 3.55, a CR-é pedig 3.72!Tudd meg a te váltód főáttételét, és kiderül hogy van-e külömbség :excl:
J0hnny Elküldve November26, 2010 Elküldve November26, 2010 F15-el még nemvolt dolgom, de F16-ból van két fajta is!Egy CR és egy WR...A WR végáttétele 3.55, a CR-é pedig 3.72!Tudd meg a te váltód főáttételét, és kiderül hogy van-e külömbség :excl: KülöNbség biztos van, CR és WR szinte minden váltótipusból létezik. A váltó oldalán megtalálja a számot, az alapján tudni lehet, hogy mivel is van dolga.
Dj JocEe Elküldve November26, 2010 Elküldve November26, 2010 KülöNbség biztos van, CR és WR szinte minden váltótipusból létezik. A váltó oldalán megtalálja a számot, az alapján tudni lehet, hogy mivel is van dolga. Énis gondolom h van külömbség, és nemcsak a max nyomaték a külömbség...Tudom hogy nagyjából minden váltóból van CR meg WR...
J0hnny Elküldve November26, 2010 Elküldve November26, 2010 Énis gondolom h van külömbség, és nemcsak a max nyomaték a külömbség...Tudom hogy nagyjából minden váltóból van CR meg WR... Mégegyszer leírom, hátha így jobban szúrja a szemed: külöNbség. :excl:
Dj JocEe Elküldve November26, 2010 Elküldve November26, 2010 Mégegyszer leírom, hátha így jobban szúrja a szemed: külöNbség. :excl: jólvan na...:( korán van még...legalábbis nekem XD
FPepe Elküldve November26, 2010 Elküldve November26, 2010 Énis gondolom h van külömbség, és nemcsak a max nyomaték a külömbség...Tudom hogy nagyjából minden váltóból van CR meg WR... Sőt, mondok jobbat: a CR és a WR váltókból is van sokféle végáttételű változat (Info), úgyhogy kell az a szám az oldaláról a beazonosításhoz :excl:
daykiller Elküldve November26, 2010 Elküldve November26, 2010 Sőt, mondok jobbat: a CR és a WR váltókból is van sokféle végáttételű változat (Info), úgyhogy kell az a szám az oldaláról a beazonosításhoz :lol: Hát igen. Kicsit erős volt, hogy a WR az 3.55-ös, mert az enyém 3.74-es, de van belőle 4.18-as is. :( Azért kíváncsi vagyok, hogy megtalálja-e a számot, mert nem mindegyiken van rajta állítólag. :excl:
Dj JocEe Elküldve November26, 2010 Elküldve November26, 2010 Hát igen. Kicsit erős volt, hogy a WR az 3.55-ös, mert az enyém 3.74-es, de van belőle 4.18-as is. :( Azért kíváncsi vagyok, hogy megtalálja-e a számot, mert nem mindegyiken van rajta állítólag. :excl: Ezt viszont nemtudtam hogy CR-ből meg WR-ből is van több falyta...
spzoli Elküldve November26, 2010 Elküldve November26, 2010 Ezt viszont nemtudtam hogy CR-ből meg WR-ből is van több falyta... Tehát fajta.
Jürgen Elküldve November26, 2010 Elküldve November26, 2010 Tehát fajta. Hagyd, még mindig korán van... :excl:
kadett-c Elküldve November26, 2010 Elküldve November26, 2010 Ugy tudom az áttétel más, keresem a táblázatot, de most pont nem találom. Szerintem jobb lenne a csapágyat cserélni. És cserélt már valaki ilyen csapágyat. Mit lehet róla tudni? Kúpos,vagy sórós, esetleg dupla sórós? Illetve mi a mérete? Milyen márkát érdemes megvenni?
kadett-c Elküldve December8, 2010 Elküldve December8, 2010 És cserélt már valaki ilyen csapágyat. Mit lehet róla tudni? Kúpos,vagy sórós, esetleg dupla sórós? Illetve mi a mérete? Milyen márkát érdemes megvenni? Most komolyan. :lol:
pjohnny23 Elküldve December8, 2010 Elküldve December8, 2010 Sziasztok! Mint ahogy nagy ritkán szoktam, ismét egy kérdéssel fordulnék hozzátok kuplung ügyben. Szal mitől lehet az hogy az 1.4-es 16-os 97-es kombi asztrám olyan érzetet nyújt mintha lenkerekes lenne sajnos(megindul és csak fékezéssel tudok hatékonyan lassítani, persze régen ezzel semmi bajom nem volt).Motorféket elég gyengének érzem, mintha állandóan visszalökné a kuplungtárcsát a motorról mikor ráengedem, és ha meglódulok 2-es 3-as 4-es be, és leveszem finoman a lábamat a gázról állandóan kicsiket aprókat rángat míg lassan lecsillapodik. Nem eget verő a hiba jelenleg de marha idegesítő hogy a szerelők azt állítják a kuplungomnak semmi baja......hogy lehetséges ez szerintetek?
ateszeger Elküldve December8, 2010 Elküldve December8, 2010 Hello.Nekem zakatol a váltó üresben+ha magasabb fokozat kicsi fordulatnál.De ha kinyomom a kuplungot megszünik a zörgés.Tipp????
Guest gorbi Elküldve December8, 2010 Elküldve December8, 2010 Sziasztok! Mint ahogy nagy ritkán szoktam, ismét egy kérdéssel fordulnék hozzátok kuplung ügyben. Szal mitől lehet az hogy az 1.4-es 16-os 97-es kombi asztrám olyan érzetet nyújt mintha lenkerekes lenne sajnos(megindul és csak fékezéssel tudok hatékonyan lassítani, persze régen ezzel semmi bajom nem volt).Motorféket elég gyengének érzem, mintha állandóan visszalökné a kuplungtárcsát a motorról mikor ráengedem, és ha meglódulok 2-es 3-as 4-es be, és leveszem finoman a lábamat a gázról állandóan kicsiket aprókat rángat míg lassan lecsillapodik. Nem eget verő a hiba jelenleg de marha idegesítő hogy a szerelők azt állítják a kuplungomnak semmi baja......hogy lehetséges ez szerintetek? Első körben én átnézném a teljes(!) vákuumrendszert és kimérném a lambda szondát. Utána kitakarítanám a egr szelepet (nehogy bekavarjon a lambdának) és kimérném a fojtószelep potit. Hello.Nekem zakatol a váltó üresben+ha magasabb fokozat kicsi fordulatnál.De ha kinyomom a kuplungot megszünik a zörgés.Tipp???? Az utolsó 3-4 oldalon sokszor szóba került. Többek között az enyém is hallatja üresben, de még viszonylag szolidan. Ellenőrizd a váltóban az olajszintet. (használd alul a keresőt) Ha pedig tényleg csúnya hangja van el kell gondolkodni a csapágyak-, vagy az egész váltó cseréjén.
kadett-c Elküldve December9, 2010 Elküldve December9, 2010 Hello.Nekem zakatol a váltó üresben+ha magasabb fokozat kicsi fordulatnál.De ha kinyomom a kuplungot megszünik a zörgés.Tipp???? Én kicsit tapasztalatlan vagyok de szerintem ugyan az a baja mint az enyémnek. Nyeles tengely csapágy szól benne. Úgy gondolóm ha már szét szedjük a váltót akkor érdemes a többi csapágyat cserélni. Kérdés, hogy lehet e gyári vagy aszt megközelítő minőséget venni. Én személyesen a váltót leveszem de széthúzni már nem merem, eszt valami szagemberre bízom majd.
pjohnny23 Elküldve December9, 2010 Elküldve December9, 2010 Első körben én átnézném a teljes(!) vákuumrendszert és kimérném a lambda szondát. Utána kitakarítanám a egr szelepet (nehogy bekavarjon a lambdának) és kimérném a fojtószelep potit. Köszi a választ! Mennyi a munkadíja egy ilyesfajta vizsgálatnak azt megtudnád saccolni hogy mire számítsak körülbelül?!
balfin Elküldve December10, 2010 Elküldve December10, 2010 Sziasztok ! Tudnátok nekem segíteni az x17DTL kódos gépemmel van egy kis gáz. Nagyon nehezen akarja venni az 1-2.-t. Ha berakom csak erőltetve veszi az egyest, mindig 3.-ba sikerül betenni. Főleg hidegben. A szerelő mielőtt megnézte a rudazaton javasolt állítást, de miután megnézte azt mondta, hogy szerencsére csak a rudazatnál v.mi " műanyag kocka " amit ki kell cserélni, mert ki van kopva. Megúszom 1500-ból + 15 perc alatt kicseréli. Azóta böngészem az oldalakat, de sehol nincs ilyen elnevezésű alkatrész. Ha tudná v.ki miről is van szó, esetleg meg is tudná mondani a pontos nevét ami alapján rátalálnék az alkatrész áruházban, hálásan megköszönném neki :lol: Üdv
daykiller Elküldve December10, 2010 Elküldve December10, 2010 Sziasztok ! Tudnátok nekem segíteni az x17DTL kódos gépemmel van egy kis gáz. Nagyon nehezen akarja venni az 1-2.-t. Ha berakom csak erőltetve veszi az egyest, mindig 3.-ba sikerül betenni. Főleg hidegben. A szerelő mielőtt megnézte a rudazaton javasolt állítást, de miután megnézte azt mondta, hogy szerencsére csak a rudazatnál v.mi " műanyag kocka " amit ki kell cserélni, mert ki van kopva. Megúszom 1500-ból + 15 perc alatt kicseréli. Azóta böngészem az oldalakat, de sehol nincs ilyen elnevezésű alkatrész. Ha tudná v.ki miről is van szó, esetleg meg is tudná mondani a pontos nevét ami alapján rátalálnék az alkatrész áruházban, hálásan megköszönném neki :lol: Üdv Most így hirtelen nekem sem jut eszembe, hogy lenne ilyen alkatrész. :lol: Inkább a kulissza szimering szokott kikopni és okádni a váltóolajat kifele, de az meg kerek.
zotya975 Elküldve December11, 2010 Elküldve December11, 2010 Most így hirtelen nekem sem jut eszembe, hogy lenne ilyen alkatrész. :lol: Inkább a kulissza szimering szokott kikopni és okádni a váltóolajat kifele, de az meg kerek. Errő lehet szó, de a nevét sajna én sem tudom: Ha ez kikopik éppúgy okozhat váltási nehézséget mint a stift.
Tiv. Elküldve December12, 2010 Elküldve December12, 2010 http://i120.photobucket.com/albums/o188/as...23032009276.jpg :lol: http://i120.photobucket.com/albums/o188/as...23032009277.jpg ??? Komment? :lol:
J0hnny Elküldve December12, 2010 Elküldve December12, 2010 ??? Komment? :lol: Taplótélapónak: saab váltó vs opel Szerintem pontosabb a saab konzolja,érdemes lenne cserélni.
Dáwid Elküldve December13, 2010 Elküldve December13, 2010 Taplótélapónak: saab váltó vs opel Szerintem pontosabb a saab konzolja,érdemes lenne cserélni. Ez melyik saab-ból van? :lol: Mennyire cserekompatibilis? (látom, nyesni kell belőle, de a rögzítéseknél is mókolós?) Nekem a fő kínom most az vele, hogy vízszintes keresztbe levő tengely lötyög oldalirányba. Így hiába alkottam meg a többit, oldalra még mindig lötyög a kar :lol:
Recommended Posts