hening Elküldve Október8, 2010 Megoszt Elküldve Október8, 2010 Amúgy itt a képen csak az F13 látszik. A folytatása hol van? Innen okosodj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október8, 2010 Megoszt Elküldve Október8, 2010 Két kérdésem lenne váltóval kapcsolatban: 1. Az enyémben F13-as váltó van, ha szemben állok az autóval akkor előlről megy a váltóba egy kétvezetékes csatlakozó, az miaz? 2. A váltóm eléggé zörgős (belül a váltókarnál) a GYIK-ban leírt váltórudazat beállítással orvosolható ez a probléma. Egyébként a rázkódástól zörög, mert ha megfogom a váltókart akkor nem rázkódik--> nem zörög. Gondolom az a gumikarika amit ma vettem Csergőéknél aranyért, neked is ki van már pusztulva a váltókaron :) (én már a harmadikat fogyasztom holnaptól :D :D :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Október11, 2010 Megoszt Elküldve Október11, 2010 Gondolom az a gumikarika amit ma vettem Csergőéknél aranyért, neked is ki van már pusztulva a váltókaron :) (én már a harmadikat fogyasztom holnaptól :D :D :D ) Köszi az infót, majd a napokban leszedem a szoknyát és megvizsgálom a dolgokat. Már persze, ha ott kell keresnem a hibát, de mivel a zörgés onnan jön, így gondolom ott van vmi kilazulva/elkopva. Hány aranyat adtál érte, ha megkérdezhetem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darren Elküldve Október11, 2010 Megoszt Elküldve Október11, 2010 Innen okosodj. Köszi! Holnap reggel megnézem ismét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október11, 2010 Megoszt Elküldve Október11, 2010 Köszi az infót, majd a napokban leszedem a szoknyát és megvizsgálom a dolgokat. Már persze, ha ott kell keresnem a hibát, de mivel a zörgés onnan jön, így gondolom ott van vmi kilazulva/elkopva. Hány aranyat adtál érte, ha megkérdezhetem? 1300-at <_< Viszont azóta kicsit jobb váltani :) (szinte már furcsa hogy elsőre be tudom húzni kettőbe, és nem kell ráhúzni mégegyszer :icon13: :lol: ) Meg volt nyúlva a karika, és becsípődött pont a kettesnél. Így elég sokszor nem sikerül behúzni kettőbe, mert megakadt a kar :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 1300-at <_< Viszont azóta kicsit jobb váltani :) (szinte már furcsa hogy elsőre be tudom húzni kettőbe, és nem kell ráhúzni mégegyszer :icon13: :lol: ) Meg volt nyúlva a karika, és becsípődött pont a kettesnél. Így elég sokszor nem sikerül behúzni kettőbe, mert megakadt a kar :D Köszi az infót. Tegnap leszedtem a szoknyát és belekuksiztam, de nem tudtam eldönteni milyen gumi bizbaszról írtál. Tudnál segíteni, esetleg fotó+piros karika kombó? -_- És némi leírás a csere menetéről? Mivel elég hűvös volt odakint, ezért hamar elment a kedvem a nézelődéstől, így azt sem néztem meg, hogyan lehet ott lebontani/szétszedni az egységeket... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 Köszi az infót. Tegnap leszedtem a szoknyát és belekuksiztam, de nem tudtam eldönteni milyen gumi bizbaszról írtál. Tudnál segíteni, esetleg fotó+piros karika kombó? :) És némi leírás a csere menetéről? Mivel elég hűvös volt odakint, ezért hamar elment a kedvem a nézelődéstől, így azt sem néztem meg, hogyan lehet ott lebontani/szétszedni az egységeket... Végülis nincs ott olyan sok dolog. Egyszerűen ahol a műanyag váltórúd átmegy a motortérből jövő fém rúd karikáján ott van egy gumigyűrű. Legallul van egy stift azt kihúzod, és kivehető az egész. Onnan már látni fogod. Nagyjából itt: Csak ez egy Corsa váltórúd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Végülis nincs ott olyan sok dolog. Egyszerűen ahol a műanyag váltórúd átmegy a motortérből jövő fém rúd karikáján ott van egy gumigyűrű. Legallul van egy stift azt kihúzod, és kivehető az egész. Onnan már látni fogod. Nagyjából itt: Csak ez egy Corsa váltórúd. Köszi Zotya! Hétvégén megnézem, és remélem Unixék is tudnak ilyen baszomfittyet beszerezni. Csergőék nekem messze vannak, és mostanság nincs más dolgom Pesten. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Köszi Zotya! Hétvégén megnézem, és remélem Unixék is tudnak ilyen baszomfittyet beszerezni. Csergőék nekem messze vannak, és mostanság nincs más dolgom Pesten. Pedig október van <_< :D Alul, a váltókar alján van egy csap, aminek a füle föl van pattintva a váltórúdra. A patentos részt elnyomod balra, akkor leugrik és utána ki tudod húzni a csapot hátrafelé. Ha kihúztad, akkor fölfelé ki tudod húzni az egész kart. :icon13: Ha már a kezedben van, akkor már elég jól látszik hogy, hogyan és mit kell lehúzni :) szerk.: Itt is látni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
a_lajos Elküldve Október17, 2010 Megoszt Elküldve Október17, 2010 Üdv mindenkinek!! 92-es c18nz automataváltos astrám van. Állítólag van olajszűrő az automata váltobann, a szerelőm meg azt mondta, hogy nincs. Tud erről valaki valamit?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október17, 2010 Megoszt Elküldve Október17, 2010 Állítólag van olajszűrő az automata váltóban, a szerelőm meg azt mondta, hogy nincs. Tud erről valaki valamit?? Van biza :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
a_lajos Elküldve Október17, 2010 Megoszt Elküldve Október17, 2010 Van biza :) S há vajonn hol van??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október17, 2010 Megoszt Elküldve Október17, 2010 S há vajonn hol van??? A váltón belül.. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
a_lajos Elküldve Október17, 2010 Megoszt Elküldve Október17, 2010 A váltón belül.. :D :) Ennél pontosabban lehetne-e?? Esetleg valami szakirodalmad van-e?? Neked is automatád van?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október17, 2010 Megoszt Elküldve Október17, 2010 :) Ennél pontosabban lehetne-e?? Esetleg valami szakirodalmad van-e?? Neked is automatád van?? Ne sértegesd :icon13: <_< :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október18, 2010 Megoszt Elküldve Október18, 2010 :) Ennél pontosabban lehetne-e?? A váltóházon belül van, az egyik csőnél -egyébként egy kis fém kosárról van szó. Egy haverom akarta betenni a kadettjébe és azt nézegettem meg hogyan is néz ki :icon13: Ne sértegesd :D :lol: :D Ott a pont -_- eszem ágában sincs ótómatikot szerezni B) sokkal több a hibalehetőség vele, ráadásul télen nagy szívás az olajat is melengetni benne, elég ha a motor bemelegszik.. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október18, 2010 Megoszt Elküldve Október18, 2010 Pedig jó az automata. Nekem az Omegában le kellet venni a váltó alján a deknit. ott folyt ki az olaj, és a szűrő is ott volt. Nem kellett cserélni, mert fém szövésű volt. Jól kimostuk és ment vissza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október27, 2010 Megoszt Elküldve Október27, 2010 ...... Nézd meg a váltó teljes számát az oldalán (bal első keréktől benézve látható), lehet benzinesé van benne. Alig találtam meg a sok trutyitól. :o ..... Végül is letakarítottam a váltót, és a legalján találtam ezeket a számokat. A30041 W3 55 Mint ahogy ezen a képen is van a számsor legalul a kép alján. Erre gondoltál? :) F15-re az opel-infos ezt hozza. De ebbe nemigazán látok bele. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október27, 2010 Megoszt Elküldve Október27, 2010 Alig találtam meg a sok trutyitól. :o ..... Végül is letakarítottam a váltót, és a legalján találtam ezeket a számokat. A30041 W3 55 Mint ahogy ezen a képen is van a számsor legalul a kép alján. Erre gondoltál? :D Hát... igazából úgy kéne ahogy a képen. Nekem is így van, hogy az eleje A-val kezdődik, majd a végén az utolsó hét karakter: F15W374. Neked csak a W355 van rajta ezekszerint? Mert ez amúgy azt jelenti, hogy a leghosszabb váltó és a legnagyobb végáttétellel rendelkezik (1 a 3.55-höz), amit opelbe raktak, enyém egy számmal rövidebb. Mégis majdnem 130-cal megyek 3000-s fordulatnál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október27, 2010 Megoszt Elküldve Október27, 2010 Hát... igazából úgy kéne ahogy a képen. Nekem is így van, hogy az eleje A-val kezdődik, majd a végén az utolsó hét karakter: F15W374. Neked csak a W355 van rajta ezekszerint? Mert ez amúgy azt jelenti, hogy a leghosszabb váltó és a legnagyobb végáttétellel rendelkezik (1 a 3.55-höz), amit opelbe raktak, enyém egy számmal rövidebb. Mégis majdnem 130-cal megyek 3000-s fordulatnál. Fotót sajna nem tudok csinálni, nincs itthol a gépem, de igen csak ennyit ír rajta sajna :o A30041 W3 55 Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október27, 2010 Megoszt Elküldve Október27, 2010 Fotót sajna nem tudok csinálni, nincs itthol a gépem, de igen csak ennyit ír rajta sajna :o A30041 W3 55 Aham, az F szám akkor is kéne, bár 15-ös lesz, mivel a 13-ast hamarabb kinyírná a motor, mivel 132Nm-t tud gyári megadás szerint az X17DTL. Enyém csak 125Nm, de F15-ös váltó, amit furcsálok két dolog miatt is. Egyik, hogy minek kell ekkora, másrészt spzoli egykori x16szr-én f13-as volt (ugye szériatesók a kocsijaink (karosszéria, motor, felszereltség)). Régebbi váltókon van felül még az F15-ös szám. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október27, 2010 Megoszt Elküldve Október27, 2010 Telós képet tudtam csak csinálni, de végül is látszik ezen is a lényeg. Nekem felül ez van! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október27, 2010 Megoszt Elküldve Október27, 2010 Telós képet tudtam csak csinálni, de végül is látszik ezen is a lényeg. http://s2.images.www.tvn.hu/2010/10/27/17/...aae80241a82.jpg Akkor az amit mondtam. W azt jelenti, hogy hosszú áttételezésű váltó, 3.55 pedig a végáttételt jelenti, ami szintén a leghosszabb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október27, 2010 Megoszt Elküldve Október27, 2010 Akkor az amit mondtam. W azt jelenti, hogy hosszú áttételezésű váltó, 3.55 pedig a végáttételt jelenti, ami szintén a leghosszabb. Akkor elvileg szerinted is ilyen kéne legyen az eredetije nem? :o Vagy mégiscsak a generátortól kaphat rossz értéket a fordulatszámmérő? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október27, 2010 Megoszt Elküldve Október27, 2010 Akkor elvileg szerinted is ilyen kéne legyen az eredetije nem? :o Vagy mégiscsak a generátortól kaphat rossz értéket a fordulatszámmérő? :D Elvileg valami gebasz van. Mert mint említettem ugye, hogy nekem 125kmh körüli értéket mutat, ha pontosan 3000-t pörög a motor, neked meg épphogy 100-at. GPS-szel mérted ha jól tudom és ott csak 10kmh-s eltérés volt, tehát vagy a váltó nem olyan, mint kéne vagy a generátorról érkező jel. Bár utóbbi esetében nem szabadna "jól" működnie szerintem. W=1102-es órám van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts