brummy Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 sziasztok. szeretnek egy astra F-be C20NE-t betenni turboval. eggyes szakik szerint a legjobb valto szamomra az az F18-as lenne. gyorsulasi versenyekre jarok es a mostani valtom ami egy F16CR vacakol, mert nem tudom megporgetni csak a jobboldali kereket. utannaolvastam es allitolag az F18+ valtoban letezik bepitet sperr lamellas difi, ami nekem nagyon kellene. kerdesem: latott mar valaki iesmit?? fizikailag es nem csak kepeken es internetes oldalakon? allitolag 93 vagy 94 utanni C20XE-s astra, vectra es caliba szereltek elore is koszi :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 sziasztok. szeretnek egy astra F-be C20NE-t betenni turboval. eggyes szakik szerint a legjobb valto szamomra az az F18-as lenne. gyorsulasi versenyekre jarok es a mostani valtom ami egy F16CR vacakol, mert nem tudom megporgetni csak a jobboldali kereket. utannaolvastam es allitolag az F18+ valtoban letezik bepitet sperr lamellas difi, ami nekem nagyon kellene. kerdesem: latott mar valaki iesmit?? fizikailag es nem csak kepeken es internetes oldalakon? allitolag 93 vagy 94 utanni C20XE-s astra, vectra es caliba szereltek elore is koszi :) Ez mondjuk jobb helyen lenne itt : http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...&start=2940 :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 sziasztok. szeretnek egy astra F-be C20NE-t betenni turboval. eggyes szakik szerint a legjobb valto szamomra az az F18-as lenne. gyorsulasi versenyekre jarok es a mostani valtom ami egy F16CR vacakol, mert nem tudom megporgetni csak a jobboldali kereket. utannaolvastam es allitolag az F18+ valtoban letezik bepitet sperr lamellas difi, ami nekem nagyon kellene. kerdesem: latott mar valaki iesmit?? fizikailag es nem csak kepeken es internetes oldalakon? allitolag 93 vagy 94 utanni C20XE-s astra, vectra es caliba szereltek elore is koszi :) Az F18+ a közhiedelemmel ellentétben nem sperres, a + annyit jelent, hogy erősebbek a fogaskerekek, mint a sima F18-ban. Az F18-ak pedig mind erősebbek, mint az F16-ok és az F20-ak, mert nem üreges a nyelestengely. C20NE turbóval kapcsolatban meg annyit, hogy mire rendesen megcsinálod, az se lesz sokkal olcsóbb, mint egy C20LET motor vásárlása. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
brummy Elküldve Szeptember27, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2010 koszonom szepen.. demo.. C20LET van egy csomo.. de C20NE turbo? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember27, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2010 koszonom szepen.. demo.. C20LET van egy csomo.. de C20NE turbo? :) Az is van gyáriban, csak opelbe nem rakták gyárilag. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve Október2, 2010 Megoszt Elküldve Október2, 2010 Sziasztok! Egy kérdésem lenne! Hirtelen elindulásnál miért lehet az hogy 1-esből kinyomja üresbe? De nem mindig THx :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október2, 2010 Megoszt Elküldve Október2, 2010 Sziasztok! Egy kérdésem lenne! Hirtelen elindulásnál miért lehet az hogy 1-esből kinyomja üresbe? De nem mindig THx :D Talán szinkron hiba? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október2, 2010 Megoszt Elküldve Október2, 2010 Sziasztok! Egy kérdésem lenne! Hirtelen elindulásnál miért lehet az hogy 1-esből kinyomja üresbe? De nem mindig THx :) Első körben be kell állítani a váltórudazatot, leírás a Gyik-ben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve Október2, 2010 Megoszt Elküldve Október2, 2010 Első körben be kell állítani a váltórudazatot, leírás a Gyik-ben. nem rég volt beállítva amikor kulissza felújítás volt Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október2, 2010 Megoszt Elküldve Október2, 2010 nem rég volt beállítva amikor kulissza felújítás volt Hááát akkor nincs ötletem, a nagykönyv ezt írja. :) Azért ellenörizheted, sokáig nem tart. Váltókart balra ütközésig elhúz, a jelet figyeld, a váltón meg be kell menni a fúróhegynek/rugós pöcöknek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Október2, 2010 Megoszt Elküldve Október2, 2010 Hali! Mai nap megejtettem a difi fedél leszedését és a difi vizsgálgatását! Mindennel van holtjáték nem éppen hangya######nyi...a Keréktől a féltengelyig majd a váltófogaskerekeig majd a Difi fő fogaskerékig majd a bolygókerekekig. ------------------------------------------------------------------------------------------------- Készítettem pár képet, ez jó lessz másoknak is akik még nem szedték le a fedelet de le akarják :) .......... Szép leírás, nem kéne gyikbe berakni fotóstól mindenestől? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Október2, 2010 Megoszt Elküldve Október2, 2010 Sziasztok! Egy kérdésem lenne! Hirtelen elindulásnál miért lehet az hogy 1-esből kinyomja üresbe? De nem mindig THx :) Ha rendesen be van állítva a váltórudazat, nincs túlzott holtjáték sehol, akkor kellemetlenebb a helyzet. A kapcsolóvilla tengelyének reteszelése szórakozik. Használd így, amíg csak tudod. Elég csak utána dönteni a sorsáról. Szép leírás, nem kéne gyikbe berakni fotóstól mindenestől? Szép leírás, de szerintem csavarokat és tömítést különböző nézetből fényképezve sokan láttak már. Egyedül csak a difi látványa okozhat némi (vagy nemi) izgalmat, de abból sem látszik túl sok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nono88 Elküldve Október2, 2010 Megoszt Elküldve Október2, 2010 Hát csak 1 telefon volt nálam sajnos... :) mostanában nem szedem szét még1x Esetleg szavazzuk meg :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve Október3, 2010 Megoszt Elküldve Október3, 2010 Ha rendesen be van állítva a váltórudazat, nincs túlzott holtjáték sehol, akkor kellemetlenebb a helyzet. A kapcsolóvilla tengelyének reteszelése szórakozik. Használd így, amíg csak tudod. Elég csak utána dönteni a sorsáról. Szép leírás, de szerintem csavarokat és tömítést különböző nézetből fényképezve sokan láttak már. Egyedül csak a difi látványa okozhat némi (vagy nemi) izgalmat, de abból sem látszik túl sok. Thx az infót! Majd ha kuplungozásra kerül a sor kiderül :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Október7, 2010 Megoszt Elküldve Október7, 2010 Hát csak 1 telefon volt nálam sajnos... :) mostanában nem szedem szét még1x Esetleg szavazzuk meg :D Én szavazok melletted! :D Egyébként sztem beleöntheted a fél litert is, mert amikor én is megvettem hasonlóképp jártam el és nekem két litert adtak hozzá amire azt mondták kell is bele. C14NZ motorom van a váltót nem tudom de ha érdekes megnézem délután/hnap... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október7, 2010 Megoszt Elküldve Október7, 2010 Sziasztok! Egy kérdésem lenne! Hirtelen elindulásnál miért lehet az hogy 1-esből kinyomja üresbe? De nem mindig THx :D Azért van mert hirtelen indulsz el. :) Indulj nem hirtelen, használd nyugisan amíg működik, és addig gyűjtögethetsz :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darren Elküldve Október7, 2010 Megoszt Elküldve Október7, 2010 Sziasztok! Csal kilométerórám, ezért egy másik topic-ban oda jutottunk, hogy lehet, hogy valamilyen tök más autóba való váltóm van, mint ami kellene, hogy legyen (F Astra, 1996, X14NZ) Kerestem a váltón a számot, de nem találtam ott, ahol lennie kellene, pedig eléggé végigtapogattam (alul nem, mert nem fértem hozzá, de kitekert kormány mellett néztem a váltó oldalát is). Találtam más számokat viszont, de ezek köszönőviszonyban sincsenek azzal, amikről beszélgettetek eddig. Ezek a számok egymás alatt három sorban a következők: 808980-6 90 344 608 9186 (elvileg ezek, bár lehet, hogy valahol nem jól láttam, mert bár letakarítottam a szükséges helyen az olajsarat, nem feltétlenül látszódott rendesen) Csatolom a képeket is. Ennél az utolsónál azt jelöltem be, hogy hol találtam a számokat. Ez az a konzol, amire maga a váltórudazat csatlakozik a csuklóval. Ki tudná megmondani, hogy milyen váltó van az autómban? Köszi és üdv: Darren Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október7, 2010 Megoszt Elküldve Október7, 2010 Sziasztok! Sajnos ez pont nem az a szám, mivel ez a kulisszáé mind. A váltónak oldalt van a bal kerék felől, alul egy kis sávban, már bánom, hogy anno nem csináltam róla fotót. Valahogy így kéne kinéznie az adatoknak rajta: F 13 W 4.18 Természtesen ez nem azt jelenti, hogy ez van ráírva, bár X14NZ-hez nem nagyon raktak hosszabb váltót szerintem. Legalábbis általános ismereteim és az itt leírtak szerint 4.18-as végűekkel szerelték az C/X14NZ motorokat. Szerk: egyébként az enyémben F 15 W 3.74-es váltó van (második leghosszabb) és mégis W1102-es óra van hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október7, 2010 Megoszt Elküldve Október7, 2010 Sziasztok! Itt is kerested? Pont a váltórudazat alatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október7, 2010 Megoszt Elküldve Október7, 2010 Itt is kerested? http://kepfeltoltes.hu/101007/P6090001_www...ltoltes.hu_.jpg Pont a váltórudazat alatt. Kereste. Telefonon elmondtam hogy merre kéne lennie, aztmondta hogy mosás után se látszódott, úgyhogy tapogatva is kereste, de nem találta :) Nem lehet hogy annyira más váltó van ott amin még a számok is máshol vannak? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darren Elküldve Október7, 2010 Megoszt Elküldve Október7, 2010 Itt is kerested? Pont a váltórudazat alatt. Igen. Nem fértem hozzá teljesen, ezért próbáltam kitapogatni, de sehol a rudazat környékén nem találtam számot, Dawid el is mondta nekem, hogy hol van (köszönöm). Az egyik fotón, amit találtam a fórumon oldalt van a szám, de én itt kitekert kormány mellett sem láttam, és ott is végigtapogattam. Hol lehet még az a fránya szám? Alul esetleg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darren Elküldve Október7, 2010 Megoszt Elküldve Október7, 2010 Itt is kerested? Pont a váltórudazat alatt. Amúgy itt a képen csak az F13 látszik. A folytatása hol van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október8, 2010 Megoszt Elküldve Október8, 2010 Igen. Nem fértem hozzá teljesen, ezért próbáltam kitapogatni, de sehol a rudazat környékén nem találtam számot, Dawid el is mondta nekem, hogy hol van (köszönöm). Az egyik fotón, amit találtam a fórumon oldalt van a szám, de én itt kitekert kormány mellett sem láttam, és ott is végigtapogattam. Hol lehet még az a fránya szám? Alul esetleg? Hát amiről tudok, az vagy fent, vagy oldalt van. :) Amúgy itt a képen csak az F13 látszik. A folytatása hol van? Nem tudom, fent nincs az biztos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Október8, 2010 Megoszt Elküldve Október8, 2010 Két kérdésem lenne váltóval kapcsolatban: 1. Az enyémben F13-as váltó van, ha szemben állok az autóval akkor előlről megy a váltóba egy kétvezetékes csatlakozó, az miaz? 2. A váltóm eléggé zörgős (belül a váltókarnál) a GYIK-ban leírt váltórudazat beállítással orvosolható ez a probléma. Egyébként a rázkódástól zörög, mert ha megfogom a váltókart akkor nem rázkódik--> nem zörög. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október8, 2010 Megoszt Elküldve Október8, 2010 Két kérdésem lenne váltóval kapcsolatban: 1. Az enyémben F13-as váltó van, ha szemben állok az autóval akkor előlről megy a váltóba egy kétvezetékes csatlakozó, az miaz? 2. A váltóm eléggé zörgős (belül a váltókarnál) a GYIK-ban leírt váltórudazat beállítással orvosolható ez a probléma. Egyébként a rázkódástól zörög, mert ha megfogom a váltókart akkor nem rázkódik--> nem zörög. 1. tolatólámpa kapcsoló. 2. inkább a váltókar mechanikáját kéne orvosolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts