wzsolt_1.6_16V Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Sziasztok az autómataváltóm eddig jó volt. az volt régen a mániája hogy meg a motor hideg volt nemengedte elindulni a kocsit hanem villogot a sport lámpája. ez valamilyen módon megszűnt nem is tudom hogy, váltóolaj lett benne cserélve (szervízben) és megint előjött a probléma. Annyi hogy dexron II helyett dexron III került bele nem GM olaj hanem castrol. ez lenne a probléma? Csak egy ötlet: Nem lehet, hogy valami kábel kontakthiba? Olajcserekor megpiszkálták azt ismét előjött. A Betöltő és leeresztő környékén ha vannak elektromos vezetékek azokat esetleg mozgasd meg hátha megjavul. Vagy gurítsd vissza a szevízbe, hogy mióta hozzányúltak azóta... Hátha megkeresik a hibát :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 A múlt héten kicseréltem a váltó rudazat szimeringjét.Nem ment nehezen és jó is lett,azóta szobatiszta.A napokban viszont észre vettem,hogy nem megy a tolató lámpám.Lehet e kettő között valami összefüggés?Esetleg nem raktam vissza jól a kulisszát?Vagy máshol keressem a dolog titkait? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 A múlt héten kicseréltem a váltó rudazat szimeringjét.Nem ment nehezen és jó is lett,azóta szobatiszta.A napokban viszont észre vettem,hogy nem megy a tolató lámpám.Lehet e kettő között valami összefüggés?Esetleg nem raktam vissza jól a kulisszát?Vagy máshol keressem a dolog titkait? :D Lehet elmozdult a csati, ott van valahol a kapcsoló betekerve a váltó tetejébe-oldalába. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Lehet elmozdult a csati, ott van valahol a kapcsoló betekerve a váltó tetejébe-oldalába. Megnézem,ha eláll az eső.Azt hittem rosszul raktam össze,bár elég egyszerű szerkezet Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Megnézem,ha eláll az eső.Azt hittem rosszul raktam össze,bár elég egyszerű szerkezet Köszi Sanszosabb, hogy vagy a kapcsoló adta meg magát, vagy mind2 izzód egyszerre ment ki. De nagyobb a valószínűsége a kapcsolóhibának. Húzd le a csatit, zárd össze a két lábat, indítsd el a kocsit. Ha a lámpa világítani kezd, akkor ott a gond. A másik eshetőség a kapcsolóhibájának kizárása. Csatit lehúzod, beteszed a szekeret rettenetesbe, és multiteszterrel mérsz egy szakadásvizsgálatot a csati két lábán. Ha azt mutatja, hogy zárt az áramkör, akkor valami más a gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Sanszosabb, hogy vagy a kapcsoló adta meg magát, vagy mind2 izzód egyszerre ment ki. De nagyobb a valószínűsége a kapcsolóhibának. Húzd le a csatit, zárd össze a két lábat, indítsd el a kocsit. Ha a lámpa világítani kezd, akkor ott a gond. A másik eshetőség a kapcsolóhibájának kizárása. Csatit lehúzod, beteszed a szekeret rettenetesbe, és multiteszterrel mérsz egy szakadásvizsgálatot a csati két lábán. Ha azt mutatja, hogy zárt az áramkör, akkor valami más a gond. villanyszerelő vagyok,köszi :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 villanyszerelő vagyok,köszi :P Én kérek elnézést. ^_^ Senkinek nincs kiírva a foglalkozása az aláírásába, szóval alapul vesszük a laikus embernek mondjuk variációt. Szerintem ezzel nem csak én vagyok így :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Sanszosabb, hogy vagy a kapcsoló adta meg magát, vagy mind2 izzód egyszerre ment ki. De nagyobb a valószínűsége a kapcsolóhibának. Húzd le a csatit, zárd össze a két lábat, indítsd el a kocsit. Ha a lámpa világítani kezd, akkor ott a gond. A másik eshetőség a kapcsolóhibájának kizárása. Csatit lehúzod, beteszed a szekeret rettenetesbe, és multiteszterrel mérsz egy szakadásvizsgálatot a csati két lábán. Ha azt mutatja, hogy zárt az áramkör, akkor valami más a gond. Mind két izzó? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Mind két izzó? :D Semmi sem kizárt ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Én kérek elnézést. ^_^ Senkinek nincs kiírva a foglalkozása az aláírásába, szóval alapul vesszük a laikus embernek mondjuk variációt. Szerintem ezzel nem csak én vagyok így :D Nincs gond,csak kérdeztem,megbeszéltük.Megnézem a kapcsoló csatiját.Vagy csak előre megyek :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Semmi sem kizárt ^_^ Végülis előrordulhat. De ez hátul egy izzócserével kiszűrhető fél perc alatt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Kérdem én, mennyire pontos a TID-nek a sebességmérője? Van egy olyan megérzésem, hogy dobhatom a kukába a km orámat. Tegnap mentem siófokra, és azt vettem észre, hogy 2-ben eddig úgy 40 alatt már kapcsoltam a 3-at, most meg elment egészen 5ig, mire annyira kipörgött mint szokott. Hang után vezetek általában, és most is annyira nyomtam neki mint szoktam, és az óra mutatott 110-et olyan 90es tempo környékén. Lakott területen visszavettem 70-re, megnyomtam a két gombot, és a TID pedig 51 km/h-t írt. Arról nem is beszélve, hogy ha elindulok álló helyből és épp hogy gurulok, már fel is ugrik a mutató 30ig. A másik poén, hogy 50 felett úgy hullámzik a mutató amikor rájön a dili, hogy tengeribeteg leszek tőle. Eddig néha néha csinálta azt, hogy 70 környékén picit remegett, de most ezt elhagyta és egy 20-assal többet mutat, és rájött a hullámozhatnék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Kérdem én, mennyire pontos a TID-nek a sebességmérője? Van egy olyan megérzésem, hogy dobhatom a kukába a km orámat. Tegnap mentem siófokra, és azt vettem észre, hogy 2-ben eddig úgy 40 alatt már kapcsoltam a 3-at, most meg elment egészen 5ig, mire annyira kipörgött mint szokott. Hang után vezetek általában, és most is annyira nyomtam neki mint szoktam, és az óra mutatott 110-et olyan 90es tempo környékén. Lakott területen visszavettem 70-re, megnyomtam a két gombot, és a TID pedig 51 km/h-t írt. Arról nem is beszélve, hogy ha elindulok álló helyből és épp hogy gurulok, már fel is ugrik a mutató 30ig. A másik poén, hogy 50 felett úgy hullámzik a mutató amikor rájön a dili, hogy tengeribeteg leszek tőle. Eddig néha néha csinálta azt, hogy 70 környékén picit remegett, de most ezt elhagyta és egy 20-assal többet mutat, és rájött a hullámozhatnék. A TID ötven valamennyi (asszem 53 fölött nem mér) Kérjél kölcsön egy GPS-t valakitől, és akkor látod mi történik. Ha remeg a mutató akkor valszeg a km-spirálod adta meg magát. Ha gebac van, akkor szólj, és vedd meg az egyik km-órámat :P :D ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 A TID ötven valamennyi (asszem 53 fölött nem mér) Kérjél kölcsön egy GPS-t valakitől, és akkor látod mi történik. Ha remeg a mutató akkor valszeg a km-spirálod adta meg magát. Ha gebac van, akkor szólj, és vedd meg az egyik km-órámat ;) :D ^_^ 53-ig mér a TID. Nem hinném, hogy a spirál adta meg magát, mert többet mutat az óra mint kéne, nem kevesebbet, hogy csúszna a spirál. Azt tudom, hogy nem gyári a spirál benne, mert akkor nem szabadna remegnie. Ha km órat akarok venni akkor meg fordulatszámmérőset fogok venni, szóval buktál. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
kispit Elküldve Június22, 2010 Megoszt Elküldve Június22, 2010 Sziasztok! Egy kicsit más. Előző c14nz-mben a váltókar pontos és határozott úton járt.Új(számomra)járgányomban viszont "nyúlós" az érzés. Tipp? Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június22, 2010 Megoszt Elküldve Június22, 2010 Sziasztok! Egy kicsit más. Előző c14nz-mben a váltókar pontos és határozott úton járt.Új(számomra)járgányomban viszont "nyúlós" az érzés. Tipp? Köszi. Váltókaron van egy gumi-gyűrű amit lehet cserélni. Ha ez elkopik lötyögősebb lesz a váltókar. Aztán szépen végig lehet menni a rudazaton, és ha stiftet, vagy gumialkatrészt látsz rajta cseréld ki és menj tovább :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
szepnorbee Elküldve Június27, 2010 Megoszt Elküldve Június27, 2010 Üdv all! Kérdés: Váltóolaj szintnek a szintjelző nyílás alatt kell lenni 2 centivel ugye? Namármost én most ellenőríztem mióta megvettem a sast, de nekem pont szintig van töltve. Miért kéne a szintjelző alá menni 2 centivel? A gyárban rossz helyre tervezték a lyukat? Vagy a lyukfúró pasas fordítva nézte a műszakirajzot? :D Nagy gondot okoz ha nekem szintig van pont? Semmi bajom a váltóval (vagyis nem érzem), max. a lükit nem veszi elsőre néha. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június27, 2010 Megoszt Elküldve Június27, 2010 Üdv all! Kérdés: Váltóolaj szintnek a szintjelző nyílás alatt kell lenni 2 centivel ugye? Namármost én most ellenőríztem mióta megvettem a sast, de nekem pont szintig van töltve. Miért kéne a szintjelző alá menni 2 centivel? A gyárban rossz helyre tervezték a lyukat? Vagy a lyukfúró pasas fordítva nézte a műszakirajzot? ^_^ Nagy gondot okoz ha nekem szintig van pont? Semmi bajom a váltóval (vagyis nem érzem), max. a lükit nem veszi elsőre néha. Hivatalosan az nem szint-mérő nyílásnak van kitalálva, hanem csak a "reszelékgyűjtő" - mágnes furata. Viszont külön szintjelző nyílás nincs, tehát a felhasználónak ez az egy esélye van megnézni hogy mennyi a lötty benne. A nagyok nem ellenőrzik, csak leszedik az alját, kiömlik belőle, aztán feltöltik annyival amennyi kell bele, és kész. Ha annyit önt bele, akkor annyi van benne. Ha addig a szintig van töltve az nem szokott gondot okozni, úgy emlékszem többeknek van addig, és nem volt belőle probléma :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június27, 2010 Megoszt Elküldve Június27, 2010 Hivatalosan az nem szint-mérő nyílásnak van kitalálva, hanem csak a "reszelékgyűjtő" - mágnes furata. Viszont külön szintjelző nyílás nincs, tehát a felhasználónak ez az egy esélye van megnézni hogy mennyi a lötty benne. A nagyok nem ellenőrzik, csak leszedik az alját, kiömlik belőle, aztán feltöltik annyival amennyi kell bele, és kész. Ha annyit önt bele, akkor annyi van benne. Ha addig a szintig van töltve az nem szokott gondot okozni, úgy emlékszem többeknek van addig, és nem volt belőle probléma :D Nekem ís addig van, igaz én nem szedtem le az alját, csak kihúztam a féltengelyt, és nem jött ki semmi. Kitekertem a csavart, elkezdtem önteni, aztán folyt le a földre a nyíláson mire észrevettem. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
kopymv6 Elküldve Június29, 2010 Megoszt Elküldve Június29, 2010 sziasztok! segítségetek kérném váltót keresek X16XEL astrába,ha valakinek van küldjön PÜ-t ár megjelöléssel Bp en. előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PottR Elküldve Június30, 2010 Megoszt Elküldve Június30, 2010 Sziasztok! Ma elvitettem a kocsimat egy szerelőhöz, hogy cserélje ki a kerékcsapágyat és kis idő múlva visszakérdezett, hogy "miért kellene ezt a csapágyat kicserélni?" hiszen jó. Ellenben, amikor felemelte a kocsit és megpörgette a kereket, akkor a másik kerék is forgott. Azt mondta, hogy a váltóban lesz a gond. Részletesen nem ecsetelte, de azt mondta, hogy az is okozhat olyan problémát, hogy morog az autó és bizonyos sebességnél olyan érzetet, mintha ütne a kerék) SZerintetek mi lehet a probléma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Június30, 2010 Megoszt Elküldve Június30, 2010 Sziasztok! Ma elvitettem a kocsimat egy szerelőhöz, hogy cserélje ki a kerékcsapágyat és kis idő múlva visszakérdezett, hogy "miért kellene ezt a csapágyat kicserélni?" hiszen jó. Ellenben, amikor felemelte a kocsit és megpörgette a kereket, akkor a másik kerék is forgott. Azt mondta, hogy a váltóban lesz a gond. Részletesen nem ecsetelte, de azt mondta, hogy az is okozhat olyan problémát, hogy morog az autó és bizonyos sebességnél olyan érzetet, mintha ütne a kerék) SZerintetek mi lehet a probléma? Ez kicsit röhejesen hangzik. Ha mindkét kerék fel van emelve és forgatod az egyik oldalt (és ha a másikon nem szorul a fék) akkor az is forogni kezd egy kicsit, de azt könnyem meg lehet állítani. Ha viszont nem lehet megállítani és erősen együtt akar forogni a két oldal, akkor lehet a váltóban a difivel van gond. Kerékcsapágyról hogyan állapította meg, hogy jó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június30, 2010 Megoszt Elküldve Június30, 2010 Ez kicsit röhejesen hangzik. Ha mindkét kerék fel van emelve és forgatod az egyik oldalt (és ha a másikon nem szorul a fék) akkor az is forogni kezd egy kicsit, de azt könnyem meg lehet állítani. Ha viszont nem lehet megállítani és erősen együtt akar forogni a két oldal, akkor lehet a váltóban a difivel van gond. Kerékcsapágyról hogyan állapította meg, hogy jó? Kézzel pörgetve nem búgott :D ^_^ :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
PottR Elküldve Június30, 2010 Megoszt Elküldve Június30, 2010 Kézzel pörgetve nem búgott :D ^_^ :P Kb. Nem voltam a helyszínen és egy barátomon keresztül ment az üzengetés részemre, hogy mi a probléma. Egyébként a szerelő is a difit említette, de nekem ez egyelőre kínai. Tudtok valami laikusok számára is érthető leírást erről? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kopymv6 Elküldve Június30, 2010 Megoszt Elküldve Június30, 2010 Kézzel pörgetve nem búgott :D ^_^ :P avagy menet közben nem búg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts