Dáwid Elküldve Április25, 2010 Elküldve Április25, 2010 És még én suftnituningolok az átmenőcsavarral! :D Ennél jobb, amikor felborult a betonkeverő, elkezdett körbe menni, feltekerte a hosszabbítót, és leszabta a villanyórát a póznáról. :D :) :) :D ezt te megcsináltad? :D :D :lol:
zotya975 Elküldve Április25, 2010 Elküldve Április25, 2010 :) :D :D ezt te megcsináltad? :D :lol: :D Nem dehogy, úgy ismertek? :) Nade OFF. :D
m_petya Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 Na és mi ennek az oka? :) Kérlek szépen ez úgy néz ki, hogy van egy 13-mas átmérőjű 5 mm széles rész. Ez le van lapolva, úgy hogy a 12-es kulcs rámenjen. Utána jön egy kb 5 mm széles 8,5 mm-es váll. Ez megy a villa egyik felébe. Folytatódik 8-as átmérőben, a vgén meg van egy 8-as menet. A 8,5 ös átmérő szerepe, hogy ne tudjam belehúzni a stiftet a villába levő gumiblokkba.
astrásgyerek Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 Most ugye erről van szó? A szimeringnek tudja valaki a számát? nekem is cserélnem kellene, meg a stiftet is, mert már a fele le van kopva, és igencsak lötyög. :) (írtam az OPPÁ-nak, remélem majd holnap válaszolnak van-e most ilyen nekik, és hogy mennyi most) Nah megírták az OPPÁ-tól a stift aktuális árát: "Az Ön által kért alkatrész van raktáron az ára: 780,-Ft"
radler Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 Sziasztok! Lenne egy egy kérdésem:honnan tudom,h a kuplungom cserére érett? -Ma azt hallottam egy szerelőzől,h ha már nagyon fönt áll a kuplungpedál(mint nekem is) akkor az már nem az igazi.és sokszor ezek a kis kuplungok(c14nz) meg sem csúsznak(nekem sem csúszik még),igy nem érzékeli az ember ha rossz. Ez igaz?Mi a véleményetek?
zotya975 Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 Sziasztok! Lenne egy egy kérdésem:honnan tudom,h a kuplungom cserére érett? -Ma azt hallottam egy szerelőzől,h ha már nagyon fönt áll a kuplungpedál(mint nekem is) akkor az már nem az igazi.és sokszor ezek a kis kuplungok(c14nz) meg sem csúsznak(nekem sem csúszik még),igy nem érzékeli az ember ha rossz. Ez igaz?Mi a véleményetek? Ha rossz, akkor észreveszed, vagy nem emel ki, és zajos a váltás, vagy csúszik, nagy gáznál a moci felpörög, és a kocsi meg nem megy. Ha nem veszel észre semmit akkor jó. Csúszás teszt: elindítod, berakod 3-ba, felpörgeted, úgy 3-ezerig, a kocsi elől elzavarsz kutyát-macskát, szomszéd Bözsi nénit, és leugrasz a kuplungról. Ha lefullad jó, ha nem azonnal akkor csúszik.
m_petya Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 Ha rossz, akkor észreveszed, vagy nem emel ki, és zajos a váltás, vagy csúszik, nagy gáznál a moci felpörög, és a kocsi meg nem megy. Ha nem veszel észre semmit akkor jó. Csúszás teszt: elindítod, berakod 3-ba, felpörgeted, úgy 3-ezerig, a kocsi elől elzavarsz kutyát-macskát, szomszéd Bözsi nénit, és leugrasz a kuplungról. Ha lefullad jó, ha nem azonnal akkor csúszik. Jah vagy akkor teszi tönkre a szerkezetet. Ezt a verziót csak saját felelősségre csináld meg. Akkora fordulatnál egy kuplungról leugrás hazavághatja még az új szerkezetet is.
Dáwid Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 Jah vagy akkor teszi tönkre a szerkezetet. Ezt a verziót csak saját felelősségre csináld meg. Akkora fordulatnál egy kuplungról leugrás hazavághatja még az új szerkezetet is. Szerintem annyira nem erős az autója :) De ha pl.: beteszi 5-be 50-nél, és egy padlógázra nem csúszik el, akkor az nem is csúszik :)
m_petya Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 Szerintem annyira nem erős az autója :) De ha pl.: beteszi 5-be 50-nél, és egy padlógázra nem csúszik el, akkor az nem is csúszik :) Az már inkább kíméletes, de én tutira nem csinálnám meg a 82 pacival a 3000-nél leugrunk a pedálról effektust. :D
daykiller Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 Az már inkább kíméletes, de én tutira nem csinálnám meg a 82 pacival a 3000-nél leugrunk a pedálról effektust. :) Mérnem? Én emelkedőn szoktam visszarakni háromba, felpörgetem 3000-ig a motort aztán leugrok. Semmi baja nem lesz, ha meg lesz, akkor most jött ki, nem akkor, mikor nem számít rá az ember. :)
spzoli Elküldve Április26, 2010 Elküldve Április26, 2010 Az h rárúgsz a gázra, kíméli a bakokat is, nem ránt akkorát mikor ráengeded a kuplungot :)
zotya975 Elküldve Április27, 2010 Elküldve Április27, 2010 Jah vagy akkor teszi tönkre a szerkezetet. Ezt a verziót csak saját felelősségre csináld meg. Akkora fordulatnál egy kuplungról leugrás hazavághatja még az új szerkezetet is. Akkor nem értett hozzá ez az Etzold csávó, mert mintha tőle olvastam volna....... :) Sőt most ahogy nézem 3000-4000-es fordulatot ír. Mondjuk ő behúzta a kéziféket...felesleges óvatosság. :)
Opeles90 Elküldve Április27, 2010 Elküldve Április27, 2010 Az már inkább kíméletes, de én tutira nem csinálnám meg a 82 pacival a 3000-nél leugrunk a pedálról effektust. :) Hmmm... Haver csinált már olyat, hogy nagy fordulaton leugrott a kuplungról, és eltört a féltengely.
spzoli Elküldve Április27, 2010 Elküldve Április27, 2010 Hmmm... Haver csinált már olyat, hogy nagy fordulaton leugrott a kuplungról, és eltört a féltengely. Megesik... :)
Opeles90 Elküldve Április27, 2010 Elküldve Április27, 2010 Az h rárúgsz a gázra, kíméli a bakokat is, nem ránt akkorát mikor ráengeded a kuplungot :) ez igaz! Néha van olyan hogy olyat ránt az egész.. majdnem kiszakad a motor a helyéről :) Pedig csak 60 lóerő
Dáwid Elküldve Április27, 2010 Elküldve Április27, 2010 ez igaz! Néha van olyan hogy olyat ránt az egész.. majdnem kiszakad a motor a helyéről :) Pedig csak 60 lóerő Nah de a nyomaték :D :)
zotya975 Elküldve Április27, 2010 Elküldve Április27, 2010 Nah de a nyomaték :D :) Vagy inkább a bakok. :D De ha ettől jobban alszol, igen, a nyomaték! :D :)
Dáwid Elküldve Április27, 2010 Elküldve Április27, 2010 Vagy inkább a bakok. :D De ha ettől jobban alszol, igen, a nyomaték! :D :) Hogy a csekkendzsín szóljon vissza :D :)
zotya975 Elküldve Április27, 2010 Elküldve Április27, 2010 Hogy a csekkendzsín szóljon vissza :D :) Mit mondani idegen? :) :D
Dáwid Elküldve Április27, 2010 Elküldve Április27, 2010 Mit mondani idegen? :) :) Azt mondani hogy sok lenni OFF és meg leszünk moderálva :D
J0hnny Elküldve Április27, 2010 Elküldve Április27, 2010 Azt mondani hogy sok lenni OFF és meg leszünk moderálva :) Bezony! :)
Opeles90 Elküldve Április27, 2010 Elküldve Április27, 2010 Vagy inkább a bakok. :lol: De ha ettől jobban alszol, igen, a nyomaték! :D :D nem, mert a futóműnél a féltengelynél is ránt és dübben 1et :D Nah de a nyomaték :D :D :D igaz Bocsi J0hnny Már qss van :) :)
richy09 Elküldve Április28, 2010 Elküldve Április28, 2010 Sziasztok, van egy nagy problémám egy nap jöttem Pestről és a kilóméterórám hirtelen váltot egy 10000 km-ert nem tudom mi okból, van mód arra hogy én ezt visszaforgasam, mondták hogy furógépel tekerjem viszafele a km kábeltől de lehetséges ez?
Dáwid Elküldve Április28, 2010 Elküldve Április28, 2010 Sziasztok, van egy nagy problémám egy nap jöttem Pestről és a kilóméterórám hirtelen váltot egy 10000 km-ert nem tudom mi okból, van mód arra hogy én ezt visszaforgasam, mondták hogy furógépel tekerjem viszafele a km kábeltől de lehetséges ez? Lehetséges, ki kell szedni, kis csavarhúzóval nekiugrasz és annyi. Én azt nem értem hogy, hogy tud 10ezret odébbugrani. Nem csak egy 10-es váltás volt? :) Bár azt gondolom észrevetted volna ha előtte 9999-en áll a vége :D (viszont ez nem túl váltó-téma szerintem :) )
richy09 Elküldve Április28, 2010 Elküldve Április28, 2010 Lehetséges, ki kell szedni, kis csavarhúzóval nekiugrasz és annyi. Én azt nem értem hogy, hogy tud 10ezret odébbugrani. Nem csak egy 10-es váltás volt? :) Bár azt gondolom észrevetted volna ha előtte 9999-en áll a vége :D (viszont ez nem túl váltó-téma szerintem :) ) Tudom de nem volt külön téma erre vagy csak ép nem találtam meg, millió bocsánat érte, hmm megpróbálom megoldani...én sem hallotam még ilyet főleg, hogy edig nagyon pontos volt :D
Recommended Posts