wzsolt_1.6_16V Elküldve Március9, 2010 Megoszt Elküldve Március9, 2010 Futóműállítás nem sok (max 4-5000), de előtte érdemes ellenőriztetni a talpasokat, kormányösszekötőket... Mióta cserélte őket, azóta szépen tartja az úton magát :) Olyan műhelybe nem is szabad menni ahol nem azzal kezdik a futómű állítást, hogy ellenőrzik a futóművet! Sajnos vannak kontárok akik meg sem nézik a futó állapotát csak állítanak. de ez inkább a futómű témánál kellene kitárgyalni Ha már sok lett rajta tekerve és kopott a kuplung akkor inkább csere. Ácsi! Ha a kuplung kopik akkor felfele jön a pedál és inkább engedni és nem húzni kell a bowdenen. Ha húzni kell akkor vagy a kinyomószerkezet vagy a bowden járja a végét. nos, kimente, húztam azon a csavaron (ez a váltórudazat egyébként?) és sokkal jobb lett, de lehet még kell rajta holnap húznom, nem igazán lehet hozzáférni. De eléggé könnyen ment a húzás, elég sokat tudtam rajta tekerni csak simán az ujjammal is, aztán persze kellett a fogó is. Jól ki lehet nyúlva... Ha ilyen sokat kellett ráhúzni akkor gyanús, hogy nyúlik azaz szakadnak a szálak a bowdenben. Én a helyedben már betennék egy tartalékot a csomagrartóba :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Március9, 2010 Megoszt Elküldve Március9, 2010 .... Ha ilyen sokat kellett ráhúzni akkor gyanús, hogy nyúlik azaz szakadnak a szálak a bowdenben. Én a helyedben már betennék egy tartalékot a csomagrartóba :) Amióta megjártam, nekem is ott figyel egy vadiúj a pótkerék köré tekerve. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Március9, 2010 Megoszt Elküldve Március9, 2010 Amióta megjártam, nekem is ott figyel egy vadiúj a pótkerék köré tekerve. :lol: Azért olyan gyakran nem szakad ha most cserélted nem mostanában fog elszakadni. Nekem a gyári van benne 14év és 130ekm után is. Ja és ennek 70%-a Bp szóval sok taposást kibírt már. Bár lehet a használatban nem romlik úgy mintha valaki nem használja és berozsdásodik :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
egykuty Elküldve Március9, 2010 Megoszt Elküldve Március9, 2010 ha jól van a helyére rakva, és teflonhuzatú a bowden, :lol: sokáig bírja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Március9, 2010 Megoszt Elküldve Március9, 2010 Azért olyan gyakran nem szakad ha most cserélted nem mostanában fog elszakadni. Nekem a gyári van benne 14év és 130ekm után is. Ja és ennek 70%-a Bp szóval sok taposást kibírt már. Bár lehet a használatban nem romlik úgy mintha valaki nem használja és berozsdásodik :lol: Nem is tudom, amit vettem 3000-ért, azt nem láttam valami hej de szupernek... biztos ami biztos, nem akarok meglepetést, egy új marad a csomitartóban tartaléknak! :) Mellesleg az enyém is gyári volt (nem tudom az előző gazdi cserélt-e már, lehet bontóból lett cserélve 230.000-nél szakadt el) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március9, 2010 Megoszt Elküldve Március9, 2010 ha jól van a helyére rakva, és teflonhuzatú a bowden, :lol: sokáig bírja. Aztán a teflon lekopik és úgy tud nyikorogni,mint az anyjakínja! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Március10, 2010 Megoszt Elküldve Március10, 2010 Sziasztok! Tegnap este olyan problémával szembesültem, hogy amikor benyomom a kuplungot akkor olyan iszonyatosan hangos zörgő, csörgő hangot ad, hogy az nemigaz. Álló helyzetben is produkálja, de menet közben, amikor váltok akkor sokkal hangosabb és erőteljesebb a zaj. Az tény és való, hogy a váltómból, folyik az olaj egy csöppet, de ha kevés benne az olaj, akkor visító hangot ad. '92 C14NZ (átalakítva SE-re) F10-es váltó. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március10, 2010 Megoszt Elküldve Március10, 2010 Sziasztok! Tegnap este olyan problémával szembesültem, hogy amikor benyomom a kuplungot akkor olyan iszonyatosan hangos zörgő, csörgő hangot ad, hogy az nemigaz. Álló helyzetben is produkálja, de menet közben, amikor váltok akkor sokkal hangosabb és erőteljesebb a zaj. Az tény és való, hogy a váltómból, folyik az olaj egy csöppet, de ha kevés benne az olaj, akkor visító hangot ad. '92 C14NZ (átalakítva SE-re) F10-es váltó. Köszi Kinyomáskor terhelődik a kinyomócsapágy nem? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Március11, 2010 Megoszt Elküldve Március11, 2010 Kinyomáskor terhelődik a kinyomócsapágy nem? :lol: Nem tudom. Pont ezért kérdezem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március11, 2010 Megoszt Elküldve Március11, 2010 Nem tudom. Pont ezért kérdezem. Hát szerintem igen, a nevében is benne van, meg akkor feszit a kinyomóvilla is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Március11, 2010 Megoszt Elküldve Március11, 2010 Hát szerintem igen, a nevében is benne van, meg akkor feszit a kinyomóvilla is. Akkor a kinyomócsapágy a ludas. Mit kell ilyenkor cserélni a kinyomócsapágyon kivűl? Váltó olajat biztos fog majd kapni, mert az elfolyik.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március11, 2010 Megoszt Elküldve Március11, 2010 Akkor a kinyomócsapágy a ludas. Mit kell ilyenkor cserélni a kinyomócsapágyon kivűl? Váltó olajat biztos fog majd kapni, mert az elfolyik.... :lol: Hát passz, még nem cseréltem, majd jönnek a többiek. Ja a váltóólajat akkor már érdemes lecserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Március11, 2010 Megoszt Elküldve Március11, 2010 Hát passz, még nem cseréltem, majd jönnek a többiek. Ja a váltóólajat akkor már érdemes lecserélni. Rendben, köszi :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
a_lajos Elküldve Március11, 2010 Megoszt Elküldve Március11, 2010 Üdv mindenkinek!! Szokatlan problémával állok szembenn, de talán ti tudtok segíteni. Nemrég cseréltem motort az astrába (c16nz). A donorba müködött mert kiprobáltam, majd szétszedtem, vezérlés, tömítések, feszítők..stb. cseréltem. A sebváltoba pedig kinyomó csapágy lett cserélve. Összeraktam és arra lettem figyelmes hogy hideg motornál rángat. A rángatás nem a motortól ered, az pörög rendesenn. Mikor a kuplungot engedem ki (finomann) akkor csinálja, de úgy, hogy lehull minden díszlet az autóroll. Ha beteszem sebességbe és egyből kiengedem a kuplungot akkor csak egyet ránt.(úgy mint bármelyik másik autónál ha gyorsabban vesszük le a kuplungról a lábunkat). Indulásnál csinálja, ha eggyesbe vagyok, de ha felteszem kettősbe akkor is megmozgat. A kuplungtárcsa ok volt. Ha a motor bemelegedik akkor minden tökéletes. Látott már valaki ilyent?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Március11, 2010 Megoszt Elküldve Március11, 2010 Üdv mindenkinek!! Szokatlan problémával állok szembenn, de talán ti tudtok segíteni. Nemrég cseréltem motort az astrába (c16nz). A donorba müködött mert kiprobáltam, majd szétszedtem, vezérlés, tömítések, feszítők..stb. cseréltem. A sebváltoba pedig kinyomó csapágy lett cserélve. Összeraktam és arra lettem figyelmes hogy hideg motornál rángat. A rángatás nem a motortól ered, az pörög rendesenn. Mikor a kuplungot engedem ki (finomann) akkor csinálja, de úgy, hogy lehull minden díszlet az autóroll. Ha beteszem sebességbe és egyből kiengedem a kuplungot akkor csak egyet ránt.(úgy mint bármelyik másik autónál ha gyorsabban vesszük le a kuplungról a lábunkat). Indulásnál csinálja, ha eggyesbe vagyok, de ha felteszem kettősbe akkor is megmozgat. A kuplungtárcsa ok volt. Ha a motor bemelegedik akkor minden tökéletes. Látott már valaki ilyent?? Esetleg valamelyik motor vagy váltótartóbak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
a_lajos Elküldve Március11, 2010 Megoszt Elküldve Március11, 2010 Esetleg valamelyik motor vagy váltótartóbak? De akkor meleg motorral miért nem csinálja?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Március11, 2010 Megoszt Elküldve Március11, 2010 Üdv mindenkinek!! Szokatlan problémával állok szembenn, de talán ti tudtok segíteni. Nemrég cseréltem motort az astrába (c16nz). A donorba müködött mert kiprobáltam, majd szétszedtem, vezérlés, tömítések, feszítők..stb. cseréltem. A sebváltoba pedig kinyomó csapágy lett cserélve. Összeraktam és arra lettem figyelmes hogy hideg motornál rángat. A rángatás nem a motortól ered, az pörög rendesenn. Mikor a kuplungot engedem ki (finomann) akkor csinálja, de úgy, hogy lehull minden díszlet az autóroll. Ha beteszem sebességbe és egyből kiengedem a kuplungot akkor csak egyet ránt.(úgy mint bármelyik másik autónál ha gyorsabban vesszük le a kuplungról a lábunkat). Indulásnál csinálja, ha eggyesbe vagyok, de ha felteszem kettősbe akkor is megmozgat. A kuplungtárcsa ok volt. Ha a motor bemelegedik akkor minden tökéletes. Látott már valaki ilyent?? Szerintem ennek 3 oka lehet lenkerék nem tudom lett -e szabályozva ? Tárcsába a rugók nem gyengék-e és a kinyomószerkezet állapota Link to comment Megosztás: More sharing options...
a_lajos Elküldve Március11, 2010 Megoszt Elküldve Március11, 2010 Szerintem ennek 3 oka lehet lenkerék nem tudom lett -e szabályozva ? Tárcsába a rugók nem gyengék-e és a kinyomószerkezet állapota A rugók nem gyengék, a tárcsa nem kopott, a kinyomócsapágy új és a lenkerék szabályozásról még nem halottam, és még mindig marad a bizonytalanságom, hogy miért csak hideg motorral csinálja(kb. 10 percig) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március11, 2010 Megoszt Elküldve Március11, 2010 A rugók nem gyengék, a tárcsa nem kopott, a kinyomócsapágy új és a lenkerék szabályozásról még nem halottam, és még mindig marad a bizonytalanságom, hogy miért csak hideg motorral csinálja(kb. 10 percig) Nekem csinált ilyet amikor (állítólag) egy sz.r szimering miatt időnként olajos lett a kuplungtárcsa. Amikor az olajos részhez ért akkor megcsúszott, aztán hirtelen megtapadt (itt rántott) és egy egész idegbajos remegés érzése lett. Aztán szépen fokozatosan leégett róla és akkor jó volt, de egy hosszabb állás után megint kezdődött elölről. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Március12, 2010 Megoszt Elküldve Március12, 2010 Pont ilyen hibáim vannak a váltóval : Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Március12, 2010 Megoszt Elküldve Március12, 2010 Üdv mindenkinek!! Szokatlan problémával állok szembenn, de talán ti tudtok segíteni. Nemrég cseréltem motort az astrába (c16nz). A donorba müködött mert kiprobáltam, majd szétszedtem, vezérlés, tömítések, feszítők..stb. cseréltem. A sebváltoba pedig kinyomó csapágy lett cserélve. Összeraktam és arra lettem figyelmes hogy hideg motornál rángat. A rángatás nem a motortól ered, az pörög rendesenn. Mikor a kuplungot engedem ki (finomann) akkor csinálja, de úgy, hogy lehull minden díszlet az autóroll. Ha beteszem sebességbe és egyből kiengedem a kuplungot akkor csak egyet ránt.(úgy mint bármelyik másik autónál ha gyorsabban vesszük le a kuplungról a lábunkat). Indulásnál csinálja, ha eggyesbe vagyok, de ha felteszem kettősbe akkor is megmozgat. A kuplungtárcsa ok volt. Ha a motor bemelegedik akkor minden tökéletes. Látott már valaki ilyent?? Ilyen nekem is van, de nem tudom mi lehet a gond. Az első két három elindulásnál csinálja, szinte remeg az egész autó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Március16, 2010 Megoszt Elküldve Március16, 2010 Ezt az olajat beletölthetem a váltóba, vagy csak GM-et??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március16, 2010 Megoszt Elküldve Március16, 2010 Ezt az olajat beletölthetem a váltóba, vagy csak GM-et??? GM. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Március16, 2010 Megoszt Elküldve Március16, 2010 GM. :lol: És miért pont GM-et??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március16, 2010 Megoszt Elküldve Március16, 2010 És miért pont GM-et??? Nem tudom többen mondták, szerelő is, hogy váltóba GM-kell. Meg ha jól rémlik a Karcsi is Metáról váltott vissza GM-re, mert nem volt jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts