wzsolt_1.6_16V Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 1,4-es? 1,6os? 2.0? benzines avagy diesel? forgalmiba mennyi KW teljesítmény van írva? Az enyémben pl üres ez a rublika a forgalmiban. Kihagyták az ocsmányirodában. Bocs hogy közbe szóltam nem nekem szólt a kérdés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 1,4-es? 1,6os? 2.0? benzines avagy diesel? forgalmiba mennyi KW teljesítmény van írva? ebből ki lehet indulni vagy leveszed a szelepfedelet:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Az enyémben pl üres ez a rublika a forgalmiban. Kihagyták az ocsmányirodában. Bocs hogy közbe szóltam nem nekem szólt a kérdés. előfordul, igen de a lóvét azt bezsebelték gondolom:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Sziasztok! Ma regisztráltam,kérdésem lenne,hogy az opel astra f 1993 as autómon hogyan kell váltó olajat cserélni?Valamint honann tudom hogy hány szelepes a motorja?Amugy jó kis autó csak még kezdő vagyok.Közönöm a válaszokat előre is. Hát ha fellülről ránézel a motorra, és ha ilyet látsz akkor 8 szelepes. Ugye ha 8 szelep van akkor keskenyebb a szelepfedél, mitha 16 szelep lenne. De amúgy ha beírod a motorkódod amit a motorszám tartalmaz pölö c14nz, vagy c16nz, abból is meg lehet tudni. Miért akarsz váltóólajat cserélni? A váltó aljának a leszedésével lehet leengedni pölö az enyémen, és fent van egy levegőző nyílás, ott lehet feltölteni. Ha szembeállsz a motorral akkor a jobb első kerékmeghajtás mögöt van egy szintellenőrző csavar, ha kitekered az alatt kellene lennie 1.5 centire az olajszintnek. De elméletileg soha nem kell cserélni. Ui.: a számok már nincsenek a szelepfedélen! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 ebből ki lehet indulni vagy leveszed a szelepfedelet:D mihez, a szelepek számához?:lol: ránézésre, ha nagy batár a hf akkor 16 szelepes, de ha csak egy 8-10cm keskeny dekni van a motor tetején akkor az 8 szelepes Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 mihez, a szelepek számához?:) ránézésre, ha nagy batár a hf akkor 16 szelepes, de ha csak egy 8-10cm keskeny dekni van a motor tetején akkor az 8 szelepes Gyártottak egyáltalán 93-ban már 16-szelepesset? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Gyártottak egyáltalán 93-ban már 16-szelepesset? :lol: nemtudom Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 mihez, a szelepek számához?:lol: ránézésre, ha nagy batár a hf akkor 16 szelepes, de ha csak egy 8-10cm keskeny dekni van a motor tetején akkor az 8 szelepes vagy az egész hengerfejet:D ha 16 v akkor két vezérműtengelyes , biztos nagyobb darab a hf. igen 1.8ból volt 16v-s 93' ban Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 nemtudom Ezek szerint igen.: "Opel Astra GSI kicsit hosszabban: Akit már akkor is érdekelt a téma, hallhatott egy élő legendáról, a GSI Kadettről, ami - sajátos szemszögünkből - minden képzeletet felülmúlt. Mind gyorsaságra, mind kinézetre. Akkoriban nem sokan furikáztak ilyen komoly géppel. Aztán jöttek az új szelek, a Kadett GSI - ahogy a szocializmus is - a múlté lett, de egyik sem tűnt el nyomtalanul. A jó öreg Opel használható kis darabkát hagyott itt magából: kétliteres, 150 lóerős, soros, négyhengeres, 16 szelepes motort, amit egy ideig változatlan formában építettek bele utódjába, az 1991-ben napvilágot látó Opel Astra GSI-be." Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Ezek szerint igen.: "Opel Astra GSI kicsit hosszabban: Akit már akkor is érdekelt a téma, hallhatott egy élő legendáról, a GSI Kadettről, ami - sajátos szemszögünkből - minden képzeletet felülmúlt. Mind gyorsaságra, mind kinézetre. Akkoriban nem sokan furikáztak ilyen komoly géppel. Aztán jöttek az új szelek, a Kadett GSI - ahogy a szocializmus is - a múlté lett, de egyik sem tűnt el nyomtalanul. A jó öreg Opel használható kis darabkát hagyott itt magából: kétliteres, 150 lóerős, soros, négyhengeres, 16 szelepes motort, amit egy ideig változatlan formában építettek bele utódjába, az 1991-ben napvilágot látó Opel Astra GSI-be." ezért az álmom egy Kadett GSI:D:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Ezek szerint igen.: "Opel Astra GSI kicsit hosszabban: Akit már akkor is érdekelt a téma, hallhatott egy élő legendáról, a GSI Kadettről, ami - sajátos szemszögünkből - minden képzeletet felülmúlt. Mind gyorsaságra, mind kinézetre. Akkoriban nem sokan furikáztak ilyen komoly géppel. Aztán jöttek az új szelek, a Kadett GSI - ahogy a szocializmus is - a múlté lett, de egyik sem tűnt el nyomtalanul. A jó öreg Opel használható kis darabkát hagyott itt magából: kétliteres, 150 lóerős, soros, négyhengeres, 16 szelepes motort, amit egy ideig változatlan formában építettek bele utódjába, az 1991-ben napvilágot látó Opel Astra GSI-be." Jah ezt akartam írni,hogy pl. GSi 16v is volt már,de 1.6 nem biztos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 1.8 16v 126 paci 93'ból az sem rossz:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Jah ezt akartam írni,hogy pl. GSi 16v is volt már,de 1.6 nem biztos. én úgy tudom, hogy 94'től volt GSi 16v előtte csak a 2.0 8v 116 lóval volt asszem:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 HÉÉÉÉÉÉ de ez egy váltó topik :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 én úgy tudom, hogy 94'től volt GSi 16v előtte csak a 2.0 8v 116 lóval volt asszem:) kadettba jött a c20xe, először még 20xe ként. de ez itt off. fejezzétek be, vagy vigyétek át egyébbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 kadettba jött a c20xe, először még 20xe ként. de ez itt off. fejezzétek be, vagy vigyétek át egyébbe. bocsi Link to comment Megosztás: More sharing options...
dodoka1978 Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 Hát ha fellülről ránézel a motorra, és ha ilyet látsz akkor 8 szelepes. http://kep.ivpicture.hu/321349.jpg Ugye ha 8 szelep van akkor keskenyebb a szelepfedél, mitha 16 szelep lenne. De amúgy ha beírod a motorkódod amit a motorszám tartalmaz pölö c14nz, vagy c16nz, abból is meg lehet tudni. Miért akarsz váltóólajat cserélni? A váltó aljának a leszedésével lehet leengedni pölö az enyémen, és fent van egy levegőző nyílás, ott lehet feltölteni. Ha szembeállsz a motorral akkor a jobb első kerékmeghajtás mögöt van egy szintellenőrző csavar, ha kitekered az alatt kellene lennie 1.5 centire az olajszintnek. De elméletileg soha nem kell cserélni. Ui.: a számok már nincsenek a szelepfedélen! :lol: Nem, tudom,hogy kell e váltó olajat cserélni,csak most vettem és a motrolajat valamint az olajszűtőt le illetve kicseréltem ,gondoltam ezt is megnézem,néha hidegen mikor kettesbe rakom korcog ezért gondoltam ha bemelegszik semmi gond amugy O Astra 1.6I és C16NZ 1993 as szép állapotban van és erősnek is tűni a motorja,de hidegen reggel rángat ha jártatom egy kicsit akkor semmi gond vele mit tudsz esetleg az átlagfogyasztásáról?Az ilyen asztráknak gyári adatot néztem 6-8 ig irta ez való a tapasztalatok alapján?Esetleg valaki nem tudna egy kézikönyvet ehhez a típushoz?Kösz zotya a választ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 Nem, tudom,hogy kell e váltó olajat cserélni,csak most vettem és a motrolajat valamint az olajszűtőt le illetve kicseréltem ,gondoltam ezt is megnézem,néha hidegen mikor kettesbe rakom korcog ezért gondoltam ha bemelegszik semmi gond amugy O Astra 1.6I és C16NZ 1993 as szép állapotban van és erősnek is tűni a motorja,de hidegen reggel rángat ha jártatom egy kicsit akkor semmi gond vele mit tudsz esetleg az átlagfogyasztásáról?Az ilyen asztráknak gyári adatot néztem 6-8 ig irta ez való a tapasztalatok alapján?Esetleg valaki nem tudna egy kézikönyvet ehhez a típushoz?Kösz zotya a választ Az idézetből az "img /img" tagokat töröld ki légyszíves :lol: Normál esetben nem kell váltóolajat cserélni, tehát nem egy olyan rendszeresen cserélendő dolog mint a motorolaj, meg a légszűrő. Rángatás szerintem nem valószínű hogy váltóolajjal orvosolható, ha nehezen venne sebességeket, érezhetően sz.rul használható lenne a váltó, azon inkább segítene szerintem. :) Fogyasztásról pedig olvashatsz jópár oldalnyi tapasztalatot a "Fogyasztás" topicban. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dodoka1978 Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 Az idézetből az "img /img" tagokat töröld ki légyszíves :lol: Normál esetben nem kell váltóolajat cserélni, tehát nem egy olyan rendszeresen cserélendő dolog mint a motorolaj, meg a légszűrő. Rángatás szerintem nem valószínű hogy váltóolajjal orvosolható, ha nehezen venne sebességeket, érezhetően sz.rul használható lenne a váltó, azon inkább segítene szerintem. :) Fogyasztásról pedig olvashatsz jópár oldalnyi tapasztalatot a "Fogyasztás" topicban. ;) Lehed ,hogy nagyon H vagyok de nem találom az olajszint jelző csavart/VÁLTÓ/,másik gondom az lenne a meleeg levegőt csak a két szélén fújja középen hideget fúj,lehet ez normális? Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 Lehed ,hogy nagyon H vagyok de nem találom az olajszint jelző csavart/VÁLTÓ/,másik gondom az lenne a meleeg levegőt csak a két szélén fújja középen hideget fúj,lehet ez normális? általában középen hideget tol mindegyik, én úgy tudom ez azért van mert opelék úgy gondolták, hogy ezzel éberen lehet tartani az embert:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dodoka1978 Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 Sziasztok!Valamiért alapjáraton rángat a kormányom ,eddig nem csinálta,valami ötlet?Hengerek mennek gyertyák őzbarnák,Ja IGEN Létezik az,hogy 1 liter váltóolajat bevegyen ?mert annyit öntöttem bele,remélem jó helyre,a vátó tetején kicsavartam a csavart és oda öntöttem ,hol látom az OLAJSZINTET ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 Sziasztok!Valamiért alapjáraton rángat a kormányom ,eddig nem csinálta,valami ötlet?Hengerek mennek gyertyák őzbarnák,Ja IGEN Létezik az,hogy 1 liter váltóolajat bevegyen ?mert annyit öntöttem bele,remélem jó helyre,a vátó tetején kicsavartam a csavart és oda öntöttem ,hol látom az OLAJSZINTET ? Lehet besokaltál, a szintet oldalt látni, ha szembeállsz a motorral akkor a jobb oldali féltengely mögött van egy csavar, ha kitekered, az alatt kell lennie a szintnek 1.5-centire. Rángat a kormány... a kasztni is mocorog? Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 Sziasztok!Valamiért alapjáraton rángat a kormányom ,eddig nem csinálta,valami ötlet?Hengerek mennek gyertyák őzbarnák,Ja IGEN Létezik az,hogy 1 liter váltóolajat bevegyen ?mert annyit öntöttem bele,remélem jó helyre,a vátó tetején kicsavartam a csavart és oda öntöttem ,hol látom az OLAJSZINTET ? a betöltő nyílás alsó széle (de F16/5 -CR 1.6-2.0 motoroknál és F20/5-CR-nél 15 mm-re kell lennie a furat alatt). hát 1 lityi elég sok, de 1,6 L megy bele. kormányrángatás ha szervós, akkor lehet szervó szivattyú v. nincs benn elég szervóolaj Link to comment Megosztás: More sharing options...
dodoka1978 Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 A tetején csavartam ki a csavart de ott nem volt olaj 1 liter bele ment,csak a kormány rángat de ha benyomom a kuplungot megszűnik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dodoka1978 Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 Mutassatok már egy KÉPET abetöltő nyilásról + az olajszintet hol látom,lszi,köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts