Breki Elküldve Január31, 2010 Elküldve Január31, 2010 Összefoglalva, ha gyanú van rá, hogy szőrösödik, és szakadni fog, egyszerűbb, és olcsóbb cserélni, mint kuplung nélkül hazamenni. Én is kicseréltem mikor szőrösödni kezdett. Aztán a jó kis pesti forgalomban egyszer csak beesett a kuplung pedál... Mint kiderült a régi bowdenen fémből készült az a fura alakú anya amivel állítani lehet, az újon müanyagból :rolleyes: Naná, hogy 2 nap után kiszakadt a menet belőle. Szerencsére találtam M8-as anyát a szerszámosban, így nem kellett kuplung nélkül hazamenni. Otthon előkotortam a régit, a műanyagot meg megsuhintottam jobb kézzel bal váll felett...
zotya975 Elküldve Január31, 2010 Elküldve Január31, 2010 Én is kicseréltem mikor szőrösödni kezdett. Aztán a jó kis pesti forgalomban egyszer csak beesett a kuplung pedál... Mint kiderült a régi bowdenen fémből készült az a fura alakú anya amivel állítani lehet, az újon müanyagból :D Naná, hogy 2 nap után kiszakadt a menet belőle. Szerencsére találtam M8-as anyát a szerszámosban, így nem kellett kuplung nélkül hazamenni. Otthon előkotortam a régit, a műanyagot meg megsuhintottam jobb kézzel bal váll felett... Műanyag...azért ez pofátlanság. :rolleyes:
Skorpijo Elküldve Január31, 2010 Elküldve Január31, 2010 Váltókulissza szimering: 13x26x7 cikszám:732235
dani89rk Elküldve Február5, 2010 Elküldve Február5, 2010 SOS! SOS! SOS! Most áltam neki a váltó kulisszának, és lényeg h váltót összehoztam, csavart kicsavartam, dugót kihúztam elkezdtem forgatni de nekem nem állt be egy pontba. A fúrószár kb olyan mélységben megy be, majd csavart meghúztam váltótol kivettem. DEE NINCS RÜKVERCEM, ott az eggyes, eggyes helyén 3mas 3nál 5, 2őt és4et enged kapcsolni MIT TEGYEK??? Valaki???
m_petya Elküldve Február5, 2010 Elküldve Február5, 2010 SOS! SOS! SOS! Most áltam neki a váltó kulisszának, és lényeg h váltót összehoztam, csavart kicsavartam, dugót kihúztam elkezdtem forgatni de nekem nem állt be egy pontba. A fúrószár kb olyan mélységben megy be, majd csavart meghúztam váltótol kivettem. DEE NINCS RÜKVERCEM, ott az eggyes, eggyes helyén 3mas 3nál 5, 2őt és4et enged kapcsolni MIT TEGYEK??? Valaki??? Gyík-ban le van írva pontosan a váltórudazat állítása :rolleyes:
m_petya Elküldve Február5, 2010 Elküldve Február5, 2010 Amúgy kipróbáltam hogy lassan gurulva 1esbe télleg nemtudom betenni, még enyhén megfeszítve sem, viszont egy köztes gáz alkalmazásával mint a kés a vajba úgy csúszik be 1esbe. Érdekes. Mindig tanul az ember valami újat :rolleyes:
astrásgyerek Elküldve Február5, 2010 Elküldve Február5, 2010 asszem haldoklik a kuplungom :P nagyon lent fog, már állítottam rajta többször is :rolleyes: alapjáraton üresben kiengedve kicsit moccan az autó, és hallik, hogy ki van engedve a kuplung, hangosabbnak tűnik :D
FPepe Elküldve Február5, 2010 Elküldve Február5, 2010 asszem haldoklik a kuplungom :lol: nagyon lent fog, már állítottam rajta többször is :D alapjáraton üresben kiengedve kicsit moccan az autó, és hallik, hogy ki van engedve a kuplung, hangosabbnak tűnik :P Vagy nyúlik a bowdened :rolleyes: Az a hang pedig kinyomó-, vagy nyelestengely-csapágy.
astrásgyerek Elküldve Február5, 2010 Elküldve Február5, 2010 Vagy nyúlik a bowdened :rolleyes: Az a hang pedig kinyomó-, vagy nyelestengely-csapágy. bowdent már cseréltem 1x, ugyanaz.... :P Lényeg, hogy úgy gondoltam megérdemel egy új kuplungszerkezetet, és akkor már cseréljük a csapágyat is :lol: gondolom (remélem) az nem olyan drága :D
dani89rk Elküldve Február6, 2010 Elküldve Február6, 2010 Gyík-ban le van írva pontosan a váltórudazat állítása :rolleyes: Hát a leírás nem is volt gond, de a képek nem a legjobbak... De lényeg hogy tegnap elvittem a szalonos szerelőhöz, orvosoltuk a problémát némi anyagi fedezetért! Egyébirtánt ezzel csak utána állítani lehet a váltót. Teljes sikert nem lehet vele elérni és váltó típusonként más és más az ami kopik és cserére szorul, mutatta is a szervízprogit...
zotya975 Elküldve Február6, 2010 Elküldve Február6, 2010 Hát a leírás nem is volt gond, de a képek nem a legjobbak... De lényeg hogy tegnap elvittem a szalonos szerelőhöz, orvosoltuk a problémát némi anyagi fedezetért! Egyébirtánt ezzel csak utána állítani lehet a váltót. Teljes sikert nem lehet vele elérni és váltó típusonként más és más az ami kopik és cserére szorul, mutatta is a szervízprogit... Melyik képpel volt gond? Mert akkor csinálok helyette másikat, esetleg más szögből. Általában segítt a beállítás, ha nem akkor cserélni kell a stiftet(-eket), vagy ezt.:
zotya975 Elküldve Február7, 2010 Elküldve Február7, 2010 Öntöttem aszuszogón keresztül bele váltóolajat, a szintellenőrző csavart meg kitekertem, gondolván ha elkezd csöpögni akkor jó a szint. De már csak akkor vettem észre, amikor a beleöntött 7 deciből olyan 2-3 kifolyt. :rolleyes: Mintha könnyebb lenne a váltás. Szinellenőrző csavar kitekerve.: És letakarítva.: Hiába no, a váltóban is akad kopó alkatrész. :D
dani89rk Elküldve Február7, 2010 Elküldve Február7, 2010 Melyik képpel volt gond? Mert akkor csinálok helyette másikat, esetleg más szögből. Általában segítt a beállítás, ha nem akkor cserélni kell a stiftet(-eket), vagy ezt.: http://kep.ivpicture.hu/300086.jpg Azt a tengelyt nem jól értelmeztem amit forgatni kell, és vsz amiatt ment el nekem. De persze ha másoknak egyértelmű volt akkor én vagyok a bamba :rolleyes: De hál isten beállítva jól megy mostmár, plussz csapszeg csere! Képpel nem idézünk! -j0hnny-
zotya975 Elküldve Február7, 2010 Elküldve Február7, 2010 Azt a tengelyt nem jól értelmeztem amit forgatni kell, és vsz amiatt ment el nekem. De persze ha másoknak egyértelmű volt akkor én vagyok a bamba :rolleyes: De hál isten beállítva jól megy mostmár, plussz csapszeg csere! Arról a tengelyről van szó amelyik bemegy a váltót tetejébe, ha valaki mozgatja a váltókart előre -hátra, akkor látod, hogy ki-be csúszik, oldalra mozgatáskor pedig forog. Olyan fényes mint egy munkahenger a hidraulikánál.
dani89rk Elküldve Február9, 2010 Elküldve Február9, 2010 Arról a tengelyről van szó amelyik bemegy a váltót tetejébe, ha valaki mozgatja a váltókart előre -hátra, akkor látod, hogy ki-be csúszik, oldalra mozgatáskor pedig forog. Olyan fényes mint egy munkahenger a hidraulikánál. Nem értem, pedig én is azt mozgattam szerintem, de valahol vmit mégis eltoltam... Annyit tudok pozitívumként hozzá tenni hogy ha 2-3mm hosszan kúposra köszöröltük a fúrószárat sokkal könnyebb volt megtalálni a jukat a tengelyen.
Alex75 Elküldve Február10, 2010 Elküldve Február10, 2010 Automata váltos F Astrát át lehet alakítani manuálisra? Az elektronikai részre gondolok, nem a mechanikaira... :lol:
astrásgyerek Elküldve Február10, 2010 Elküldve Február10, 2010 Automata váltos F Astrát át lehet alakítani manuálisra? Az elektronikai részre gondolok, nem a mechanikaira... :lol: át. egy haveromnak is 1.8-as át lett alakítva manuálisra. Elektronika? van rajta 1 spirál, meg 1 tolatólámpa kapcsoló, oszt cső :( Ha jól tudom az automata váltónak külön vezérlője szokott lenni... nem tudom, astránál is így van? :lol:
hening Elküldve Február11, 2010 Elküldve Február11, 2010 át. egy haveromnak is 1.8-as át lett alakítva manuálisra. Elektronika? van rajta 1 spirál, meg 1 tolatólámpa kapcsoló, oszt cső :lol: Ha jól tudom az automata váltónak külön vezérlője szokott lenni... nem tudom, astránál is így van? :lol: Így.
Alex75 Elküldve Február11, 2010 Elküldve Február11, 2010 Gondolom, nem olyan egyszerű, hogy kiveszem, beteszem a szükséges rudazatot, bovdent, pedált, 'sztán gyí! Mit kellene még átalakítani rajta?
hening Elküldve Február11, 2010 Elküldve Február11, 2010 Gondolom, nem olyan egyszerű, hogy kiveszem, beteszem a szükséges rudazatot, bovdent, pedált, 'sztán gyí! Mit kellene még átalakítani rajta? Van elektronikája is.
Csyby Elküldve Február16, 2010 Elküldve Február16, 2010 sziasztok c14se motorkódú verdába milyen a gyári váltó??f14?f16? ez lenne az első kérdésem. a másik hogy ehhez kellene nekem nem tudom jól mondom-e de kinyomócsapágy villa mert az enyém szét van kopva és féloldalasan nyomja a csapágyat és hangja van!a kinyomócsapágy új kb 1000 kilómétert ment a szerkezet is új de mégis hangja van. nah röviden ennyi:) előre is köszi
Szabi88 Elküldve Február16, 2010 Elküldve Február16, 2010 Sziasztok!Az lenne a kérdésem hogy c14se mocim most lett megokositva kicsit hengerfej meg ilysemi by:subi:), és jol megy de nemtom nem az igazi 1-2 be csak 3000 felett huz meg, lehet a probléma oka h nem a gyári váltó van f13as hanem az f16 és az áttételek miatt ???? köszi
J0hnny Elküldve Február16, 2010 Elküldve Február16, 2010 sziasztok c14se motorkódú verdába milyen a gyári váltó??f14?f16? ez lenne az első kérdésem. a másik hogy ehhez kellene nekem nem tudom jól mondom-e de kinyomócsapágy villa mert az enyém szét van kopva és féloldalasan nyomja a csapágyat és hangja van!a kinyomócsapágy új kb 1000 kilómétert ment a szerkezet is új de mégis hangja van. nah röviden ennyi:) előre is köszi Nyelestengely csapágyat kellene inkább cserélni.
Recommended Posts