Dáwid Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 akkor 1,5... bár én egy literesre emlékszem... már régen volt a keemben olyan flakon... nekem most is van a cégnél bent. Elrejtettem a vegyszer-raktárba 2 flakonnal :blink: (valahol tartani kell nah :rolleyes: ) nem kell? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 nekem most is van a cégnél bent. Elrejtettem a vegyszer-raktárba 2 flakonnal :blink: (valahol tartani kell nah :rolleyes: ) nem kell? :lol: nemtom még mi lesz erre már nemnagyon akarok költeni... ha sikerül 2001est vagy 2002est venni, ahhoz meg nem nyúlok ilyen téren :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 Valszeg. Ha olyan könnyen jár ki-be akkor mágnessel nem lehet megpróbálni kiszedni? őőő... mi lenne ha átmennénk vele váltós topicba? :rolleyes: Átjöttünk. :blink: De ha szét van szakadva bowden, akkor megfogom egy fogóval az utastérben, és kirántom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 Átjöttünk. :blink: De ha szét van szakadva bowden, akkor megfogom egy fogóval az utastérben, és kirántom. De ha egy része benne marad váltóban, és olyan rövid rész hogy nem ér ki belőle, akkor nem rántod ki az utastérből :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 Sztem meg csak simán letört a végéből egy darab! Ha nem volt rendesen feltekerve a helyére, akkor azon forgott mozgott, míg el nem fáradt. Ki kell szedni a meghajtó müa fogaskereket, ( 1db 6-os csavar tartja )kipiszkálni belőle a törött véget és feltenni egy másik spirált... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pyox Elküldve December19, 2009 Megoszt Elküldve December19, 2009 Sztem meg csak simán letört a végéből egy darab! Ha nem volt rendesen feltekerve a helyére, akkor azon forgott mozgott, míg el nem fáradt. Ki kell szedni a meghajtó müa fogaskereket, ( 1db 6-os csavar tartja )kipiszkálni belőle a törött véget és feltenni egy másik spirált... igen beletört a vége. pontosan ezt tettem végül amit te is írtál. csak először nem voltam benne biztos, hogy beletört. kiszedtem a kis műanyag fogaskereket és kiütögettem belőle. ma reggel szépen el is haladtam a bárdiba és vettem 4ezerér egy új bovdent. már első ránézésre igen gagyinak tűnt, de megvettem mert csak ez az egy fajta volt nekik. DE EZ EGY IGAZI HULLADÉK BÓVLI SZ.R. olyan hangos, hogy jó hogy meg nem süketülök tőle, és az egész hihetetlen módon ugrál. kb ha 40 el megyek akkor a 30és az 50 között ugrál mint az állat :rolleyes: :blink: nem értem h ilyen ócska minőséget egyáltalában, hogy adhatnak el?? szal hétfőn az első dolgom lesz visszavinni nekik és azonnal visszakérni a pénzemet ha nem adják balhé lesz.... nem tudjátok kb. mennyibe fájhat egy gyári bovden? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December22, 2009 Megoszt Elküldve December22, 2009 Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve December23, 2009 Megoszt Elküldve December23, 2009 igen beletört a vége. pontosan ezt tettem végül amit te is írtál. csak először nem voltam benne biztos, hogy beletört. kiszedtem a kis műanyag fogaskereket és kiütögettem belőle. ma reggel szépen el is haladtam a bárdiba és vettem 4ezerér egy új bovdent. már első ránézésre igen gagyinak tűnt, de megvettem mert csak ez az egy fajta volt nekik. DE EZ EGY IGAZI HULLADÉK BÓVLI SZ.R. olyan hangos, hogy jó hogy meg nem süketülök tőle, és az egész hihetetlen módon ugrál. kb ha 40 el megyek akkor a 30és az 50 között ugrál mint az állat ;) :D nem értem h ilyen ócska minőséget egyáltalában, hogy adhatnak el?? szal hétfőn az első dolgom lesz visszavinni nekik és azonnal visszakérni a pénzemet ha nem adják balhé lesz.... nem tudjátok kb. mennyibe fájhat egy gyári bovden? nekem ( nem tudom gyári-e vagy sem) ami volt benne, az is rezgett, csörgött, kattogott, és ugrált is.... nah mondom, akkor lesz egy új bowden véve :blink: erre öregem aoszngya szedd csak ki a km órát... kiszedtem, kevert össze kis zsírt, és olajat, azt injekciós tűvel belefolyattam a bowdenbe (kb 2-3 kisebb fajta fecskendőnyit) azóta nem ugrás, nem kattog :rolleyes: megspórolt nekem az öregem pár ezret ;) de persze egy újnál mégiscsak felháborító amt leírtál :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December23, 2009 Megoszt Elküldve December23, 2009 http://kepfeltoltes.hu/090314/v_lt_-stiftm...ltoltes.hu_.jpg Mit kell nézni az új stifteket, vagy a mocskos váltót? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Makimókus Internetkalóz Elküldve December23, 2009 Megoszt Elküldve December23, 2009 Sziasztok! Először is egy bocsánatkéréssel kezdem, mert nincs idegzetem végigolvasni a 122 oldal beszélgetéseket és ezért előfordulhat, hogy a problémám nem egyedi és a megoldása is itt van. Szóval: Opel Astra F 1.6 16v 1996-os autóm van és problémám akadt a váltóval. A probléma csak hideg (0 fok alatt) jelentkezik. Az 1-es és a 2-es fokozatot nehezen lehet megtalálni. Sőt néha nem is lehet. És ezt nem úgy kell érteni, hogy váltani akarok 1-es be és nem megy hanem 3-asba teszi. A 2es helyett meg 4 es van. Nincs reccsenés sem erőltetés sem semmi egyszerűen hiába húzom magam felé a váltórudat és tolom előre 3asba megy. Ha viszont egy erőteljes rántás után tolom előre akkor lehet hogy beveszi. Minden más sebesség simán probléma nélkül megy akár -16-ban is. És ha melegebb az idő akkor az egyes és a kettes is simán megy. Váltóolajat cseréltettem benne (gyári GM olaj), de nem használt. A motortérben a váltó rudazat ahol csatlakozik a váltóba van egy kis csapszeg szerű valami. azt is kicseréltük. A következő a váltó kulissza cseréje lenne, de elég húzós összegbe kerül és ezért gondoltam, hogy írok ide, hátha valakinek már volt hasonló gondja és tudja mi a megoldás, vagy legalábbis tudja mi a hiba. Előre is köszi a válaszokat. Zoli Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December23, 2009 Megoszt Elküldve December23, 2009 Sziasztok! Először is egy bocsánatkéréssel kezdem, mert nincs idegzetem végigolvasni a 122 oldal beszélgetéseket és ezért előfordulhat, hogy a problémám nem egyedi és a megoldása is itt van. Szóval: Opel Astra F 1.6 16v 1996-os autóm van és problémám akadt a váltóval. A probléma csak hideg (0 fok alatt) jelentkezik. Az 1-es és a 2-es fokozatot nehezen lehet megtalálni. Sőt néha nem is lehet. És ezt nem úgy kell érteni, hogy váltani akarok 1-es be és nem megy hanem 3-asba teszi. A 2es helyett meg 4 es van. Nincs reccsenés sem erőltetés sem semmi egyszerűen hiába húzom magam felé a váltórudat és tolom előre 3asba megy. Ha viszont egy erőteljes rántás után tolom előre akkor lehet hogy beveszi. Minden más sebesség simán probléma nélkül megy akár -16-ban is. És ha melegebb az idő akkor az egyes és a kettes is simán megy. Váltóolajat cseréltettem benne (gyári GM olaj), de nem használt. A motortérben a váltó rudazat ahol csatlakozik a váltóba van egy kis csapszeg szerű valami. azt is kicseréltük. A következő a váltó kulissza cseréje lenne, de elég húzós összegbe kerül és ezért gondoltam, hogy írok ide, hátha valakinek már volt hasonló gondja és tudja mi a megoldás, vagy legalábbis tudja mi a hiba. Előre is köszi a válaszokat. Zoli Az alapján amit írtál egy váltó-pozícionálás elég lehet. Azt érdemes lenne megpróbálni hogy ha rükit teszel akkor amikor ez jelentkezik, akkor nem rükiben lesz -e az 1-es :rolleyes: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=357&st=2380 itt írtunk a pozíció állításról. Lehet hogy elég lesz megcsinálni ezt. Nekem 94-es az autó, óra szerint (ki tudja hányszor lett tekerve) 312ezernél lett a kulissza újítva, és nem volt vészesen bajos akkor sem, csak ha már ki volt szedve... akkor megcsináltuk. :blink: nem hiszem hogy kulisszacsere kéne :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December23, 2009 Megoszt Elküldve December23, 2009 Sziasztok! Először is egy bocsánatkéréssel kezdem, mert nincs idegzetem végigolvasni a 122 oldal beszélgetéseket és ezért előfordulhat, hogy a problémám nem egyedi és a megoldása is itt van. Szóval: Opel Astra F 1.6 16v 1996-os autóm van és problémám akadt a váltóval. A probléma csak hideg (0 fok alatt) jelentkezik. Az 1-es és a 2-es fokozatot nehezen lehet megtalálni. Sőt néha nem is lehet. És ezt nem úgy kell érteni, hogy váltani akarok 1-es be és nem megy hanem 3-asba teszi. A 2es helyett meg 4 es van. Nincs reccsenés sem erőltetés sem semmi egyszerűen hiába húzom magam felé a váltórudat és tolom előre 3asba megy. Ha viszont egy erőteljes rántás után tolom előre akkor lehet hogy beveszi. Minden más sebesség simán probléma nélkül megy akár -16-ban is. És ha melegebb az idő akkor az egyes és a kettes is simán megy. Váltóolajat cseréltettem benne (gyári GM olaj), de nem használt. A motortérben a váltó rudazat ahol csatlakozik a váltóba van egy kis csapszeg szerű valami. azt is kicseréltük. A következő a váltó kulissza cseréje lenne, de elég húzós összegbe kerül és ezért gondoltam, hogy írok ide, hátha valakinek már volt hasonló gondja és tudja mi a megoldás, vagy legalábbis tudja mi a hiba. Előre is köszi a válaszokat. Zoli Enyémnek is pont ugyanezen problémája volt murvahidegben. Egy váltórudazat beállítás óta pontos, mint a svájci bicska. :blink: :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pyox Elküldve December23, 2009 Megoszt Elküldve December23, 2009 nekem ( nem tudom gyári-e vagy sem) ami volt benne, az is rezgett, csörgött, kattogott, és ugrált is.... nah mondom, akkor lesz egy új bowden véve :blink: erre öregem aoszngya szedd csak ki a km órát... kiszedtem, kevert össze kis zsírt, és olajat, azt injekciós tűvel belefolyattam a bowdenbe (kb 2-3 kisebb fajta fecskendőnyit) azóta nem ugrás, nem kattog :rolleyes: megspórolt nekem az öregem pár ezret ;) de persze egy újnál mégiscsak felháborító amt leírtál :lol: :D hihi hát nekem ma sikerült megoldanom a problémát. mivel nem vették vissza és a legközelebbi opel alkatrész boltban csak ugyanezt a fajta utángyártottat lehetett kapni, arra jutottam h nekiugrok mégegyszer. gépzsírral jó alaposan bekentem a bovdent és betuszkoltam a huzalba. egyenlőre ugy néz ki h ez jóformán orvosolta a problémát mert legalább nem zörög. viszont a mutató még mindig ugrál 1 kicsit, de közel sem annyira mint először. remélem idővel összerázódik és jó lesz nekem is végre:) köszi a segítséget! amugy szerintem onnan lehet tudni h gyári vagy utángyártott, hogy a gyárinak fémből van az óra felőli csatlakozója is és talán még 1 kis gm logó is van benne. nekem ezen a gagyin müanyagból van a csati. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December23, 2009 Megoszt Elküldve December23, 2009 hihi hát nekem ma sikerült megoldanom a problémát. mivel nem vették vissza és a legközelebbi opel alkatrész boltban csak ugyanezt a fajta utángyártottat lehetett kapni, arra jutottam h nekiugrok mégegyszer. gépzsírral jó alaposan bekentem a bovdent és betuszkoltam a huzalba. egyenlőre ugy néz ki h ez jóformán orvosolta a problémát mert legalább nem zörög. viszont a mutató még mindig ugrál 1 kicsit, de közel sem annyira mint először. remélem idővel összerázódik és jó lesz nekem is végre:) köszi a segítséget! amugy szerintem onnan lehet tudni h gyári vagy utángyártott, hogy a gyárinak fémből van az óra felőli csatlakozója is és talán még 1 kis gm logó is van benne. nekem ezen a gagyin müanyagból van a csati. a gyárin lennie kellne GM logónak mindenképpen valahol Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve December24, 2009 Megoszt Elküldve December24, 2009 hihi hát nekem ma sikerült megoldanom a problémát. mivel nem vették vissza és a legközelebbi opel alkatrész boltban csak ugyanezt a fajta utángyártottat lehetett kapni, arra jutottam h nekiugrok mégegyszer. gépzsírral jó alaposan bekentem a bovdent és betuszkoltam a huzalba. egyenlőre ugy néz ki h ez jóformán orvosolta a problémát mert legalább nem zörög. viszont a mutató még mindig ugrál 1 kicsit, de közel sem annyira mint először. remélem idővel összerázódik és jó lesz nekem is végre:) köszi a segítséget! amugy szerintem onnan lehet tudni h gyári vagy utángyártott, hogy a gyárinak fémből van az óra felőli csatlakozója is és talán még 1 kis gm logó is van benne. nekem ezen a gagyin müanyagból van a csati. Nem akarlak megijeszteni,de valakinek így romlott el az órája,mert telenyomta zsírral a spirál. :rolleyes: Én olajat "öntöttem" bele egyébként.Viszont nekem csak hangos,nem ugrál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December24, 2009 Megoszt Elküldve December24, 2009 Nem akarlak megijeszteni,de valakinek így romlott el az órája,mert telenyomta zsírral a spirál. :rolleyes: Én olajat "öntöttem" bele egyébként.Viszont nekem csak hangos,nem ugrál. nema spirált, hanem az órát nyomta tele az illető :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December24, 2009 Megoszt Elküldve December24, 2009 nema spirált, hanem az órát nyomta tele az illető :rolleyes: Én úgy emlékszem a spirált, aztán nem értette hogyan kerül az órába a sok zsír. Gondolom a spirál sodrata tekerte fel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December24, 2009 Megoszt Elküldve December24, 2009 Én úgy emlékszem a spirált, aztán nem értette hogyan kerül az órába a sok zsír. Gondolom a spirál sodrata tekerte fel. gyárilag nincs kenve a spirál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December24, 2009 Megoszt Elküldve December24, 2009 gyárilag nincs kenve a spirál? Gondolom megvan, de szerintem csak olajjal. Legalábbis ez eddig szerelt spirálok, kismoci, bicikli, csak olajozva voltak. Lehet kiszedem a kocsiból, és átcsurgatok rajta olajat. Előbb-utóbb biztos kiszárad-koszolódik, és szárazon hamarabb elszakad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve December24, 2009 Megoszt Elküldve December24, 2009 Én úgy emlékszem a spirált, aztán nem értette hogyan kerül az órába a sok zsír. Gondolom a spirál sodrata tekerte fel. Én is így emlékszem,az órát telenyomni már elég gáz lenne. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December24, 2009 Megoszt Elküldve December24, 2009 nekem elkezdett nyüszíteni az óra abba nyomta wd4et, a spirál végére, ahol össze kell dugn az órával, oda meg egy csepp zsírt a fordulatszámmérővel ellentétben annak semmi baja Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve December24, 2009 Megoszt Elküldve December24, 2009 Gondolom megvan, de szerintem csak olajjal. Legalábbis ez eddig szerelt spirálok, kismoci, bicikli, csak olajozva voltak. Lehet kiszedem a kocsiból, és átcsurgatok rajta olajat. Előbb-utóbb biztos kiszárad-koszolódik, és szárazon hamarabb elszakad. Nekem a váltó felöli végétől,kb 20 centire szakadt,el.Rozsdás volt eléggé azon a részen. Szerintem van értelme az olajnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December24, 2009 Megoszt Elküldve December24, 2009 Csücsöknek volt olyan gondja, hogy feltekerte a spirál a zsírt, és össze-vissza ment az órája. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Makimókus Internetkalóz Elküldve December25, 2009 Megoszt Elküldve December25, 2009 Az alapján amit írtál egy váltó-pozícionálás elég lehet. Azt érdemes lenne megpróbálni hogy ha rükit teszel akkor amikor ez jelentkezik, akkor nem rükiben lesz -e az 1-es :rolleyes: Köszi a gyors választ. Megcsináljuk ezt, aztán írok, hogy mi lett. Boldog Karácsonyt Mindenkinek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
joe20 Elküldve December27, 2009 Megoszt Elküldve December27, 2009 Üdv mindenki! Megtudjátok mondani hogyan hol és miként tudom megnézni a váltóban az olajat? Ja és kb mennyinek kellene benne lenni mert egy kicsit ereszt a szimering, meg persze milyen olaj kell a váltóba? Köszi a segítséget! Hali! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts