zotya975 Elküldve November22, 2009 Megoszt Elküldve November22, 2009 De nem bizti hogy az az...vagy igen? Végülis olyan sokminden nincs ott ami elromolhat, vagy a műanyag tört el, vagy a stift. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November22, 2009 Megoszt Elküldve November22, 2009 Megnéztem de törve nem nagyon van semmi. :huh: Kotyog? Kapd szét és szilikonzsírral rakd össze újra! Link to comment Megosztás: More sharing options...
deuxopel Elküldve November22, 2009 Megoszt Elküldve November22, 2009 Olyan gondom lenne, hogy páros fokozatokból páratlanba húzva, szóval elölről hátrafele húzva a váltókart, menet közben kb középen reccsen-kattan egyet...elég hangosan. A hang egyértelműen a váltó kar alól jön. Mi lehet a baja és esetleg a megoldás? nehany napja irtam egy kerdest arrol a bizonyos "laposvasrol" a valto rudazatban, nekem is hasonlo volt a problemam, paros fokozatokat siman vette, R-1-3-5 semmi, folyamatosan ment el. ezt a bizonyos "laposvasat" kellett kiegyengetnem, szamomra nem volt egyszeru, nagyon ellenallo egy darab, erthetetlen szamomra hogyan gorbulhetett el. sajnos tovabbra sem lett jo, mert eppen alatta van egy szilent, ami korbe van repedve, gyorsitaskor es motorfeknel hatalmasat mozog a valtokar, talan ettol is ferdulhetett el Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November22, 2009 Megoszt Elküldve November22, 2009 nehany napja irtam egy kerdest arrol a bizonyos "laposvasrol" a valto rudazatban, nekem is hasonlo volt a problemam, paros fokozatokat siman vette, R-1-3-5 semmi, folyamatosan ment el. ezt a bizonyos "laposvasat" kellett kiegyengetnem, szamomra nem volt egyszeru, nagyon ellenallo egy darab, erthetetlen szamomra hogyan gorbulhetett el. sajnos tovabbra sem lett jo, mert eppen alatta van egy szilent, ami korbe van repedve, gyorsitaskor es motorfeknel hatalmasat mozog a valtokar, talan ettol is ferdulhetett el Akkor lehet a motortartó bakok vannak már tropára, és túl nagy a mozgása a motornak. Ugye a váltó azzal együtt mozog, a rúd meg ahogy kjön a homlokfalból eléggé behatárolt mozgású. Link to comment Megosztás: More sharing options...
deuxopel Elküldve November22, 2009 Megoszt Elküldve November22, 2009 Akkor lehet a motortartó bakok vannak már tropára, és túl nagy a mozgása a motornak. Ugye a váltó azzal együtt mozog, a rúd meg ahogy kjön a homlokfalból eléggé behatárolt mozgású. igen ez a baj, a neten mar meg is rendeltem az uj bakokat, ki fogom cserelni mindegyiket Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November22, 2009 Megoszt Elküldve November22, 2009 igen ez a baj, a neten mar meg is rendeltem az uj bakokat, ki fogom cserelni mindegyiket Van neki ára mi? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve November22, 2009 Megoszt Elküldve November22, 2009 Akkor lehet a motortartó bakok vannak már tropára, és túl nagy a mozgása a motornak. Ugye a váltó azzal együtt mozog, a rúd meg ahogy kjön a homlokfalból eléggé behatárolt mozgású. De nekem mindenképp a kartól jön a hang, és nem a motortértől. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November22, 2009 Megoszt Elküldve November22, 2009 De nekem mindenképp a kartól jön a hang, és nem a motortértől. Nem is neked írtam, hanem Deuxopelnak. Nálad biztos a karnál van a gond. Nem tudom megnézni működés közben, mi kattog? Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve November22, 2009 Megoszt Elküldve November22, 2009 Nem is neked írtam, hanem Deuxopelnak. Nálad biztos a karnál van a gond. Nem tudom megnézni működés közben, mi kattog? Majd megnézem....sajnos csak akkor kattog nagyon ha már be van melegedve a váltó is, addig szépen nehézkesen beklottyan, tompa hanggal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November22, 2009 Megoszt Elküldve November22, 2009 Majd megnézem....sajnos csak akkor kattog nagyon ha már be van melegedve a váltó is, addig szépen nehézkesen beklottyan, tompa hanggal. Leveszed a kardánboxot, és úgy rálátsz rendesen. Azért nincs ott olyan sok mozgó alaktrész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve November23, 2009 Megoszt Elküldve November23, 2009 Van neki ára mi? :huh: Miért az olyan drága? Pedig én is terveztem cserét... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November23, 2009 Megoszt Elküldve November23, 2009 Miért az olyan drága? Pedig én is terveztem cserét... :huh: Katt ide! És ugye 3 kell belőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidka2 Elküldve November26, 2009 Megoszt Elküldve November26, 2009 Az normális dolog ha váltó az egyest csak 10-15km/h környékén veszi de ha megállok akkor könnyen ? 20 körül nem tudom berakni 1-esbe. Ez a gyári állapota vagy már elöregedett valami és állítani vagy cserélni kell rajta valamit? Köszi: Dávid Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November26, 2009 Megoszt Elküldve November26, 2009 Az normális dolog ha váltó az egyest csak 10-15km/h környékén veszi de ha megállok akkor könnyen ? 20 körül nem tudom berakni 1-esbe. Ez a gyári állapota vagy már elöregedett valami és állítani vagy cserélni kell rajta valamit? Köszi: Dávid Én sem tudom berakni, amíg kellően lassú sebességgel nem haladok. Lehet ez gyári védelem is, de ha nem is, jó-ez, nehogy véletlenül 100nál dobj egy 1-est és kirepülj a szélvédőn. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November26, 2009 Megoszt Elküldve November26, 2009 Az normális dolog ha váltó az egyest csak 10-15km/h környékén veszi de ha megállok akkor könnyen ? 20 körül nem tudom berakni 1-esbe. Ez a gyári állapota vagy már elöregedett valami és állítani vagy cserélni kell rajta valamit? Köszi: Dávid Teljesen normális. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November26, 2009 Megoszt Elküldve November26, 2009 Teljesen normális. vezetett volna kispókot, vagy 2T wareszt :huh: azok szinte csak álló helyzetben veszik Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidka2 Elküldve November26, 2009 Megoszt Elküldve November26, 2009 vezetett volna kispókot, vagy 2T wareszt :huh: azok szinte csak álló helyzetben veszik Rwendben! köszönöm szépen a válaszokat! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szeki Elküldve December1, 2009 Megoszt Elküldve December1, 2009 Sziasztok! Keresek astra f-em hez C16se lehetöleg jó állapotú fiatal váltót,vagy aki fel tud ujjitani eggyet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dundy Elküldve December2, 2009 Megoszt Elküldve December2, 2009 Sziasztok! Váltó probléma kapcsán kérném a hozzáértéseteket! smile.gif Múlt héten kezdte el, hogy nem tudtam kettesbe betenni. 1, 3-4-5 és hátramenet tökéletesen ment, de a 2es csak ritkán. Ma reggelre odáig jutottunk, hogy egyesbe sem. És amikor parkoláskor tolattam volna, akkor vettem észre, hogy már hátramenetbe se tudom kapcsolni. DE, ha (mint tolatáskor) felhúzom a gyűrűt és balra előre beteszem, akkor egyesben van (ahol eredetileg a hátramenet van). Ha a gyűrűt felhúzva balra lefele kapcsolok,a kkor meg kettes. Ezzel a megoldással 1-2-3-4-5 tökéletesen kapcsolható, de a hátramenet sehogy sem. Semmi recsegés nincs (ezt már kérdezte egy barátom, aki próbált segíteni), a váltások ugyanolyan könnyen történnek, mint eddig. Summázva, olyan érzetem van (tudom, nem hozzáértően fogok fogalmazni smile.gif ) mintha balról jobbra eltolódott volna valahogy a sebességváltó által kapcsolható sebességek. Az hátramenet nincs, meg az 1-es 2es is csak a gyűrű felhúzásával, a szokásosnál eggyel balrább kapcsolva. Ha bármi tippetek, tanácsotok van, azt nagyon szépen megköszönném! Köszi előre is a segítséget, sziasztok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve December2, 2009 Megoszt Elküldve December2, 2009 Sziasztok! Váltó probléma kapcsán kérném a hozzáértéseteket! ... Szia! Valszeg elkopott a rudazatban levő stift(ek), először azt lenne érdemes kicserélni, ha ettől nem gyógyul meg akkor be kell állítani a rudazatot. Erről találsz leírást a GYIK- ban. A stift filléres vacak, nekem is ezt csinálta :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December2, 2009 Megoszt Elküldve December2, 2009 Sziasztok! Váltó probléma kapcsán kérném a hozzáértéseteket! :D ... Ha bármi tippetek, tanácsotok van, azt nagyon szépen megköszönném! Köszi, sziasztok! Gyíkban van egy leírás a váltórudazat pozícionálásról. Az abban is látható rögzítás lehet hogy fellazult (bár nem illene neki, de pl nekem is meg volt már szakítva és átmenő csavar 2 anya kombó van rajta. Ha az fellazult és elfordult a rudazat akkor lehet hogy odébb másztak a fokozatok. Egy pozícionálást próbálj meg, és rögzítsd rendesen, ha esetleg nekem is meg van szakadva a menet akkor te is alakíts rajta :huh: szerk.: Látom Breki, késtem egy percet :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December2, 2009 Megoszt Elküldve December2, 2009 (edited) Sziasztok! Váltó probléma kapcsán kérném a hozzáértéseteket! :huh: ... Ha bármi tippetek, tanácsotok van, azt nagyon szépen megköszönném! Köszi, sziasztok! Szia! Nézzél be a GyIK topicba és keresd meg a váltórudazat tömítés csere és váltó beállítás leírásra, ott le van írva, hogy miképp kell újra beállítanod a váltót, mert valóban elcsúszott. Van egy rúd, ami ugye kijön az utastérből és azon van egy 13-as kulcs méretű 6lapfejű csavar. Valószínűleg az lazult meg, ezt kell újra beállítanod, amit a fent említett helyen meg is találsz. :lol: Módosítva December2, 2009 : ivannorbi A "Motor" topikból helyeztem át Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve December2, 2009 Megoszt Elküldve December2, 2009 szerk.: Látom Breki, késtem egy percet :huh: :lol: inkább csak többet pötyögtél :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dundy Elküldve December3, 2009 Megoszt Elküldve December3, 2009 Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a válaszokat. :D Gyorsak vagytok, mint a villám! Én annyira nem értek a szereléshez, de egyik haverom kapizsgálja a dolgokat. Az ő segítségével, otthoni eszközökkel megoldható a GYIKban leírt tömítés-csere vagy nem érdemes autószerelésben nem 100%os jártas embernek ilyennel foglalkozni? Magyarán a feladat nehézsége érdekelne ;) Köszi még egyszer! Gyíkban van egy leírás a váltórudazat pozícionálásról. Az abban is látható rögzítás lehet hogy fellazult (bár nem illene neki, de pl nekem is meg volt már szakítva és átmenő csavar 2 anya kombó van rajta. Ha az fellazult és elfordult a rudazat akkor lehet hogy odébb másztak a fokozatok. Egy pozícionálást próbálj meg, és rögzítsd rendesen, ha esetleg nekem is meg van szakadva a menet akkor te is alakíts rajta :huh: szerk.: Látom Breki, késtem egy percet :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December3, 2009 Megoszt Elküldve December3, 2009 Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a válaszokat. :lol: Gyorsak vagytok, mint a villám! Én annyira nem értek a szereléshez, de egyik haverom kapizsgálja a dolgokat. Az ő segítségével, otthoni eszközökkel megoldható a GYIKban leírt tömítés-csere vagy nem érdemes autószerelésben nem 100%os jártas embernek ilyennel foglalkozni? Magyarán a feladat nehézsége érdekelne :D Köszi még egyszer! Egy 13-as duplatoldós crova kell hozzá. Semmi nehézség nincs benne, csak vagy hideg autóval csináljátok, vagy vigyázz a kipufogóval ;) :lol: (én már megnéztem milyen meleg közelről :huh: ) Szerintem nem tömítés különben, hanem inkább a stift, de első körben megpróbálhatjátok csere nélkül, csak magát a pozíció beállítást, hátha csak elmászott. Teljesen érthetően van leírva és illusztrálva. Az alapján meg tudjátok csinálni. :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts