daykiller Elküldve Október18, 2009 Elküldve Október18, 2009 Látod erre nem is gondoltam... :) biztosan másabb a belseje (áttételezések) a motorfordulat miatt is. Igazad van, el is cserélném, de a környéken nincs senkinek olyan amilyen nekem kellene. Nah hátha majd egyszer! :D Nekem meg van egy olyan emlékem, hogy a dízeles motor a nagyblokkosokhoz tartozik. Aztán hogy ez igaz-e és/vagy kompatibilisek-e, azt már nem tudom. :D
Novy Elküldve Október18, 2009 Elküldve Október18, 2009 Nekem meg van egy olyan emlékem, hogy a dízeles motor a nagyblokkosokhoz tartozik. Aztán hogy ez igaz-e és/vagy kompatibilisek-e, azt már nem tudom. :D aha aha
opel16v Elküldve Október19, 2009 Elküldve Október19, 2009 A donoron (C16NZ) F13-as váltó van, az jó az én X17DTL-emre?? :D Nekem most F15 van a X17DTL-en... Szerintem inkább F16 van neked :) Nem? Az meg nem csereszabatos a F13-mal.
astrásgyerek Elküldve Október19, 2009 Elküldve Október19, 2009 Szerintem inkább F16 van neked :D Nem? Az meg nem csereszabatos a F13-mal. 16-osnak kéne lennie?? :D DTL-esek!!! nektek milyen van rajta????? :) az enyémen F 15 van:
opel16v Elküldve Október19, 2009 Elküldve Október19, 2009 az enyémen F 15 van: http://kepfeltoltes.hu/thumb/091019/F15_ww...ltoltes.hu_.jpg Ez elég furcsa, mivel csak a szívódízeleken szokott ilyen váltó lenni, egy spéci féltengellyel, amin a belső csukló kicsi, külső nagy.
astrásgyerek Elküldve Október19, 2009 Elküldve Október19, 2009 Ez elég furcsa, mivel csak a szívódízeleken szokott ilyen váltó lenni, egy spéci féltengellyel, amin a belső csukló kicsi, külső nagy. akkor nállam azt mondod valami hack-elés volt már??? :D a csuklókat nem is figyeltem milyenek, szutyok kint az idő, majd ha jobb idő lesz megkukkantom....
opel16v Elküldve Október19, 2009 Elküldve Október19, 2009 Mikor vadásztam a versenygépre ilyen spéci féltengelyeket, akkor néztem, hogy ilyen kisváltó csak a szívódízelen volt. De nem mondom 100%-ra, hozzám ez az infó jutott el.
FPepe Elküldve Október19, 2009 Elküldve Október19, 2009 Mikor vadásztam a versenygépre ilyen spéci féltengelyeket, akkor néztem, hogy ilyen kisváltó csak a szívódízelen volt. De nem mondom 100%-ra, hozzám ez az infó jutott el. X17DTL volt F13WR-rel, 3.55-ös és 3.74-es véggel.
opel16v Elküldve Október19, 2009 Elküldve Október19, 2009 X17DTL volt F13WR-rel, 3.55-ös és 3.74-es véggel. mennyi is ennek a mocinak a nyomatéka? Nem hinném hogy volt ilyen kombó, mert sovány az F13 ehhez. (annak ellenére, hogy valahol írják)
FPepe Elküldve Október19, 2009 Elküldve Október19, 2009 mennyi is ennek a mocinak a nyomatéka? Nem hinném hogy volt ilyen kombó, mert sovány az F13 ehhez. (annak ellenére, hogy valahol írják) 132Nm :D
opel16v Elküldve Október19, 2009 Elküldve Október19, 2009 132Nm :D Akkor még nem is olyan gázos a dolog... úgy emlékeztem hogy 150Nm körüli ez a turbós dízel motor :)
astrásgyerek Elküldve Október19, 2009 Elküldve Október19, 2009 Akkor még nem is olyan gázos a dolog... úgy emlékeztem hogy 150Nm körüli ez a turbós dízel motor :D akkor most ami nekem van az jó, vagy nem jó?? :) lehet azért is nem pontos a fordulatszámmérőm, mármint a váltó miatt?? :D
opel16v Elküldve Október19, 2009 Elküldve Október19, 2009 akkor most ami nekem van az jó, vagy nem jó?? :D lehet azért is nem pontos a fordulatszámmérőm, mármint a váltó miatt?? :) ha az van fent, akkor jó lehet, csak az még nem minden adat hogy F15. Kell hogy C vagy W, és hogy mekkora a végáttétel. Aszerint kell vadászni. A fordszám nem a váltótól függ.
astrásgyerek Elküldve Október19, 2009 Elküldve Október19, 2009 ha az van fent, akkor jó lehet, csak az még nem minden adat hogy F15. Kell hogy C vagy W, és hogy mekkora a végáttétel. Aszerint kell vadászni. A fordszám nem a váltótól függ. aham :D holnap levakarom akkor azokról a számokról is a dzsuvát, és abból majd kiderül! Enni sokat nem eszik, (4,6- 5,7) úgyhogy olyan nagy gáz gondolom nem lehet :) De majd kiderül! Köszi!
astrásgyerek Elküldve Október19, 2009 Elküldve Október19, 2009 végtére is mi a bajod vele? nekem végül is semmi, így jó ahogy van, csak bogarat ültettetek a fülembe! Az igazi kérdésem az volt, hogy jó e a donoré, ha meghagynám tartaléknak??? de ha ahogy mondtad más a féltengely, akkor tárgytalan! Megpróbálom elcserélni, ahogy Novy is mondta :D
Reeckatee Elküldve Október20, 2009 Elküldve Október20, 2009 Ez elég furcsa, mivel csak a szívódízeleken szokott ilyen váltó lenni, egy spéci féltengellyel, amin a belső csukló kicsi, külső nagy. Az enyémen is F15 (WR) volt Gabi. 95' DTL :D
opel16v Elküldve Október20, 2009 Elküldve Október20, 2009 nekem végül is semmi, így jó ahogy van, csak bogarat ültettetek a fülembe! Az igazi kérdésem az volt, hogy jó e a donoré, ha meghagynám tartaléknak??? de ha ahogy mondtad más a féltengely, akkor tárgytalan! Megpróbálom elcserélni, ahogy Novy is mondta :D Ha F15-öd van, akkor annak a helyére jó az F13. Csak a belét nem tudod cserélni a kettőnek keresztbe (illetve lehet, csak másik csapágy kell az F15 házba).
astrásgyerek Elküldve Október20, 2009 Elküldve Október20, 2009 Ha F15-öd van, akkor annak a helyére jó az F13. Csak a belét nem tudod cserélni a kettőnek keresztbe (illetve lehet, csak másik csapágy kell az F15 házba). értem. köszi! végül is ha elviszik a motorral együtt, akkor odaadom, és majd beszerzek egy ilyet mint most van. Nem variálok én rajta az áttételeken, magas a z nekem :) :D Jó ez így is, korrektül megy szerintem :D
Zsoltee Elküldve Október24, 2009 Elküldve Október24, 2009 Üdv mindenkinek Lenne egy kis problémám. Leírni nem igazán tudom, csináltam róla egy képet inkább: Az az a csukló ami után már csak a váltóba menő tengely van. A probléma pedig az vele, mint a képen is látszik hogy a rögzítő szegecs szétment rajta. Ez azért ilyen gyűrött mert a másik fele letörött. A kérdésem az lenne hogy hogyan lehetne szétszedni és hogyan lehetne megjavítani ezt a problémát. Néztem a csináld magadot de sok információt nem találtam benne. Akna nélkül lehetséges a javítása? Előre is köszönöm a válaszokat. Üdv, Zsoltee
Zsoltee Elküldve Október24, 2009 Elküldve Október24, 2009 Nos arra már fény derült ( köszi spzoli )hogy ebben a csuklóban stiftek vannak amit cserélhetőek, a kérdés még mindíg áll viszont, hogy lehet ezt a részt szétszedni, akna nélkül. :D
Novy Elküldve Október24, 2009 Elküldve Október24, 2009 Nos arra már fény derült ( köszi spzoli )hogy ebben a csuklóban stiftek vannak amit cserélhetőek, a kérdés még mindíg áll viszont, hogy lehet ezt a részt szétszedni, akna nélkül. :D ki kell rángatni piszkálni stb. aknából se lenne egyszerűbb, mint felülről... mivel neked szétpergett, ezért geccsolásos lesz, szerintem máshogynem tudod kiszedni.
FPepe Elküldve Október24, 2009 Elküldve Október24, 2009 Nos arra már fény derült ( köszi spzoli )hogy ebben a csuklóban stiftek vannak amit cserélhetőek, a kérdés még mindíg áll viszont, hogy lehet ezt a részt szétszedni, akna nélkül. :D Nem kell ehhez akna, a váltó felett van teljesen. Kb. 5 perc, ha nem kapkod az ember. Stift darabja 795Ft a Csergőben.
Zsoltee Elküldve Október24, 2009 Elküldve Október24, 2009 Nos közben már megoldódott a dolog. Az eltört stiftet simán ki lehetett húzni, ezzel ugye szétesett a csukló. Aztán bolt hiányában egyenlőre vászmegoldásként egy 6os csavar + rajta egy csődarab amivel a megfelelő vége 8as lesz + egy anya ami rögzíti. Hétfő délutánig ki fogja bírni, amikor is megyek az opelszalonba és veszek hozzá stiftet. Köszi a segítséget. :D
Novy Elküldve Október24, 2009 Elküldve Október24, 2009 Nos közben már megoldódott a dolog. Az eltört stiftet simán ki lehetett húzni, ezzel ugye szétesett a csukló. Aztán bolt hiányában egyenlőre vászmegoldásként egy 6os csavar + rajta egy csődarab amivel a megfelelő vége 8as lesz + egy anya ami rögzíti. Hétfő délutánig ki fogja bírni, amikor is megyek az opelszalonba és veszek hozzá stiftet. Köszi a segítséget. :) egyébként van akinek át van fúrva, és egy sima csavar van benne, versenycélokra is megfelel neki, vagyis verseny terheléssel :D
Recommended Posts