zotya975 Elküldve Október15, 2009 Elküldve Október15, 2009 Zotya, legközelebb majd téged hívlak. :D Volt még 4 lámpa is, meg egy kis emelkedő a garázs bejáratában. Igaz, utóbbi már vontatva sem volt sima ügy. Na szóval a lámpáknál mit csinálsz? Kinyomom üresbe, leállítom, vészvillogó be, ha zöld egyes be, ráínditt, beugrál, vészvillogó ki. :)
joe Elküldve Október15, 2009 Elküldve Október15, 2009 Én most olyan jelenséggel találkoztam az autóban, hogy hidegen elindítom, kuplung benyomva, és ilyen fémes surlódó hangja van ha felengedem akkor megszűnik. Ahogy melegszik egyre jobban halkul. Ez probléma, vagy csak sok darabból van és ilyennel ne foglalkozzak?
Reeckatee Elküldve Október15, 2009 Elküldve Október15, 2009 Én most olyan jelenséggel találkoztam az autóban, hogy hidegen elindítom, kuplung benyomva, és ilyen fémes surlódó hangja van ha felengedem akkor megszűnik. Ahogy melegszik egyre jobban halkul. Ez probléma, vagy csak sok darabból van és ilyennel ne foglalkozzak? Nyelestengely csapágy vagy nyomócsapágy de utóbbinak inkább kiengedett állapotban kéne halld a hangját.
zotya975 Elküldve Október15, 2009 Elküldve Október15, 2009 Én most olyan jelenséggel találkoztam az autóban, hogy hidegen elindítom, kuplung benyomva, és ilyen fémes surlódó hangja van ha felengedem akkor megszűnik. Ahogy melegszik egyre jobban halkul. Ez probléma, vagy csak sok darabból van és ilyennel ne foglalkozzak? Olaj van benne?
opel16v Elküldve Október15, 2009 Elküldve Október15, 2009 Én most olyan jelenséggel találkoztam az autóban, hogy hidegen elindítom, kuplung benyomva, és ilyen fémes surlódó hangja van ha felengedem akkor megszűnik. Ahogy melegszik egyre jobban halkul. Ez probléma, vagy csak sok darabból van és ilyennel ne foglalkozzak? Szinte biztos hogy kinyomócsapágy.
zocsa Elküldve Október15, 2009 Elküldve Október15, 2009 Szinte biztos hogy kinyomócsapágy. Az enyém is elkezdte,nemrégen. :) Gondolom le kell bontani a fél autót a cseréhez.? :D
Guest gorbi Elküldve Október15, 2009 Elküldve Október15, 2009 Az enyém is elkezdte,nemrégen. :) Gondolom le kell bontani a fél autót a cseréhez.? :D Lego. De kész van az hamar, nem olyan vészes.
hening Elküldve Október15, 2009 Elküldve Október15, 2009 Az enyém is elkezdte,nemrégen. :) Gondolom le kell bontani a fél autót a cseréhez.? :D Lego. De kész van az hamar, nem olyan vészes. Nem kell, ha van szerelőnyílás a kuplungházon alúl. Ott ki tudod cserélni. Kicsit lámpafüggő, de sztem inkább ez, mint levenni a váltót.
opel16v Elküldve Október15, 2009 Elküldve Október15, 2009 Nem kell, ha van szerelőnyílás a kuplungházon alúl. Ott ki tudod cserélni. Kicsit lámpafüggő, de sztem inkább ez, mint levenni a váltót. F13 azért tud tréfás lenni :D Van amelyik szerelőnyílásos házban van, de a tengelyt nem lehet oldalt kihúzni :)
opel16v Elküldve Október15, 2009 Elküldve Október15, 2009 Tegnap Patyi végzett a versenyautó váltójának felújításával. Kapott új csoporttengelyt, ezen már egyanyag egyes és kettes van, szélesebb fogaskerékkel. Kettesnél a nyelestengelyen is erősebb már a fogaskerék. Kiderült hogy az oldaldekni is kettérepedt, azt is cserélni kellett. Most már minden fokozat egyenes fogazású :D Az árát inkább nem írom le :)
Novy Elküldve Október15, 2009 Elküldve Október15, 2009 Tegnap Patyi végzett a versenyautó váltójának felújításával. Kapott új csoporttengelyt, ezen már egyanyag egyes és kettes van, szélesebb fogaskerékkel. Kettesnél a nyelestengelyen is erősebb már a fogaskerék. Kiderült hogy az oldaldekni is kettérepedt, azt is cserélni kellett. Most már minden fokozat egyenes fogazású :D Az árát inkább nem írom le :D dededeeee :D am te eszed a váltókat? :D egy éve is beszámoltál hasonló melóról, csak akkor a villák voltak elgörbülve ilyesmik:) visít egy kicsit a sok egyenes fog miatt mi? :D és neked kétszer kell kuplungolni? vagy hogy van ez megoldva, mert ha jóltudom, az egyenes fogak miatt nem veszi olyan könnyedén a váltásokat. mesélhetnél erről :)
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október15, 2009 Elküldve Október15, 2009 dededeeee :D és neked kétszer kell kuplungolni? vagy hogy van ez megoldva, mert ha jóltudom, az egyenes fogak miatt nem veszi olyan könnyedén a váltásokat. mesélhetnél erről :D A fogak ha egyenes ha nem folyamatosan kapcsolatban vannak így nem amiatt nehezebb ha nehezebb váltani. Ami a tengelhez kapcsolja őket az a szinkrongyűrű ill annak fogai. Na de majd ezt Gábor elmeséli. :)
opel16v Elküldve Október15, 2009 Elküldve Október15, 2009 Így van, a váltó továbbra is szinkronos, tehát nem nehéz váltani. Csak az áttétek egyenes fogas erősebb kerekekből vannak, és persze más áttételszámmal mint a gyáriak. 1-be veri a 80-at, utána kb 25km/h-ként lehet pakolni a többit tiltás előtt :D Egyébként meg a mostani javítás még a 2008-as Esztergom Rali idején történt törés miatt volt. Azóta csak egy bala ralin voltam rá egy hónappal, ott már széria váltóval... következő verseny valamikor 2011-ben :)
Novy Elküldve Október15, 2009 Elküldve Október15, 2009 ja jo az egyanyag kavart be 2011 az még nem most lesz, gondolom addig az építkezős projekt megy mi? jó lenne egyszer akció közben látni azt a vasat, hátha :D addig is sok sikert. :D ha lesz uj póló kérek egy XL eset :)
Dáwid Elküldve Október15, 2009 Elküldve Október15, 2009 ja jo az egyanyag kavart be 2001 az még nem most lesz, gondolom addig az építkezős projekt megy mi? jó lenne egyszer akció közben látni azt a vasat, hátha :D addig is sok sikert. :) ha lesz uj póló kérek egy XL eset :D hát nem :D , de ha már az a versenygép annyira kész van hogy visszamegy az időben akkor azért vigyen magával 5 számot a múlthétre :D :D :D
opel16v Elküldve Október16, 2009 Elküldve Október16, 2009 Delorean Astra? :) Hűűűű, de régen volt már az az idő... :D :D
Rajmund Elküldve Október17, 2009 Elküldve Október17, 2009 Sziasztok!ma reggel eggy olyan probléma lépett fel!hogy a kuplung pedál benyomásakor.nyiszorgó hangot hallok. Maga a kuplung szerkezetem,hibátlanul müködik,igy mechanikus problémára gyanakszok.ha valaki tapasztalt már ehez hasonló jelenséget.kérem segitsen!hogy kell e valamit zsirozni vagy olajozni.pl:kuplung bovden.pedál mechanikus részeit.köszi!
zotya975 Elküldve Október17, 2009 Elküldve Október17, 2009 Sziasztok!ma reggel eggy olyan probléma lépett fel!hogy a kuplung pedál benyomásakor.nyiszorgó hangot hallok. Maga a kuplung szerkezetem,hibátlanul müködik,igy mechanikus problémára gyanakszok.ha valaki tapasztalt már ehez hasonló jelenséget.kérem segitsen!hogy kell e valamit zsirozni vagy olajozni.pl:kuplung bovden.pedál mechanikus részeit.köszi! Ha az utastérből hallod akkor lehet a rugó nyiszorog a pedálnál, segíthet WD-40 adagolása, de én kivettem a pedált és bezsíroztam a tengelyt.
FPepe Elküldve Október17, 2009 Elküldve Október17, 2009 Sziasztok!ma reggel eggy olyan probléma lépett fel!hogy a kuplung pedál benyomásakor.nyiszorgó hangot hallok. Maga a kuplung szerkezetem,hibátlanul müködik,igy mechanikus problémára gyanakszok.ha valaki tapasztalt már ehez hasonló jelenséget.kérem segitsen!hogy kell e valamit zsirozni vagy olajozni.pl:kuplung bovden.pedál mechanikus részeit.köszi! Igen, a pedálnál van a gond, szét kell szedni, és megzsírozni a csapszegnél. Nekem a fékpedál csinál ilyet.
Dáwid Elküldve Október17, 2009 Elküldve Október17, 2009 Sziasztok!ma reggel eggy olyan probléma lépett fel!hogy a kuplung pedál benyomásakor.nyiszorgó hangot hallok. Maga a kuplung szerkezetem,hibátlanul müködik,igy mechanikus problémára gyanakszok.ha valaki tapasztalt már ehez hasonló jelenséget.kérem segitsen!hogy kell e valamit zsirozni vagy olajozni.pl:kuplung bovden.pedál mechanikus részeit.köszi! nekem is a pedál tengelye nyekergett, utána meg a villa és a bowden találkozásánal volt még nyiszogás. WD40 gazdagon, és azóta kussol :) (csak azóta meg visszajött a pedálnál, de mikor éppen megnyekkent soha nem volt nálam WD40 ha meg éppen nem csinálja akkor elfelejtem, és akkor meg nem kap. :D )
Rajmund Elküldve Október18, 2009 Elküldve Október18, 2009 Köszi. Ma délelőtt szétszedtem csapszeg ki bovden ki, megjárattam, zsírzósprayel adtam neki és minden OK.
zotya975 Elküldve Október18, 2009 Elküldve Október18, 2009 Köszi. Ma délelőtt szétszedtem csapszeg ki bovden ki, megjárattam, zsírzósprayel adtam neki és minden OK. Na akkor egy darabig nincs gond vele. :D
astrásgyerek Elküldve Október18, 2009 Elküldve Október18, 2009 A donoron (C16NZ) F13-as váltó van, az jó az én X17DTL-emre?? :D Nekem most F15 van a X17DTL-en... gondolkozok rajta adjam-e el, vagy hagyjam meg tartaléknak... :) ha valaki tudja, hogy rámegy-e, kérem szépen írja meg :D kösziiii
Novy Elküldve Október18, 2009 Elküldve Október18, 2009 A donoron (C16NZ) F13-as váltó van, az jó az én X17DTL-emre?? :D Nekem most F15 van a X17DTL-en... gondolkozok rajta adjam-e el, vagy hagyjam meg tartaléknak... :) ha valaki tudja, hogy rámegy-e, kérem szépen írja meg :D kösziiii szerintem a benzines váltóval mehetsz vele majd gyorsulásra is :D cseréld el egy F15re inkább
astrásgyerek Elküldve Október18, 2009 Elküldve Október18, 2009 szerintem a benzines váltóval mehetsz vele majd gyorsulásra is :D cseréld el egy F15re inkább Látod erre nem is gondoltam... :) biztosan másabb a belseje (áttételezések) a motorfordulat miatt is. Igazad van, el is cserélném, de a környéken nincs senkinek olyan amilyen nekem kellene. Nah hátha majd egyszer! :D
Recommended Posts