Reeckatee Elküldve Október6, 2009 Megoszt Elküldve Október6, 2009 Nem győzöm elégszer írni. Nézd meg mennyi olaj van a váltóban. Ha az NZ-nek is ott van a szintjelzô ahol a DTL-nek akkor kiváncsi vagyok hogyan magyarázod el neki mit és hogy csináljon. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október6, 2009 Megoszt Elküldve Október6, 2009 Ha az NZ-nek is ott van a szintjelzô ahol a DTL-nek akkor kiváncsi vagyok hogyan magyarázod el neki mit és hogy csináljon. :rolleyes: Tudod, van ott egy csavar, aminek látszólag semmi szerepe, na azt kell kitekerni. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október7, 2009 Megoszt Elküldve Október7, 2009 Tudod, van ott egy csavar, aminek látszólag semmi szerepe, na azt kell kitekerni. <_< Van annak szerepe. Abban van benne egy mágnes :rolleyes: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október7, 2009 Megoszt Elküldve Október7, 2009 Van annak szerepe. Abban van benne egy mágnes :rolleyes: -_- Neokoskoggyá' :D Ott írja, hogy látszólag....te belülről nézed, hogy neked látszólag mágnes van benne? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október7, 2009 Megoszt Elküldve Október7, 2009 Neokoskoggyá' :D Ott írja, hogy látszólag....te belülről nézed, hogy neked látszólag mágnes van benne? :rolleyes: én mindig a dolgok mélyére nézek -_- <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 8 Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 Sziasztok! Problema a kovetkezo: Az 1-es 2-es ebessegi fokozzat nagyon nehezen kapcsolhato de inkabb a 2-es ami nehezkes! Reggeli elso inditasnal meg szornyu a 2-es szinten teljesen megveszitve ki kell tolni majd miutan jart a moci 2-3perc utana mar megy csak nehezen. Pl reggel 1-es 2-es nem tudok gyorsan valtani hanem 1-es ures 2-es mert ha 1egyesbol rakom egybol 2 picit roppan de mondom 2-3perc jaras utan mar nem roppan. Keves lenne az olaj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 Sziasztok! Problema a kovetkezo: Az 1-es 2-es ebessegi fokozzat nagyon nehezen kapcsolhato de inkabb a 2-es ami nehezkes! Reggeli elso inditasnal meg szornyu a 2-es szinten teljesen megveszitve ki kell tolni majd miutan jart a moci 2-3perc utana mar megy csak nehezen. Pl reggel 1-es 2-es nem tudok gyorsan valtani hanem 1-es ures 2-es mert ha 1egyesbol rakom egybol 2 picit roppan de mondom 2-3perc jaras utan mar nem roppan. Keves lenne az olaj? Olvass vissza! Tele a topic a válasszal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 Nehéz kapcsolás: - szétkopott vagy rosszul beállított váltórudazat. stiftcsere, gömbcsukló "felújítás", motortéri "átjátszó" mechanika teljes cseréje... - kevés vagy rossz olaj a váltóban, le kéne ellenőrizni! - szinkrongyűrű kopás vagy törés (csak csere) - rossz vagy rosszul beállított kuplung - kapcsolóvilla kopás (csak csere) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 Nehéz kapcsolás: - szétkopott vagy rosszul beállított váltórudazat. stiftcsere, gömbcsukló "felújítás", motortéri "átjátszó" mechanika teljes cseréje... - kevés vagy rossz olaj a váltóban, le kéne ellenőrizni! - szinkrongyűrű kopás vagy törés (csak csere) - rossz vagy rosszul beállított kuplung - kapcsolóvilla kopás (csak csere) De mielőtt megijedsz, átalában egy beállítás, és egy párszázas stiftcsere megoldja a gondot. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pjohnny23 Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 Srácok mitől van az hogy nyomok egy gáz fröccsöt álló helyzetben , olyan kicsit késve akar visszaesni a fordulatszám az alap helyzetre. Mikor hideg a motor , és kinyomom a kuplungot felpörög a motor kicsit anélkül hogy nyomnám a gázt.Ja és a kuplung olyan furcsán hirtelen fog nem lehet csúsztatni rendesen ahogyan eddig. Nem tudom mire véljem a dolgot mert én simán kuplung kopásra gondolnék,de az már volt 2 éve hogy, és akkor ugyan úgy működött csak erős súrlodó hangja volt ha álló helyzetben nem nyomtam ki a kuplung pedált. Most ez a hang nincs! Ezért gondolok másra akár több problémára. Köszi a válaszokat előre is Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 Srácok mitől van az hogy nyomok egy gáz fröccsöt álló helyzetben , olyan kicsit késve akar visszaesni a fordulatszám az alap helyzetre. Mikor hideg a motor , és kinyomom a kuplungot felpörög a motor kicsit anélkül hogy nyomnám a gázt.Ja és a kuplung olyan furcsán hirtelen fog nem lehet csúsztatni rendesen ahogyan eddig. Nem tudom mire véljem a dolgot mert én simán kuplung kopásra gondolnék,de az már volt 2 éve hogy, és akkor ugyan úgy működött csak erős súrlodó hangja volt ha álló helyzetben nem nyomtam ki a kuplung pedált. Most ez a hang nincs! Ezért gondolok másra akár több problémára. Köszi a válaszokat előre is Általában a menet közbeni kuplungolás az csak annyi, hogy olyan alacsony fordulatszámra sikerült levinned a motort, hogy csökkent a vákuum, ezért rádolgoz úgy, hogy megpörgeti az ECU a motort. Nálam is kicsit késve esik vissza, nem tudom miért, de amióta megvan az autó, azóta ilyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Losee Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 Általában a menet közbeni kuplungolás az csak annyi, hogy olyan alacsony fordulatszámra sikerült levinned a motort, hogy csökkent a vákuum, ezért rádolgoz úgy, hogy megpörgeti az ECU a motort. Nálam is kicsit késve esik vissza, nem tudom miért, de amióta megvan az autó, azóta ilyen. Valahol olvastam, hogy a károsanyagkibocsátás miatt van így. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 Valahol olvastam, hogy a károsanyagkibocsátás miatt van így. Lassan azt is elhitetik velünk, hogy a madársz@r az autó tetején is csökkenti a károsanyag kibocsájtást..... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 Lassan azt is elhitetik velünk, hogy a madársz@r az autó tetején is csökkenti a károsanyag kibocsájtást..... :rolleyes: a légellenállás csökkentéséről nem is beszélve :D <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 a légellenállás csökkentéséről nem is beszélve :D <_< Csak épp szottyanjon jó helyre :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
broncse Elküldve Október14, 2009 Megoszt Elküldve Október14, 2009 Bocs, ha volt mostanában, de nektek milyen gyakran szakad a kuplungbowden? Tavasszal cseréltem, igaz nem gyári volt, és tegnap este 10-kor, a legrosszabbkor útközben szakadt el. Általában foglalkozom a kocsival, nem szoktam elhanyagolni, ezt a bowdent is azért cseréltem le, mert már a másik nyekergett. És érdekes módon a lenti végétől kb 10 centire pattant el, pont ahol hajlik. Nem hiszem, hogy valami beleérne, mert semmi sérülés nem látszik rajta, csak a szakadás. A kuplung nem tudom mennyire klasszis állapotban van, de nem nagyon kell erőlködni a pedállal, szép simán jár, még csak nem is nyikorog mióta tavasszal az egész pedált kivettem és lezsíroztam. Persze, csergőben nem vették vissza, így buktam az árát is. 15e volt egy gyári, az elszakadt (3500 forintos) és a gyári között árban semmi elérhető nem volt. Inkább vettem egy gyárit. Kicsit most már félek, mikor kell megint a viharos szélben kocsit tolnom, majd vontatnom éjjel legközelebb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október14, 2009 Megoszt Elküldve Október14, 2009 Bocs, ha volt mostanában, de nektek milyen gyakran szakad a kuplungbowden? Tavasszal cseréltem, igaz nem gyári volt, és tegnap este 10-kor, a legrosszabbkor útközben szakadt el. Általában foglalkozom a kocsival, nem szoktam elhanyagolni, ezt a bowdent is azért cseréltem le, mert már a másik nyekergett. És érdekes módon a lenti végétől kb 10 centire pattant el, pont ahol hajlik. Nem hiszem, hogy valami beleérne, mert semmi sérülés nem látszik rajta, csak a szakadás. A kuplung nem tudom mennyire klasszis állapotban van, de nem nagyon kell erőlködni a pedállal, szép simán jár, még csak nem is nyikorog mióta tavasszal az egész pedált kivettem és lezsíroztam. Persze, csergőben nem vették vissza, így buktam az árát is. 15e volt egy gyári, az elszakadt (3500 forintos) és a gyári között árban semmi elérhető nem volt. Inkább vettem egy gyárit. Kicsit most már félek, mikor kell megint a viharos szélben kocsit tolnom, majd vontatnom éjjel legközelebb. Szerintem az ár a tartóssággal arányban volt. Szóval a gyári bírni fogja pláne ha nem kell erölködnöd sem tehát szerintem nem a kuplung szerkezetnél van a gond. Egyszerűen gagyi volt. Nekem még a gyári 14éves,127ekm-es (jórészt Bp) van benne és bírja :D Néha én is aggódom, hogy amennyit kuplunkgolok a vároban meddig fogja húzni... Amúgy általában vannak előjelei. kicsit akadozva jár, a szálak szakadásával megnyúló (egyre lejjebb fogó kuplung) stb. Legalább is anno wartburgon ezek voltak az előjelek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
broncse Elküldve Október14, 2009 Megoszt Elküldve Október14, 2009 Szerintem az ár a tartóssággal arányban volt. Szóval a gyári bírni fogja pláne ha nem kell erölködnöd sem tehát szerintem nem a kuplung szerkezetnél van a gond. Egyszerűen gagyi volt. Nekem még a gyári 14éves,127ekm-es (jórészt Bp) van benne és bírja :D Néha én is aggódom, hogy amennyit kuplunkgolok a vároban meddig fogja húzni... Amúgy általában vannak előjelei. kicsit akadozva jár, a szálak szakadásával megnyúló (egyre lejjebb fogó kuplung) stb. Legalább is anno wartburgon ezek voltak az előjelek. Akadozni nem szokott, de a szakadás előtt pár nappal elkezdett irdatlan nehezen kiemelni, még állítottam is rajta egy picit. Ezek szerint már voltak szakadt szálak. Hát legközelebb asszem állítás előtt megnézem szemrevételezéssel. :) Marha szar késő este egyedül tologatni a kocsit a kamionok között. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október14, 2009 Megoszt Elküldve Október14, 2009 Akadozni nem szokott, de a szakadás előtt pár nappal elkezdett irdatlan nehezen kiemelni, még állítottam is rajta egy picit. Ezek szerint már voltak szakadt szálak. Hát legközelebb asszem állítás előtt megnézem szemrevételezéssel. :) Marha szar késő este egyedül tologatni a kocsit a kamionok között. Szerintem akkor sem szabadott volna elszakadnia ha csak 3500-volt. Miért kellett tologatni? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
broncse Elküldve Október14, 2009 Megoszt Elküldve Október14, 2009 Szerintem akkor sem szabadott volna elszakadnia ha csak 3500-volt. Miért kellett tologatni? :D Mert kuplung nélkül nem igazán tudok vele hazamenni. Vagy kellett volna tudnom? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október14, 2009 Megoszt Elküldve Október14, 2009 Mert kuplung nélkül nem igazán tudok vele hazamenni. Vagy kellett volna tudnom? :) Nem buzdítok senkit kuplung nélküli váltásra, én egyszer kipróbáltam, nálam működött. Persze biztos hogy hosszútávon nem szereti a sebességváltó, ha hanyagolom a kuplungot, de vész esetén ha úgy járnák mint te, én biztos hogy hazamennék vele kuplung nélkül. Berakom egyesbe ráíndítok, beugráltatom aztán gyorsítás után visszengedem a gázt, és szépen áttolom a váltókart. Kicsit nehezebben ment, de nem recsegett. Remélem nem kerül rá sor élesben. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
broncse Elküldve Október14, 2009 Megoszt Elküldve Október14, 2009 Nem buzdítok senkit kuplung nélküli váltásra, én egyszer kipróbáltam, nálam működött. Persze biztos hogy hosszútávon nem szereti a sebességváltó, ha hanyagolom a kuplungot, de vész esetén ha úgy járnák mint te, én biztos hogy hazamennék vele kuplung nélkül. Berakom egyesbe ráíndítok, beugráltatom aztán gyorsítás után visszengedem a gázt, és szépen áttolom a váltókart. Kicsit nehezebben ment, de nem recsegett. Remélem nem kerül rá sor élesben. :D Zotya, legközelebb majd téged hívlak. :) Volt még 4 lámpa is, meg egy kis emelkedő a garázs bejáratában. Igaz, utóbbi már vontatva sem volt sima ügy. Na szóval a lámpáknál mit csinálsz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október14, 2009 Megoszt Elküldve Október14, 2009 nekem se megy ez a kuplnk nélküli váltás, csak véletlenszerűen Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október14, 2009 Megoszt Elküldve Október14, 2009 Zotya, legközelebb majd téged hívlak. :) Volt még 4 lámpa is, meg egy kis emelkedő a garázs bejáratában. Igaz, utóbbi már vontatva sem volt sima ügy. Na szóval a lámpáknál mit csinálsz? Swarcban vásárolt kék villogókat felszerel, bekapcsol és áthalad. :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október14, 2009 Megoszt Elküldve Október14, 2009 :D :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts