Dáwid Elküldve Szeptember2, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2009 Most akkor valaki találja ki, hogy kerekem sincs csak meghibbantam a Metabondtól.. :lol: Nem mondta neked senki hogy ne igyál meg minden sz.rtami a kezedbekerül??? :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
a_lajos Elküldve Szeptember3, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2009 Hali!! Valaki meg tudná mondani, hogy a C14NZ féltengelye és f. tengely külső csuklója talále a C16NZ-vel?? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember3, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2009 Hali!! Valaki meg tudná mondani, hogy a C14NZ féltengelye és f. tengely külső csuklója talále a C16NZ-vel?? Köszi! Nem úgy van, hogy az egyik kisblokkos, a másik meg nagy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
a_lajos Elküldve Szeptember3, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2009 Nem úgy van, hogy az egyik kisblokkos, a másik meg nagy? hát azt meg nem tudnám mondani mert nincs előttem mindkettő, de ha előttem lennének is, meg kellene kérdezzelek, hogy mi az a kisblokk és nagyblokk??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember3, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2009 (edited) hát azt meg nem tudnám mondani mert nincs előttem mindkettő, de ha előttem lennének is, meg kellene kérdezzelek, hogy mi az a kisblokk és nagyblokk??? Igazából én is csak a "nagyoktól" hallottam, de most senki nincs itt, hogy pontosítson. :lol: Gondolom méretbeli különbség van. Idézek a Karcsitól.:"1,4-1,6 kisblokk 1,8-2,0 nagyblokk (a dizil ide tartozhatna még). " De azt nem hogy komplatibilisek-e az alkatrészek. Módosítva Szeptember3, 2009 : zotya975 Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember3, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2009 Igazából én is csak a "nagyoktól" hallottam, de most senki nincs itt, hogy pontosítson. :lol: Gondolom méretbeli különbség van. Idézek a Karcsitól.:"1,4-1,6 kisblokk 1,8-2,0 nagyblokk (a dizil ide tartozhatna még). " De azt nem hogy komplatibilisek-e az alkatrészek. Ez mindkettő kisblokk. Nagyblokk pl. a 16-szelepesek. EPC szerint ugyanaz kell a C14NZ-hez és a C16NZ-hez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember4, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2009 Valaki meg tudná mondani, hogy a C14NZ féltengelye és f. tengely külső csuklója talále a C16NZ-vel?? igen, jó hozzá. Ez mindkettő kisblokk. Nagyblokk pl. a 16-szelepesek. EPC szerint ugyanaz kell a C14NZ-hez és a C16NZ-hez. Nagyblokk az 1.8 és felfelé. Meg a dízelek. 1.6 16v is kisblokk pl. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Szeptember4, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2009 ... Nagyblokk az 1.8 és felfelé. Meg a dízelek. 1.6 16v is kisblokk pl. Szerencsére néha van átfedés :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember4, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2009 Szerencsére néha van átfedés :lol: :lol: átfedés nem nagyon van, C-s motoroktól kezdve tiszta a pálya :lol: az más kérdés, hogy némelyiknél a váltók felmennek kicsi is, nagy is :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember4, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2009 http://kepfeltoltes.hu/090904/P040909_18.4...ltoltes.hu_.jpg Khm khm... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Szeptember4, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2009 http://kepfeltoltes.hu/090904/P040909_18.4...ltoltes.hu_.jpg Khm khm... :lol: Hát itt meg mitörtént??? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember4, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2009 http://kepfeltoltes.hu/090904/P040909_18.4...ltoltes.hu_.jpg Khm khm... :lol: Az enyém is ilyen. :lol: Próbáltam lemosni, de nagyon makacs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember4, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2009 Hát itt meg mitörtént??? :lol: Xenonokat akartam tenni a ködlámpákba....akkor láttam meg. Nemrégiben még nem volt taknyos. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember4, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2009 Az enyém is ilyen. :lol: Próbáltam lemosni, de nagyon makacs. Most irigykednem kéne vagy örvendenem ? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember4, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2009 Nagyblokk az 1.8 és felfelé. Meg a dízelek. 1.6 16v is kisblokk pl. És ez egyébként mi alapján van meghatározva? Hengerűrtartalom, vagy a blokk mérete alapján? Mert ránézésre pl. a C20NE blokk se (sokkal) nagyobb pl. egy C16NZ-nél, az mégis nagyblokknak számít ez alapján. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember4, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2009 És ez egyébként mi alapján van meghatározva? Hengerűrtartalom, vagy a blokk mérete alapján? Mert ránézésre pl. a C20NE blokk se (sokkal) nagyobb pl. egy C16NZ-nél, az mégis nagyblokknak számít ez alapján. És ha a nyomaték miatt? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 Most irigykednem kéne vagy örvendenem ? :lol: Hát nekem csak száraz dzsuva, ergo nem ereszt, esetleg régen eresztett. Ha neked is ilyen akkor örvendeni, de ha friss olaj van rajta akkor irigykedni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 Hát nekem csak száraz dzsuva, ergo nem ereszt, esetleg régen eresztett. Ha neked is ilyen akkor örvendeni, de ha friss olaj van rajta akkor irigykedni. :lol: Nincs is annál szebb, mikor egy üzemmeleg motoron jól felforrósodva ég izzik az olaj :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 Nincs is annál szebb, mikor egy üzemmeleg motoron jól felforrósodva ég izzik az olaj :lol: :lol: :lol: Nem izzik az, nekem most is, meg a tömítés csere előtt is eresztette valahol a motorolajat, vagy inkább csak szivárog, de annyira nem meleg, hogy meggyulladjon. Inkább akkor szokott pánik uralkodni a családban, amikor vmit szerelek a motorérben, aztán a következő tecsós úton a csavarlazító ég le mondjuk a kipufcsőről. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember5, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2009 Nem izzik az, nekem most is, meg a tömítés csere előtt is eresztette valahol a motorolajat, vagy inkább csak szivárog, de annyira nem meleg, hogy meggyulladjon. Inkább akkor szokott pánik uralkodni a családban, amikor vmit szerelek a motorérben, aztán a következő tecsós úton a csavarlazító ég le mondjuk a kipufcsőről. :lol: hja, az elég xar dolog!! mellesleg én csak vicceltem, persze hogy nem gyúllad meg :D amit érzel az orroddal, az megnyugtató, tudod hogy van :lol: :P :D (még a wartis korszakból jöttek elő a szép emlékek :lol: 200 km megtétele után azért abba kemény forró olaj szag volt, eresztett az olajteknőtömítés rendesen :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
joe20 Elküldve Szeptember9, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2009 Hali Mindenki! :lol: Kicsi segítséget kénék , mert látom ti nagyon kenitek vágjátok az egész astra-s témát! Most vettem első autóként és nem is vagyok nagy autó szerelő de szeretek mókolni. Kérd.: nem világít a tolató lámpám ! Tipp mi lehet a probléma szerintetek? Köszi a segítséget és a megértést! :lol: egy lelkes újonc :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember9, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2009 Hali Mindenki! :lol: Kicsi segítséget kénék , mert látom ti nagyon kenitek vágjátok az egész astra-s témát! Most vettem első autóként és nem is vagyok nagy autó szerelő de szeretek mókolni. Kérd.: nem világít a tolató lámpám ! Tipp mi lehet a probléma szerintetek? Köszi a segítséget és a megértést! :lol: egy lelkes újonc :lol: Kiégett izzó, váltóban a tolatólámpa kapcsoló meghót. Leveszed róla a csatit, összezárod a két pontot egy darab dróttal, ha világít, akkor a kapcsoló sz.r. A váltó elején található, a vízhűtő irányából, oldalirányosan van rajta. Messzirő látszik igazából, mert megy oda vezeték. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember9, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2009 Kiégett izzó, váltóban a tolatólámpa kapcsoló meghót. Leveszed róla a csatit, összezárod a két pontot egy darab dróttal, ha világít, akkor a kapcsoló sz.r. A váltó elején található, a vízhűtő irányából, oldalirányosan van rajta. Messzirő látszik igazából, mert megy oda vezeték. Vagy simány csak leugrott a csatlakozó a váltóról (tudom hogy mindig ezzel jövök, de nekem egy időben lelövöldözte a csatit. Ez maradt meg bennem :lol: ) Az is lehet hogy csak oxidos, vagy retkes. Egy pucevát megér, mint hogy fölöslegesen borítsa szét az autót :lol: Hali Mindenki! :lol: ...... Köszi a segítséget és a megértést! :P egy lelkes újonc :D Aláírásba alkossál bele pár infót a gépsasról, és akkor az okosak könnyebben, és hamarabb tudnak majd válaszolni, problémamegoldani. (persze valami olyan kérdésben, ami a konkrét autóhoz tartozik) :lol: A vezérlőpulton megtalálod :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Szeptember10, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2009 Hali! Egy kérdés, mivel lehet probléma, ha olyat csinál a váltóm, hogy ha (R-t) 1est,2est,3ast és ezek oda-vissza akarok rakni nehezen tudom behúzni, de ha kinyomom a kuplungot és várok egy kicsit akkor simán beveszi???? Szinkronkapcsoló esetleg?? thx Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember11, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2009 Hali! Egy kérdés, mivel lehet probléma, ha olyat csinál a váltóm, hogy ha (R-t) 1est,2est,3ast és ezek oda-vissza akarok rakni nehezen tudom behúzni, de ha kinyomom a kuplungot és várok egy kicsit akkor simán beveszi???? Szinkronkapcsoló esetleg?? thx Olaj, mennyi van a váltódban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts