amavisca Elküldve Augusztus29, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2009 Pedi muszáj forognia, hiszen amikor sebességet váltaz akkor is az forog, illetve ki-be mozog a váltóházba. Amit megjelöltem kék pöttyel azt kell elforgatni a nyíl irányába.Majdnem a végső helyzetben fog becsúszni a fúróhegy teljesen, ekkor ha jól csináltad nem is tudod visszaforgatni a tengelyt, amíg ki nem húzod a fúróhegyet. Persze csak azután húzd ki, hogy meghúztad a csavart a homlokfalnál. http://kepfeltoltes.hu/090829/P1130043_www...ltoltes.hu_.jpg Na majd holnap elválik... De azért köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus29, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2009 Na majd holnap elválik... De azért köszönöm! Én személy szerint sz.ptam vele egy csomót aztán a végére "érzéssel bejátszottuk. Nekem is volt már 1-es rüki, stbstb, a vége az lett hogy fúrószáras cuccott felejt, és bejátszottuk amyg jó nem lett. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
amavisca Elküldve Augusztus30, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2009 Én személy szerint sz.ptam vele egy csomót aztán a végére "érzéssel bejátszottuk. Nekem is volt már 1-es rüki, stbstb, a vége az lett hogy fúrószáras cuccott felejt, és bejátszottuk amyg jó nem lett. :lol: Bejátszottátok? :lol: Ezt nem vágom... Amúgy a képen a stift minek van bekarikázva pirossal? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus30, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2009 Bejátszottátok? :lol: Ezt nem vágom... Amúgy a képen a stift minek van bekarikázva pirossal? Mert az is kopó alkatrész és ha már a váltó nem pontosan teszi a dolgát, akkor azt is illik cserélni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus30, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2009 Bejátszottátok? :lol: Ezt nem vágom... Amúgy a képen a stift minek van bekarikázva pirossal? Mert a képet már használtam amikor valaki kérdezte hogy mit cseréljen, ha nem lehet beállítani a váltót a csavarral. Úgy lehet érzésre beállítani a váltót, hogy pölö amikor nekem nem volt hátramenet, mert annak a helyén volt az egyes, akkor felazítom a csavart a homlokfalnál, és a váltóbotot egy picit jobbra húzom, majd amíg így tartom valaki újra meghúzza a csavart. Ha nem elég, akkor még egy kicsit állítok rajta. Végülis uyganazt csinálod mint a gyári beállítással, csak így többet kell játszani vele. Én meg lehet kimegyek, és adok cikcallaggal a váltóbot gumikarikájának, mert eléggé kotyog, meg úgyis régen szereltem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus30, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2009 Bejátszottátok? :lol: Ezt nem vágom... Amúgy a képen a stift minek van bekarikázva pirossal? Addig tekergettük amíg jó nem lett :lol: Ha a rüki helyén egyes volt akkor egy kicsit jobbra, ha akadva de volt, akkor még egy kicsit, amikor az egye helyén rüki volt, akkor kicsit vissza, és addig játszottuk ezt amíg jó nem lett. (pontosabban amíg bele nem szakadt a menet a bilincs alsó szárába a sok meghúzás-kilazítés alatt :lol: Akkor rüki nélkül óvatós váltásokkal (hogy lehetőleg ne tekeredjen el a lazán rögzített rudazat) elmásztunk a csavarbótba, ott hosszabb csavar+anya,+önzáró anya a végére, és azóta elvan rendben. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Szeptember1, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2009 Hát nekem a Metabond visszavett kb 2-300 fordszámot de 2500 vígan megy 100-al. Neked azért pörög jobban mert rövid áttételü váltód van. (CR) Szia Reeckatee! Ezt hogyan csináltad? Beletoltad a bondot és utána ugyanazon sebeségen ennyivel kevesebbet forog a vas? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Szeptember1, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2009 Szia Reeckatee! Ezt hogyan csináltad? Beletoltad a bondot és utána ugyanazon sebeségen ennyivel kevesebbet forog a vas? Erre én is kiváncsi lennék! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Szeptember1, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2009 Amúgy, ha kevés az olaj a váltóban akkor szokott valamilyen hangot kiadni???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember1, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2009 Szia Reeckatee! Ezt hogyan csináltad? Beletoltad a bondot és utána ugyanazon sebeségen ennyivel kevesebbet forog a vas? Helcsi! Jaja. Beletöltöttem egy doboz GOLD-ot (a motorba!) azt jött 400 km és addig 2-ben 40-nél 2500-at ment, most ugyanez 2300 :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember1, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2009 Helcsi! Jaja. Beletöltöttem egy doboz GOLD-ot (a motorba!) azt jött 400 km és addig 2-ben 40-nél 2500-at ment, most ugyanez 2300 :lol: :lol: Azt ugye sejted, hogy most nagy hülyeséget írtál? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember1, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2009 Azt ugye sejted, hogy most nagy hülyeséget írtál? :lol: Sajnos nem. Nemcsak az én tapasztalatom de akárki jöjjön és nézze meg, állok elébe. Beletöltöttem és az alapjáratom is visszább esett párszáz km után. Hüje nem vagyok de ha nem tapasztaltam volna én sem hinném. :lol: Végülis nem akarok vitát nyitni errôl...csak válaszoltam conquistador cartársnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember1, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2009 Sajnos nem. Nemcsak az én tapasztalatom de akárki jöjjön és nézze meg, állok elébe. Beletöltöttem és az alapjáratom is visszább esett párszáz km után. Hüje nem vagyok de ha nem tapasztaltam volna én sem hinném. :lol: Végülis nem akarok vitát nyitni errôl...csak válaszoltam conquistador cartársnak. Márpedig adott kerékkerületnél, adott áttételi aránynál önthetsz Te bele akármit nem lesz kevesebb a fordulatszám egy bizonyos sebességnél sem. Az alapjárat az már más kérdés. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember1, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2009 Márpedig adott kerékkerületnél, adott áttételi aránynál önthetsz Te bele akármit nem lesz kevesebb a fordulatszám egy bizonyos sebességnél sem. Az alapjárat az már más kérdés. :lol: Ennyire nem ástam bele magam de könnyebben jár a motor az tuti. Tényleg van 200 fordszám különbség az eddigiekhez képest... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember1, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2009 Ennyire nem ástam bele magam de könnyebben jár a motor az tuti. Tényleg van 200 fordszám különbség az eddigiekhez képest... Ezt minden fenntartás nélkül elhiszem. Nekem is volt benne már metabond. De amit fenntebb leírtam azt tartom. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember1, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2009 Ezt minden fenntartás nélkül elhiszem. Nekem is volt benne már metabond. De amit fenntebb leírtam azt tartom. :lol: Oké. Te vagy az utolsó akivel szembeszállnék....de akkor is kisebb a fordszámom :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Szeptember1, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2009 Oké. Te vagy az utolsó akivel szembeszállnék....de akkor is kisebb a fordszámom :lol: :lol: Biztos csak kispárnát tettél az ülésedre így magasabbról nézed a mutatót és ezért látod másnak :lol: Vagy egyszerűen eddig nem nézted meg jól és most úgy érzed kevesebbet forog. Vagy a kilométeróra (v. spirál) hülyéskedik és az mutat többet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember1, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2009 Biztos csak kispárnát tettél az ülésedre így magasabbról nézed a mutatót és ezért látod másnak :lol: Vagy egyszerűen eddig nem nézted meg jól és most úgy érzed kevesebbet forog. Vagy a kilométeróra (v. spirál) hülyéskedik és az mutat többet. Elôször is kabbe... :lol: OFF-oljunk egy kicsit. Pont a Meta után kezdett hüjéskedni a spirál, ezzel egyidôben megcsöktem és romlottak az érzékszerveim. Hogy én erre miért nem gondoltam mostanig. Fáradok... felejtsük el azt is,hogy Astrám van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Szeptember1, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2009 Ez megkaptam... Na akkor hogy ne offoljunk: A hoszabbik féltengelyen lévő súly mi célból van ott? Több autón is láttam már ezt a két félből álló csavarral összeszorítva a féltengelyen lévő súlyt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember1, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2009 Ez megkaptam... Na akkor hogy ne offoljunk: A hoszabbik féltengelyen lévő súly mi célból van ott? Több autón is láttam már ezt a két félből álló csavarral összeszorítva a féltengelyen lévő súlyt. Nem bántani akartalak :lol: A súly a féltengely forgását egyensúlyozza ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Szeptember1, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2009 A súly a féltengely forgását egyensúlyozza ki. Na de mit kell azon a tengelyen kiegynesúlyozni. Nem tűnik egy kalibrált beállított súlynak. Ránézésre csak saccra oda van téve. Ütést, súlyt egyensúlyot vagy csak tehetetlensége miatt vagy miért van ott? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember1, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2009 Na de mit kell azon a tengelyen kiegynesúlyozni. Nem tűnik egy kalibrált beállított súlynak. Ránézésre csak saccra oda van téve. Ütést, súlyt egyensúlyot vagy csak tehetetlensége miatt vagy miért van ott? Itt tévedsz. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember2, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2009 Márpedig adott kerékkerületnél, adott áttételi aránynál önthetsz Te bele akármit nem lesz kevesebb a fordulatszám egy bizonyos sebességnél sem. Az alapjárat az már más kérdés. :lol: Lehet, hogy neki ótomatttája van! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember2, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2009 Lehet, hogy neki ótomatttája van! :lol: Vagy rossz méretű kereke :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember2, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2009 Vagy rossz méretű kereke :lol: :lol: Most akkor valaki találja ki, hogy kerekem sincs csak meghibbantam a Metabondtól.. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts