Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Pedi muszáj forognia, hiszen amikor sebességet váltaz akkor is az forog, illetve ki-be mozog a váltóházba. Amit megjelöltem kék pöttyel azt kell elforgatni a nyíl irányába.Majdnem a végső helyzetben fog becsúszni a fúróhegy teljesen, ekkor ha jól csináltad nem is tudod visszaforgatni a tengelyt, amíg ki nem húzod a fúróhegyet. Persze csak azután húzd ki, hogy meghúztad a csavart a homlokfalnál.

http://kepfeltoltes.hu/090829/P1130043_www...ltoltes.hu_.jpg

Na majd holnap elválik...

De azért köszönöm!

Elküldve
Na majd holnap elválik...

De azért köszönöm!

Én személy szerint sz.ptam vele egy csomót aztán a végére "érzéssel bejátszottuk. Nekem is volt már 1-es rüki, stbstb, a vége az lett hogy fúrószáras cuccott felejt, és bejátszottuk amyg jó nem lett. :lol:

Elküldve
Én személy szerint sz.ptam vele egy csomót aztán a végére "érzéssel bejátszottuk. Nekem is volt már 1-es rüki, stbstb, a vége az lett hogy fúrószáras cuccott felejt, és bejátszottuk amyg jó nem lett. :lol:

Bejátszottátok? :lol:

Ezt nem vágom...

Amúgy a képen a stift minek van bekarikázva pirossal?

Elküldve
Bejátszottátok? :lol:

Ezt nem vágom...

Amúgy a képen a stift minek van bekarikázva pirossal?

Mert az is kopó alkatrész és ha már a váltó nem pontosan teszi a dolgát, akkor azt is illik cserélni. :lol:

Elküldve
Bejátszottátok? :lol:

Ezt nem vágom...

Amúgy a képen a stift minek van bekarikázva pirossal?

Mert a képet már használtam amikor valaki kérdezte hogy mit cseréljen, ha nem lehet beállítani a váltót a csavarral. Úgy lehet érzésre beállítani a váltót, hogy pölö amikor nekem nem volt hátramenet, mert annak a helyén volt az egyes, akkor felazítom a csavart a homlokfalnál, és a váltóbotot egy picit jobbra húzom, majd amíg így tartom valaki újra meghúzza a csavart. Ha nem elég, akkor még egy kicsit állítok rajta. Végülis uyganazt csinálod mint a gyári beállítással, csak így többet kell játszani vele. Én meg lehet kimegyek, és adok cikcallaggal a váltóbot gumikarikájának, mert eléggé kotyog, meg úgyis régen szereltem. :lol:

Elküldve
Bejátszottátok? :lol:

Ezt nem vágom...

Amúgy a képen a stift minek van bekarikázva pirossal?

Addig tekergettük amíg jó nem lett :lol: Ha a rüki helyén egyes volt akkor egy kicsit jobbra, ha akadva de volt, akkor még egy kicsit, amikor az egye helyén rüki volt, akkor kicsit vissza, és addig játszottuk ezt amíg jó nem lett. (pontosabban amíg bele nem szakadt a menet a bilincs alsó szárába a sok meghúzás-kilazítés alatt :lol: Akkor rüki nélkül óvatós váltásokkal (hogy lehetőleg ne tekeredjen el a lazán rögzített rudazat) elmásztunk a csavarbótba, ott hosszabb csavar+anya,+önzáró anya a végére, és azóta elvan rendben. :lol:

Elküldve
Hát nekem a Metabond visszavett kb 2-300 fordszámot de 2500 vígan megy 100-al. Neked azért pörög jobban mert rövid áttételü váltód van. (CR)

Szia Reeckatee!

Ezt hogyan csináltad? Beletoltad a bondot és utána ugyanazon sebeségen ennyivel kevesebbet forog a vas?

Elküldve
Szia Reeckatee!

Ezt hogyan csináltad? Beletoltad a bondot és utána ugyanazon sebeségen ennyivel kevesebbet forog a vas?

Helcsi!

Jaja. Beletöltöttem egy doboz GOLD-ot (a motorba!) azt jött 400 km és addig 2-ben 40-nél 2500-at ment, most ugyanez 2300 :lol: :lol:

Elküldve
Helcsi!

Jaja. Beletöltöttem egy doboz GOLD-ot (a motorba!) azt jött 400 km és addig 2-ben 40-nél 2500-at ment, most ugyanez 2300 :lol: :lol:

Azt ugye sejted, hogy most nagy hülyeséget írtál? :lol:

Elküldve
Azt ugye sejted, hogy most nagy hülyeséget írtál? :lol:

Sajnos nem. Nemcsak az én tapasztalatom de akárki jöjjön és nézze meg, állok elébe. Beletöltöttem és az alapjáratom is visszább esett párszáz km után. Hüje nem vagyok de ha nem tapasztaltam volna én sem hinném. :lol:

Végülis nem akarok vitát nyitni errôl...csak válaszoltam conquistador cartársnak.

Elküldve
Sajnos nem. Nemcsak az én tapasztalatom de akárki jöjjön és nézze meg, állok elébe. Beletöltöttem és az alapjáratom is visszább esett párszáz km után. Hüje nem vagyok de ha nem tapasztaltam volna én sem hinném. :lol:

Végülis nem akarok vitát nyitni errôl...csak válaszoltam conquistador cartársnak.

Márpedig adott kerékkerületnél, adott áttételi aránynál önthetsz Te bele akármit nem lesz kevesebb a fordulatszám egy bizonyos sebességnél sem. Az alapjárat az már más kérdés. :lol:

Elküldve
Márpedig adott kerékkerületnél, adott áttételi aránynál önthetsz Te bele akármit nem lesz kevesebb a fordulatszám egy bizonyos sebességnél sem. Az alapjárat az már más kérdés. :lol:

Ennyire nem ástam bele magam de könnyebben jár a motor az tuti. Tényleg van 200 fordszám különbség az eddigiekhez képest...

Elküldve
Ennyire nem ástam bele magam de könnyebben jár a motor az tuti. Tényleg van 200 fordszám különbség az eddigiekhez képest...

Ezt minden fenntartás nélkül elhiszem. Nekem is volt benne már metabond. De amit fenntebb leírtam azt tartom. :lol:

Elküldve
Ezt minden fenntartás nélkül elhiszem. Nekem is volt benne már metabond. De amit fenntebb leírtam azt tartom. :lol:

Oké. Te vagy az utolsó akivel szembeszállnék....de akkor is kisebb a fordszámom :lol: :lol:

Elküldve
Oké. Te vagy az utolsó akivel szembeszállnék....de akkor is kisebb a fordszámom :lol: :lol:

Biztos csak kispárnát tettél az ülésedre így magasabbról nézed a mutatót és ezért látod másnak :lol: Vagy egyszerűen eddig nem nézted meg jól és most úgy érzed kevesebbet forog. Vagy a kilométeróra (v. spirál) hülyéskedik és az mutat többet.

Elküldve
Biztos csak kispárnát tettél az ülésedre így magasabbról nézed a mutatót és ezért látod másnak :lol: Vagy egyszerűen eddig nem nézted meg jól és most úgy érzed kevesebbet forog. Vagy a kilométeróra (v. spirál) hülyéskedik és az mutat többet.

Elôször is kabbe... :lol:

OFF-oljunk egy kicsit. Pont a Meta után kezdett hüjéskedni a spirál, ezzel egyidôben megcsöktem és romlottak az érzékszerveim. Hogy én erre miért nem gondoltam mostanig. Fáradok... felejtsük el azt is,hogy Astrám van.

Elküldve

Ez megkaptam...

Na akkor hogy ne offoljunk:

A hoszabbik féltengelyen lévő súly mi célból van ott? Több autón is láttam már ezt a két félből álló csavarral összeszorítva a féltengelyen lévő súlyt.

Elküldve
Ez megkaptam...

Na akkor hogy ne offoljunk:

A hoszabbik féltengelyen lévő súly mi célból van ott? Több autón is láttam már ezt a két félből álló csavarral összeszorítva a féltengelyen lévő súlyt.

Nem bántani akartalak :lol:

A súly a féltengely forgását egyensúlyozza ki.

Elküldve
A súly a féltengely forgását egyensúlyozza ki.

Na de mit kell azon a tengelyen kiegynesúlyozni. Nem tűnik egy kalibrált beállított súlynak. Ránézésre csak saccra oda van téve. Ütést, súlyt egyensúlyot vagy csak tehetetlensége miatt vagy miért van ott?

Elküldve
Na de mit kell azon a tengelyen kiegynesúlyozni. Nem tűnik egy kalibrált beállított súlynak. Ránézésre csak saccra oda van téve. Ütést, súlyt egyensúlyot vagy csak tehetetlensége miatt vagy miért van ott?

Itt tévedsz. :lol:

Elküldve
Márpedig adott kerékkerületnél, adott áttételi aránynál önthetsz Te bele akármit nem lesz kevesebb a fordulatszám egy bizonyos sebességnél sem. Az alapjárat az már más kérdés. :lol:

Lehet, hogy neki ótomatttája van! :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.