Novy Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Ez nekem is megvan, sőt a fékpedál is néha ad ilyen hangot. Majd szétszedem, ahogy Zotya is csinálta, és úgy kap kenést. de nekem kint csinálja bent semmi hangja nincs neki tehát,vmi ötlet, tanács? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 de nekem kint csinálja bent semmi hangja nincs neki tehát,vmi ötlet, tanács? Valaki nyomkodja, te meg fülelsz, pontosan mi nyikorog, de ha mindenhol befújkáltad és mégis akkor vhol bentről jön a hang. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Valaki nyomkodja, te meg fülelsz, pontosan mi nyikorog, de ha mindenhol befújkáltad és mégis akkor vhol bentről jön a hang. én is arra gondolok. kiemelő villa tengelye, vagy a benti rugó, ha ebben van ben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 én is arra gondolok. kiemelő villa tengelye, vagy a benti rugó, ha ebben van ben. Én ma néztem meg és mozgattam a motortérben a kart, amit a bowden mozgat. Full kussban van az egész, így a bowdennel lesz valami.. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Én ma néztem meg és mozgattam a motortérben a kart, amit a bowden mozgat. Full kussban van az egész, így a bowdennel lesz valami.. :huh: kezdd el fújni wd40-el az egyik felét, addig amíg a másik oldalt folyik ki. Akkor jó lesz :lol: ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Én ma néztem meg és mozgattam a motortérben a kart, amit a bowden mozgat. Full kussban van az egész, így a bowdennel lesz valami.. :huh: Nem biztos, mert lehet hogy amikor te mozgatot kicsit más irányban van feszítve mint amikor a bowden húzza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 nem bírom teljesen feltolni a rudat, de mozogni mozog, akkor nekem is csendben van. nos mentem vele egy 20kmet, váltogattam, de egyenlőre még nem csogott oda, ahova kellett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 Sziasztok! Jól megjártam... Eltört a kuplung bowdenem végén az a kis pöcök, amit a pedálhoz kell beakasztani... :lol: Szerencsére csak a közelben, pedig előtte napokban voltam a hegyekben, 1000 m-es magasságokban, kb 1500 Km-t csináltam, és szerencsére akkor minden rendben volt.... Kivettem az alkatrészautóból, de este sötétben már nem tudtam berakni a helyére a pedálnál, így hazajöttem kb 70 km-t 3-asban hegyekközt , kuplung nélkül 2 személlyel :lol: Mit mondjak éjfél körül elég kemény menet volt... Aztán másnap rájöttünk, hogy ki kell akasztani a rugót, és úgy lehet csak visszatenni a bowden végét!! Milyen bowden jár gyárilag az X17DTL-be, mert azt mondják a boltokban, hogy két méretben is van??? ( hosszabb-rövidebb) Köszike!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 Sziasztok! Jól megjártam... Eltört a kuplung bowdenem végén az a kis pöcök, amit a pedálhoz kell beakasztani... :lol: Szerencsére csak a közelben, pedig előtte napokban voltam a hegyekben, 1000 m-es magasságokban, kb 1500 Km-t csináltam, és szerencsére akkor minden rendben volt.... Kivettem az alkatrészautóból, de este sötétben már nem tudtam berakni a helyére a pedálnál, így hazajöttem kb 70 km-t 3-asban hegyekközt , kuplung nélkül 2 személlyel :lol: Mit mondjak éjfél körül elég kemény menet volt... Aztán másnap rájöttünk, hogy ki kell akasztani a rugót, és úgy lehet csak visszatenni a bowden végét!! Milyen bowden jár gyárilag az X17DTL-be, mert azt mondják a boltokban, hogy két méretben is van??? ( hosszabb-rövidebb) Köszike!!! Hát ahogy nézem az Unix-nál is van vagy 3 méretben (815-882-906), legjobb lenne megmérni a régit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 Hát ahogy nézem az Unix-nál is van vagy 3 méretben (815-882-906), legjobb lenne megmérni a régit. Az lenne a legjobb, ha gyárilag tudnám milyen volt, mert ez már volt cserélve, és nem biztos, hogy ugyanolyan ment bele... Ez a nagy kérdés :lol: Persze megmérem a régit is, és úgy rendelek újjat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 Az lenne a legjobb, ha gyárilag tudnám milyen volt, mert ez már volt cserélve, és nem biztos, hogy ugyanolyan ment bele... Ez a nagy kérdés :lol: Persze megmérem a régit is, és úgy rendelek újjat... A hosszát nem tudom, de EPC szerint a száma: 06 69 005, (alkatrészszám: 90523132). Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Augusztus28, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2009 mondjuk en nem erzem,h gyarilag ~90Le lenne a kocsim,meg ezt nem is versenylónak vettem,hanem megbizhatónak... mondjuk tényleges 130al mennék le a balcsira 6.ban 2500,2900 at pörögve az azért tetszene:) kiváncsi lennék mennyi lenne a fogyasztasom.. :lol: Nekem 3000-et forog (óra szerinti) 130-nál, aztán mégis szürcsöli a benyát rendesen! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus28, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2009 aztán mégis szürcsöli a benyát rendesen! :lol: "Átlagfogyasztás: 7,7 liter / 100 km. " Ha-ha-ha!!! :lol: :lol: Amúgy nekem meg olyan 2900-at forog 95-100-nál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Augusztus29, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2009 "Átlagfogyasztás: 7,7 liter / 100 km. " Ha-ha-ha!!! :lol: :lol: Amúgy nekem meg olyan 2900-at forog 95-100-nál. Hát igen. 95 - 2900; 100 - 3000 :lol: Ugyanaz mint EPK-nak, hiába vageszolsz :P :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus29, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2009 Hát igen. 95 - 2900; 100 - 3000 :lol: Ugyanaz mint EPK-nak, hiába vageszolsz :lol: :lol: Kb nekem is így van, 100-as tempó kb 3000-es fordulaton... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Augusztus29, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2009 Kb nekem is így van, 100-as tempó kb 3000-es fordulaton... :lol: Hát nekem a Metabond visszavett kb 2-300 fordszámot de 2500 vígan megy 100-al. Neked azért pörög jobban mert rövid áttételü váltód van. (CR) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Augusztus29, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2009 "Átlagfogyasztás: 7,7 liter / 100 km. " Ha-ha-ha!!! :lol: :lol: Amúgy nekem meg olyan 2900-at forog 95-100-nál. Az átlagfogyasztásomhoz nem 3000-es fordulatszám tartozik! :lol: 3000-nél be tudja nyelni a 8,5 litert is! 5000-ről má ne is beszéjjjünk! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
amavisca Elküldve Augusztus29, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2009 Halihó! Próbáltam a váltóbeállítást a GYIk-ből... Kérdés: az "X-elt" tengelyt hogy forgatom el?Stifted vegyem ki belőle??Mert ha igen akkor ez a lépés kimaradt a leírásból. Többit sikerült"megcsinálni" elöször az 1est 3anak vette, a hátramenetet pedig 1esnek... nagy nehezen beállitottam az 1est... de most meg nincs 5... :lol: Állitgassam amig jó nem lesz? Alap probléma az volt h 1est csak 2esből vette, üresből nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus29, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2009 Az átlagfogyasztásomhoz nem 3000-es fordulatszám tartozik! :P 3000-nél be tudja nyelni a 8,5 litert is! 5000-ről má ne is beszéjjjünk! :lol: Nem ezen röhögtem képletesen, henm azt írtad, hogy szürcsöli a benyát, miközben ott van az aláírásodban a 7.7-es átlag. Hát én odaadnám a másik golyóm ezért az átlagért. :D Az egyiket már odaigértem a multkor valakinek szintén a jó fogyasztásért. :lol: Aztán azért vettünk 1.4-est, mert keveset eszik. Ha ezt tudom, most én is 2Literessel járok. :lol: :lol: Aztán nem kell visszakapcsolgatnom emelkedőn. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus29, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2009 Halihó! Próbáltam a váltóbeállítást a GYIk-ből... Kérdés: az "X-elt" tengelyt hogy forgatom el?Stifted vegyem ki belőle??Mert ha igen akkor ez a lépés kimaradt a leírásból. Többit sikerült"megcsinálni" elöször az 1est 3anak vette, a hátramenetet pedig 1esnek... nagy nehezen beállitottam az 1est... de most meg nincs 5... :lol: Állitgassam amig jó nem lesz? Alap probléma az volt h 1est csak 2esből vette, üresből nem. Ugye az már megvolt , hogy kiengeded a csavart a dupla krovaszárral, a váltobotot meg 1-es 2-es között az ütközőnek fekteted, ha van két lyuk összehozod a kettőt. Ilyenkor tudod tekergetni azt a tengelyt ami bemegy a sebességváltóháza. Ha az oramutató járásának megfelelően tekered, elérsz egy pontot, amikor be tudod dugni a kis lyukba az csigafúrót(5-ös ha jól emlékszem) . Végülis a fúró mindegyik pozicióba bemegy, de ezen a ponton beljebb megy olyan 1.5-centire. Ha a helyén van akkor nem is tudod visszatekerni a tengelyt. Ebben a pozícióban kell újra meghúzni a dupla krovával a csavart a homlokfalnál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Augusztus29, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2009 Aztán azért vettünk 1.4-est, mert keveset eszik. Ha ezt tudom, most én is 2Literessel járok. :lol: :lol: Aztán nem kell visszakapcsolgatnom emelkedőn. Tévedsz ha azt hiszed, hogy nem kell visszakapcsolni az emelkedőn nekem. Ha nem kapcsolok vissza, igaz felmászik valahogyan, de sokkal többet fogyaszt. A 2 literessel is ugyanúgy kell vezetni, mint az 1,4-essel, csak a használati fordulatszámsáv van alacsonyabban. Attól, hogy 2 literes kocsim van, nem járok gyorsabban az országúton, ergó a motorfordulatom alacsonyabban jár. A nagyobb motor előnye nálam az előzéseknél jön ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus29, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2009 Tévedsz ha azt hiszed, hogy nem kell visszakapcsolni az emelkedőn nekem. Ha nem kapcsolok vissza, igaz felmászik valahogyan, de sokkal többet fogyaszt. A 2 literessel is ugyanúgy kell vezetni, mint az 1,4-essel, csak a használati fordulatszámsáv van alacsonyabban. Attól, hogy 2 literes kocsim van, nem járok gyorsabban az országúton, ergó a motorfordulatom alacsonyabban jár. A nagyobb motor előnye nálam az előzéseknél jön ki. Persze, de te is tudod, hogy caravannak magpakolva dimbes-dombos terepen 60-paci kevés. :lol: Az előzést meg el lehet felejteni emelkedőn. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Augusztus29, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2009 Persze, de te is tudod, hogy caravannak magpakolva dimbes-dombos terepen 60-paci kevés. :lol: Az előzést meg el lehet felejteni emelkedőn. Van akinek még az is sok! :lol: Ma lőtt be elém egy nőci a körforgóban úgy, hogy se balra se jobbra nem nézett, csak előre mint a barom.... Neki még 2 lóerő is sok volt! Még szerencse, hogy van jó fékem, meg gumim az ótómon! Aztán látom, hogy a kocsi bal oldala végig volt már szántva elejétől a végéig vastagon.... :lol: Viccet félretéve, ne csodálkozz, ha sokat fogyaszt a kocsid, ha a caravánod megterhelve, hegyen völgyön át űzöd! Ahhoz erősebb motor kell, de ha űzöd, az is fogyasztani fog rendesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
amavisca Elküldve Augusztus29, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2009 Ugye az már megvolt , hogy kiengeded a csavart a dupla krovaszárral, a váltobotot meg 1-es 2-es között az ütközőnek fekteted, ha van két lyuk összehozod a kettőt. Ilyenkor tudod tekergetni azt a tengelyt ami bemegy a sebességváltóháza. Ha az oramutató járásának megfelelően tekered, elérsz egy pontot, amikor be tudod dugni a kis lyukba az csigafúrót(5-ös ha jól emlékszem) . Végülis a fúró mindegyik pozicióba bemegy, de ezen a ponton beljebb megy olyan 1.5-centire. Ha a helyén van akkor nem is tudod visszatekerni a tengelyt. Ebben a pozícióban kell újra meghúzni a dupla krovával a csavart a homlokfalnál. Meglazitottam a csavart, egybe hoztam a váltónál a 2 pontot, kiszedtem azt a műanyag kis bizbaszt ahová dugni kell a másik fúrószárat de azt a szart nem tudom forgatni!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus29, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2009 Meglazitottam a csavart, egybe hoztam a váltónál a 2 pontot, kiszedtem azt a műanyag kis bizbaszt ahová dugni kell a másik fúrószárat de azt a szart nem tudom forgatni!!! Pedi muszáj forognia, hiszen amikor sebességet váltaz akkor is az forog, illetve ki-be mozog a váltóházba. Amit megjelöltem kék pöttyel azt kell elforgatni a nyíl irányába.Majdnem a végső helyzetben fog becsúszni a fúróhegy teljesen, ekkor ha jól csináltad nem is tudod visszaforgatni a tengelyt, amíg ki nem húzod a fúróhegyet. Persze csak azután húzd ki, hogy meghúztad a csavart a homlokfalnál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts