Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ez nekem is megvan, sőt a fékpedál is néha ad ilyen hangot. Majd szétszedem, ahogy Zotya is csinálta, és úgy kap kenést.

de nekem kint csinálja

bent semmi hangja nincs neki

tehát,vmi ötlet, tanács?

Elküldve
de nekem kint csinálja

bent semmi hangja nincs neki

tehát,vmi ötlet, tanács?

Valaki nyomkodja, te meg fülelsz, pontosan mi nyikorog, de ha mindenhol befújkáltad és mégis akkor vhol bentről jön a hang.

Elküldve
Valaki nyomkodja, te meg fülelsz, pontosan mi nyikorog, de ha mindenhol befújkáltad és mégis akkor vhol bentről jön a hang.

én is arra gondolok.

kiemelő villa tengelye, vagy a benti rugó, ha ebben van ben.

Elküldve
én is arra gondolok.

kiemelő villa tengelye, vagy a benti rugó, ha ebben van ben.

Én ma néztem meg és mozgattam a motortérben a kart, amit a bowden mozgat. Full kussban van az egész, így a bowdennel lesz valami.. :huh:

Elküldve
Én ma néztem meg és mozgattam a motortérben a kart, amit a bowden mozgat. Full kussban van az egész, így a bowdennel lesz valami.. :huh:

kezdd el fújni wd40-el az egyik felét, addig amíg a másik oldalt folyik ki. Akkor jó lesz :lol: ^_^

Elküldve
Én ma néztem meg és mozgattam a motortérben a kart, amit a bowden mozgat. Full kussban van az egész, így a bowdennel lesz valami.. :huh:

Nem biztos, mert lehet hogy amikor te mozgatot kicsit más irányban van feszítve mint amikor a bowden húzza.

Elküldve

nem bírom teljesen feltolni a rudat, de mozogni mozog, akkor nekem is csendben van.

nos mentem vele egy 20kmet, váltogattam, de egyenlőre még nem csogott oda, ahova kellett.

Elküldve

Sziasztok!

Jól megjártam...

Eltört a kuplung bowdenem végén az a kis pöcök, amit a pedálhoz kell beakasztani... :lol:

Szerencsére csak a közelben, pedig előtte napokban voltam a hegyekben, 1000 m-es magasságokban, kb 1500 Km-t csináltam, és szerencsére akkor minden rendben volt....

DSCF8620_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Kivettem az alkatrészautóból, de este sötétben már nem tudtam berakni a helyére a pedálnál, így hazajöttem kb 70 km-t 3-asban hegyekközt , kuplung nélkül 2 személlyel :lol: Mit mondjak éjfél körül elég kemény menet volt...

Aztán másnap rájöttünk, hogy ki kell akasztani a rugót, és úgy lehet csak visszatenni a bowden végét!!

Milyen bowden jár gyárilag az X17DTL-be, mert azt mondják a boltokban, hogy két méretben is van??? ( hosszabb-rövidebb)

Köszike!!!

Elküldve
Sziasztok!

Jól megjártam...

Eltört a kuplung bowdenem végén az a kis pöcök, amit a pedálhoz kell beakasztani... :lol:

Szerencsére csak a közelben, pedig előtte napokban voltam a hegyekben, 1000 m-es magasságokban, kb 1500 Km-t csináltam, és szerencsére akkor minden rendben volt....

Kivettem az alkatrészautóból, de este sötétben már nem tudtam berakni a helyére a pedálnál, így hazajöttem kb 70 km-t 3-asban hegyekközt , kuplung nélkül 2 személlyel :lol: Mit mondjak éjfél körül elég kemény menet volt...

Aztán másnap rájöttünk, hogy ki kell akasztani a rugót, és úgy lehet csak visszatenni a bowden végét!!

Milyen bowden jár gyárilag az X17DTL-be, mert azt mondják a boltokban, hogy két méretben is van??? ( hosszabb-rövidebb)

Köszike!!!

Hát ahogy nézem az Unix-nál is van vagy 3 méretben (815-882-906), legjobb lenne megmérni a régit.

Elküldve
Hát ahogy nézem az Unix-nál is van vagy 3 méretben (815-882-906), legjobb lenne megmérni a régit.

Az lenne a legjobb, ha gyárilag tudnám milyen volt, mert ez már volt cserélve, és nem biztos, hogy ugyanolyan ment bele... Ez a nagy kérdés :lol:

Persze megmérem a régit is, és úgy rendelek újjat...

Elküldve
Az lenne a legjobb, ha gyárilag tudnám milyen volt, mert ez már volt cserélve, és nem biztos, hogy ugyanolyan ment bele... Ez a nagy kérdés :lol:

Persze megmérem a régit is, és úgy rendelek újjat...

A hosszát nem tudom, de EPC szerint a száma: 06 69 005, (alkatrészszám: 90523132).

Elküldve
mondjuk en nem erzem,h gyarilag ~90Le lenne a kocsim,meg ezt nem is versenylónak vettem,hanem megbizhatónak...

mondjuk tényleges 130al mennék le a balcsira 6.ban 2500,2900 at pörögve az azért tetszene:)

kiváncsi lennék mennyi lenne a fogyasztasom.. :lol:

Nekem 3000-et forog (óra szerinti) 130-nál, aztán mégis szürcsöli a benyát rendesen! :lol:

Elküldve
"Átlagfogyasztás: 7,7 liter / 100 km. " Ha-ha-ha!!! :lol: :lol: Amúgy nekem meg olyan 2900-at forog 95-100-nál.

Hát igen. 95 - 2900; 100 - 3000 :lol: Ugyanaz mint EPK-nak, hiába vageszolsz :P :lol:

Elküldve
Kb nekem is így van, 100-as tempó kb 3000-es fordulaton... :lol:

Hát nekem a Metabond visszavett kb 2-300 fordszámot de 2500 vígan megy 100-al. Neked azért pörög jobban mert rövid áttételü váltód van. (CR)

Elküldve
"Átlagfogyasztás: 7,7 liter / 100 km. " Ha-ha-ha!!! :lol: :lol: Amúgy nekem meg olyan 2900-at forog 95-100-nál.

Az átlagfogyasztásomhoz nem 3000-es fordulatszám tartozik! :lol:

3000-nél be tudja nyelni a 8,5 litert is!

5000-ről má ne is beszéjjjünk! :lol:

Elküldve

Halihó!

Próbáltam a váltóbeállítást a GYIk-ből...

Kérdés: az "X-elt" tengelyt hogy forgatom el?Stifted vegyem ki belőle??Mert ha igen akkor ez a lépés kimaradt a leírásból.

Többit sikerült"megcsinálni" elöször az 1est 3anak vette, a hátramenetet pedig 1esnek... nagy nehezen beállitottam az 1est... de most meg nincs 5... :lol:

Állitgassam amig jó nem lesz?

Alap probléma az volt h 1est csak 2esből vette, üresből nem.

Elküldve
Az átlagfogyasztásomhoz nem 3000-es fordulatszám tartozik! :P

3000-nél be tudja nyelni a 8,5 litert is!

5000-ről má ne is beszéjjjünk! :lol:

Nem ezen röhögtem képletesen, henm azt írtad, hogy szürcsöli a benyát, miközben ott van az aláírásodban a 7.7-es átlag. Hát én odaadnám a másik golyóm ezért az átlagért. :D Az egyiket már odaigértem a multkor valakinek szintén a jó fogyasztásért. :lol: Aztán azért vettünk 1.4-est, mert keveset eszik. Ha ezt tudom, most én is 2Literessel járok. :lol: :lol: Aztán nem kell visszakapcsolgatnom emelkedőn.

Elküldve
Halihó!

Próbáltam a váltóbeállítást a GYIk-ből...

Kérdés: az "X-elt" tengelyt hogy forgatom el?Stifted vegyem ki belőle??Mert ha igen akkor ez a lépés kimaradt a leírásból.

Többit sikerült"megcsinálni" elöször az 1est 3anak vette, a hátramenetet pedig 1esnek... nagy nehezen beállitottam az 1est... de most meg nincs 5... :lol:

Állitgassam amig jó nem lesz?

Alap probléma az volt h 1est csak 2esből vette, üresből nem.

Ugye az már megvolt , hogy kiengeded a csavart a dupla krovaszárral, a váltobotot meg 1-es 2-es között az ütközőnek fekteted, ha van két lyuk összehozod a kettőt. Ilyenkor tudod tekergetni azt a tengelyt ami bemegy a sebességváltóháza. Ha az oramutató járásának megfelelően tekered, elérsz egy pontot, amikor be tudod dugni a kis lyukba az csigafúrót(5-ös ha jól emlékszem) . Végülis a fúró mindegyik pozicióba bemegy, de ezen a ponton beljebb megy olyan 1.5-centire. Ha a helyén van akkor nem is tudod visszatekerni a tengelyt. Ebben a pozícióban kell újra meghúzni a dupla krovával a csavart a homlokfalnál.

Elküldve
Aztán azért vettünk 1.4-est, mert keveset eszik. Ha ezt tudom, most én is 2Literessel járok. :lol: :lol: Aztán nem kell visszakapcsolgatnom emelkedőn.

Tévedsz ha azt hiszed, hogy nem kell visszakapcsolni az emelkedőn nekem. Ha nem kapcsolok vissza, igaz felmászik valahogyan, de sokkal többet fogyaszt. A 2 literessel is ugyanúgy kell vezetni, mint az 1,4-essel, csak a használati fordulatszámsáv van alacsonyabban. Attól, hogy 2 literes kocsim van, nem járok gyorsabban az országúton, ergó a motorfordulatom alacsonyabban jár. A nagyobb motor előnye nálam az előzéseknél jön ki.

Elküldve
Tévedsz ha azt hiszed, hogy nem kell visszakapcsolni az emelkedőn nekem. Ha nem kapcsolok vissza, igaz felmászik valahogyan, de sokkal többet fogyaszt. A 2 literessel is ugyanúgy kell vezetni, mint az 1,4-essel, csak a használati fordulatszámsáv van alacsonyabban. Attól, hogy 2 literes kocsim van, nem járok gyorsabban az országúton, ergó a motorfordulatom alacsonyabban jár. A nagyobb motor előnye nálam az előzéseknél jön ki.

Persze, de te is tudod, hogy caravannak magpakolva dimbes-dombos terepen 60-paci kevés. :lol: Az előzést meg el lehet felejteni emelkedőn.

Elküldve
Persze, de te is tudod, hogy caravannak magpakolva dimbes-dombos terepen 60-paci kevés. :lol: Az előzést meg el lehet felejteni emelkedőn.

Van akinek még az is sok! :lol:

Ma lőtt be elém egy nőci a körforgóban úgy, hogy se balra se jobbra nem nézett, csak előre mint a barom.... Neki még 2 lóerő is sok volt! Még szerencse, hogy van jó fékem, meg gumim az ótómon! Aztán látom, hogy a kocsi bal oldala végig volt már szántva elejétől a végéig vastagon.... :lol:

Viccet félretéve, ne csodálkozz, ha sokat fogyaszt a kocsid, ha a caravánod megterhelve, hegyen völgyön át űzöd! Ahhoz erősebb motor kell, de ha űzöd, az is fogyasztani fog rendesen.

Elküldve
Ugye az már megvolt , hogy kiengeded a csavart a dupla krovaszárral, a váltobotot meg 1-es 2-es között az ütközőnek fekteted, ha van két lyuk összehozod a kettőt. Ilyenkor tudod tekergetni azt a tengelyt ami bemegy a sebességváltóháza. Ha az oramutató járásának megfelelően tekered, elérsz egy pontot, amikor be tudod dugni a kis lyukba az csigafúrót(5-ös ha jól emlékszem) . Végülis a fúró mindegyik pozicióba bemegy, de ezen a ponton beljebb megy olyan 1.5-centire. Ha a helyén van akkor nem is tudod visszatekerni a tengelyt. Ebben a pozícióban kell újra meghúzni a dupla krovával a csavart a homlokfalnál.

Meglazitottam a csavart, egybe hoztam a váltónál a 2 pontot, kiszedtem azt a műanyag kis bizbaszt ahová dugni kell a másik fúrószárat de azt a szart nem tudom forgatni!!!

Elküldve
Meglazitottam a csavart, egybe hoztam a váltónál a 2 pontot, kiszedtem azt a műanyag kis bizbaszt ahová dugni kell a másik fúrószárat de azt a szart nem tudom forgatni!!!

Pedi muszáj forognia, hiszen amikor sebességet váltaz akkor is az forog, illetve ki-be mozog a váltóházba. Amit megjelöltem kék pöttyel azt kell elforgatni a nyíl irányába.Majdnem a végső helyzetben fog becsúszni a fúróhegy teljesen, ekkor ha jól csináltad nem is tudod visszaforgatni a tengelyt, amíg ki nem húzod a fúróhegyet. Persze csak azután húzd ki, hogy meghúztad a csavart a homlokfalnál.

P1130043_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.