Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Sebességváltó


Sámli

Recommended Posts

F16-hoz is már nagy féltengely kell, nem jó az neked.

A kívánt célt elérheted csak kihajtás cserével... megnézed neked milyen van az F13 váltóban (3.74,3.94,4.18?), és cseréled mondjuk 3.55-re.

Veszel egy olyan F13 bontott váltót, amiben ilyen hosszabb kihajtás van, és abból át lehet tenni a két fogaskereket.

Mondjuk ez engem is bosszant a morzsánál,hogy 5.-ben 130-nál 4000-et forog.

Az 5 lehetne hosszabb.

Link to comment
Megosztás:

Minek, így is megfogja egy erősebb ellenszél is, aztán vissza kell tenni 4-be hogy tartsa a 150-et. :huh:

nem a caravanodról van szó :lol:

am tartósan nem is szoktam vele menni 140nél többet, azt is ritkán, bár 20kmen mentem már vele 160at... de csak egyszer.

Link to comment
Megosztás:

Honnan tudod a morzsa közeledési viselkedését? :huh:

Ja, a sajátomról beszélek. :lol:

nem a caravanodról van szó ^_^

am tartósan nem is szoktam vele menni 140nél többet, azt is ritkán, bár 20kmen mentem már vele 160at... de csak egyszer.

Nekem ment 185-el is aztán állítottam az órán. B)

Meglepődnél,hogy a kis takony mit megy 90 lóval! :P

Azért annyira nem, erősebb is, könnyebb is. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ja, a sajátomról beszélek. B)

Újabb strigula az 1.6-os motor mellé... ^_^ 160kmh-t bírja emelkedőn, napsütésben és szembe szélben is 5.-ben, ahhoz képest hogy kúúújva hosszú váltó van benne. Bár az emelkedő az emelkedésétől függ... :huh: 10%-ost már nem komálja. :lol: De az autópályás emelkedőket meg sem érzi kb.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni,hogy valaki nem foglalkozik F13-as váltó átalakítással 6-fokozatúvá, vagy valahogy nem lehet megoldani,hogy autópályán 130-140-nél ne 4000 felett pörögjön a motor?másmilyen váltóval?Köszi!Üdv

A kocsi 96-os 1.4-es (X14XE)

pesten vannak ilyen űhelyek, nem akarok téves nevet mondani, így majd futó úr mondja, vagy aki biztosbenne

de nagyon drága.

100ezrek, és 140nél azért már mindegyik motor pörögni fog ...

Link to comment
Megosztás:

Azt szeretném kérdezni,hogy valaki nem foglalkozik F13-as váltó átalakítással 6-fokozatúvá, vagy valahogy nem lehet megoldani,hogy autópályán 130-140-nél ne 4000 felett pörögjön a motor?másmilyen váltóval?Köszi!Üdv

A kocsi 96-os 1.4-es (X14XE)

lehet bele hatodikat tenni, de ehhez komplett új belet kell csinálni, alsó hangon 600e körül van :huh:

viszont ha lecseréled a végáttételt hosszabbra, pl 4.18 helyett 3.74-re vagy 3.55-re, akkor megoldódik

a problémád, viszont így meg szarabbul fog gyorsulni :lol:

Link to comment
Megosztás:

lehet bele hatodikat tenni, de ehhez komplett új belet kell csinálni, alsó hangon 600e körül van ^_^

viszont ha lecseréled a végáttételt hosszabbra, pl 4.18 helyett 3.74-re vagy 3.55-re, akkor megoldódik

a problémád, viszont így meg szarabbul fog gyorsulni :D

B) felesleges ennyit beleölni! :lol:

nem véletlen, hogy a motorhoz mért váltót tesznek az autóba, az hozza ki a legjobbat a motorból...

de tudjátok hogy nem pörög autópályán 4000 fölött a moci? pl ha nem mész csak 120-al :lol: , egyszer próbáld ki... :P

A tartós erőltetés teszi tönkre leghamarabb a motort :huh:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni,hogy valaki nem foglalkozik F13-as váltó átalakítással 6-fokozatúvá, vagy valahogy nem lehet megoldani,hogy autópályán 130-140-nél ne 4000 felett pörögjön a motor?másmilyen váltóval?Köszi!Üdv

A kocsi 96-os 1.4-es (X14XE)

Írd le a váltó bal oldaláról a számsort, elég nehezen látható, ha kitekered a kormányt balra, az javít vmit a helyzeten.

Link to comment
Megosztás:

^_^ felesleges ennyit beleölni! :lol:

nem véletlen, hogy a motorhoz mért váltót tesznek az autóba, az hozza ki a legjobbat a motorból...

de tudjátok hogy nem pörög autópályán 4000 fölött a moci? pl ha nem mész csak 120-al :P , egyszer próbáld ki... B)

A tartós erőltetés teszi tönkre leghamarabb a motort :huh:

Nem beszélve arról hogy kábé 10hsz-el korábban fejtegettem hogy a c14nz, ami gondolom ugyanaz, sem tudja tartani pályán 5-ben a 150-et emelkedőn szembeszélben, akkor minek bele a 6.-sebesség?

Link to comment
Megosztás:

Nem beszélve arról hogy kábé 10hsz-el korábban fejtegettem hogy a c14nz, ami gondolom ugyanaz, sem tudja tartani pályán 5-ben a 150-et emelkedőn szembeszélben, akkor minek bele a 6.-sebesség?

jólenne pedig egy 6. és akkor mégjobban be lehetne osztani.

nekem kényelmesen megy 80tól, szóval lehtne benne még egy fokozat, ami csak sík szakaszon is de bírná kisfordulaton a 120at

Link to comment
Megosztás:

bocsi,hogy nem olvastam vissza..

csak kérdeztem a 6.sebességet,nem akartam egyből szereltetni!

Pont azért megyek pályán 110 körül mert akkor 3000körül pörög és a fogyasztásom is "tűrhető"

Azért köszi mindenki!

Gondolom ez az óra szerinti 110 akar lenni, ilyenkor sztem olyan 95-100 körül mész valójában.

Link to comment
Megosztás:

Hát szerintem nem nagyon tudnánk kihasználni, akkor tényleg sík szakaszon, persze üresen.

hát szerintem én kitudnám használni

nekem tele is eléri a 120at vígan, és ha elérte, akkor tartja is

de ennyi pénzek hallatán tényleg felesleges erről beszélni

1,5 milláért talán már lehet venni olyan octaviát, amiben az van azt csoki :huh:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.