Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nem. 1.5 l jött le belőle. A szimeringet előtte cseréltem, hogy a meta belement.

ez a kulissza-szimmering vagy a nyelestengely? (ez utóbbi ott alul van a féltengelyek becsatlakozásánál???)

Elküldve
Nekem maradt 0,5 L GM-es váltóolaj, ha kell vkinek szóljon. 1 kapucsinóért odaadom. :huh:

Nekem is van fél lityi!! szint ellenőrzés után odaadom valakinek...

Elküldve

Ha mindenkinek van egy fél lityi akkor majd én összegyűjtöm és jól eladom aztán! :huh: Nekem is van, de én drágábban mérem mint Gergő én 2 sőrt kérek érte! (bár Gergő nem írta, hogy hol szeretné meginni a cappucinot, ha a Hiltonba, vagy a Hayett-be akkor én olcsóbban adom! )

Elküldve

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy milyen váltó van abban az Opel Astra Caravan F-ben amiben X14nz motor van? A sebváltón a következő feliratok vannak? 90400197 , 0081226 , P628-7 . Arra lennék kíváncsi, hogy a valtó F13, F14 vagy stb..

Azért érdekelne mert a jobb oldalon ahol kijön a hajtás a sebváltóból ott ömlik az olaj, és a jobboldali féltengely lötyög.

A szerelő szerint cserélni kéne a sebváltót. Reménykedem benne, hogy van más megoldás is. Erről mi a véleményetek?

Elküldve
Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy milyen váltó van abban az Opel Astra Caravan F-ben amiben X14nz motor van? A sebbváltón a következő feliratok vannak? 90400197 , 0081226 , P628-7 . Arra lennék kíváncsi, hogy a valtó F13, F14 vagy stb..

Próbálj alálesni a váltókulisszának ahol bemegy a váltóba.:

P6090001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve
Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy milyen váltó van abban az Opel Astra Caravan F-ben amiben X14nz motor van? A sebváltón a következő feliratok vannak? 90400197 , 0081226 , P628-7 . Arra lennék kíváncsi, hogy a valtó F13, F14 vagy stb..

Azért érdekelne mert a jobb oldalon ahol kijön a hajtás a sebváltóból ott ömlik az olaj, és a jobboldali féltengely lötyög.

A szerelő szerint cserélni kéne a sebváltót. Reménykedem benne, hogy van más megoldás is. Erről mi a véleményetek?

Valószínűleg F13W4.18. Emiatt nem kell mindjárt váltót cserélni, a szimmering a kihajtásnál cserélhető (nekem is nemrég volt cserélve), és a féltengely (ill. a csukló) is cserélhető. A bal első kerék felől benézve (leginkább a kerék levétele után) a váltó oldalán van használhatóbb felirat, azt írd le (elég nehezen látható).

Elküldve
Sziasztok!

Váltó oldalán lévő szám: 11482 W394

http://kepfeltoltes.hu/thumb/090802/100_38...ltoltes.hu_.jpg

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

http://kepfeltoltes.hu/thumb/090802/100_38...ltoltes.hu_.jpg

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Zotya975 ott ahol te írtad nincs semmi szám:

http://kepfeltoltes.hu/thumb/090802/100_38...ltoltes.hu_.jpg

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Fpepe, F13W4.18ban mit jelent a 4.18?

A 4.18 a végáttételt jelenti, de ahogy látom, nálad ez 3.94, úgyhogy neked sztem F13W3.94 a váltód.

Elküldve

De akkor az nem baj, hogyha 3,94 végáttéles helyett mondjuk 4,18ast veszek?

Biztos, hogy váltót kell cserélnem, mert, ha leveszem az első kereket és megforgatom a tengelyt akkor lehet érezni, hogy néhol megakad.

Elküldve
De akkor az nem baj, hogyha 3,94 végáttéles helyett mondjuk 4,18ast veszek?

Biztos, hogy váltót kell cserélnem, mert, ha leveszem az első kereket és megforgatom a tengelyt akkor lehet érezni, hogy néhol megakad.

Lehet csak a féltengelycsukló miatt.

A 4.18-assal kicsit csökkenne a végsebesség, viszont nyomatékosabb lenne némileg.

Elküldve

Sziasztok.

Következő gonddal fordulok hozzátok hátha tud valaki seiteni.

2-est nagyon nehezen veszi most már, néha csak 3.ra teszi be.

1-ből még ugyahogy betudom gyömöszölni de 3-4-5-böl már eléggé kinosan.

Kiprobáltam a Gyikba leirt "váltórudazat beállitást" de semmi javulás nem történt.

C16NZ

astra f i

93-as

1.6

irtak már valamit hogy cseréljek ki de nemtudom hol keressem.

ha valaki tud egy kis bövebb infot a javitásrol, hálásan köszönöm.

Elküldve
Sziasztok.

Következő gonddal fordulok hozzátok hátha tud valaki seiteni.

2-est nagyon nehezen veszi most már, néha csak 3.ra teszi be.

1-ből még ugyahogy betudom gyömöszölni de 3-4-5-böl már eléggé kinosan.

Kiprobáltam a Gyikba leirt "váltórudazat beállitást" de semmi javulás nem történt.

C16NZ

astra f i

93-as

1.6

irtak már valamit hogy cseréljek ki de nemtudom hol keressem.

ha valaki tud egy kis bövebb infot a javitásrol, hálásan köszönöm.

Próbáld meg ezt a stiftet kicserélni, tavaly 650 forintért vettem, kiviteltől függően lehet hogy 2 van bent.

PB090037_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve

Kicseréltem a stiftet de semmiváltozás nem történt ugyanolyan maradt :huh:

Egyéb ötlet? müanyag cuccok nem lehetnek közvetlen a váltonál ami befojásolja?

Vagy esetleg az az összekötő fekete müanyag két végén kupola szerü csatlakozoval a motortérben?

Elküldve
Kicseréltem a stiftet de semmiváltozás nem történt ugyanolyan maradt :huh:

Egyéb ötlet? müanyag cuccok nem lehetnek közvetlen a váltonál ami befojásolja?

Vagy esetleg az az összekötő fekete müanyag két végén kupola szerü csatlakozoval a motortérben?

De, azt a fekete összekötőt is lehet cserélni, olyan 2-3 ezer forint. De az az igazság, hogy akit eddíg hallottam annak mind látványos javulást hozott a stift csere, és a váltórudazat beállítás. A stift csere után elvégezted a beállítást mégegyszer?

Elküldve
De, azt a fekete összekötőt is lehet cserélni, olyan 2-3 ezer forint. De az az igazság, hogy akit eddíg hallottam annak mind látványos javulást hozott a stift csere, és a váltórudazat beállítás. A stift csere után elvégezted a beállítást mégegyszer?

Nem csináltam meg ujra, de viszont levettem a szoknyát a váltorol éslereszeltem kicsit a váltokaron lévő bal oldali müanyag részből ami nekinyomodik 1-es 2-es váltásnál egy müanyag falhoz, láss csodát jobb lett, igaz majd menet közbe jobban megnézem késöbb.

Lehet van valamiköze hogy balra tolásnál most 2-3 mm -el tovább megy és igy a jó?

Elküldve
Nem csináltam meg ujra, de viszont levettem a szoknyát a váltorol éslereszeltem kicsit a váltokaron lévő bal oldali müanyag részből ami nekinyomodik 1-es 2-es váltásnál egy müanyag falhoz, láss csodát jobb lett, igaz majd menet közbe jobban megnézem késöbb.

Lehet van valamiköze hogy balra tolásnál most 2-3 mm -el tovább megy és igy a jó?

Na azt nem kellett volna. Csak be kellett volna állítani a váltód és most tökéletes lenne. :huh: Azért lett jobb, mert gyakorlatilag most "állítottál" a váltón.

Elküldve

Azt az összekötöt is cserélem holnap a bardiba 2300 fémböl van.

Mert mikor azt néztem hát mitmondjak azthittem a kezembe marad :huh: ugy mozog az a szar müanyag :lol:

Elküldve
Na azt nem kellett volna. Csak be kellett volna állítani a váltód és most tökéletes lenne. :huh: Azért lett jobb, mert gyakorlatilag most "állítottál" a váltón.

De azt már megcsináltam egyszer igaz még stift elött de mikor kivettem a stiftet semmit nem mozdult el a rudazat ja és a stift is jó állapotban volt

Elküldve
Nem csináltam meg ujra, de viszont levettem a szoknyát a váltorol éslereszeltem kicsit a váltokaron lévő bal oldali müanyag részből ami nekinyomodik 1-es 2-es váltásnál egy müanyag falhoz, láss csodát jobb lett, igaz majd menet közbe jobban megnézem késöbb.

Lehet van valamiköze hogy balra tolásnál most 2-3 mm -el tovább megy és igy a jó?

Igen, azért lehet, de annak biztos, hogy oka van. Valaminek megnőtt a holtjátéka abban a rendszerben. Amikor ezt a lereszelést csináltad, kivetted a váltókart a helyéről? Van egy gumigyűrűje, amivel a rudazatnak átadja a mozgást, az szokott még kopott lenni, és ekkor eléggé lötyög a kar. Javítása: a gumigyűrűt kipiszkálod a horonyból, alátekersz pár menet szigszalagot, gumigyűrű vissza, és kipróbálod. Ha még lötyög, még kell alátekerni.

Elküldve
Na azt nem kellett volna. Csak be kellett volna állítani a váltód és most tökéletes lenne. :lol: Azért lett jobb, mert gyakorlatilag most "állítottál" a váltón.

Igen, most ugyanazt csinálta, mint a váltóbeállítás, csak mivel leszedett a műanyagból, ezentúl csalni kell a beállítással is. Az az összekötö nekem is kéne, de mindíg elmarad. :huh:

Elküldve
Igen, azért lehet, de annak biztos, hogy oka van. Valaminek megnőtt a holtjátéka abban a rendszerben. Amikor ezt a lereszelést csináltad, kivetted a váltókart a helyéről? Van egy gumigyűrűje, amivel a rudazatnak átadja a mozgást, az szokott még kopott lenni, és ekkor eléggé lötyög a kar. Javítása: a gumigyűrűt kipiszkálod a horonyból, alátekersz pár menet szigszalagot, gumigyűrű vissza, és kipróbálod. Ha még lötyög, még kell alátekerni.

Igen eléggé kotyog majd akkor azt is megcsinálom köszi.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.