Stefan Elküldve Május26, 2009 Megoszt Elküldve Május26, 2009 csak amelyikben elektronikus jeladós, ott lehet, mint pl opelnél omega, vagy g astra, de még sorolhatnám. :D Jaja, nekem 47 a rekordom :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május26, 2009 Megoszt Elküldve Május26, 2009 Jaja, nekem 47 a rekordom :lol: Miért aztán mi volt, ladadogott? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május26, 2009 Megoszt Elküldve Május26, 2009 Miért aztán mi volt, ladadogott? :D ugyan úgy ledadog, mint előre ezen mit nem értesz még most se? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május26, 2009 Megoszt Elküldve Május26, 2009 ugyan úgy ledadog, mint előre ezen mit nem értesz még most se? :lol: Csak nem tudom elképzelni, ahogy egy Opel elsuhan előttem az utcán rükiben és közben azt hallom hogy.:tú-tú-tú-tú. :D :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május26, 2009 Megoszt Elküldve Május26, 2009 Csak nem tudom elképzelni, ahogy egy Opel elsuhan előttem az utcán rükiben és közben azt hallom hogy.:tú-tú-tú-tú. :lol: :D :lol: majd eccer felveszem neked akkor jó? :D apropó tegnap tolattam hátrafelé gyorsan, én kanyarodtam egy utcába, hogy megforuljak, de még gyorsan mentem, és kicsapta az orrát, nem teljesen mint a filmekben, de lényegesebben kevesebbet kellett tekernem már a kormányt ;) ezt a fajta orra hátrafeléfarolást hogy nevezik?? youtubon nem talltam ilyet, pedig tuti van ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május26, 2009 Megoszt Elküldve Május26, 2009 majd eccer felveszem neked akkor jó? :lol: apropó tegnap tolattam hátrafelé gyorsan, én kanyarodtam egy utcába, hogy megforuljak, de még gyorsan mentem, és kicsapta az orrát, nem teljesen mint a filmekben, de lényegesebben kevesebbet kellett tekernem már a kormányt :D ezt a fajta orra hátrafeléfarolást hogy nevezik?? youtubon nem talltam ilyet, pedig tuti van ;) Végülis hátrafele drifteltél, mint a waresszal. ;) Ma mentem Ladával életemben először, jó nagy gázzal indultam, meg közben kanyarodtam is murvás uton aztán kipörgött a kerék, és elkezdett sodródni a hátulja. Én meg csak lestem, hogy most mi van??? :lol: Aztán leesett, hogy hátsókerekes. :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május26, 2009 Megoszt Elküldve Május26, 2009 Végülis hátrafele drifteltél, mint a waresszal. ;) Ma mentem Ladával életemben először, jó nagy gázzal indultam, meg közben kanyarodtam is murvás uton aztán kipörgött a kerék, és elkezdett sodródni a hátulja. Én meg csak lestem, hogy most mi van??? :lol: Aztán leesett, hogy hátsókerekes. ;) :D :D :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
amavisca Elküldve Május29, 2009 Megoszt Elküldve Május29, 2009 Halihó Olyan gondom lenne h szinte sosem akarja venni a váltóm az egyest :S 2esből tudom csak 1be tenni ill. nagy ritkán beveszi az 1est üresből is. Lehet ezen valamit állitani?Vagy mit javasoltok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május29, 2009 Megoszt Elküldve Május29, 2009 Halihó Olyan gondom lenne h szinte sosem akarja venni a váltóm az egyest :S 2esből tudom csak 1be tenni ill. nagy ritkán beveszi az 1est üresből is. Lehet ezen valamit állitani?Vagy mit javasoltok? A váltórudazat beállítás le van írva a Gyik-ben. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május29, 2009 Megoszt Elküldve Május29, 2009 Halihó Olyan gondom lenne h szinte sosem akarja venni a váltóm az egyest :S 2esből tudom csak 1be tenni ill. nagy ritkán beveszi az 1est üresből is. Lehet ezen valamit állitani?Vagy mit javasoltok? Sztem először ellenőrizd a rudazat állapotát, főleg a stifteket, szükség esetén csere, aztán próbáld meg beállítani a váltórudazatot, ahogy Zotya írta, a Gyik-ban van leírás hozzá. Ha azért nem veszi az 1-est, mert "darál", mikor váltani akarsz, akkor lehet kuplung probléma is, nem emel ki rendesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május30, 2009 Megoszt Elküldve Május30, 2009 Sztem először ellenőrizd a rudazat állapotát, főleg a stifteket, szükség esetén csere, aztán próbáld meg beállítani a váltórudazatot, ahogy Zotya írta, a Gyik-ban van leírás hozzá. Ha azért nem veszi az 1-est, mert "darál", mikor váltani akarsz, akkor lehet kuplung probléma is, nem emel ki rendesen. Vagy kevés benne az olaj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szisa Elküldve Június1, 2009 Megoszt Elküldve Június1, 2009 Sziasztok! Astra váltómon a kapcsolórudazat ahol csatlakozik a váltóba (tolórúd ?) van egy csapszeg, ami egy gumiágyban van. Ez a csapszeg szétverte a furatot, amibe illeszkedik. Ahhoz hogy felhegesszem, szét kellene venni a váltó tetejéről a csatolt képen rajzolt csavarokat körbe. Ha ezt szétkapom, nagyon széthullik majd valami? Mert még nem mertem megbontani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június1, 2009 Megoszt Elküldve Június1, 2009 Sziasztok! Astra váltómon a kapcsolórudazat ahol csatlakozik a váltóba (tolórúd ?) van egy csapszeg, ami egy gumiágyban van. Ez a csapszeg szétverte a furatot, amibe illeszkedik. Ahhoz hogy felhegesszem, szét kellene venni a váltó tetejéről a csatolt képen rajzolt csavarokat körbe. Ha ezt szétkapom, nagyon széthullik majd valami? Mert még nem mertem megbontani. http://kepfeltoltes.hu/090601/v_lt__www.kepfeltoltes.hu_.jpg jaja úgy kell csak előtte üresbe kell tenni, hogy felcsússzon a rudazta, és ha már kiszeded, akkor ott van egy szimering azt is ki lehet cserélni, mert az gyakran kikopik, és köpi a váltóolajat Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június1, 2009 Megoszt Elküldve Június1, 2009 Sziasztok! Astra váltómon a kapcsolórudazat ahol csatlakozik a váltóba (tolórúd ?) van egy csapszeg, ami egy gumiágyban van. Ez a csapszeg szétverte a furatot, amibe illeszkedik. Ahhoz hogy felhegesszem, szét kellene venni a váltó tetejéről a csatolt képen rajzolt csavarokat körbe. Ha ezt szétkapom, nagyon széthullik majd valami? Mert még nem mertem megbontani. http://kepfeltoltes.hu/090601/v_lt__www.kepfeltoltes.hu_.jpg Nem muszáj felhegeszteni, fel is lehet fúrni az egészet, és tenni bele egy sima metrikus csavart. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 A váltóból hogyan kell kikapni a féltengelyeket??? Amúgy normális, hogy ilyen retkes belülről a váltó??? Kép Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 A váltóból hogyan kell kikapni a féltengelyeket??? Amúgy normális, hogy ilyen retkes belülről a váltó??? Kép ez nem a belseje :D :lol: ez csaka harang és igen normális, mert a kuplung kopik, és ez annak a porja :lol: ha zavar mostd le talán még sima vízzel is lejön, mint a fékpor. ha levettem a gumiharangot tartó csavarokat, meg lemezt, akkor elvileg egy rántással ki lehet venni, mert ilyen rugós rögzítése van. amit én láttam legalábbis olyan volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 A váltóból hogyan kell kikapni a féltengelyeket??? Amúgy normális, hogy ilyen retkes belülről a váltó??? Kép ez nem a belseje :D :lol: ez csaka harang és igen normális, mert a kuplung kopik, és ez annak a porja :lol: ha zavar mostd le talán még sima vízzel is lejön, mint a fékpor. ha levettem a gumiharangot tartó csavarokat, meg lemezt, akkor elvileg egy rántással ki lehet venni, mert ilyen rugós rögzítése van. amit én láttam legalábbis olyan volt. Az nem csak por sztem. Van abban váltóolaj is. :D Cseréld ki a nyelestengely szimeringet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 ez nem a belseje :D :lol: ez csaka harang és igen normális, mert a kuplung kopik, és ez annak a porja :lol: ha zavar mostd le talán még sima vízzel is lejön, mint a fékpor. ha levettem a gumiharangot tartó csavarokat, meg lemezt, akkor elvileg egy rántással ki lehet venni, mert ilyen rugós rögzítése van. amit én láttam legalábbis olyan volt. Biztos, hogy sima vizet is lehet benyomni oda??? Nem fog a fogaskerekhez bejutni a víz??? Mondjuk brigéciol is mehet oda, és utánna a víz. Akkor megpróbálom kirántani a helyéről. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Az nem csak por sztem. Van abban váltóolaj is. :D Cseréld ki a nyelestengely szimeringet. Biztos, hogy van benne valamilyen olaj :lol: Oksa, köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Az nem csak por sztem. Van abban váltóolaj is. :lol: Cseréld ki a nyelestengely szimeringet. azthittem vmi bontott cucc, és esővíz áll ott. ez az a móka, mikor ki kell szedni az egész váltó belét?? vagy ahogy a képen áll a váltó, erreflé is kijön? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 Tegnap amikor pucorásztam a váltó tetejét azon gond...tűnődtem , hogy mi van akkor ha behal a kuplung. Még nincs vele gond, nem csúszik, rendesen kiemel, de nem tudom mikor cserélték, és ugye nem látok bele. Aztán olvastam olyat a neten, hogy kuplung nélküli váltás. Kipróbáltam de csak felfele, gond nélkül műkszik, csak kicsit nagyobb erő kell a váltókar fokozatok közötti áttolásához. Nem sokat csináltam, talán ha háromszor, nem tudom okoz-e károsodást, de azt írták hogy nem. Van valakinek ilyen téren tapasztalata ? Esetleg a versenyző kartársnak? És egyáltalán hogyan lehet elindulni kuplung nélkül? Sebességben ráindítok? Már ugye arra gondolok, ha valahol beadja a kulcsot, és haza akarok jönni vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 Tegnap amikor pucorásztam a váltó tetejét azon gond...tűnődtem , hogy mi van akkor ha behal a kuplung. Még nincs vele gond, nem csúszik, rendesen kiemel, de nem tudom mikor cserélték, és ugye nem látok bele. Aztán olvastam olyat a neten, hogy kuplung nélküli váltás. Kipróbáltam de csak felfele, gond nélkül műkszik, csak kicsit nagyobb erő kell a váltókar fokozatok közötti áttolásához. Nem sokat csináltam, talán ha háromszor, nem tudom okoz-e károsodást, de azt írták hogy nem. Van valakinek ilyen téren tapasztalata ? Esetleg a versenyző kartársnak? És egyáltalán hogyan lehet elindulni kuplung nélkül? Sebességben ráindítok? Már ugye arra gondolok, ha valahol beadja a kulcsot, és haza akarok jönni vele. Én csak kivenni szoktam alkalmanként kuplung nélkül a sebességet. Mikor pl gurulok a piros lámpához. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 Tegnap amikor pucorásztam a váltó tetejét azon gond...tűnődtem , hogy mi van akkor ha behal a kuplung. Még nincs vele gond, nem csúszik, rendesen kiemel, de nem tudom mikor cserélték, és ugye nem látok bele. Aztán olvastam olyat a neten, hogy kuplung nélküli váltás. Kipróbáltam de csak felfele, gond nélkül műkszik, csak kicsit nagyobb erő kell a váltókar fokozatok közötti áttolásához. Nem sokat csináltam, talán ha háromszor, nem tudom okoz-e károsodást, de azt írták hogy nem. Van valakinek ilyen téren tapasztalata ? Esetleg a versenyző kartársnak? És egyáltalán hogyan lehet elindulni kuplung nélkül? Sebességben ráindítok? Már ugye arra gondolok, ha valahol beadja a kulcsot, és haza akarok jönni vele. dáwid tud elég jól váltani így. lefelé neki is nehezebben megy, de felfelé azt mondja könnyedén megy nekem egyetlen egyszer skerült, de akkor olyan könnyen, mintha kuplungoltam volna. kihúztam kettőből, és már toltam isbe 3ba. de egyetlen egyszer csak, máskor sose, meg ha mégis, akkor reccsent. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 Én csak kivenni szoktam alkalmanként kuplung nélkül a sebességet. Mikor pl gurulok a piros lámpához. :lol: Azt már csináltam többször is, meg az úgy egyértelműnek látszik, hogy a kapcsolódó fogaskerekeket szét lehet szedni, de összerakni már neccesnek tűnik. De úgy írták, hogy felváltáskor elengeded a gázt, és meg kell várni amikor a kocsi már nem húz, de még nincs motorfék, és akkor simán lehet váltani kuplung nélkül. A visszaváltás már nem tünt olyan egyszerűnek, azt meg sem próbáltam. Meg ugye nem rendszeresen akarok így közlekedni, csak ha gond van akkor ne keljen trélert szerezni. Jobb ha ismerem a kocsi lehetőségeit/képességeit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június7, 2009 Megoszt Elküldve Június7, 2009 Azt már csináltam többször is, meg az úgy egyértelműnek látszik, hogy a kapcsolódó fogaskerekeket szét lehet szedni, de összerakni már neccesnek tűnik. De úgy írták, hogy felváltáskor elengeded a gázt, és meg kell várni amikor a kocsi már nem húz, de még nincs motorfék, és akkor simán lehet váltani kuplung nélkül. A visszaváltás már nem tünt olyan egyszerűnek, azt meg sem próbáltam. Meg ugye nem rendszeresen akarok így közlekedni, csak ha gond van akkor ne keljen trélert szerezni. Jobb ha ismerem a kocsi lehetőségeit/képességeit. meglehet oldani, csak rá kell jönni, mikor van az a popnt, hogy ne húzzon a kocsi. aza lényeg, hogy a fogaskerkek egy fordulaton legyenek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts