hening Elküldve Május23, 2009 Elküldve Május23, 2009 Nna. Váltókulissza szimeringet kicseréltem, valamint öntöttem bele olajat. Száraz volt mint a sivatag. <_< Azthittem bonyolultabb művelet, de végülis nem volt az. Egyszer még szét kell szednem, mert leszedéskor jutott eszembe, hogy tömítés is kéne, valamint rudazat stift, mivel anno úgy csinálták meg előző tulajnak, hogy egy 6-os kapupánt csavar van a stift helyett, ami már enyhén banán alakú, a végén két anyával. :lol: Hening cartársnak köszönöm mégegyszer a telefonos segítséget. :lol: (Nem tudtam, hogy lehet kivenni a rudat. :lol: Franc se gondolta volna hogy barbárkodni kell. :lol: ) A váltó olyan pontos és könnyű, hogy nem ismerek rá. Először azt hittem, hogy valamit elrontottam, de nem. Mind a 6 sebesség pontosan kapcsolható. :lol: Nincs mit, szívesen. :lol:
Sergei Elküldve Május23, 2009 Elküldve Május23, 2009 Tiszteletem Uraim lenne pár kérdésem. adott egy 93-as astra 1,4i c14nz. kuplung tárcsát illetve kinyomocsapágyat cserélünk.a kérdés az lenne hogy a tárcsafelöli oldalon a hajtomütengelynél lévö csapágyat merre felé lehet kivenni?vagy ehhez szétkell dönteni a váltót teljesen? köszönettel Attila.
Novy Elküldve Május23, 2009 Elküldve Május23, 2009 Szerintem hiába is nézed volna, a spirálos visszafele nem mutat semmit. Legalábbis a bicajon így volt. <_< de az bicaj :lol: de am ténylegnemtom, de valószínűleg így van az autóba is.
hening Elküldve Május23, 2009 Elküldve Május23, 2009 Tiszteletem Uraim lenne pár kérdésem. adott egy 93-as astra 1,4i c14nz. kuplung tárcsát illetve kinyomocsapágyat cserélünk.a kérdés az lenne hogy a tárcsafelöli oldalon a hajtomütengelynél lévö csapágyat merre felé lehet kivenni?vagy ehhez szétkell dönteni a váltót teljesen? köszönettel Attila. Befelé kell kivenni. Szal ki kell húzni a váltó belét a kerékjárat felé.
zotya975 Elküldve Május23, 2009 Elküldve Május23, 2009 de az bicaj <_< de am ténylegnemtom, de valószínűleg így van az autóba is. Szerintem ugyanúgy van, ha egyszer spirálos sebességmérő, akkor az elv azonos. Egy tárcsát forgat a spirál egy másik előtt, amihez a mutató van kötve. Gondolom vmelyik, vagy mindegyik mágneses, és minél gyorsabban forog a spirálon lévő, annál jobban kitéríti a másikat a rugó ellenében. Ugye visszefele nem műkszik, mert ott van a tüske a kezdőpontban.
Sergei Elküldve Május23, 2009 Elküldve Május23, 2009 Befelé kell kivenni. Szal ki kell húzni a váltó belét a kerékjárat felé. Köszönöm szépen az infót <_<
Stock16v Elküldve Május23, 2009 Elküldve Május23, 2009 Megtudja valaki mondani hogy egy kiszerelt váltó belsejét mivel a legcélszerűbb átmosni?Vettem ugyanis egy bontottat ami szörnyen koszos volt kívülről de most már szép tiszta de attól tartok a belsejébe is került némi piszok.Szétszedés nélkül lenne jó megoldani. <_<
Novy Elküldve Május23, 2009 Elküldve Május23, 2009 Megtudja valaki mondani hogy egy kiszerelt váltó belsejét mivel a legcélszerűbb átmosni?Vettem ugyanis egy bontottat ami szörnyen koszos volt kívülről de most már szép tiszta de attól tartok a belsejébe is került némi piszok.Szétszedés nélkül lenne jó megoldani. <_< a tetején van a szimerig, amit sztem úgyis ki kell cserélni, és ahhoz le kell venni azt a felső lapot, meg az alsót is könnyű leszedni, visszatenni. mosni meg szerintem nem kell, de nézz bele, mostni nemtudom mivel kellene.. talán valami vékony olajjal, és jól kicsorgatni utána...
Stock16v Elküldve Május24, 2009 Elküldve Május24, 2009 Ilyen volt mikor elhoztam: ilyen lett: ezt és a másik oldali szimeringet érdemes cserélni gondolom,de hogy lehet kiszedni? innen hiányzik a spirál meghajtó szerkentyű de majd átteszem az enyémből ha lehet: jó rövid lesz:
Novy Elküldve Május24, 2009 Elküldve Május24, 2009 egy dízelen cseréltünk, meg nem látom rendesen a képet de ott csak kifeszgettük, a másikat meg szép óvatosan bekocogtattuk. amit én említettem a rudazaton van rajta
J0hnny Elküldve Május24, 2009 Elküldve Május24, 2009 Stock! Ezzel városban nyerő lesz lámpától-lámpáig! <_<
Stock16v Elküldve Május24, 2009 Elküldve Május24, 2009 egy dízelen cseréltünk, meg nem látom rendesen a képet de ott csak kifeszgettük, a másikat meg szép óvatosan bekocogtattuk. amit én említettem a rudazaton van rajta Feszítésre reagál picit de nem akartam erősebben megdolgozni.Tudom melyik szimeringet mondod....kifogom cserélni :lol: Stock! Ezzel városban nyerő lesz lámpától-lámpáig! <_< Én is úgy gondolom :lol: Végre a váltókalkulátor szerint nem fog menni csak durván 200at de gyorsulásban biztos javulni fog.
Novy Elküldve Május24, 2009 Elküldve Május24, 2009 Feszítésre reagál picit de nem akartam erősebben megdolgozni.Tudom melyik szimeringet mondod....kifogom cserélni :lol: Én is úgy gondolom :lol: Végre a váltókalkulátor szerint nem fog menni csak durván 200at de gyorsulásban biztos javulni fog. ha kaka a szimering akkor mindegy, mire kiszedtük nekünk is kifli volt <_<
szobikari Elküldve Május25, 2009 Elküldve Május25, 2009 Szerintem hiába is nézed volna, a spirálos visszafele nem mutat semmit. Legalábbis a bicajon így volt. <_< Van olyan autó, amiben rükiben is mér :lol:
zotya975 Elküldve Május25, 2009 Elküldve Május25, 2009 Van olyan autó, amiben rükiben is mér :lol: Spirálos sebességmérővel? Hogyan? :D Lehet, annak más a működési elve.
brezsó Elküldve Május25, 2009 Elküldve Május25, 2009 Spirálos sebességmérővel? Hogyan? :lol: Lehet, annak más a működési elve. Lehet, hogy rükiben a spirál elé is tol egy fogaskereket hogy a megfelelő irányba pörögjön. :D
Novy Elküldve Május25, 2009 Elküldve Május25, 2009 Lehet, hogy rükiben a spirál elé is tol egy fogaskereket hogy a megfelelő irányba pörögjön. :D vagy lefelé van a skála :lol: :lol:
chriskross Elküldve Május25, 2009 Elküldve Május25, 2009 Sziasztok. Az olajszint ellenőrző nyílásának csavarját hol találom? A javítási kézikönyvben megtaláltam, de olyan rossz minőségű a kép, hogy nem tudom beazonosítani, hogy melyik csavar az. Valaki tudna képet küldeni róla?
Novy Elküldve Május25, 2009 Elküldve Május25, 2009 Sziasztok. Az olajszint ellenőrző nyílásának csavarját hol találom? A javítási kézikönyvben megtaláltam, de olyan rossz minőségű a kép, hogy nem tudom beazonosítani, hogy melyik csavar az. Valaki tudna képet küldeni róla? én nemrég tettem fel képeket linkelve.... sajna képfeltöltésre nyomtam még akkor de feltöltöm a tvnre is és linkelem sietek de am stock 3. képén az a rozsdás az az :lol: de a félteng mögött felett megtalálod, baloldalon :D de itt vannak a képek is : http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=a48c362cb...&aid=150223 http://xfree.hu/kep_show.tvn?aid=150223&am...70843&sort= http://xfree.hu/kep_show.tvn?aid=150223&am...70842&sort=
szobikari Elküldve Május26, 2009 Elküldve Május26, 2009 Spirálos sebességmérővel? Hogyan? :D Lehet, annak más a működési elve. Passz. Egy Passat volt az :lol:
conquistador Elküldve Május26, 2009 Elküldve Május26, 2009 A Vw-k mérnek hátrafele is, oppsz vagy is mutat az óra ugy is sebességet! Lehet, hogy tolatva is büntetnek az 50-es táblánál? :lol:
szobikari Elküldve Május26, 2009 Elküldve Május26, 2009 A Vw-k mérnek hátrafele is, oppsz vagy is mutat az óra ugy is sebességet! Lehet, hogy tolatva is büntetnek az 50-es táblánál? :lol: A Passat is egy VW :lol: :D
chriskross Elküldve Május26, 2009 Elküldve Május26, 2009 de am stock 3. képén az a rozsdás az az :lol: de a félteng mögött felett megtalálod, baloldalon :D Én is arra gondoltam, mert az nem fog semmit. Köszi a segítséget!
Novy Elküldve Május26, 2009 Elküldve Május26, 2009 A Passat is egy VW :lol: :D én úgy tudom, hogy a passatban már nem bowdenesen megy a km óra működtetése, egy csatlakozót szoktunk lehúzni(anno) a szervízben, hogy ne mérje a kmeket, ezért tud mérni az visszafelé is.
opel16v Elküldve Május26, 2009 Elküldve Május26, 2009 Van olyan autó, amiben rükiben is mér :lol: csak amelyikben elektronikus jeladós, ott lehet, mint pl opelnél omega, vagy g astra, de még sorolhatnám. :D
Recommended Posts