J0hnny Elküldve Május4, 2009 Megoszt Elküldve Május4, 2009 nagyon f@sza liftes fiú lettél <_< :lol: :lol: 'pád######át! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május4, 2009 Megoszt Elküldve Május4, 2009 nagyon f@sza liftes fiú lettél :lol: :lol: jó srácc ő csak van ez a "korlátozottan bunkó" beütése :lol: JOhnny <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május4, 2009 Megoszt Elküldve Május4, 2009 jó srácc ő csak van ez a "korlátozottan bunkó" beütése :lol: JOhnny <_< tudoménazt, csak ne igyon sok kólát :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május4, 2009 Megoszt Elküldve Május4, 2009 tudoménazt, csak ne igyon sok kólát :lol: ennyire nem ismerem <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Május5, 2009 Megoszt Elküldve Május5, 2009 talán mert tanonc voltam, egy renault szervízben ;)egy évig, aztán szerelő voltam ott félévig. sajnos amilyen autó jött azon láttam amit láttam, de renault szervíz miatt ritkán jött opel.... ja a suliban meg egy lada volt 1200es... meg egy 120as skoda jött másodikban. tanárunk úgy cserélt az F en vezérlést, hogy egyszer szíjat, aztán görgőt, aztán pumpát. aztán mikor meséltem neki egy két dolgot az injektorokról, meg az AC ról, meg NZ- SE dolgokról előbb így nézett <_< aztán meg én voltam a hülye, mert ő nem hallott még ilyenről. hát sajna ezért. jaa és látni láttam, meg tudom miről beszélsz, csak félremagyarázták nekem, tehát nem jót mondtak nekem. nekem azt mondták, hogy ezzel csak a pedál helyzetét állítom. azóta nem is foglalkoztam ezzel, mivel nekem semmi baja, így megmaradt ez, mivel ez mechanikus teljesen, most már én is értem, hogy a pedál magasságának változása változtatja a kiemelését is. Az ilyen faca tanárra mondják, hogy Aki nem tudja Tanítja! Egy igazi mestertől szinte ugy kell ellesni a szakmát és ha nem veszi észre az igyekezetedet akkor olyan szinten le tud szarni, hogy még a kalapácsot is fordítva fogatja meg veled! Az én szakmámban ez így szokott lenni (szerszámkészítő)! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szeki Elküldve Május5, 2009 Megoszt Elküldve Május5, 2009 Sziaztok!Valakinek f 13-as váltó olcsón ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május11, 2009 Megoszt Elküldve Május11, 2009 Nekem váltóban is metabond van (GL-5), teljes mértékben meg vagyok vele elégedve, főleg hogy mit kap szegény váltó <_< Szériában GL-4 kéne, nekem a sperr miatt van GL-5, csak az bírja azt a mechanikai és hőterhelést. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május11, 2009 Megoszt Elküldve Május11, 2009 Nekem váltóban is metabond van (GL-5), teljes mértékben meg vagyok vele elégedve, főleg hogy mit kap szegény váltó <_< Szériában GL-4 kéne, nekem a sperr miatt van GL-5, csak az bírja azt a mechanikai és hőterhelést. hát nekem télen elinduláskor eléggé nehezen kapkodja a fokozatokat, meg most nyáron is szerintem nehezebben tudom rakni a fokozatkat, mint a gyári 7évessel. szóval még tél előtt veszek egy liter gyárit azt beadalékolom, és annyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május11, 2009 Megoszt Elküldve Május11, 2009 hát nekem télen elinduláskor eléggé nehezen kapkodja a fokozatokat, meg most nyáron is szerintem nehezebben tudom rakni a fokozatkat, mint a gyári 7évessel. szóval még tél előtt veszek egy liter gyárit azt beadalékolom, és annyi. egy liter nem lesz elég <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május11, 2009 Megoszt Elküldve Május11, 2009 egy liter nem lesz elég <_< a régiből visszatöltök annyit. 2 deciért nem veszek még egy litert. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május11, 2009 Megoszt Elküldve Május11, 2009 a régiből visszatöltök annyit. 2 deciért nem veszek még egy litert. Két különböző olajat nem kéne így bekeverni :lol: Akkor inkább ne is állj neki szerintem, lehet hogy több negatívuma lesz, mint előnye <_< amúgy ha adalékolod is, akkor is kell 1,5L olaj, mert az adalék nem növeli sokkal a mennyiséget, annak nagy része a használat elején beépül a váltóba. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május11, 2009 Megoszt Elküldve Május11, 2009 annak nagy része a használat elején beépül a váltóba. :lol: Fémmé alakul? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május11, 2009 Megoszt Elküldve Május11, 2009 Fémmé alakul? :lol: Nem, a fém pórusaiba épül be. Kapish? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Május11, 2009 Megoszt Elküldve Május11, 2009 Fémmé alakul? :lol: Az ellen nem véd... teccik érteni? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május11, 2009 Megoszt Elküldve Május11, 2009 Két különböző olajat nem kéne így bekeverni :lol: Akkor inkább ne is állj neki szerintem, lehet hogy több negatívuma lesz, mint előnye <_< amúgy ha adalékolod is, akkor is kell 1,5L olaj, mert az adalék nem növeli sokkal a mennyiséget, annak nagy része a használat elején beépül a váltóba. :lol: különböző olaj? gyárit akarok venni. amit levettem is gyári, igaz öregebb. de ami benne maradt gyári az is keveredett meg keveredik is mindig, igaz nem akkora mennyiségben. de akkor veszek 2 litert, és majd vkinek kipótoljuk belőle :lol: már csak az a kérdés honnét tudok tuti100%ig gyári Gm váltóolajat venni majd. ahol nem is verik fel a csillagos égig, meg a szállítási díj sem kerül még egy liter árába. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május11, 2009 Megoszt Elküldve Május11, 2009 Nem, a fém pórusaiba épül be. Kapish? <_< Belediffundál? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május11, 2009 Megoszt Elküldve Május11, 2009 Belediffundál? :lol: Nanotechnológiai szinten. <_< :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május11, 2009 Megoszt Elküldve Május11, 2009 Belediffundál? Látszik hogy szegényes a fantáziád :lol: Akkor csak neked egy példa, hogy el tudd képzelni: 1. vágj egy szelet kenyeret :lol: 2. nyald végig (csak semmi perverz gondolat! ) <_< ugye azért elég nagy a "súrlódási tényező" :lol: 3. kend be növényi étolajjal 4. most is nyald végig... ugye már sokkal könnyebben csúszik (mint szűz lány az első alkalommal :lol: ) 5. végy egy másik kenyérszeletet, és kend be kacsazsírral (az finomabb, mint a sertés :lol: ), ami kitömíti a kenyér egyenetlen felületét... ugye hogy sokkal mássabb ezt már végignyalni? :lol: Na a fémnek is hasonlóan göcsörtös a felülete, és ha ezekbe a göcsörtökbe beleköt a fémkerámia 74fok feletti hőmérsékleten, akkor sokkal "egyenesebb" lesz a fém felülete, és kevésbé fog súrlódni. Ezt hívják fémfelület nemesítésnek, ami már külön tudomány :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május11, 2009 Megoszt Elküldve Május11, 2009 Látszik hogy szegényes a fantáziád :lol: Akkor csak neked egy példa, hogy el tudd képzelni: 1. vágj egy szelet kenyeret :lol: 2. nyald végig (csak semmi perverz gondolat! ) <_< ugye azért elég nagy a "súrlódási tényező" :lol: 3. kend be növényi étolajjal 4. most is nyald végig... ugye már sokkal könnyebben csúszik (mint szűz lány az első alkalommal :lol: ) 5. végy egy másik kenyérszeletet, és kend be kacsazsírral (az finomabb, mint a sertés :lol: ), ami kitömíti a kenyér egyenetlen felületét... ugye hogy sokkal mássabb ezt már végignyalni? :lol: Na a fémnek is hasonlóan göcsörtös a felülete, és ha ezekbe a göcsörtökbe beleköt a fémkerámia 74fok feletti hőmérsékleten, akkor sokkal "egyenesebb" lesz a fém felülete, és kevésbé fog súrlódni. Ezt hívják fémfelület nemesítésnek, ami már külön tudomány :) ettől függetlenül is szarabb volt az adalékolt metás gl5 olaj rem az adalékolt Gm olaj jó lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május11, 2009 Megoszt Elküldve Május11, 2009 Látszik hogy szegényes a fantáziád :lol: Akkor csak neked egy példa, hogy el tudd képzelni: 1. vágj egy szelet kenyeret :lol: 2. nyald végig (csak semmi perverz gondolat! ) <_< ugye azért elég nagy a "súrlódási tényező" :lol: 3. kend be növényi étolajjal 4. most is nyald végig... ugye már sokkal könnyebben csúszik (mint szűz lány az első alkalommal :lol: ) 5. végy egy másik kenyérszeletet, és kend be kacsazsírral (az finomabb, mint a sertés :) ), ami kitömíti a kenyér egyenetlen felületét... ugye hogy sokkal mássabb ezt már végignyalni? :lol: Na a fémnek is hasonlóan göcsörtös a felülete, és ha ezekbe a göcsörtökbe beleköt a fémkerámia 74fok feletti hőmérsékleten, akkor sokkal "egyenesebb" lesz a fém felülete, és kevésbé fog súrlódni. Ezt hívják fémfelület nemesítésnek, ami már külön tudomány :D A lekvárt ismered? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május11, 2009 Megoszt Elküldve Május11, 2009 ettől függetlenül is szarabb volt az adalékolt metás gl5 olaj rem az adalékolt Gm olaj jó lesz. persze, mert neked a gl4 kellett volna <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május11, 2009 Megoszt Elküldve Május11, 2009 A lekvárt ismered? <_< mi van, gyüminapot tartunk, nyaligátor? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május11, 2009 Megoszt Elküldve Május11, 2009 persze, mert neked a gl4 kellett volna <_< ha a gl5 nagyobb igénybevételt is jobban bírja akkor ... na meg karcsinak se volt jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május11, 2009 Megoszt Elküldve Május11, 2009 mi van, gyüminapot tartunk, nyaligátor? <_< Ámor nyala betalált mi? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május11, 2009 Megoszt Elküldve Május11, 2009 ha a gl5 nagyobb igénybevételt is jobban bírja akkor ... na meg karcsinak se volt jó. De az vékonyabb is, mivel nem ásványi, hanem szintetikus bázisú. Az opel váltókba a vastagabb ásványi kell, a gl-4 (80W90), ilyen a gyári olaja is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts