J0hnny Elküldve Május4, 2009 Elküldve Május4, 2009 nagyon f@sza liftes fiú lettél <_< :lol: :lol: 'pád######át! :lol:
Novy Elküldve Május4, 2009 Elküldve Május4, 2009 nagyon f@sza liftes fiú lettél :lol: :lol: jó srácc ő csak van ez a "korlátozottan bunkó" beütése :lol: JOhnny <_<
spzoli Elküldve Május4, 2009 Elküldve Május4, 2009 jó srácc ő csak van ez a "korlátozottan bunkó" beütése :lol: JOhnny <_< tudoménazt, csak ne igyon sok kólát :lol:
Novy Elküldve Május4, 2009 Elküldve Május4, 2009 tudoménazt, csak ne igyon sok kólát :lol: ennyire nem ismerem <_<
conquistador Elküldve Május5, 2009 Elküldve Május5, 2009 talán mert tanonc voltam, egy renault szervízben ;)egy évig, aztán szerelő voltam ott félévig. sajnos amilyen autó jött azon láttam amit láttam, de renault szervíz miatt ritkán jött opel.... ja a suliban meg egy lada volt 1200es... meg egy 120as skoda jött másodikban. tanárunk úgy cserélt az F en vezérlést, hogy egyszer szíjat, aztán görgőt, aztán pumpát. aztán mikor meséltem neki egy két dolgot az injektorokról, meg az AC ról, meg NZ- SE dolgokról előbb így nézett <_< aztán meg én voltam a hülye, mert ő nem hallott még ilyenről. hát sajna ezért. jaa és látni láttam, meg tudom miről beszélsz, csak félremagyarázták nekem, tehát nem jót mondtak nekem. nekem azt mondták, hogy ezzel csak a pedál helyzetét állítom. azóta nem is foglalkoztam ezzel, mivel nekem semmi baja, így megmaradt ez, mivel ez mechanikus teljesen, most már én is értem, hogy a pedál magasságának változása változtatja a kiemelését is. Az ilyen faca tanárra mondják, hogy Aki nem tudja Tanítja! Egy igazi mestertől szinte ugy kell ellesni a szakmát és ha nem veszi észre az igyekezetedet akkor olyan szinten le tud szarni, hogy még a kalapácsot is fordítva fogatja meg veled! Az én szakmámban ez így szokott lenni (szerszámkészítő)!
opel16v Elküldve Május11, 2009 Elküldve Május11, 2009 Nekem váltóban is metabond van (GL-5), teljes mértékben meg vagyok vele elégedve, főleg hogy mit kap szegény váltó <_< Szériában GL-4 kéne, nekem a sperr miatt van GL-5, csak az bírja azt a mechanikai és hőterhelést.
Novy Elküldve Május11, 2009 Elküldve Május11, 2009 Nekem váltóban is metabond van (GL-5), teljes mértékben meg vagyok vele elégedve, főleg hogy mit kap szegény váltó <_< Szériában GL-4 kéne, nekem a sperr miatt van GL-5, csak az bírja azt a mechanikai és hőterhelést. hát nekem télen elinduláskor eléggé nehezen kapkodja a fokozatokat, meg most nyáron is szerintem nehezebben tudom rakni a fokozatkat, mint a gyári 7évessel. szóval még tél előtt veszek egy liter gyárit azt beadalékolom, és annyi.
opel16v Elküldve Május11, 2009 Elküldve Május11, 2009 hát nekem télen elinduláskor eléggé nehezen kapkodja a fokozatokat, meg most nyáron is szerintem nehezebben tudom rakni a fokozatkat, mint a gyári 7évessel. szóval még tél előtt veszek egy liter gyárit azt beadalékolom, és annyi. egy liter nem lesz elég <_<
Novy Elküldve Május11, 2009 Elküldve Május11, 2009 egy liter nem lesz elég <_< a régiből visszatöltök annyit. 2 deciért nem veszek még egy litert.
opel16v Elküldve Május11, 2009 Elküldve Május11, 2009 a régiből visszatöltök annyit. 2 deciért nem veszek még egy litert. Két különböző olajat nem kéne így bekeverni :lol: Akkor inkább ne is állj neki szerintem, lehet hogy több negatívuma lesz, mint előnye <_< amúgy ha adalékolod is, akkor is kell 1,5L olaj, mert az adalék nem növeli sokkal a mennyiséget, annak nagy része a használat elején beépül a váltóba. :lol:
J0hnny Elküldve Május11, 2009 Elküldve Május11, 2009 annak nagy része a használat elején beépül a váltóba. :lol: Fémmé alakul? <_<
opel16v Elküldve Május11, 2009 Elküldve Május11, 2009 Fémmé alakul? :lol: Nem, a fém pórusaiba épül be. Kapish? <_<
Stefan Elküldve Május11, 2009 Elküldve Május11, 2009 Fémmé alakul? :lol: Az ellen nem véd... teccik érteni? <_<
Novy Elküldve Május11, 2009 Elküldve Május11, 2009 Két különböző olajat nem kéne így bekeverni :lol: Akkor inkább ne is állj neki szerintem, lehet hogy több negatívuma lesz, mint előnye <_< amúgy ha adalékolod is, akkor is kell 1,5L olaj, mert az adalék nem növeli sokkal a mennyiséget, annak nagy része a használat elején beépül a váltóba. :lol: különböző olaj? gyárit akarok venni. amit levettem is gyári, igaz öregebb. de ami benne maradt gyári az is keveredett meg keveredik is mindig, igaz nem akkora mennyiségben. de akkor veszek 2 litert, és majd vkinek kipótoljuk belőle :lol: már csak az a kérdés honnét tudok tuti100%ig gyári Gm váltóolajat venni majd. ahol nem is verik fel a csillagos égig, meg a szállítási díj sem kerül még egy liter árába.
J0hnny Elküldve Május11, 2009 Elküldve Május11, 2009 Nem, a fém pórusaiba épül be. Kapish? <_< Belediffundál? :lol:
zotya975 Elküldve Május11, 2009 Elküldve Május11, 2009 Belediffundál? :lol: Nanotechnológiai szinten. <_< :lol:
opel16v Elküldve Május11, 2009 Elküldve Május11, 2009 Belediffundál? Látszik hogy szegényes a fantáziád :lol: Akkor csak neked egy példa, hogy el tudd képzelni: 1. vágj egy szelet kenyeret :lol: 2. nyald végig (csak semmi perverz gondolat! ) <_< ugye azért elég nagy a "súrlódási tényező" :lol: 3. kend be növényi étolajjal 4. most is nyald végig... ugye már sokkal könnyebben csúszik (mint szűz lány az első alkalommal :lol: ) 5. végy egy másik kenyérszeletet, és kend be kacsazsírral (az finomabb, mint a sertés :lol: ), ami kitömíti a kenyér egyenetlen felületét... ugye hogy sokkal mássabb ezt már végignyalni? :lol: Na a fémnek is hasonlóan göcsörtös a felülete, és ha ezekbe a göcsörtökbe beleköt a fémkerámia 74fok feletti hőmérsékleten, akkor sokkal "egyenesebb" lesz a fém felülete, és kevésbé fog súrlódni. Ezt hívják fémfelület nemesítésnek, ami már külön tudomány :)
Novy Elküldve Május11, 2009 Elküldve Május11, 2009 Látszik hogy szegényes a fantáziád :lol: Akkor csak neked egy példa, hogy el tudd képzelni: 1. vágj egy szelet kenyeret :lol: 2. nyald végig (csak semmi perverz gondolat! ) <_< ugye azért elég nagy a "súrlódási tényező" :lol: 3. kend be növényi étolajjal 4. most is nyald végig... ugye már sokkal könnyebben csúszik (mint szűz lány az első alkalommal :lol: ) 5. végy egy másik kenyérszeletet, és kend be kacsazsírral (az finomabb, mint a sertés :lol: ), ami kitömíti a kenyér egyenetlen felületét... ugye hogy sokkal mássabb ezt már végignyalni? :lol: Na a fémnek is hasonlóan göcsörtös a felülete, és ha ezekbe a göcsörtökbe beleköt a fémkerámia 74fok feletti hőmérsékleten, akkor sokkal "egyenesebb" lesz a fém felülete, és kevésbé fog súrlódni. Ezt hívják fémfelület nemesítésnek, ami már külön tudomány :) ettől függetlenül is szarabb volt az adalékolt metás gl5 olaj rem az adalékolt Gm olaj jó lesz.
J0hnny Elküldve Május11, 2009 Elküldve Május11, 2009 Látszik hogy szegényes a fantáziád :lol: Akkor csak neked egy példa, hogy el tudd képzelni: 1. vágj egy szelet kenyeret :lol: 2. nyald végig (csak semmi perverz gondolat! ) <_< ugye azért elég nagy a "súrlódási tényező" :lol: 3. kend be növényi étolajjal 4. most is nyald végig... ugye már sokkal könnyebben csúszik (mint szűz lány az első alkalommal :lol: ) 5. végy egy másik kenyérszeletet, és kend be kacsazsírral (az finomabb, mint a sertés :) ), ami kitömíti a kenyér egyenetlen felületét... ugye hogy sokkal mássabb ezt már végignyalni? :lol: Na a fémnek is hasonlóan göcsörtös a felülete, és ha ezekbe a göcsörtökbe beleköt a fémkerámia 74fok feletti hőmérsékleten, akkor sokkal "egyenesebb" lesz a fém felülete, és kevésbé fog súrlódni. Ezt hívják fémfelület nemesítésnek, ami már külön tudomány :D A lekvárt ismered? :lol:
opel16v Elküldve Május11, 2009 Elküldve Május11, 2009 ettől függetlenül is szarabb volt az adalékolt metás gl5 olaj rem az adalékolt Gm olaj jó lesz. persze, mert neked a gl4 kellett volna <_<
opel16v Elküldve Május11, 2009 Elküldve Május11, 2009 A lekvárt ismered? <_< mi van, gyüminapot tartunk, nyaligátor? :lol:
Novy Elküldve Május11, 2009 Elküldve Május11, 2009 persze, mert neked a gl4 kellett volna <_< ha a gl5 nagyobb igénybevételt is jobban bírja akkor ... na meg karcsinak se volt jó.
J0hnny Elküldve Május11, 2009 Elküldve Május11, 2009 mi van, gyüminapot tartunk, nyaligátor? <_< Ámor nyala betalált mi? :lol:
opel16v Elküldve Május11, 2009 Elküldve Május11, 2009 ha a gl5 nagyobb igénybevételt is jobban bírja akkor ... na meg karcsinak se volt jó. De az vékonyabb is, mivel nem ásványi, hanem szintetikus bázisú. Az opel váltókba a vastagabb ásványi kell, a gl-4 (80W90), ilyen a gyári olaja is.
Recommended Posts