hening Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 szerintem is... csak az adalékot sajnálom belőle... mondjuk felébe ment, szóval egy fél adalék megvan még... lehet nyár után én is veszek gyári Gm olajat, és abba rakom a váltóolaj adalékot... meleg időben semmi bajom nincs vele, csak télen, első pár váltás nyögvenyelősebb volt. de az a bajom egyébként, hogy amit itt tudtam venni Gm nek mondott váltóolajat, az nem is piros volt ;) azt is hamisítják??? Nem tudom.... ;) , nekem piros. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fori23 Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 de az a bajom egyébként, hogy amit itt tudtam venni Gm nek mondott váltóolajat, az nem is piros volt ;) azt is hamisítják??? Jót adtak, nincs meg a doboza? 1940182 a cikkszáma Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 hát nem ilen volt a doboza. nem is vettük meg, megszúrtuk gombostüvel, és mivel sárga folyt ki belőle így vissza is adtuk ;) őszig veszek egy literd, adok hozzá adalékot, és úgy mehet vissza ezt a metabondosat meg leengedem, vmire még jólesz. Hening, tettél hozzá adalékot, vagy már azt se? nem neked volt egyébként úgy, hogy GM olaj + adalék? valaki írta ezt a verziót is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 Udinak volt benne ROWE 80W90,egy pesti út alatt úgy köpte ki,mint gyerek a papit. ;) Azóta gyári van benne neki,semmi gond vele. 1.6-1.7l kell általában,de nekem pl dezsőben benne van 2liter és olyan csendes,hogy ihaj és semmi baja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 Ezt ugatom régóta,de senki nem hisz nekem. ;) Ló######t nem hiszek neked. ;) Én pl. két éve magamtól cseréltettem gyárira a váltóolajat. És qrva jó. Előtte simán nem vette a 4-et, és az 5-et. Fémesen akadt. Csere után rögtön jó lett ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 Udinak volt benne ROWE 80W90,egy pesti út alatt úgy köpte ki,mint gyerek a papit. ;) Azóta gyári van benne neki,semmi gond vele. 1.6-1.7l kell általában,de nekem pl dezsőben benne van 2liter és olyan csendes,hogy ihaj és semmi baja. erre emlékszem, hogy kiköpte. ez az 1.6 feltöltés meg furcsa, nekem az 1,2 alig ment bele, már kicsordult, neked meg 2 is benne van és semmi baja ;) én veszek majd 1 litert, adalék, meg a régi gyáriból öntök rá ha kell még. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 erre emlékszem, hogy kiköpte. ez az 1.6 feltöltés meg furcsa, nekem az 1,2 alig ment bele, már kicsordult, neked meg 2 is benne van és semmi baja ;) én veszek majd 1 litert, adalék, meg a régi gyáriból öntök rá ha kell még. Lehet hogy túl gyorsan öntötted bele és nem birt elfolyni. Nekem simán belement az előirt mennyiség. Ezt esetleg fel lehet használni egy GyIK-os leiráshoz is. ;) Ja, és ott az egyik képen jól látszik az a "rugós szeg" amit a váltó beállitásánál kellett használnom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 hát nem ilen volt a doboza. nem is vettük meg, megszúrtuk gombostüvel, és mivel sárga folyt ki belőle így vissza is adtuk ;) őszig veszek egy literd, adok hozzá adalékot, és úgy mehet vissza ezt a metabondosat meg leengedem, vmire még jólesz. Hening, tettél hozzá adalékot, vagy már azt se? nem neked volt egyébként úgy, hogy GM olaj + adalék? valaki írta ezt a verziót is. Nem tettem bele mást az olajon kívül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 Lehet hogy túl gyorsan öntötted bele és nem birt elfolyni. Nekem simán belement az előirt mennyiség. Ezt esetleg fel lehet használni egy GyIK-os leiráshoz is. ;) Ja, és ott az egyik képen jól látszik az a "rugós szeg" amit a váltó beállitásánál kellett használnom. Elég mocskos a váltód. Nem akarod letakarítani??? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 Elég mocskos a váltód. Nem akarod letakarítani??? ;) Nekem még ennél is csúnyább olajtenger van ott. Haverom meg nem adja vissza a brigimet. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 Nekem még ennél is csúnyább olajtenger van ott. Haverom meg nem adja vissza a brigimet. ;) szerintem, a brigitől erősebb az aktív hideg zsíroldó. első körben lehet azzal lenne érdemesebb befujni, és nem a brigit pazarolni. nekem nem tul retyós, de volt már mosva, a mosóban volt pöpec cucc, lefujtam vízzel, aztán azzala szerrel, és aztán egy pár perc után a víz ugy lehozta, hogy gyári tiszta lett ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 szerintem, a brigitől erősebb az aktív hideg zsíroldó. első körben lehet azzal lenne érdemesebb befujni, és nem a brigit pazarolni. nekem nem tul retyós, de volt már mosva, a mosóban volt pöpec cucc, lefujtam vízzel, aztán azzala szerrel, és aztán egy pár perc után a víz ugy lehozta, hogy gyári tiszta lett ;) Ohh, köszi! Van itthon aktív hideg zsíroldónk. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 Elég mocskos a váltód. Nem akarod letakarítani??? ;) Tudtam hogy megszóljátok ;) , de azért nem kell leharapni a fejemet. Igazság szerint engem nem zavar, de majd feltétlenül meg fogom pucolni mert akarom tudni hogy jó-e ott a szimering - feltűnően kevés olaj volt benne ;) ...és mostanában lesz az O gyűrű csere is mert ott már egyre jobban szivárog az olaj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 Ohh, köszi! Van itthon aktív hideg zsíroldónk. ;) egy próbát mindenképpen megér melegvizet vigyél hozzá, azzal erősebb, a brigi is ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 Tudtam hogy megszóljátok ;) , de azért nem kell leharapni a fejemet. Igazság szerint engem nem zavar, de majd feltétlenül meg fogom pucolni mert akarom tudni hogy jó-e ott a szimering - feltűnően kevés olaj volt benne ;) ...és mostanában lesz az O gyűrű csere is mert ott már egyre jobban szivárog az olaj. Nem akarom "leharapni" a fejed, csak kicsit háklis vagyok az ilyesmire. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 Nem akarom "leharapni" a fejed, csak kicsit háklis vagyok az ilyesmire. ;) akkor mutasd csak meg a csilli villi váltódon, hol vannak a számjai!!! én linkletm nemrég egy képet, arra semmi reakció nem volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 Nem akarom "leharapni" a fejed, csak kicsit háklis vagyok az ilyesmire. ;) Igen, ezt már megfigyeltem. Minden tiszteletem! Majd az enyém is szebb/tisztább lesz ha kiküszöbölöm a olajszivárgás(oka)t....addig nem látom értelmét. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 akkor mutasd csak meg a csilli villi váltódon, hol vannak a számjai!!! én linkletm nemrég egy képet, arra semmi reakció nem volt. Most nem megyek le fényképezkedni, de: Tetején Oldalán(régi fajta) Oldalán(új fajta) Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 Most nem megyek le fényképezkedni, de: Tetején Oldalán(régi fajta) Oldalán(új fajta) ;) ;) Nekem csak ez a szöveg jelenik meg: Bild von www.opel-infos.de geklaut Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 ;) ;) Nekem csak ez a szöveg jelenik meg: Bild von www.opel-infos.de geklaut ahogy nekem is Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 ;) ;) Nekem csak ez a szöveg jelenik meg: Bild von www.opel-infos.de geklaut ahogy nekem is Érdekes, nekem behozza. Mind1, itt az oldal linkje:opel infos Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 Érdekes, nekem behozza. Mind1, itt az oldal linkje:opel infos ez működk, de váltót nem is találok benne hátsókerekes difit azt igen de váltó nincs. legalábbis nem tudom hol lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 ez működk, de váltót nem is találok benne hátsókerekes difit azt igen de váltó nincs. legalábbis nem tudom hol lehet. de azóta meglett ;) na a tetején meglesz szerintema szám, mert a kis számok megvannak, de az F XY ponta rudazat alatt van és én nem láttam eddig... az oldalán ott nemek is fekete a kosztól majd megpucolom ott. jövőhéten ugyis szilentcsere, szóval hozzá foogk jobban férni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április12, 2009 Megoszt Elküldve Április12, 2009 de azóta meglett ;) na a tetején meglesz szerintema szám, mert a kis számok megvannak, de az F XY ponta rudazat alatt van és én nem láttam eddig... az oldalán ott nemek is fekete a kosztól majd megpucolom ott. jövőhéten ugyis szilentcsere, szóval hozzá foogk jobban férni. Én meg közben szerkesztettem, egyből a váltókhoz visz a link. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 na megtaláltam a váltóm számát sajna nem tudtam lefordítani mindnet így segítséget kérnék: a szám: B09412F13w418 nem is írom le én miket silabizáltam ki ha vki tudja mit jelentenek a számok az írja már le köszi üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts