Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Szerintem nem kéne ilyennel kísérletezni, nem véletlenül raktak oda stiftet és nem kerül nagy összegbe a cseréje. :huh:

Persze, én csak elméleti síkon gondoltam a csavarra, mondjuk vész esetére. Ha a stift eltörik mert annyira elkopik, nem tudsz továbbmenni a kocsival, egy csavar meg csak elfér a csomitartóban.

Elküldve
Persze, én csak elméleti síkon gondoltam a csavarra, mondjuk vész esetére. Ha a stift eltörik mert annyira elkopik, nem tudsz továbbmenni a kocsival, egy csavar meg csak elfér a csomitartóban.

Akkor mostantól tartok egy 6-os csavart a kocsiban. :) :huh:

Elküldve
érvek ellenérvek a csavaros megoldásra, a stift helyett?

Nekem az van a versenyautóban, mert sokszor szedjük szét :huh:

Teljesen frankó így is, autó élettartamig biztosan bírja :)

Elküldve
Nekem az van a versenyautóban, mert sokszor szedjük szét :huh:

Teljesen frankó így is, autó élettartamig biztosan bírja :)

és fel lett fúrva 8asraa másik vége is?

egyébként abszolút nem is tudom, hogy most hogy néz ki az enyém, de a szimering cserénél biztos ki kell venni az it úgyhogy akkor kap egy fúrást, meg egy 8 as csavart :D

Elküldve
Nekem olyan csavar van benne, ami csak a végén menetes (8as anya), a csatlakozó felületeknél sima és

méretben illeszkedik.

olyasmit gondoltam én is

csavarboltba csak találok vmi odavalót :huh:

Elküldve
az lesz az

enyém olyan

Szia!

Az enyém is ablaktalan és én is szimering és kinyomócsapágy (előző tulaj csak a kuplung szerkezetet cserélte :huh:) csere előtt vagyok. Egyenlőre erőt és tapasztalatot gyűjtök hozzá.

A közlekedő edényem Hollandiából való 96-os 3 ajtós és valószínűleg motorcserés volt mert a motorszámom csak X17DTL a váltót meg még nem bírtam beazonosítani az ismert azonosítók hiánya miatt.

Kíváncsi lennék a váltó kiszerelési tapasztalatokra.

Elküldve
Szia!

Az enyém is ablaktalan és én is szimering és kinyomócsapágy (előző tulaj csak a kuplung szerkezetet cserélte :huh:) csere előtt vagyok. Egyenlőre erőt és tapasztalatot gyűjtök hozzá.

A közlekedő edényem Hollandiából való 96-os 3 ajtós és valószínűleg motorcserés volt mert a motorszámom csak X17DTL a váltót meg még nem bírtam beazonosítani az ismert azonosítók hiánya miatt.

Kíváncsi lennék a váltó kiszerelési tapasztalatokra.

Ha van aknád és szerszámod,nem nagy kunszt levenni a váltót!

Elküldve
Ha van aknád és szerszámod,nem nagy kunszt levenni a váltót!

nem csak rá kell szánnia magát.

féltengelyek ki

baloldalon talpas le aztán már a bölcső van hátra, és a váltót kell lekötni mindennel, de egyenlőre én se kezdtem hozzá...

tudom tudom fejben szerelés rulez :huh:

Elküldve

Köszönöm, erőt gyűjtök!

A váltót még mindig nem sikerült beazonosítanom.

A váltóház fedelén ez a számsor van: GM 90446059 0081226 P626-5

az oldalán: A16263W3.55 (a W-t csak saccolom).

Ha valaki tudna segíteni a beazonosításban megköszönném.

Az epc nem ismeri a kódot de az autóm benne van alvázszám alapján.

Elküldve
Köszönöm, erőt gyűjtök!

A váltót még mindig nem sikerült beazonosítanom.

A váltóház fedelén ez a számsor van: GM 90446059 0081226 P628-5

az oldalán: A16263W3.55 (a W-t csak saccolom).

Ha valaki tudna segíteni a beazonosításban megköszönném.

Az epc nem ismeri a kódot de az autóm benne van alvázszám alapján.

Milyen autón van?

Hogy F mennyi azt abból lehetne megtudni, de egyébként W-s és 3.55-ös vég van rajta. :huh:

Innen talán jobban boldogulsz:

http://www.opel-infos.de/getriebe/gf5.html

Elküldve
Ott van pár hozzászólással előrébb, F13WR3.55 lesz az (X17DTL) :huh:

Köszönöm!

Én nem tudtam eldönteni, hogy F13WR3,55 vagy F15WR3,55.

Amúgy 96-os 3 ajtós Holland F-Astrán van .

Elküldve

Igazából egyenlőre mindegy, mert valószínűleg csak a kuplung lessz a hibás (zörög de csak üresben és felengedett állapotban).

Nem szeretnék úgy járni, hogy szétdöntöm és csak utána kezdek el rohangálni alkatrészért ezért szeretném előre tudni, hogy mivel is állok szemben.

Sajnos az akna nem saját ezért nem is állhatok rajta hetekig.

Ui: nem is értem miért problémázik itt mindenki az olajcserén, nekem megoldotta az autó kb. 180.000 km-nél lelazultak a teknő csavarok és elfolyt az olaj.

A gyári ajánlás szerint nem kell cserélni de ajánlott 200.000 km-enként. Váltó alján burkolat le, olaj ki, új tömítés vissza, olaj be. Cirka negyed óra.

Elküldve
Igazából egyenlőre mindegy, mert valószínűleg csak a kuplung lessz a hibás (zörög de csak üresben és felengedett állapotban).

Nem szeretnék úgy járni, hogy szétdöntöm és csak utána kezdek el rohangálni alkatrészért ezért szeretném előre tudni, hogy mivel is állok szemben.

Sajnos az akna nem saját ezért nem is állhatok rajta hetekig.

Az még lehet nyelestengely csapágy is.

Elküldve
Te lecserélted már? :huh:

kb féléve :)

nézegetem most az akkor készített képeket, szerintem ebből összetudok írni egy gyíkravalót.

Elküldve

Sziasztok!

3.94-es tengelyáttételezésű F13-as váltót raknánk egy C14SE Astrába, amibe gyárilag szintén F13-as váltó van, de 4.18-as tengelyáttételezésű. Mindkettő W-s, tehát hosszabb. A kérdésem, hogy mehet-e rá?

Fontos lenne!

Köszi a válaszokat!

Elküldve
3.94-es tengelyáttételezésű F13-as váltót raknánk egy C14SE Astrába, amibe gyárilag szintén F13-as váltó van, de 4.18-as tengelyáttételezésű. Mindkettő W-s, tehát hosszabb. A kérdésem, hogy mehet-e rá?

Fontos lenne!

Persze, csak így szarabb lesz a gyorsulása.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.