zotya975 Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 Szerintem nem kéne ilyennel kísérletezni, nem véletlenül raktak oda stiftet és nem kerül nagy összegbe a cseréje. :huh: Persze, én csak elméleti síkon gondoltam a csavarra, mondjuk vész esetére. Ha a stift eltörik mert annyira elkopik, nem tudsz továbbmenni a kocsival, egy csavar meg csak elfér a csomitartóban.
brezsó Elküldve Március15, 2009 Elküldve Március15, 2009 Persze, én csak elméleti síkon gondoltam a csavarra, mondjuk vész esetére. Ha a stift eltörik mert annyira elkopik, nem tudsz továbbmenni a kocsival, egy csavar meg csak elfér a csomitartóban. Akkor mostantól tartok egy 6-os csavart a kocsiban. :) :huh:
opel16v Elküldve Március16, 2009 Elküldve Március16, 2009 érvek ellenérvek a csavaros megoldásra, a stift helyett? Nekem az van a versenyautóban, mert sokszor szedjük szét :huh: Teljesen frankó így is, autó élettartamig biztosan bírja :)
Novy Elküldve Március16, 2009 Elküldve Március16, 2009 Nekem az van a versenyautóban, mert sokszor szedjük szét :huh: Teljesen frankó így is, autó élettartamig biztosan bírja :) és fel lett fúrva 8asraa másik vége is? egyébként abszolút nem is tudom, hogy most hogy néz ki az enyém, de a szimering cserénél biztos ki kell venni az it úgyhogy akkor kap egy fúrást, meg egy 8 as csavart :D
opel16v Elküldve Március16, 2009 Elküldve Március16, 2009 Nekem olyan csavar van benne, ami csak a végén menetes (8as anya), a csatlakozó felületeknél sima és méretben illeszkedik.
Novy Elküldve Március16, 2009 Elküldve Március16, 2009 Nekem olyan csavar van benne, ami csak a végén menetes (8as anya), a csatlakozó felületeknél sima és méretben illeszkedik. olyasmit gondoltam én is csavarboltba csak találok vmi odavalót :huh:
viktorw Elküldve Március18, 2009 Elküldve Március18, 2009 az lesz az enyém olyan Szia! Az enyém is ablaktalan és én is szimering és kinyomócsapágy (előző tulaj csak a kuplung szerkezetet cserélte :huh:) csere előtt vagyok. Egyenlőre erőt és tapasztalatot gyűjtök hozzá. A közlekedő edényem Hollandiából való 96-os 3 ajtós és valószínűleg motorcserés volt mert a motorszámom csak X17DTL a váltót meg még nem bírtam beazonosítani az ismert azonosítók hiánya miatt. Kíváncsi lennék a váltó kiszerelési tapasztalatokra.
J0hnny Elküldve Március18, 2009 Elküldve Március18, 2009 Szia! Az enyém is ablaktalan és én is szimering és kinyomócsapágy (előző tulaj csak a kuplung szerkezetet cserélte :huh:) csere előtt vagyok. Egyenlőre erőt és tapasztalatot gyűjtök hozzá. A közlekedő edényem Hollandiából való 96-os 3 ajtós és valószínűleg motorcserés volt mert a motorszámom csak X17DTL a váltót meg még nem bírtam beazonosítani az ismert azonosítók hiánya miatt. Kíváncsi lennék a váltó kiszerelési tapasztalatokra. Ha van aknád és szerszámod,nem nagy kunszt levenni a váltót!
Novy Elküldve Március18, 2009 Elküldve Március18, 2009 Ha van aknád és szerszámod,nem nagy kunszt levenni a váltót! nem csak rá kell szánnia magát. féltengelyek ki baloldalon talpas le aztán már a bölcső van hátra, és a váltót kell lekötni mindennel, de egyenlőre én se kezdtem hozzá... tudom tudom fejben szerelés rulez :huh:
viktorw Elküldve Március19, 2009 Elküldve Március19, 2009 Köszönöm, erőt gyűjtök! A váltót még mindig nem sikerült beazonosítanom. A váltóház fedelén ez a számsor van: GM 90446059 0081226 P626-5 az oldalán: A16263W3.55 (a W-t csak saccolom). Ha valaki tudna segíteni a beazonosításban megköszönném. Az epc nem ismeri a kódot de az autóm benne van alvázszám alapján.
Tápiószecső Elküldve Március19, 2009 Elküldve Március19, 2009 Köszönöm, erőt gyűjtök! A váltót még mindig nem sikerült beazonosítanom. A váltóház fedelén ez a számsor van: GM 90446059 0081226 P628-5 az oldalán: A16263W3.55 (a W-t csak saccolom). Ha valaki tudna segíteni a beazonosításban megköszönném. Az epc nem ismeri a kódot de az autóm benne van alvázszám alapján. Milyen autón van? Hogy F mennyi azt abból lehetne megtudni, de egyébként W-s és 3.55-ös vég van rajta. :huh: Innen talán jobban boldogulsz: http://www.opel-infos.de/getriebe/gf5.html
FPepe Elküldve Március19, 2009 Elküldve Március19, 2009 Milyen autón van? Hogy F mennyi azt abból lehetne megtudni, de egyébként W-s és 3.55-ös vég van rajta. :huh: Innen talán jobban boldogulsz: http://www.opel-infos.de/getriebe/gf5.html Ott van pár hozzászólással előrébb, F13WR3.55 lesz az (X17DTL) :)
viktorw Elküldve Március20, 2009 Elküldve Március20, 2009 Ott van pár hozzászólással előrébb, F13WR3.55 lesz az (X17DTL) :huh: Köszönöm! Én nem tudtam eldönteni, hogy F13WR3,55 vagy F15WR3,55. Amúgy 96-os 3 ajtós Holland F-Astrán van .
viktorw Elküldve Március20, 2009 Elküldve Március20, 2009 Nekem az a gyanús, hogy nincsen alul szerelőablak a váltón.
brezsó Elküldve Március20, 2009 Elküldve Március20, 2009 Nekem az a gyanús, hogy nincsen alul szerelőablak a váltón. Valami újitás kapcsán áttervezték...ne legyen furcsa, van olyan is! :huh:
viktorw Elküldve Március20, 2009 Elküldve Március20, 2009 Igazából egyenlőre mindegy, mert valószínűleg csak a kuplung lessz a hibás (zörög de csak üresben és felengedett állapotban). Nem szeretnék úgy járni, hogy szétdöntöm és csak utána kezdek el rohangálni alkatrészért ezért szeretném előre tudni, hogy mivel is állok szemben. Sajnos az akna nem saját ezért nem is állhatok rajta hetekig. Ui: nem is értem miért problémázik itt mindenki az olajcserén, nekem megoldotta az autó kb. 180.000 km-nél lelazultak a teknő csavarok és elfolyt az olaj. A gyári ajánlás szerint nem kell cserélni de ajánlott 200.000 km-enként. Váltó alján burkolat le, olaj ki, új tömítés vissza, olaj be. Cirka negyed óra.
J0hnny Elküldve Március20, 2009 Elküldve Március20, 2009 Váltó alján burkolat le, olaj ki, új tömítés vissza, olaj be. Cirka negyed óra. Végre egy ember,akinek nem csak a szája jár! :huh:
viktorw Elküldve Március20, 2009 Elküldve Március20, 2009 Végre egy ember,akinek nem csak a szája jár! :huh: Pénzem nem sok kézügyesség közepes és nem bízom másra szeretett járművemet.
zotya975 Elküldve Március20, 2009 Elküldve Március20, 2009 és nem bízom másra szeretett járművemet. Teljesen jogos a hozáálásod. :huh:
opel16v Elküldve Március20, 2009 Elküldve Március20, 2009 Igazából egyenlőre mindegy, mert valószínűleg csak a kuplung lessz a hibás (zörög de csak üresben és felengedett állapotban). Nem szeretnék úgy járni, hogy szétdöntöm és csak utána kezdek el rohangálni alkatrészért ezért szeretném előre tudni, hogy mivel is állok szemben. Sajnos az akna nem saját ezért nem is állhatok rajta hetekig. Az még lehet nyelestengely csapágy is.
Novy Elküldve Március20, 2009 Elküldve Március20, 2009 Végre egy ember,akinek nem csak a szája jár! :huh: a többiek meg már rég megcsinálták :)
J0hnny Elküldve Március20, 2009 Elküldve Március20, 2009 a többiek meg már rég megcsinálták :) Te lecserélted már? :huh:
Novy Elküldve Március20, 2009 Elküldve Március20, 2009 Te lecserélted már? :huh: kb féléve :) nézegetem most az akkor készített képeket, szerintem ebből összetudok írni egy gyíkravalót.
jocifighter19 Elküldve Március20, 2009 Elküldve Március20, 2009 Sziasztok! 3.94-es tengelyáttételezésű F13-as váltót raknánk egy C14SE Astrába, amibe gyárilag szintén F13-as váltó van, de 4.18-as tengelyáttételezésű. Mindkettő W-s, tehát hosszabb. A kérdésem, hogy mehet-e rá? Fontos lenne! Köszi a válaszokat!
opel16v Elküldve Március20, 2009 Elküldve Március20, 2009 3.94-es tengelyáttételezésű F13-as váltót raknánk egy C14SE Astrába, amibe gyárilag szintén F13-as váltó van, de 4.18-as tengelyáttételezésű. Mindkettő W-s, tehát hosszabb. A kérdésem, hogy mehet-e rá? Fontos lenne! Persze, csak így szarabb lesz a gyorsulása.
Recommended Posts