Novy Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 Szokott rajtuk lenni egy fedél. kb itt na ez az ami az én váltómon nincs Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 na ez az ami az én váltómon nincs Az újabb váltókon nincs. (talán modellfrissítés utánikon, de ez nem tuti) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 Az újabb váltókon nincs. (talán modellfrissítés utánikon, de ez nem tuti) az lesz az enyém olyan Link to comment Megosztás: More sharing options...
007yoda Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 Szevasztok! Talán itt valaki tud segiteni.Van egy 1.8 16v astra f -em . Váltót kellene cserélnem benne.Jelenleg F18 a váltom.Kérdés az,hogy az F16 vagy az F 20 gsi válto minden átalakités nélkül becupan e a régi helyére? Yoda mester...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 Szevasztok! Talán itt valaki tud segiteni.Van egy 1.8 16v astra f -em . Váltót kellene cserélnem benne.Jelenleg F18 a váltom.Kérdés az,hogy az F16 vagy az F 20 gsi válto minden átalakités nélkül becupan e a régi helyére? Yoda mester...... Nekünk a C18XE-n F16 van. Én azt mondanám igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Szasza_ Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 na ez az ami az én váltómon nincs 95-96 környékén abbahagyták az efféle váltók gyártását, konstrukciós okokból. Ahogy a képeken látszik, a seeger gyűrűt kivéve a nyelestengely hátrahúzható, így le lehet húzni a kuplungot. Ezt úgy oldották meg, hogy a váltó főtengelye lényegében egy cső keresztmetszet. benne pedig a nyelestengely, külső-belső ricnivel összekapcsolva. Ez a használat során kopik, a nyelestengely pedig egy idő után zörögni fog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 95-96 környékén abbahagyták az efféle váltók gyártását, konstrukciós okokból. Ahogy a képeken látszik, a seeger gyűrűt kivéve a nyelestengely hátrahúzható, így le lehet húzni a kuplungot. Ezt úgy oldották meg, hogy a váltó főtengelye lényegében egy cső keresztmetszet. benne pedig a nyelestengely, külső-belső ricnivel összekapcsolva. Ez a használat során kopik, a nyelestengely pedig egy idő után zörögni fog. és még javítani is ócsóbb... tiltakoztak a szerelők biztos :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Március13, 2009 Megoszt Elküldve Március13, 2009 A sebváltóolaj cseréjénél kell valamilyen tömitést is cserélni? Esetleg valami tömitőanyag(szilikon) elégséges a deklire visszarakáskor? Esetleg maradhat a régi - persze, feltéve ha van mert ezt nem tudom!? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 A sebváltóolaj cseréjénél kell valamilyen tömitést is cserélni? Esetleg valami tömitőanyag(szilikon) elégséges a deklire visszarakáskor? Esetleg maradhat a régi - persze, feltéve ha van mert ezt nem tudom!? :huh: én mgpasztáztam véknyan van egy papírtömítés, jóestben egyik oldalról válik el csak :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 én mgpasztáztam véknyan van egy papírtömítés, jóestben egyik oldalról válik el csak :) Vagy egyikről sem, ahogy nekem. :huh: Vegyél egy tubus tömítő pasztát, és azzal rakd vissza. Az a legbiztosabb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 Vagy egyikről sem, ahogy nekem. :huh: Vegyél egy tubus tömítő pasztát, és azzal rakd vissza. Az a legbiztosabb. Milyen pasztát használtok ti erre a célra? Nekem a szelepfedéltömítés enged, oda kéne paszta egy új tömítéssel, csak nem tudom, milyen paszta kell hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 Milyen pasztát használtok ti erre a célra? Nekem a szelepfedéltömítés enged, oda kéne paszta egy új tömítéssel, csak nem tudom, milyen paszta kell hozzá. én ilyen répaszínű sziloplasztféleséget használtam meg melóhelyen is azt használtuk rendszerint megfelelő volt Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 Vagy egyikről sem, ahogy nekem. :huh: Vegyél egy tubus tömítő pasztát, és azzal rakd vissza. Az a legbiztosabb. van egy papírtömítés, jóestben egyik oldalról válik el csak Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 én ilyen répaszínű sziloplasztféleséget használtam meg melóhelyen is azt használtuk rendszerint megfelelő volt De mi a NEVE? Kéne vennem, de ha odamegyek a boltoshoz, hogy kérek répaszínű pasztát, legjobb esetben hülyének néz :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 De mi a NEVE? Kéne vennem, de ha odamegyek a boltoshoz, hogy kérek répaszínű pasztát, legjobb esetben hülyének néz :) sokfajta van van Berneres tömítőpaszta..stb... lényeg hogy 100fokig legalább hőálló legyen :huh: de ha megmondod mihez kell fognak adni, de szerintem a sima sziloplaszt is jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 De mi a NEVE? Kéne vennem, de ha odamegyek a boltoshoz, hogy kérek répaszínű pasztát, legjobb esetben hülyének néz :huh: Reinzosil. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 De mi a NEVE? FBS Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 érvek ellenérvek a csavaros megoldásra, a stift helyett? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 érvek ellenérvek a csavaros megoldásra, a stift helyett? Ellenérv.: esetleg gyengébb a csavar minősége értsd úgy hogy jobban kopik, de ez sem biztos, mert ahogy írtam a nyáron vett stiftemen már látszik a kopás. A régi gyári stift fényes rugós acél, amit vettem meg sima vas, a belselyében egy szál rugóval, hogy ki ne csússzon. Érv.: felfúrod a 6-os felét is 8-as ra, és akkora csavart kell venni bele, aminek a nyaka a megfelelő hosszon már nem menetes. Önzáró anya a végére, az ára kb. tizede a stiftének. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 elfér az anya ott? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 FBS Az bírná szted a kiképzést? Nekem nagyon úgy rémlik, hogy nem bírja a meleget se meg a benzint se. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 Az bírná szted a kiképzést? Nekem nagyon úgy rémlik, hogy nem bírja a meleget se meg a benzint se. hf en láttam már pl ladába FBS el tömített szelepdeknit Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 Ellenérv.: esetleg gyengébb a csavar minősége értsd úgy hogy jobban kopik, de ez sem biztos, mert ahogy írtam a nyáron vett stiftemen már látszik a kopás. A régi gyári stift fényes rugós acél, amit vettem meg sima vas, a belselyében egy szál rugóval, hogy ki ne csússzon. Érv.: felfúrod a 6-os felét is 8-as ra, és akkora csavart kell venni bele, aminek a nyaka a megfelelő hosszon már nem menetes. Önzáró anya a végére, az ára kb. tizede a stiftének. a 8.8-as acélcsavar azért már nem kopik olyan erősen. 5.6-os annál inkább. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március15, 2009 Megoszt Elküldve Március15, 2009 elfér az anya ott? El, mondom nekem csavar volt bent amíg a stiftért mentem. a 8.8-as acélcsavar azért már nem kopik olyan erősen. 5.6-os annál inkább. De persze az se jó, hogy nagyon kemény a csavar, és a furat kopik ki amibe beleteszed. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március15, 2009 Megoszt Elküldve Március15, 2009 El, mondom nekem csavar volt bent amíg a stiftért mentem. De persze az se jó, hogy nagyon kemény a csavar, és a furat kopik ki amibe beleteszed. Szerintem nem kéne ilyennel kísérletezni, nem véletlenül raktak oda stiftet és nem kerül nagy összegbe a cseréje. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts