donpepe Elküldve Március2, 2009 Megoszt Elküldve Március2, 2009 Azért nem árt, ha van a kezedben villáskulcs. :blush: :lol: :) van kölcsönbe egy? csak mert kezem is alig fér oda nemhogy mégegy kulcs. de mondjuk egy fogo... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március3, 2009 Megoszt Elküldve Március3, 2009 a kapcsolot azt megtaláltam. kézzel ki kell tudnom csavarni azt mondod? Mennyi spenótot ettél mostanában? :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március3, 2009 Megoszt Elküldve Március3, 2009 van kölcsönbe egy? csak mert kezem is alig fér oda nemhogy mégegy kulcs. de mondjuk egy fogo... Két vezeték megy rá,a váltó elején van,én még az XE corsában is hozzáfértem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vauxhall_Astra Elküldve Március4, 2009 Megoszt Elküldve Március4, 2009 Sziasztok ha pl f astrába kiszeretném cserélni a váltógombot akkor azt miylenre lehet? mer sokféle van de ennek iylen felkell húzni hogy lükfercbe tegyem vagy rámegy az összes fajta? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Március4, 2009 Megoszt Elküldve Március4, 2009 Csak a felhúzós változat jó hozzá tehát erre kell figyelni. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
jocifighter19 Elküldve Március5, 2009 Megoszt Elküldve Március5, 2009 Üdv Mindenkinek! Olyat csináltam, amit nem mindenki. Beejtettem a km-óra-meghajtó fogaskereket a váltóházba. 2 nap múlva beszorult és szétrepesztette a váltóházamat. A kérdésem az lenne, hogy jó-e hozzá egy '88-as évjáratú E16NZ m.számú benzines Kadettnek a váltója(ha jól tom: az is F13-as). Az Astrám C14SE m.számú és '94-es, F13-as váltóval. Voltam az Opel-getribe oldalon, de nekem az nem volt egyértelmű. Jó lenne, ha a szép emlékű Kadettem donorként szolgálhatna! A válaszokat előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 Üdv Mindenkinek! Olyat csináltam, amit nem mindenki. Beejtettem a km-óra-meghajtó fogaskereket a váltóházba. 2 nap múlva beszorult és szétrepesztette a váltóházamat. A kérdésem az lenne, hogy jó-e hozzá egy '88-as évjáratú E16NZ m.számú benzines Kadettnek a váltója(ha jól tom: az is F13-as). Az Astrám C14SE m.számú és '94-es, F13-as váltóval. Voltam az Opel-getribe oldalon, de nekem az nem volt egyértelmű. Jó lenne, ha a szép emlékű Kadettem donorként szolgálhatna! A válaszokat előre is köszi! Szia! Nem rég brezsó járt így (ha jól emlékszem). A Kadett váltóját nézd meg, hogy milyen van rajta, elvileg azon is rá van írva a típusa, vagy a tetején vagy az oldalán. Meg ha más számok is egyeznek, pl GM szám, akkor mehet bele az Astrádba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 Üdv Mindenkinek! Olyat csináltam, amit nem mindenki. Beejtettem a km-óra-meghajtó fogaskereket a váltóházba. 2 nap múlva beszorult és szétrepesztette a váltóházamat. A kérdésem az lenne, hogy jó-e hozzá egy '88-as évjáratú E16NZ m.számú benzines Kadettnek a váltója(ha jól tom: az is F13-as). Az Astrám C14SE m.számú és '94-es, F13-as váltóval. Voltam az Opel-getribe oldalon, de nekem az nem volt egyértelmű. Jó lenne, ha a szép emlékű Kadettem donorként szolgálhatna! A válaszokat előre is köszi! Jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jocifighter19 Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 Köszi szépen! Remélem mihamarabb össze lesz rakva a vas és egy kicsit megint a Kadettomban érezhetem magam. Haláli volt az a gép, mielőtt végelgyengülésben elhunyt. Egy hengerben annyi kompresszió volt, hogy akár ujjal is befogtam és még ilyen állapotban sem tudtam a fogyasztását 6.7 felé tornászni. Haláli volt. Más: Ha valakinek szüksége van: Astra f szervizkönyvre használati utasításra javítási kézikönyvre pdf.-ben, akkor írjon és mail-ben átküldöm!(jocifighter@citromail.hu) Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 Sziasztok Kartársak! Az lenne a kérdésem, hogy mivel szokták a motort lemosni? Azt tudom, hogy anno bigecióval, de mivel nem adott a meleg víz ezért gondolom ez elég felejtős dolog most. Van valami cucc amivel azt a sok sarat, olajat le lehet onnan szedni? Mert elég határozottan elgondolkodtam én is ezen a szimering cserén a Karcsi képei alapján, csak hát elötte azért egy tiszta alap kéne amiből ki lehet indulni. A nagynyomású mosoval még a kocsit sem engedem lemosni, nem hogy a motort azzal áztatni, tehát valami alternatíva kellene! Akinek van ötlete Megköszönném! Üdv:BB Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 Sziasztok Kartársak! Az lenne a kérdésem, hogy mivel szokták a motort lemosni? Azt tudom, hogy anno bigecióval, de mivel nem adott a meleg víz ezért gondolom ez elég felejtős dolog most. Van valami cucc amivel azt a sok sarat, olajat le lehet onnan szedni? Mert elég határozottan elgondolkodtam én is ezen a szimering cserén a Karcsi képei alapján, csak hát elötte azért egy tiszta alap kéne amiből ki lehet indulni. A nagynyomású mosoval még a kocsit sem engedem lemosni, nem hogy a motort azzal áztatni, tehát valami alternatíva kellene! Akinek van ötlete Megköszönném! Üdv:BB nyugodtan moshtnád pedig. váltót főleg, gondolom arról a szimeringről írtál. van ilyen, hogy háztartási aktív zsíroldó, pl az is jó rá. anno a waresz lett azzal lemosva motorilag, és igencsak fordult lefelé magától a félcenti olajsár...és csak vödörből volt öblítve. vagy autósboltba is tudnak neked ajánlani sokfajtát mindegyiknek az a lényege, hogy ne hagyd megszáradni rajta, mert akkor kifehéredik, és szerintem az nem szép. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 Szia! Nem rég brezsó járt így (ha jól emlékszem). A Kadett váltóját nézd meg, hogy milyen van rajta, elvileg azon is rá van írva a típusa, vagy a tetején vagy az oldalán. Meg ha más számok is egyeznek, pl GM szám, akkor mehet bele az Astrádba. Tiltakozom! :D :) Én az ilyenekhez hozzá sem merek nyúlni :huh: ...egyenlőre :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 Üdv Mindenkinek! Olyat csináltam, amit nem mindenki. Beejtettem a km-óra-meghajtó fogaskereket a váltóházba. 2 nap múlva beszorult és szétrepesztette a váltóházamat. A kérdésem az lenne, hogy jó-e hozzá egy '88-as évjáratú E16NZ m.számú benzines Kadettnek a váltója(ha jól tom: az is F13-as). Az Astrám C14SE m.számú és '94-es, F13-as váltóval. Voltam az Opel-getribe oldalon, de nekem az nem volt egyértelmű. Jó lenne, ha a szép emlékű Kadettem donorként szolgálhatna! A válaszokat előre is köszi! Szia! Nem rég brezsó járt így (ha jól emlékszem). A Kadett váltóját nézd meg, hogy milyen van rajta, elvileg azon is rá van írva a típusa, vagy a tetején vagy az oldalán. Meg ha más számok is egyeznek, pl GM szám, akkor mehet bele az Astrádba. Nem a GM szám a lényeg,hanem hogy a kihajtás/végáttétel száma ugyanaz legyen: pl WR vagy CR váltó 3,74 stb stb ezt kell megnézni. Ez a váltó bal kerék felöli részén van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 Tiltakozom! :D :lol: Én az ilyenekhez hozzá sem merek nyúlni :huh: ...egyenlőre :D Akkor valamelyik fehér astrás volt (invictus? :D ). Mindegy és bocs érte. :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 Nem a GM szám a lényeg,hanem hogy a kihajtás/végáttétel száma ugyanaz legyen: pl WR vagy CR váltó 3,74 stb stb ezt kell megnézni. Ez a váltó bal kerék felöli részén van. Értem. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 Nem a GM szám a lényeg,hanem hogy a kihajtás/végáttétel száma ugyanaz legyen: pl WR vagy CR váltó 3,74 stb stb ezt kell megnézni. Ez a váltó bal kerék felöli részén van. Az se baj, ha más... max mások lesznek az áttételezések :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 Az se baj, ha más... max mások lesznek az áttételezések :huh: Na igen,de ki mit szeret! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 Na igen,de ki mit szeret! :) Én speciel a 20 körüli lányokat, de ez asszem nem meglepő információ :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 Én speciel a 20 körüli lányokat, de ez asszem nem meglepő információ :) Én meg simán a pin@t! :D De ez hol váltó téma? :huh: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 Én meg simán a pin@t! :) De ez hol váltó téma? :huh: :D Neked mekkora van? :D Mármint váltóbot... :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 :huh: erről a számomra misztikus váltóablakról vki nem tudna képet mutatni? én akárhogy nézegettem a váltóját az autónak, nem találtam akkora lyukat, ahol kiférne egy kuplungtárcsa, illetve le tudnám szerelni a lendkerékről a szerkezetet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egykuty Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 :huh: erről a számomra misztikus váltóablakról vki nem tudna képet mutatni? én akárhogy nézegettem a váltóját az autónak, nem találtam akkora lyukat, ahol kiférne egy kuplungtárcsa, illetve le tudnám szerelni a lendkerékről a szerkezetet. ezen a nagy likon kifér, ha elötte ezt a fedelet, vagy ha van, a nagy anyát eltávolítod, kiveszed a zégertés a kis csavart a nyeles végéből, majd a kuplungbowdent beletekerve kihúzod. persze elötte 3db U alakú szerszámmal összenyomott állapotban rögzíted a szerkezetet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 ezen a nagy likon kifér, ha elötte ezt a fedelet, vagy ha van, a nagy anyát eltávolítod, kiveszed a zégertés a kis csavart a nyeles végéből, majd a kuplungbowdent beletekerve kihúzod. persze elötte 3db U alakú szerszámmal összenyomott állapotban rögzíted a szerkezetet. ez a lyuk felől van igaz? ekkora és nem vettem észre? na még ma megnézem, mert egyltalán nem láttam még ezt rajta az mit jelent hogy a kuplung bowdent beletekerve? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 nézegettem a váltó és a blok tallkozását most vagy 5 percig, de se felöl, se alol nem találtam ilyen nyitott részt... az egész harang egybe van ez akkor már másfajta váltó... vagy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
egykuty Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 nézegettem a váltó és a blok tallkozását most vagy 5 percig, de se felöl, se alol nem találtam ilyen nyitott részt... az egész harang egybe van ez akkor már másfajta váltó... vagy? Szokott rajtuk lenni egy fedél. kb itt Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts