Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Azért nem árt, ha van a kezedben villáskulcs. :blush: :lol: :)

van kölcsönbe egy?

csak mert kezem is alig fér oda nemhogy mégegy kulcs. de mondjuk egy fogo...

Elküldve
van kölcsönbe egy?

csak mert kezem is alig fér oda nemhogy mégegy kulcs. de mondjuk egy fogo...

Két vezeték megy rá,a váltó elején van,én még az XE corsában is hozzáfértem.

Elküldve

Üdv Mindenkinek!

Olyat csináltam, amit nem mindenki. Beejtettem a km-óra-meghajtó fogaskereket a váltóházba.

2 nap múlva beszorult és szétrepesztette a váltóházamat.

A kérdésem az lenne, hogy jó-e hozzá egy '88-as évjáratú E16NZ m.számú benzines Kadettnek a váltója(ha jól tom: az is F13-as). Az Astrám C14SE m.számú és '94-es, F13-as váltóval. Voltam az Opel-getribe oldalon, de nekem az nem volt egyértelmű. Jó lenne, ha a szép emlékű Kadettem donorként szolgálhatna!

A válaszokat előre is köszi!

Elküldve
Üdv Mindenkinek!

Olyat csináltam, amit nem mindenki. Beejtettem a km-óra-meghajtó fogaskereket a váltóházba.

2 nap múlva beszorult és szétrepesztette a váltóházamat.

A kérdésem az lenne, hogy jó-e hozzá egy '88-as évjáratú E16NZ m.számú benzines Kadettnek a váltója(ha jól tom: az is F13-as). Az Astrám C14SE m.számú és '94-es, F13-as váltóval. Voltam az Opel-getribe oldalon, de nekem az nem volt egyértelmű. Jó lenne, ha a szép emlékű Kadettem donorként szolgálhatna!

A válaszokat előre is köszi!

Szia!

Nem rég brezsó járt így (ha jól emlékszem).

A Kadett váltóját nézd meg, hogy milyen van rajta, elvileg azon is rá van írva a típusa, vagy a tetején vagy az oldalán. Meg ha más számok is egyeznek, pl GM szám, akkor mehet bele az Astrádba.

Elküldve
Üdv Mindenkinek!

Olyat csináltam, amit nem mindenki. Beejtettem a km-óra-meghajtó fogaskereket a váltóházba.

2 nap múlva beszorult és szétrepesztette a váltóházamat.

A kérdésem az lenne, hogy jó-e hozzá egy '88-as évjáratú E16NZ m.számú benzines Kadettnek a váltója(ha jól tom: az is F13-as). Az Astrám C14SE m.számú és '94-es, F13-as váltóval. Voltam az Opel-getribe oldalon, de nekem az nem volt egyértelmű. Jó lenne, ha a szép emlékű Kadettem donorként szolgálhatna!

A válaszokat előre is köszi!

Jó.

Elküldve

Köszi szépen!

Remélem mihamarabb össze lesz rakva a vas és egy kicsit megint a Kadettomban érezhetem magam. Haláli volt az a gép, mielőtt végelgyengülésben elhunyt. Egy hengerben annyi kompresszió volt, hogy akár ujjal is befogtam és még ilyen állapotban sem tudtam a fogyasztását 6.7 felé tornászni. Haláli volt.

Más: Ha valakinek szüksége van:

Astra f szervizkönyvre

használati utasításra

javítási kézikönyvre

pdf.-ben, akkor írjon és mail-ben átküldöm!(jocifighter@citromail.hu)

Elküldve

Sziasztok Kartársak!

Az lenne a kérdésem, hogy mivel szokták a motort lemosni? Azt tudom, hogy anno bigecióval, de mivel nem adott a meleg víz ezért gondolom ez elég felejtős dolog most. Van valami cucc amivel azt a sok sarat, olajat le lehet onnan szedni? Mert elég határozottan elgondolkodtam én is ezen a szimering cserén a Karcsi képei alapján, csak hát elötte azért egy tiszta alap kéne amiből ki lehet indulni. A nagynyomású mosoval még a kocsit sem engedem lemosni, nem hogy a motort azzal áztatni, tehát valami alternatíva kellene!

Akinek van ötlete Megköszönném!

Üdv:BB

Elküldve
Sziasztok Kartársak!

Az lenne a kérdésem, hogy mivel szokták a motort lemosni? Azt tudom, hogy anno bigecióval, de mivel nem adott a meleg víz ezért gondolom ez elég felejtős dolog most. Van valami cucc amivel azt a sok sarat, olajat le lehet onnan szedni? Mert elég határozottan elgondolkodtam én is ezen a szimering cserén a Karcsi képei alapján, csak hát elötte azért egy tiszta alap kéne amiből ki lehet indulni. A nagynyomású mosoval még a kocsit sem engedem lemosni, nem hogy a motort azzal áztatni, tehát valami alternatíva kellene!

Akinek van ötlete Megköszönném!

Üdv:BB

nyugodtan moshtnád pedig.

váltót főleg, gondolom arról a szimeringről írtál.

van ilyen, hogy háztartási aktív zsíroldó, pl az is jó rá.

anno a waresz lett azzal lemosva motorilag, és igencsak fordult lefelé magától a félcenti olajsár...és csak vödörből volt öblítve.

vagy autósboltba is tudnak neked ajánlani sokfajtát

mindegyiknek az a lényege, hogy ne hagyd megszáradni rajta, mert akkor kifehéredik, és szerintem az nem szép.

Elküldve
Szia!

Nem rég brezsó járt így (ha jól emlékszem).

A Kadett váltóját nézd meg, hogy milyen van rajta, elvileg azon is rá van írva a típusa, vagy a tetején vagy az oldalán. Meg ha más számok is egyeznek, pl GM szám, akkor mehet bele az Astrádba.

Tiltakozom! :D :) Én az ilyenekhez hozzá sem merek nyúlni :huh: ...egyenlőre :D

Elküldve
Üdv Mindenkinek!

Olyat csináltam, amit nem mindenki. Beejtettem a km-óra-meghajtó fogaskereket a váltóházba.

2 nap múlva beszorult és szétrepesztette a váltóházamat.

A kérdésem az lenne, hogy jó-e hozzá egy '88-as évjáratú E16NZ m.számú benzines Kadettnek a váltója(ha jól tom: az is F13-as). Az Astrám C14SE m.számú és '94-es, F13-as váltóval. Voltam az Opel-getribe oldalon, de nekem az nem volt egyértelmű. Jó lenne, ha a szép emlékű Kadettem donorként szolgálhatna!

A válaszokat előre is köszi!

Szia!

Nem rég brezsó járt így (ha jól emlékszem).

A Kadett váltóját nézd meg, hogy milyen van rajta, elvileg azon is rá van írva a típusa, vagy a tetején vagy az oldalán. Meg ha más számok is egyeznek, pl GM szám, akkor mehet bele az Astrádba.

Nem a GM szám a lényeg,hanem hogy a kihajtás/végáttétel száma ugyanaz legyen: pl WR vagy CR váltó 3,74 stb stb ezt kell megnézni.

Ez a váltó bal kerék felöli részén van.

Elküldve
Tiltakozom! :D :lol: Én az ilyenekhez hozzá sem merek nyúlni :huh: ...egyenlőre :D

Akkor valamelyik fehér astrás volt (invictus? :D ). Mindegy és bocs érte. :D :)

Elküldve
Nem a GM szám a lényeg,hanem hogy a kihajtás/végáttétel száma ugyanaz legyen: pl WR vagy CR váltó 3,74 stb stb ezt kell megnézni.

Ez a váltó bal kerék felöli részén van.

Értem. :huh:

Elküldve
Nem a GM szám a lényeg,hanem hogy a kihajtás/végáttétel száma ugyanaz legyen: pl WR vagy CR váltó 3,74 stb stb ezt kell megnézni.

Ez a váltó bal kerék felöli részén van.

Az se baj, ha más... max mások lesznek az áttételezések :huh:

Elküldve

:huh:

erről a számomra misztikus váltóablakról vki nem tudna képet mutatni?

én akárhogy nézegettem a váltóját az autónak, nem találtam akkora lyukat, ahol kiférne egy kuplungtárcsa, illetve le tudnám szerelni a lendkerékről a szerkezetet.

Elküldve
:huh:

erről a számomra misztikus váltóablakról vki nem tudna képet mutatni?

én akárhogy nézegettem a váltóját az autónak, nem találtam akkora lyukat, ahol kiférne egy kuplungtárcsa, illetve le tudnám szerelni a lendkerékről a szerkezetet.

ezen a nagy likon kifér, ha elötte ezt a fedelet, vagy ha van, a nagy anyát eltávolítod, kiveszed a zégertés a kis csavart a nyeles végéből, majd a kuplungbowdent beletekerve kihúzod.

persze elötte 3db U alakú szerszámmal összenyomott állapotban rögzíted a szerkezetet.

Elküldve
ezen a nagy likon kifér, ha elötte ezt a fedelet, vagy ha van, a nagy anyát eltávolítod, kiveszed a zégertés a kis csavart a nyeles végéből, majd a kuplungbowdent beletekerve kihúzod.

persze elötte 3db U alakú szerszámmal összenyomott állapotban rögzíted a szerkezetet.

ez a lyuk felől van igaz?

ekkora és nem vettem észre?

na még ma megnézem, mert egyltalán nem láttam még ezt rajta

az mit jelent hogy a kuplung bowdent beletekerve?

Elküldve

nézegettem a váltó és a blok tallkozását most vagy 5 percig, de se felöl, se alol nem találtam ilyen nyitott részt...

az egész harang egybe van

ez akkor már másfajta váltó...

vagy?

Elküldve
nézegettem a váltó és a blok tallkozását most vagy 5 percig, de se felöl, se alol nem találtam ilyen nyitott részt...

az egész harang egybe van

ez akkor már másfajta váltó...

vagy?

Szokott rajtuk lenni egy fedél. kb itt

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.