FPepe Elküldve Január10, 2009 Megoszt Elküldve Január10, 2009 Ugyebár a váltóba pottyant alkatrész miatt jövő héten le kell cserélnem a váltóolajat. Van itthon 2 liter Shell Spirax G hajtóműolaj. Az jó vagy inkább a gyári GM lötty menjen bele? Nézd meg a viszkozitását, a gyári asszem 80W90-es. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Január10, 2009 Megoszt Elküldve Január10, 2009 Nézd meg a viszkozitását, a gyári asszem 80W90-es. A Shell Spirax G is 80w90-es. Akkor ezek szerint csurgathatom bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január10, 2009 Megoszt Elküldve Január10, 2009 Nézd meg a viszkozitását, a gyári asszem 80W90-es. Én is 80W90-esre emlékszem gyári adatként. Én mol nem tudom milyet láttam, 80W90-eset, 1490-ért tuskóban. De nem vettem meg inkább, mert gondoltam a fórumra, hogy gyári GM-et ajánlott opel16v (asszem). Vagy ne hallgassak rá és vegyem meg? Mert szerintem nincs sok már benne. Megkérdeztem előző tulajt tegnap és úgy tudja, hogy körülbelül minimum 1,5 éve volt váltóolaj cserélve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Január10, 2009 Megoszt Elküldve Január10, 2009 Nekem annyi különbség, hogy melegen már mikromilliméter pontosan kapcsol. Najó, van mikor nem, de általában lehet kapcsolni. De a kettes kezd egyre sűrűbben kétkuplungos lenni. Hidegben (nem hidegen) nekem is katasztrofális a kettes, bár elég ritka szerencsére. De főleg mikor harmadikból váltok vissza. Ilyenkor én nem kuplungolok újra, hátrahúzom 4.-be, aztán 3 és simán bemegy 2-be. Egy pillanat alatt megeszi így. Nem kell újrakuplungolni sem, igaz, hogy az nem is igen szokott segíteni. Szerelő szerint valószínű, hogy sz@r a kettes szinkronja, s nem áll meg mindig. Legalábbis valami ilyesmire emlékszem abból, amit magyarázott B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január10, 2009 Megoszt Elküldve Január10, 2009 Szerelő szerint ????Neked van még külön szerelőd is?B) Nekem meg a 3-as katasztrófális amikor felváltok, de akkor jobban, ha gyorsak akarok váltani. Ha szép lassan nyomom a kart, akkor nem annyira vészes. Melegben nincs gond vele. Gondolom a gumialkatrészek is keménykednek hidegben. Meg a multkor megkentem a váltórudat a kardánbox alatt, nem tudom milyen zsír volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január10, 2009 Megoszt Elküldve Január10, 2009 Én is 80W90-esre emlékszem gyári adatként. Én mol nem tudom milyet láttam, 80W90-eset, 1490-ért tuskóban. De nem vettem meg inkább, mert gondoltam a fórumra, hogy gyári GM-et ajánlott opel16v (asszem). Vagy ne hallgassak rá és vegyem meg? Mert szerintem nincs sok már benne. Megkérdeztem előző tulajt tegnap és úgy tudja, hogy körülbelül minimum 1,5 éve volt váltóolaj cserélve. Mol-t azért neeee, a gyári se kerül többe, inkább azt. Egyébként a váltóolajat nem kell olyan sűrűn cserélni, igazából egyáltalán nem kéne a gyár szerint, de az is igaz, hogy valszeg nem 15 évre gondoltak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Január10, 2009 Megoszt Elküldve Január10, 2009 ????Neked van még külön szerelőd is?B) Nekem meg a 3-as katasztrófális amikor felváltok, de akkor jobban, ha gyorsak akarok váltani. Ha szép lassan nyomom a kart, akkor nem annyira vészes. Melegben nincs gond vele. Gondolom a gumialkatrészek is keménykednek hidegben. Meg a multkor megkentem a váltórudat a kardánbox alatt, nem tudom milyen zsír volt. Ne panaszkodj, neked is van szerelőd ;) Meg ugye Karcsi előtt is voltak gondjaim :D Meg vannak ugye olyan problémák, aminek nem túl szerencsés házilag nekiállni az udvaron, meg olyan is jöhet, amit a Mesternek fel se merek majd vetni... Főtengelycsapágyazni se nagyon szeretne szerintem. Igaz, én se. Béla amúgy rendes srác, nagyon korrekt, tapasztalt. Nem is dolgozik drágán. Nyáron is vagy két órát küzdöttek valamivel öccsével ketten, szanaszét égette magát a kipufogómmal, szétzúzta a kezeit, szemébe ment az olaj, aztán egy ötszázast akart kérni. Hát mondom, normális vagy? :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január11, 2009 Megoszt Elküldve Január11, 2009 szanaszét égette magát a kipufogómmal, szétzúzta a kezeit, szemébe ment az olaj, aztán egy ötszázast akart kérni. Hát mondom, normális vagy? ;) Lehet sokkot kapott. Ennyi sérüléssel csoda hogy túlélte. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Január11, 2009 Megoszt Elküldve Január11, 2009 Lehet sokkot kapott. Ennyi sérüléssel csoda hogy túlélte. ;) Nevess csak, helyetted meg szegény Karcsi kapta a hideget-meleget B) :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január11, 2009 Megoszt Elküldve Január11, 2009 Nevess csak, helyetted meg szegény Karcsi kapta a hideget-meleget B) :blush: Katona, bírnia kell a kiképzést. ;) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Január11, 2009 Megoszt Elküldve Január11, 2009 Katona, bírnia kell a kiképzést. B) ;) Jaaaa, hogy ez a kiképzés része? Már értem... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január11, 2009 Megoszt Elküldve Január11, 2009 Elég legyen mostmár OFFMESTEREK. B) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Január11, 2009 Megoszt Elküldve Január11, 2009 Elég legyen mostmár OFFMESTEREK. B) :D ;) :blush: Lebuktunk... Link to comment Megosztás: More sharing options...
PuCa24 Elküldve Január11, 2009 Megoszt Elküldve Január11, 2009 Sziasztok. az mért van hogy 2 est kicsit hézkesen veszi? lehet ráférne egy olaj csere, meg bezsírozgatni a rudazatot, mert nemhiszem hogy látott zsírt az elmul 5 éveben, csak megynyugtatás képpen mi lehet az oka? köszi a válszt!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Január11, 2009 Megoszt Elküldve Január11, 2009 Sziasztok. az mért van hogy 2 est kicsit hézkesen veszi? lehet ráférne egy olaj csere, meg bezsírozgatni a rudazatot, mert nemhiszem hogy látott zsírt az elmul 5 éveben, csak megynyugtatás képpen mi lehet az oka? köszi a válszt!! Pár hozzászólással ezelőtt írtuk le többen is a problémáink a 2. fokozatba váltással. Az enyém a szerelő szerint szinkronos, bár nyáron tökéletes volt, inkább hidegebb időben szórakozik. Én egy hónapja, mikor légzsákot kötöttem, végigzsíroztam ott mindent, de nekem a legkisebb mértékben sem lett jobb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január11, 2009 Megoszt Elküldve Január11, 2009 Sziasztok. az mért van hogy 2 est kicsit hézkesen veszi? lehet ráférne egy olaj csere, meg bezsírozgatni a rudazatot, mert nemhiszem hogy látott zsírt az elmul 5 éveben, csak megynyugtatás képpen mi lehet az oka? köszi a válszt!! Csak most hidegben, vagy mindíg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astraf Elküldve Január12, 2009 Megoszt Elküldve Január12, 2009 Üdv! Jó múltkor láttam, hogy valaki cserélte a váltó tetején lévő tengely szimmeringjét és volt róla egy kis DIY képsorozat is. Esetleg ha valakinek meglenne az jó lenne vagy nekem az is jó ha leírja hogy kb mi merre...Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január12, 2009 Megoszt Elküldve Január12, 2009 Csak most hidegben, vagy mindíg? Főleg váltáskor! B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január12, 2009 Megoszt Elküldve Január12, 2009 Főleg váltáskor! B) Kösz, ezzel nagyon leszűkitjük a hibakört. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január12, 2009 Megoszt Elküldve Január12, 2009 Kösz, ezzel nagyon leszűkitjük a hibakört. B) Hiba?Mi abban a hiba ha -15-ben sűrűsödik a váltóolaj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január12, 2009 Megoszt Elküldve Január12, 2009 Hiba?Mi abban a hiba ha -15-ben sűrűsödik a váltóolaj? Hát azért kérdeztem, hogy hidegben csinálja vagy mindíg, erre ti kigúnyoltok, hogy váltáskor. Szép kis társaság.... B) ;) Mert ha melegben is csinálja, akkor nem az olaj sűrüsödik. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január12, 2009 Megoszt Elküldve Január12, 2009 ... Mert ha melegben is csinálja, akkor nem az olaj sűrüsödik. ;) Volt az elmúlt 3 hétben meleg? Valószínű nem véletlen most írta. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január12, 2009 Megoszt Elküldve Január12, 2009 erre ti kigúnyoltok, hogy váltáskor. Szép kis társaság.... B) Majd mindjárt dobok pzst is! :blush: Viccvót! :D Olajcser gyárira,stiftcsere és jobb lesz,de hidegben akkor is akadni fog picit.Ez természetes. Én a váltó miatt nem aggódnék,de képzeld el,mit kap a többi cucc,amikor a főtengely belecsap abba a dermedt olajba! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január12, 2009 Megoszt Elküldve Január12, 2009 Majd mindjárt dobok pzst is! ;) Viccvót! :blush: Olajcser gyárira,stiftcsere és jobb lesz,de hidegben akkor is akadni fog picit.Ez természetes. Én a váltó miatt nem aggódnék,de képzeld el,mit kap a többi cucc,amikor a főtengely belecsap abba a dermedt olajba! B) Reggel volt téma a vízfűtés, szerintem az is segít közvetve , hogy hamarabb melegedjen sz olaj. Hihetetlen mennyire észrevenni amikor reggel a hideg motorral indulok. Fűtött garázsom biztos nem lesz, előbb utóbb be kell szerelnem vmit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január12, 2009 Megoszt Elküldve Január12, 2009 Reggel volt téma a vízfűtés, szerintem az is segít közvetve , hogy hamarabb melegedjen sz olaj. Hihetetlen mennyire észrevenni amikor reggel a hideg motorral indulok. Fűtött garázsom biztos nem lesz, előbb utóbb be kell szerelnem vmit. Váltóoalajt az sem fog melegíteni,de én nem vesződnék ezzel.Soha senki nem fogja megfizetni és nem fogod örökké a gépet használni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts