norbikadett Elküldve December20, 2008 Megoszt Elküldve December20, 2008 Sztem túl késő van már ahhoz! Várj holnapig! ok jó éjt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December21, 2008 Megoszt Elküldve December21, 2008 mi hasonlítt az f-20 c 3.55 váltóhoz?van ebből sok vagy másmilyet keressek? Legjobban az F18CR 3.57-es, ilyet keress. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December21, 2008 Megoszt Elküldve December21, 2008 és tényleg. Ma kölcsönGPS-szel (Panasonic Strada 95k HUF), kipróbáltam mennyire csal az óra. Durván 8km/h-t csal, bár amikor az óra már 120-at mutat, akkor a GPS 110-111 között ugrált. Legalább már van tapasztalatom ebben is és nem az órának hiszek, mikor megyek, így nem tartom fel a forgalmat. :rolleyes: Amúgy is furcsa volt, hogy a japán autóban (amivel tanultam vezetni) megszoktam az 50kmh-t és ennél meg lassabbnak tűnt. De az is igaz, hogy az astrában a sebességet nem nagyon érezni. W=1102-es órával és elvileg F13-as váltó, nem tudom milyen véggel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
norbikadett Elküldve December21, 2008 Megoszt Elküldve December21, 2008 Legjobban az F18CR 3.57-es, ilyet keress. köszi.kellemes ünnepeket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December21, 2008 Megoszt Elküldve December21, 2008 és tényleg. Ma kölcsönGPS-szel (Panasonic Strada 95k HUF), kipróbáltam mennyire csal az óra. Durván 8km/h-t csal, bár amikor az óra már 120-at mutat, akkor a GPS 110-111 között ugrált. Legalább már van tapasztalatom ebben is és nem az órának hiszek, mikor megyek, így nem tartom fel a forgalmat. :rolleyes: Amúgy is furcsa volt, hogy a japán autóban (amivel tanultam vezetni) megszoktam az 50kmh-t és ennél meg lassabbnak tűnt. De az is igaz, hogy az astrában a sebességet nem nagyon érezni. W=1102-es órával és elvileg F13-as váltó, nem tudom milyen véggel. Azért azt vedd figyelembe, hogy 8 km/h azt 120-nál csalta, mivel arányosan csal a különbség 60-nál már csak 4. Nekem mivel most kisebb kerekek vannak fenn, még több a különbség. Ha óra szerint 60-nal megyek, akkor valójában csak 53-körül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December21, 2008 Megoszt Elküldve December21, 2008 Azért azt vedd figyelembe, hogy 8 km/h azt 120-nál csalta, mivel arányosan csal a különbség 60-nál már csak 4. Nekem mivel most kisebb kerekek vannak fenn, még több a különbség. Ha óra szerint 60-nal megyek, akkor valójában csak 53-körül. arányos, de nem lineárisan. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December21, 2008 Megoszt Elküldve December21, 2008 Azért azt vedd figyelembe, hogy 8 km/h azt 120-nál csalta, mivel arányosan csal a különbség 60-nál már csak 4. Nekem mivel most kisebb kerekek vannak fenn, még több a különbség. Ha óra szerint 60-nal megyek, akkor valójában csak 53-körül. 60-nál is 52-t mutatott a GPS. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December21, 2008 Megoszt Elküldve December21, 2008 60-nál is 52-t mutatott a GPS. :rolleyes: Teljessen jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December21, 2008 Megoszt Elküldve December21, 2008 60-nál is 52-t mutatott a GPS. :) Ezek szerint 120-ná 112 , 60-mál 52 ha állsz akkor meg -8? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December21, 2008 Megoszt Elküldve December21, 2008 Ezek szerint 120-ná 112 , 60-mál 52 ha állsz akkor meg -8? :rolleyes: Jahm, akkor tolatok. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve December21, 2008 Megoszt Elküldve December21, 2008 Ezek szerint 120-ná 112 , 60-mál 52 ha állsz akkor meg -8? :rolleyes: Nekem múltkor 100-nál 101-et mutatott a GPS :) Halványan gyanítom, hogy a túlméretes gumik miatt lehet... Bár ahogy tudom, elvileg csak 6.8 %-al kellene többet mutatnia a műszernek. Igaz, lehet, hogy ehhez hozzájátszott a durva téli mintázat meg az is, hogy túl voltak fújva kicsit. Általában egyébként kb. ugyanannyit, vagy 1 km/h -val kevesebbet mutat ezekkel a gumikkal (185/70 R14). Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December21, 2008 Megoszt Elküldve December21, 2008 Nekem múltkor 100-nál 101-et mutatott a GPS :) Halványan gyanítom, hogy a túlméretes gumik miatt lehet... Bár ahogy tudom, elvileg csak 6.8 %-al kellene többet mutatnia a műszernek. Igaz, lehet, hogy ehhez hozzájátszott a durva téli mintázat meg az is, hogy túl voltak fújva kicsit. Általában egyébként kb. ugyanannyit, vagy 1 km/h -val kevesebbet mutat ezekkel a gumikkal (185/70 R14). Nekem óra szerint 110-nél megy 100-at és óra szerint 60-nál 50-et. Ezért megyek lakott területen óra szerint ~62-vel, mert az még belefér..... :rolleyes: Valahol olvastam, hogy a fényképészek is rátesznek egy kicsit a tűréshatárra. Ezért lehetett, hogy amikor a nyáron belefutottam egybe a Hungaroring körül a 100-as táblánál óra szerint 120-al, mégsem lett belőle semmi. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December21, 2008 Megoszt Elküldve December21, 2008 Nekem óra szerint 110-nél megy 100-at és óra szerint 60-nál 50-et. Ezért megyek lakott területen óra szerint ~62-vel, mert az még belefér..... :) Valahol olvastam, hogy a fényképészek is rátesznek egy kicsit a tűréshatárra. Ezért lehetett, hogy amikor a nyáron belefutottam egybe a Hungaroring körül a 100-as táblánál óra szerint 120-al, mégsem lett belőle semmi. :) Ahogy a büntetési határozatomon is ráírták. 100km/h-ig 3%-ot csalhat a műszer. 100 felett 3km/h-t. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December21, 2008 Megoszt Elküldve December21, 2008 Ahogy a büntetési határozatomon is ráírták. 100km/h-ig 3%-ot csalhat a műszer. 100 felett 3km/h-t. :rolleyes: Jó tudni. Ettől függetlenül valahol olvastam, hogy országúton 110-re teszik a"set point"-ot. Persze lehet ez egyéni hozzáállás kérdése is.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December22, 2008 Megoszt Elküldve December22, 2008 Nem tudom változtattak-e mostanában rajta, de eddig 10%-os sebességtúllépés után lehetett csak büntetni. Tehát 60-as táblánál ha 65-el kapnak le valakit, az még nem büntethető. Itt az M1-M7 kivezetőn is 110-re vannak állítva az automata fényképészek. A "vadászok" meg 120-ra :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December22, 2008 Megoszt Elküldve December22, 2008 Nem tudom változtattak-e mostanában rajta, de eddig 10%-os sebességtúllépés után lehetett csak büntetni. Tehát 60-as táblánál ha 65-el kapnak le valakit, az még nem büntethető. Itt az M1-M7 kivezetőn is 110-re vannak állítva az automata fényképészek. A "vadászok" meg 120-ra :rolleyes: Ezek szerint ezért nem kaptam csekket amikor 100-as táblánál az órám szerint 120-al mentem. ....Mert -10 az órám csalása és akkor még benne van a 120-ban. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve December30, 2008 Megoszt Elküldve December30, 2008 sziasztok! ma reggel beültem az autóba, és amikor visszakellett váltani kettesbe, akkor nem ment. Egyszerüen nem tudtam visszaváltani 2-esbe. mentem kb 15 km-ert , utána megálltam, és mikor mikor megint elindultam kb egy óra múlva akkor már jó volt, igaz lehetett érezni, hogy kettesbe picit nehezen ment be. Mi lehet a gond??? Válaszotokat előre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December30, 2008 Megoszt Elküldve December30, 2008 sziasztok! ma reggel beültem az autóba, és amikor visszakellett váltani kettesbe, akkor nem ment. Egyszerüen nem tudtam visszaváltani 2-esbe. mentem kb 15 km-ert , utána megálltam, és mikor mikor megint elindultam kb egy óra múlva akkor már jó volt, igaz lehetett érezni, hogy kettesbe picit nehezen ment be. Mi lehet a gond??? Válaszotokat előre is köszönöm Hideg van, dermedt az olaj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve December30, 2008 Megoszt Elküldve December30, 2008 Hideg van, dermedt az olaj. de tavaj télen is volt hideg, és nem csinált ilyet Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December30, 2008 Megoszt Elküldve December30, 2008 de tavaj télen is volt hideg, és nem csinált ilyet Hidegben tényleg nehezebb váltani az olaj miatt, de akkor lehet hogy alapból is voltak váltási nehézségek, csak nem volt feltünő, csak most plusszban rájött a dermedés, azért vetted észre. Volt mostanában váltó rudazat beállítás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve December30, 2008 Megoszt Elküldve December30, 2008 Hidegben tényleg nehezebb váltani az olaj miatt, de akkor lehet hogy alapból is voltak váltási nehézségek, csak nem volt feltünő, csak most plusszban rájött a dermedés, azért vetted észre. Volt mostanában váltó rudazat beállítás? Nem volt. A váltókart , hogy egybeessen a két lyuk a váltószoknya alatt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December30, 2008 Megoszt Elküldve December30, 2008 Nem volt. A váltókart , hogy egybeessen a két lyuk a váltószoknya alatt? Igen, közben meg nézd meg, hogy a váltóházon a kihuzott gumidugónál be tudsz-e teljesen olyan 2 centire dugni egy 5-ös fúrószárat. Itten van a dugó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve December30, 2008 Megoszt Elküldve December30, 2008 Igen, közben meg nézd meg, hogy a váltóházon a kihuzott gumidugónál be tudsz-e teljesen olyan 2 centire dugni egy 5-ös fúrószárat. Itten van a dugó. na nemsokára megnézem. és ha nemtudom??? akkor kell valamit állítani? ha igen akkor mit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December30, 2008 Megoszt Elküldve December30, 2008 na nemsokára megnézem. és ha nemtudom??? akkor kell valamit állítani? ha igen akkor mit? A homlokfalnál középen van egy csavar, azzal van pozícionállva a váltókar a váltorudazattal. Asszem 13-as crovafejjel lehet hozzáférni dupla hosszabbítóval. De mielőtt nekiesel, próbáld kézzel mozgatni az alkatrészeket a váltónál, hátha beljebb megy a fúrószár. Ha a beállítástól nem javul meg, akkor jöhet a stift csere, meg a többi, de általában ez segíteni szokott, ha nincs nagy kopás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve December30, 2008 Megoszt Elküldve December30, 2008 .... Itten van a dugó. Nekem ott egy rugóval ellátott műanyag "szeg" féle van és nem is tudom mire szolgál...Mi az? Mit lehet azzal csinálni? :rolleyes: Szerk.: Ja és a bal alsó sarokban, látszik az a fekete kupakszerűség, az mi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts