Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Először is hogy W-s legyen :rolleyes: F13W3.74 :)

Aztán meg nem árt megnézni, hogy kotyog-e a nyelestengely, vagy a difi (belső féltengelycsukló nem árt hozzá).

A féltengelycsuklót muszáj cserélni?

Elküldve
Hogy lehet megtudni, hogy milyen váltó van a dübörgőmben? Alánézek aztán csöcs? De gondolom alvázszámból is kideríthető...

Alvázszámból nem, de kb. minden második oldalon le van írva, hogy hol lehet megnézni.

Elküldve
Csak azért gondoltam az F15-re, mert B Vekiből még egész fiatal (keveset futott) példányt is ki lehet fogni, F13-ból meg csak öregebbeket sztem... :rolleyes:

Meg fogsz lepődni, F13 több van, fiatalban is. :) A classicok is ezzel voltak szerelve.

De hogy mondjak még meglepőt, a H Astrákban is van még, igaz az kicsit már más, pl bowdenos rudazata van :)

sziasztok.az F-16 váltó jó egy 2.0 8v 160 lovas motorhoz.annak mennyi lehet a nyomatéka?

Igen. Nem hinném hogy akkora nyomatéka lenne, ami sűrűn tönkretenné ezt a váltót :)

A féltengelycsuklót muszáj cserélni?

Nem kell.

Elküldve

Sziasztok!

Az miért fordul elő soxor ( 93 1.7DR Astra F Caravan ) hogy amikor be akarom tenni 1esbe a váltó félúton megakad és ha tovább tolom kattan 1et. Mintha valamibe beleakadna. Ilyenkor amikor megakad kiteszem üresbe, kuplung ki és újra be 1esbe. Ez lámpánál nagyon idegesítő tud lenni. Szerintetek mi lehet vele? :S

Elküldve
Sziasztok!

Az miért fordul elő soxor ( 93 1.7DR Astra F Caravan ) hogy amikor be akarom tenni 1esbe a váltó félúton megakad és ha tovább tolom kattan 1et. Mintha valamibe beleakadna. Ilyenkor amikor megakad kiteszem üresbe, kuplung ki és újra be 1esbe. Ez lámpánál nagyon idegesítő tud lenni. Szerintetek mi lehet vele? :S

Meg kéne nézni, van-e még a váltóban rendesen olaj, ill. ha nem volt cserélve, az sem ártana ennyi kilométer után. Egyébként próbálj hozzászokni a dupla kuplunghoz, nekem pl. hátramenetnél szükséges általában.

A rudazat nem lötyög nagyon? Van a motortérben a váltórudazatban 2 stift, ami ki szokott kopni, ill. ha a kapcsolórúd az utastérben nagyon lötyög már, az egy gumigyűrű cseréjével orvosolható. Ezek is javítanak a kapcsolás pontosságán.

Elküldve
Meg kéne nézni, van-e még a váltóban rendesen olaj, ill. ha nem volt cserélve, az sem ártana ennyi kilométer után. Egyébként próbálj hozzászokni a dupla kuplunghoz, nekem pl. hátramenetnél szükséges általában.

A rudazat nem lötyög nagyon? Van a motortérben a váltórudazatban 2 stift, ami ki szokott kopni, ill. ha a kapcsolórúd az utastérben nagyon lötyög már, az egy gumigyűrű cseréjével orvosolható. Ezek is javítanak a kapcsolás pontosságán.

Meg esetleg egy váltóbeállitás a homlokfali csavarral. Sokszor volt már téma, kicsit vissza kell olvasni. A duplakuplungot asszem még a kézikönyv is írja.

Elküldve

Köszi a válaszokat. hát... lötyög lötyög, de nem vészes. Olajcsere az volt most nemrég. Műszaki multhéten Kedden volt. Tehát jobb ha hozzászokok. Köszi még1szer.

Elküldve

Jól emlékeztem, hogy nincs nagy ló betűkkel ráírva jól látható helyen a váltó típusa, csak egy GM szám van. Ezért kérdeztem, hogy honnan tudom meg. :rolleyes:

Elküldve

Ez van nekem most.

F10 :)

1. 3,545

2. 1,957

3. 1,303

4. 0,892

5. 0,707

R 3,308 / 3,182

És ilyen lesz.

F13CR :)

1. 3,545

2. 2,143

3. 1,429

4. 1,121

5. 0,892

R 3,308*

De, ha jobban bele gondolok...

F15CR :)

1. 3,727

2. 2,136

3. 1,323

4. 1,121

5. 0,892

R 3,308

Még gondolkodnom kell.... :rolleyes:

Elküldve
Ez van nekem most.

F10 :)

És ilyen lesz.

F13CR :)

De, ha jobban bele gondolok...

F15CR :)

Még gondolkodnom kell.... :rolleyes:

Miért CR? Az enyémre nem lehetne azt mondani hogy hosszú (sőőőőt), pedig a 3.74-es vég van benne.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.