Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Én csak az F10-es jelzést találtam meg, a többi jelzés merre van?

Valahol a bal oldali deknijén szokott lenni, a bal első kerék mögött benézve lehet megtalálni, már ha sikerül, elég halványan szokott gravírozva lenni.

Elküldve

Biztos nyomógombát evett. :rolleyes: :) :)

Elküldve
Az semmi! Én olyan erős vagyok, hogy beleállok a lavórba, oszt fölemelem magam! :)

Nálatok is lejár a lavór alja? :rolleyes:

Majd ha félkézzel töröd a kekszet, akkor menőzz! :)

Elküldve
Lehet hogy ez az, csak mivel nem tudok ánglisul, előfordul hogy rosszul használtam. :rolleyes: :)

Nézd meg a Félelem és rettegés Las Vegasban-t, abból mindent megtudsz! :)

Elküldve
Nézd meg a Félelem és rettegés Las Vegasban-t, abból mindent megtudsz! :)

Las Vegasban? Á, nem fog menni, félek a repüléstől. Túl sok Airport filmet néztem. :rolleyes:

Elküldve

Akkor már tudod, hogy milyen jól el lehet "szállni" egy bal 110-ben jobb 140-nel? :rolleyes:

Elküldve
Nem tudjátok véletlenül, hogy hány Kg egy F18-as váltó (mondjuk leengedett olajjal :) )?

Mert a Corsa F10-esét én fél kézzel fel tudtam emelni, de az F18-at két kézzel is alíg bírtam vonszolni :rolleyes:

35-40. +-5, de inkább +.

Jut eszembe van otthon egy F13 váltóm, amit meg lehetne mérni. :)

Elküldve
35-40. +-5, de inkább +.

Jut eszembe van otthon egy F13 váltóm, amit meg lehetne mérni. :rolleyes:

Na és hány kiló lett? 42.5 maradhat? :) Vagy vegyük ki az ötödiket?

Elküldve

Az F13 javított verziója, valamivel erősebb ugyanakkor a CR az a rövid áttételt fogalmazza meg.

Elküldve
Az F13 javított verziója, valamivel erősebb ugyanakkor a CR az a rövid áttételt fogalmazza meg.

Akkor nem kő ilyen váltó. Engem pont a hosszú áttétel érdekel.

Köszi

Elküldve
Akkor nem kő ilyen váltó. Engem pont a hosszú áttétel érdekel.

Köszi

F15WR van 4.19-es véggel, 1.6-os B Vectrákban fordult elő.

Ilyet majd lehet én is keresek a mostani helyett, ha túl sokba kerülne felújítani.

Elküldve
Féltengelynek ugyanolyannak kell lennie... ha nem, akkor nem F16 az a váltó :rolleyes:

Nyelestengelyben meg az a különbség lehet, hogy más kuplungtárcsa kellhet hozzá.

Vannak a kisebb motorokra való váltók, ezek kevesebb nyomatékra vannak tervezve... F10-F13-F15

És vannak a nagyobb nyomatékú váltók, pl a F16-F20 (persze ennél több típus is van).

Féltengely belső csuklóban is ez a kétféle variáns van.

Áttételekben és végáttételben ezernyi variáns létezik egy-egy típuson belül is. A váltó konkrét

típusazonosítójában ezek is benne vannak, pl: F13W4.18 (W=hosszabbik, 4.18=végáttételezés aránya).

köszi az infót!bocsi h.ilyen későn de nem voltam netközelben.köszi mégegyszer!

Elküldve
F15WR van 4.19-es véggel, 1.6-os B Vectrákban fordult elő.

Ilyet majd lehet én is keresek a mostani helyett, ha túl sokba kerülne felújítani.

4.18 vég :rolleyes:

De nem érdemes F15-ben keresgélni... jóval ritkább.

Ahogy Tsz mondja, F13W váltót kell keresni, abból van annyi mint a szemét, és olcsó :)

Elküldve
F13W-sből annyi van mint égen a csillag. Fogj ki egy olyat, amin 3.74-es vég van.

Oksa, akkor keresgélek olyat. Kb mennyi lehet a végsebessége egy ilyen váltónak?

Köszi

Elküldve

Mé? Reptetni akarod? :rolleyes: :) :)

Ha bírja a moci olyan 180-190.

Elküldve
Mé? Reptetni akarod? :rolleyes: :) :)

Ha bírja a moci olyan 180-190.

Ja-ja általában ugyanolyan gyorsan megy a váltó mint a kocsi. Ha lehagyja az azért gáz! :)

Elküldve
Ja-ja általában ugyanolyan gyorsan megy a váltó mint a kocsi. Ha lehagyja az azért gáz! :)

Jézusom :)

Apropó, van F14-es váltó? Mit kóstál ez kompletten? :rolleyes: De ne kérdezzetek semmit, csak az árát mondjátok, mert ha kérdeztek, nem fogok tudni válaszolni :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.