Johnny82 Elküldve December9, 2008 Elküldve December9, 2008 helló.van egy 1.6i motor 1991-es 140 e km-rel.és hozzá f-16 váltó.mennyit ér ez? Kb 12-15e magyar forintocska.
zotya975 Elküldve December9, 2008 Elküldve December9, 2008 Jajaja. de a MIG-29 sem rossz. meg a gripenek... :) :) Bocs, Zotya-szindrómában szenvedek... szenvedek??? élvezem minden percét :) :D Rá se ránts! Minden városban van egy hasonmásom, a merénylők öket lövik le! :rolleyes:
norbikadett Elküldve December9, 2008 Elküldve December9, 2008 Kb 12-15e magyar forintocska. köszi!gondolom ilyen van millió,senkinek nem kell.
FPepe Elküldve December9, 2008 Elküldve December9, 2008 köszi!gondolom ilyen van millió,senkinek nem kell. Sztem ennél azért többet ér, a kábelkötegével, motorvezérlő compijával, váltóval együtt 40-50e Ft-ot megérhet, ha tényleg jó állapotú, és persze van róla papír, hogy be is lehessen hivatalosan építeni. De én nem vagyok kereskedő...
norbikadett Elküldve December9, 2008 Elküldve December9, 2008 Sztem ennél azért többet ér, a kábelkötegével, motorvezérlő compijával, váltóval együtt 40-50e Ft-ot megérhet, ha tényleg jó állapotú, és persze van róla papír, hogy be is lehessen hivatalosan építeni. De én nem vagyok kereskedő... tipp-topp, mindene megvan csak külföldről lett behozva legálisan.szivessen elcserélném egy F-20 váltóra
brezsó Elküldve December9, 2008 Elküldve December9, 2008 Akkor melyik a legnagyobb váltó amit felrakhatok? F13 és F15. Bőven elég is ez rá :) Mi az hogy a legnagyobb? Hogy kell ezt érteni? Hosszabbak a fokozatok? :) :rolleyes: Nem tudom nekem milyen van benne, de miben lenne más ha lecserélném egyiket a másikra?
Johnny82 Elküldve December9, 2008 Elküldve December9, 2008 köszi!gondolom ilyen van millió,senkinek nem kell. Még csak most olvastam, hogy motor is van hozzá :rolleyes: Amúgy tényleg 40-50 ér.
opel16v Elküldve December9, 2008 Elküldve December9, 2008 Mi az hogy a legnagyobb? Hogy kell ezt érteni? Hosszabbak a fokozatok? :) :rolleyes: Nem tudom nekem milyen van benne, de miben lenne más ha lecserélném egyiket a másikra? Nem, nyomatékátvitelre gondolt az erősségnél. Típuson belül is van mindegyiknél ezerféle változat az áttételek és végáttétel függvényében...
Johnny82 Elküldve December9, 2008 Elküldve December9, 2008 Mi az hogy a legnagyobb? Hogy kell ezt érteni? Hosszabbak a fokozatok? :) :rolleyes: Nem tudom nekem milyen van benne, de miben lenne más ha lecserélném egyiket a másikra? Igen hosszabb fokozatok, magasabb végsebesség.
norbikadett Elküldve December9, 2008 Elküldve December9, 2008 mennyibe kerül egy f-20 váltó?valami rövid.vagy mi jó még egy 86-os 1.8-as gsi-be?
opel16v Elküldve December9, 2008 Elküldve December9, 2008 mennyibe kerül egy f-20 váltó?valami rövid.vagy mi jó még egy 86-os 1.8-as gsi-be? F20-ban viszonylag korlátozottak a rövid típuslehetőségek... F16 jó rá, és abból vannak rövidebbek is :rolleyes:
norbikadett Elküldve December9, 2008 Elküldve December9, 2008 F20-ban viszonylag korlátozottak a rövid típuslehetőségek... F16 jó rá, és abból vannak rövidebbek is :rolleyes: van F-16 váltóm de a féltengely meg a nyeles tengely is kisebb
brezsó Elküldve December9, 2008 Elküldve December9, 2008 F20-ban viszonylag korlátozottak a rövid típuslehetőségek... F16 jó rá, és abból vannak rövidebbek is :) Bocsi a zaklatásért, de nem tudom, nem értem azt a sebességváltó dolgot és szeretném érteni... :rolleyes: Lehetséges hogy adott tipuson belül is vannak variánsok? Pl. az F20-ból is van hosszabb és rövidebb is? :) :) Az enyémre milyenek a jók? Melyik mit produkálna(gyorsulás, fogyasztás...)?
opel16v Elküldve December9, 2008 Elküldve December9, 2008 van F-16 váltóm de a féltengely meg a nyeles tengely is kisebb Féltengelynek ugyanolyannak kell lennie... ha nem, akkor nem F16 az a váltó :rolleyes: Nyelestengelyben meg az a különbség lehet, hogy más kuplungtárcsa kellhet hozzá. Vannak a kisebb motorokra való váltók, ezek kevesebb nyomatékra vannak tervezve... F10-F13-F15 És vannak a nagyobb nyomatékú váltók, pl a F16-F20 (persze ennél több típus is van). Féltengely belső csuklóban is ez a kétféle variáns van. Áttételekben és végáttételben ezernyi variáns létezik egy-egy típuson belül is. A váltó konkrét típusazonosítójában ezek is benne vannak, pl: F13W4.18 (W=hosszabbik, 4.18=végáttételezés aránya).
brezsó Elküldve December9, 2008 Elküldve December9, 2008 Vannak a kisebb motorokra való váltók, ezek kevesebb nyomatékra vannak tervezve... F10-F13-F15 És vannak a nagyobb nyomatékú váltók, pl a F16-F20 (persze ennél több típus is van). Féltengely belső csuklóban is ez a kétféle variáns van. Áttételekben és végáttételben ezernyi variáns létezik egy-egy típuson belül is. A váltó konkrét típusazonosítójában ezek is benne vannak, pl: F13W4.18 (W=hosszabbik, 4.18=végáttételezés aránya). Ezt úgy vettem hogy nekem(is) szól. :rolleyes: Köszi a felhomályositást! Holnap megkeresem hogy hol és mi van ráirva az enyémre.
hening Elküldve December9, 2008 Elküldve December9, 2008 Ezt úgy vettem hogy nekem(is) szól. :rolleyes: Köszi a felhomályositást! Holnap megkeresem hogy hol és mi van ráirva az enyémre. A váltó végén keresd, a bal kerék felől.
Stefan Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 Nem tudjátok véletlenül, hogy hány Kg egy F18-as váltó (mondjuk leengedett olajjal :) )? Mert a Corsa F10-esét én fél kézzel fel tudtam emelni, de az F18-at két kézzel is alíg bírtam vonszolni :rolleyes:
Guest Sanci Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 Ennyi erővel ráhúzhattad volna egy mérlegre. :) :rolleyes: :) :)
Stefan Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 Ennyi erővel ráhúzhattad volna egy mérlegre. :) :rolleyes: :) :) Azt a dzsuvás olajos szart, amire a meztelen lábunkat rakjuk?! :D
Guest Sanci Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 :D Ne mondd, hogy nem lett volna egy akármilyen rongy amivel letakard addig :D :D egyébként speciel nálunk tiszta szokott lenni az a bizonyos mérleg :D :D de feltalálták már azokat a tisztító kotyvaszokat is amelyek tesznek róla, hogy ne legyenek olajos-dzsuvásak. :rolleyes: :) :) :)
Stefan Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 :D Ne mondd, hogy nem lett volna egy akármilyen rongy amivel letakard addig :) :D egyébként feltalálták már azokat a tisztító kotyvaszokat is amelyek tesznek róla, hogy ne legyenek olajos-dzsuvásak. :) Aszondod attól könnyebb lesz? :D :) Egyébként gondoltam rá, csak későn értem haza este és már nem akartam vele zörögni, csak gondoltam hátha valaki már mérte vagy van valami gyári adata, hogy mennyinek kéne lennie. :rolleyes:
Guest Sanci Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 Passzolom amúgy de biztos 20 felett van. Az enyémét (F13) elég volt levenni az autolift magasságából alá/feltámasztott blokknál mikor javítási projekt volt. Valahogy úgy jártunk vele mint az öreg paraszt a rotációs kapával, "nagyon jó fiam csak qwa nehéz...!" :rolleyes: :) :)
Stefan Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 Passzolom amúgy de biztos 20 felett van. Az enyémét (F13) elég volt levenni az autolift magasságából alá/feltámasztott blokknál mikor javítási projekt volt. Valahogy úgy jártunk vele mint az öreg paraszt a rotációs kapával, "nagyon jó fiam csak qwa nehéz...!" :rolleyes: :) :) :)
opel16v Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 típustól függően 25-35kg körüliek szoktak lenni... de ez csak sacc :rolleyes:
Johnny82 Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 A váltó konkrét típusazonosítójában ezek is benne vannak, pl: F13W4.18 (W=hosszabbik, 4.18=végáttételezés aránya). Én csak az F10-es jelzést találtam meg, a többi jelzés merre van?
Recommended Posts