Johnny82 Elküldve December9, 2008 Elküldve December9, 2008 norbikadett írta: helló.van egy 1.6i motor 1991-es 140 e km-rel.és hozzá f-16 váltó.mennyit ér ez? Kb 12-15e magyar forintocska.
zotya975 Elküldve December9, 2008 Elküldve December9, 2008 szobikari írta: Jajaja. de a MIG-29 sem rossz. meg a gripenek... :) :) Bocs, Zotya-szindrómában szenvedek... szenvedek??? élvezem minden percét :) :D Rá se ránts! Minden városban van egy hasonmásom, a merénylők öket lövik le! :rolleyes:
norbikadett Elküldve December9, 2008 Elküldve December9, 2008 Johnny82 írta: Kb 12-15e magyar forintocska. köszi!gondolom ilyen van millió,senkinek nem kell.
FPepe Elküldve December9, 2008 Elküldve December9, 2008 norbikadett írta: köszi!gondolom ilyen van millió,senkinek nem kell. Sztem ennél azért többet ér, a kábelkötegével, motorvezérlő compijával, váltóval együtt 40-50e Ft-ot megérhet, ha tényleg jó állapotú, és persze van róla papír, hogy be is lehessen hivatalosan építeni. De én nem vagyok kereskedő...
norbikadett Elküldve December9, 2008 Elküldve December9, 2008 FPepe írta: Sztem ennél azért többet ér, a kábelkötegével, motorvezérlő compijával, váltóval együtt 40-50e Ft-ot megérhet, ha tényleg jó állapotú, és persze van róla papír, hogy be is lehessen hivatalosan építeni. De én nem vagyok kereskedő... tipp-topp, mindene megvan csak külföldről lett behozva legálisan.szivessen elcserélném egy F-20 váltóra
brezsó Elküldve December9, 2008 Elküldve December9, 2008 Johnny82 írta: Akkor melyik a legnagyobb váltó amit felrakhatok? opel16v írta: F13 és F15. Bőven elég is ez rá :) Mi az hogy a legnagyobb? Hogy kell ezt érteni? Hosszabbak a fokozatok? :) :rolleyes: Nem tudom nekem milyen van benne, de miben lenne más ha lecserélném egyiket a másikra?
Johnny82 Elküldve December9, 2008 Elküldve December9, 2008 norbikadett írta: köszi!gondolom ilyen van millió,senkinek nem kell. Még csak most olvastam, hogy motor is van hozzá :rolleyes: Amúgy tényleg 40-50 ér.
opel16v Elküldve December9, 2008 Elküldve December9, 2008 brezsó írta: Mi az hogy a legnagyobb? Hogy kell ezt érteni? Hosszabbak a fokozatok? :) :rolleyes: Nem tudom nekem milyen van benne, de miben lenne más ha lecserélném egyiket a másikra? Nem, nyomatékátvitelre gondolt az erősségnél. Típuson belül is van mindegyiknél ezerféle változat az áttételek és végáttétel függvényében...
Johnny82 Elküldve December9, 2008 Elküldve December9, 2008 brezsó írta: Mi az hogy a legnagyobb? Hogy kell ezt érteni? Hosszabbak a fokozatok? :) :rolleyes: Nem tudom nekem milyen van benne, de miben lenne más ha lecserélném egyiket a másikra? Igen hosszabb fokozatok, magasabb végsebesség.
norbikadett Elküldve December9, 2008 Elküldve December9, 2008 mennyibe kerül egy f-20 váltó?valami rövid.vagy mi jó még egy 86-os 1.8-as gsi-be?
opel16v Elküldve December9, 2008 Elküldve December9, 2008 norbikadett írta: mennyibe kerül egy f-20 váltó?valami rövid.vagy mi jó még egy 86-os 1.8-as gsi-be? F20-ban viszonylag korlátozottak a rövid típuslehetőségek... F16 jó rá, és abból vannak rövidebbek is :rolleyes:
norbikadett Elküldve December9, 2008 Elküldve December9, 2008 opel16v írta: F20-ban viszonylag korlátozottak a rövid típuslehetőségek... F16 jó rá, és abból vannak rövidebbek is :rolleyes: van F-16 váltóm de a féltengely meg a nyeles tengely is kisebb
brezsó Elküldve December9, 2008 Elküldve December9, 2008 opel16v írta: F20-ban viszonylag korlátozottak a rövid típuslehetőségek... F16 jó rá, és abból vannak rövidebbek is :) Bocsi a zaklatásért, de nem tudom, nem értem azt a sebességváltó dolgot és szeretném érteni... :rolleyes: Lehetséges hogy adott tipuson belül is vannak variánsok? Pl. az F20-ból is van hosszabb és rövidebb is? :) :) Az enyémre milyenek a jók? Melyik mit produkálna(gyorsulás, fogyasztás...)?
opel16v Elküldve December9, 2008 Elküldve December9, 2008 norbikadett írta: van F-16 váltóm de a féltengely meg a nyeles tengely is kisebb Féltengelynek ugyanolyannak kell lennie... ha nem, akkor nem F16 az a váltó :rolleyes: Nyelestengelyben meg az a különbség lehet, hogy más kuplungtárcsa kellhet hozzá. Vannak a kisebb motorokra való váltók, ezek kevesebb nyomatékra vannak tervezve... F10-F13-F15 És vannak a nagyobb nyomatékú váltók, pl a F16-F20 (persze ennél több típus is van). Féltengely belső csuklóban is ez a kétféle variáns van. Áttételekben és végáttételben ezernyi variáns létezik egy-egy típuson belül is. A váltó konkrét típusazonosítójában ezek is benne vannak, pl: F13W4.18 (W=hosszabbik, 4.18=végáttételezés aránya).
brezsó Elküldve December9, 2008 Elküldve December9, 2008 opel16v írta: Vannak a kisebb motorokra való váltók, ezek kevesebb nyomatékra vannak tervezve... F10-F13-F15 És vannak a nagyobb nyomatékú váltók, pl a F16-F20 (persze ennél több típus is van). Féltengely belső csuklóban is ez a kétféle variáns van. Áttételekben és végáttételben ezernyi variáns létezik egy-egy típuson belül is. A váltó konkrét típusazonosítójában ezek is benne vannak, pl: F13W4.18 (W=hosszabbik, 4.18=végáttételezés aránya). Ezt úgy vettem hogy nekem(is) szól. :rolleyes: Köszi a felhomályositást! Holnap megkeresem hogy hol és mi van ráirva az enyémre.
hening Elküldve December9, 2008 Elküldve December9, 2008 brezsó írta: Ezt úgy vettem hogy nekem(is) szól. :rolleyes: Köszi a felhomályositást! Holnap megkeresem hogy hol és mi van ráirva az enyémre. A váltó végén keresd, a bal kerék felől.
Stefan Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 Nem tudjátok véletlenül, hogy hány Kg egy F18-as váltó (mondjuk leengedett olajjal :) )? Mert a Corsa F10-esét én fél kézzel fel tudtam emelni, de az F18-at két kézzel is alíg bírtam vonszolni :rolleyes:
Guest Sanci Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 Ennyi erővel ráhúzhattad volna egy mérlegre. :) :rolleyes: :) :)
Stefan Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 Sanci írta: Ennyi erővel ráhúzhattad volna egy mérlegre. :) :rolleyes: :) :) Azt a dzsuvás olajos szart, amire a meztelen lábunkat rakjuk?! :D
Guest Sanci Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 :D Ne mondd, hogy nem lett volna egy akármilyen rongy amivel letakard addig :D :D egyébként speciel nálunk tiszta szokott lenni az a bizonyos mérleg :D :D de feltalálták már azokat a tisztító kotyvaszokat is amelyek tesznek róla, hogy ne legyenek olajos-dzsuvásak. :rolleyes: :) :) :)
Stefan Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 Sanci írta: :D Ne mondd, hogy nem lett volna egy akármilyen rongy amivel letakard addig :) :D egyébként feltalálták már azokat a tisztító kotyvaszokat is amelyek tesznek róla, hogy ne legyenek olajos-dzsuvásak. :) Aszondod attól könnyebb lesz? :D :) Egyébként gondoltam rá, csak későn értem haza este és már nem akartam vele zörögni, csak gondoltam hátha valaki már mérte vagy van valami gyári adata, hogy mennyinek kéne lennie. :rolleyes:
Guest Sanci Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 Passzolom amúgy de biztos 20 felett van. Az enyémét (F13) elég volt levenni az autolift magasságából alá/feltámasztott blokknál mikor javítási projekt volt. Valahogy úgy jártunk vele mint az öreg paraszt a rotációs kapával, "nagyon jó fiam csak qwa nehéz...!" :rolleyes: :) :)
Stefan Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 Sanci írta: Passzolom amúgy de biztos 20 felett van. Az enyémét (F13) elég volt levenni az autolift magasságából alá/feltámasztott blokknál mikor javítási projekt volt. Valahogy úgy jártunk vele mint az öreg paraszt a rotációs kapával, "nagyon jó fiam csak qwa nehéz...!" :rolleyes: :) :) :)
opel16v Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 típustól függően 25-35kg körüliek szoktak lenni... de ez csak sacc :rolleyes:
Johnny82 Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 opel16v írta: A váltó konkrét típusazonosítójában ezek is benne vannak, pl: F13W4.18 (W=hosszabbik, 4.18=végáttételezés aránya). Én csak az F10-es jelzést találtam meg, a többi jelzés merre van?
Recommended Posts