rtomi Elküldve November14, 2008 Megoszt Elküldve November14, 2008 HÁt mi nem szedtük szét csak le engedtük a váltó olajat és bele töltöttük az újat. Nem láttunk ott semmilyen szüröt. A motor olajét azt 1böl megtaláltuk. Lehet hogy valamit rosszul csináltunk vagy kihagytunk? Írja,hogy a szűrő a váltóban van. Tehát nem kellene egy álltalános olajcserekor cserélni mert akkor kívülre tették volna. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
amavisca Elküldve November20, 2008 Megoszt Elküldve November20, 2008 Hali! Váltóolajat cserélnék az astrámban!C16Nz, hány liter kell bele?Milyen olaj?És hogy cserélem le? :lol: Köszke Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November20, 2008 Megoszt Elküldve November20, 2008 Hali! Váltóolajat cserélnék az astrámban!C16Nz, hány liter kell bele?Milyen olaj?És hogy cserélem le? :lol: Köszke 1.6L megy bele. GM kéziváltóolaj kell bele. Esetleg Metabond GL-4 váltóolaj. Mással inkább ne kísérletezz. Alul a kartert kell lecsavarozni, ott tudod leengedni. Felül a szuszogót kell lecsavarni, ott lehet betölteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
amavisca Elküldve November21, 2008 Megoszt Elküldve November21, 2008 1.6L megy bele. GM kéziváltóolaj kell bele. Esetleg Metabond GL-4 váltóolaj. Mással inkább ne kísérletezz. Alul a kartert kell lecsavarozni, ott tudod leengedni. Felül a szuszogót kell lecsavarni, ott lehet betölteni. Alul a kartert kell lecsavarozni, ott tudod leengedni. Felül a szuszogót kell lecsavarni, ott lehet betölteni. Magyarul??Nem vagyok autószerelö :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November21, 2008 Megoszt Elküldve November21, 2008 Magyarul??Nem vagyok autószerelö :lol: Akkor nem ártana elvinni egyhez. :lol: De ha mindenképp bele akarsz tanulni akkor kezdd a topik elején. Nekem rémlik hogy volt képes magyarázat is. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Daralo Elküldve November23, 2008 Megoszt Elküldve November23, 2008 Mi is cseréltük ki az olajat a váltóban. Nem volt nehéz csak a szerszámmal volt egy kis gond. Ha mi megtudtuk csinálni akkor neked is fog menni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mazsi26 Elküldve November23, 2008 Megoszt Elküldve November23, 2008 Megnéztem GPS-el,hogy a multkor 100 Km/h-nál szabályzott le másodikban. :lol: Ezt egyszer én is kipróbáltam, és ehhez 6000-es fordulat kellett vagy egy picit több, nálam ekkor szabályzott le. Link to comment Megosztás: More sharing options...
X-Treme Elküldve November25, 2008 Megoszt Elküldve November25, 2008 Sziasztok! Lenne egy kérdésem. Nemrég elkopott a kuplungom és lett új. De utána miután elhoztam szerelőtől nehezen vette az 1-2-t és a hátramenetet. Próbáltam tekergetni az t a kis gumi izét ami a kuplungbovden végén van de csak nem tökéletes. Szerintetek mi lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
farkas Elküldve November25, 2008 Megoszt Elküldve November25, 2008 Sziasztok! Lenne egy kérdésem. Nemrég elkopott a kuplungom és lett új. De utána miután elhoztam szerelőtől nehezen vette az 1-2-t és a hátramenetet. Próbáltam tekergetni az t a kis gumi izét ami a kuplungbovden végén van de csak nem tökéletes. Szerintetek mi lehet? pedig valamit ott kéne állítani mert nem emel ki rendesen. szerintem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November25, 2008 Megoszt Elküldve November25, 2008 Lenne egy kérdésem. Nemrég elkopott a kuplungom és lett új. De utána miután elhoztam szerelőtől nehezen vette az 1-2-t és a hátramenetet. Próbáltam tekergetni az t a kis gumi izét ami a kuplungbovden végén van de csak nem tökéletes. Szerintetek mi lehet? Nincs nagy holtjátéka a rudazatnak? Lehet csak egy rudazatállításra lenne szükség. Legegyszerűbb ha visszaviszed és elmondod ez van. Ez garanciális probléma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
farkas Elküldve November25, 2008 Megoszt Elküldve November25, 2008 Milyen zsir vagy olaj, spray lenne jó a rudazatra, meg a váltókar alatti részre. Ezelött be zsíroztam de kb 1 hónap múlva már nem olyan mint akkor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November25, 2008 Megoszt Elküldve November25, 2008 Milyen zsir vagy olaj, spray lenne jó a rudazatra, meg a váltókar alatti részre. Ezelött be zsíroztam de kb 1 hónap múlva már nem olyan mint akkor. Szerintem sima gépzsir, de ez a kapcsolási nehézséget nem oldja meg. Arra a megoldást Tápiószecső leírta. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November26, 2008 Megoszt Elküldve November26, 2008 Szerintem sima gépzsir... Az nem jó. Megeszi a gumigyűrűt. Valami szilikonos vagy grafitos zsír kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November26, 2008 Megoszt Elküldve November26, 2008 Az nem jó. Megeszi a gumigyűrűt. Valami szilikonos vagy grafitos zsír kell. Hopsz... :lol: remélem még nem kente be! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November26, 2008 Megoszt Elküldve November26, 2008 Milyen zsir vagy olaj, spray lenne jó a rudazatra, meg a váltókar alatti részre. Ezelött be zsíroztam de kb 1 hónap múlva már nem olyan mint akkor. Szilikonzsír. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November26, 2008 Megoszt Elküldve November26, 2008 Az nem jó. Megeszi a gumigyűrűt. Valami szilikonos vagy grafitos zsír kell. Ezt már én is sok helyről hallottam,de be is bizonyította ezt már valaki? Ez nekem kb olyan,mint ahogy az etanol eszi a benzincsöveket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November26, 2008 Megoszt Elküldve November26, 2008 Ezt már én is sok helyről hallottam,de be is bizonyította ezt már valaki? Ez nekem kb olyan,mint ahogy az etanol eszi a benzincsöveket! Igazából a gépzsír nem a gumigyűrűre a legveszélyesebb, hanem a műanyag alkatrészekre. Némely fajta műanyag ugyanis a gépzsírtól megduzzad, és megszorul, ezért használnak a műanyag mechanikáknál (főleg a finommechanikáknál, pl. magnók, videók mechanikáinál) inkább szilikonzsírt, az nem bántja a műanyag alkatrészeket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
farkas Elküldve November26, 2008 Megoszt Elküldve November26, 2008 ja. :lol: pedig már egyszer bekentem zsírral. Nem az a baj hogy nehéz volt betenni sebességbe, hanem a kart nehéz mozgatni. zsírzás után jobb lett. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November26, 2008 Megoszt Elküldve November26, 2008 Ezt már én is sok helyről hallottam,de be is bizonyította ezt már valaki? Ez nekem kb olyan,mint ahogy az etanol eszi a benzincsöveket! Múltkor knight kollega bekente, felduzzadt a gumigyűrű és utána szét is mállott. A duzzadás miatt egy ideig azonban olyan mintha segítene. Link to comment Megosztás: More sharing options...
farkas Elküldve November26, 2008 Megoszt Elküldve November26, 2008 elöbb kelett volna kérdeznem, aztán be kenni. Már mindegy talán nem lesz baja. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November26, 2008 Megoszt Elküldve November26, 2008 ja. :) pedig már egyszer bekentem zsírral. Nem az a baj hogy nehéz volt betenni sebességbe, hanem a kart nehéz mozgatni. zsírzás után jobb lett. :lol: Akkor lehet hogy a rudat kéne bekenni, ami átviszi a kar mozgását a mocitérbe. Nem tom hogy hívják, olyan szép fényes. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
farkas Elküldve November27, 2008 Megoszt Elküldve November27, 2008 Ezelött bekentem zsírral minden olyan helyen ahol valami súrlódik, :lol: a váltókar alatt is meg a rudazatot is. Mindenhol. mondtátok hogy nem tesz jót neki a zsír, lehet beigazolódik. :lol: néha nehéz vissza rakni kettőbe (erőltetni kell) De lehet hogy váltó olajat kéne cserélnem, mert már majdnem egy éve megvan a kocsi de még nem történt meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November27, 2008 Megoszt Elküldve November27, 2008 Ezelött bekentem zsírral minden olyan helyen ahol valami súrlódik, :lol: a váltókar alatt is meg a rudazatot is. Mindenhol. mondtátok hogy nem tesz jót neki a zsír, lehet beigazolódik. :lol: néha nehéz vissza rakni kettőbe (erőltetni kell) De lehet hogy váltó olajat kéne cserélnem, mert már majdnem egy éve megvan a kocsi de még nem történt meg. A váltórudazat be lett állítva? Kapcsolási nehézségnél azzal szokták kezdeni, he nem segít akkor stift(ek) csere, ha az sem akkor jöhet a többi. Nem hiszem hogy elégtelen kenés miatt csak a kettes működne nehezen. Az ilyen, egyest, hátramenetet, meg ötödiket....stb nehezen veszi gondokon tapasztalatom szerint a rudazat beállításával sokat lehet javítani. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 Nekem is érdekesen járt a váltókar ("kószált", nem adott ponton vette a fokozatokat) aztán kiszedtem az összekötő villájából vagy miből a kis rugós stiftet, kicseréltem egy újra és azóta mintha új lenne a váltó. Nincs holtjáték, félrekapcsolás, hátramenet kapcsolásakor recsegés és hadd ne soroljam, szinte szokatlan volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 ....kis rugós stiftet.... Azt hol is kell keresni? Nehéz vagy körülményes a cseréje? Volna arról is kép? ...nekem is gyanús a hátramenet kapcsolásánál a váltó... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts