Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Csatlakozom, nekem sem kellene. Részben pont azért, mert nincs vele sok tapasztalat. Mondjuk én amúgy sem vagyok automatapárti, de ez most mindegy. Ha csak a váltóra szorítkozunk és valami probléma történik netalántán cserélni kell sima mechanikus váltót minden bokorban utánad dobnak aprópénzért, de elég jó konstrukció így erre nem kell számítani. Automatánál nem hiszem, hogy hasonló lenne a helyzet. Szerelőknél és szervizekben sem biztos, hogy elég tapasztalat van. Ennek ellenére azért futnak az utakon ilyenek is, tehát bizonyára használható is.

Ha nem kifejezetten automatát akarsz szerintem keress mást. :lol:

Elküldve
  zotya975 írta:
Kösz a sok szurkolást de nem lett leszabályzásig pörgetve este, mert odafele be sem melegedett, visszafele meg az asszonnyal nem mertem hátha letépi a kapaszkodót. :lol: Majd máskor. Egyébként lehet hogy volt már ilyen, multkor 2.esben padló nem tudom hol jártam mert nincs ford.szám mérőm, de elkezdett rángatni. Azt hittem vmi gond van , és félreálltam de aztán ment rendesen. Szóval lehet"elmentem" ha már erről beszélgettek. :lol:

kell fordulatszámmérős műszeregység?

Elküldve
  hening írta:
Ha 8 szelepes tényleg, akkor az a motor (C20NE) szinte agyonverhetetlen. De nem túl valószínű, hogy az van benne. Inkább 16-os (C20XE, vagy XEV)

Az autómata váltóról csak annyit nyilatkozom, hogy nekem nem kéne. :lol: :lol:

nekem aut. váltós az autóm , én nagyon szeretem , nem is nagyon kellene már többet botos váltó

Elküldve
  Tápiószecső írta:
Csatlakozom, nekem sem kellene. Részben pont azért, mert nincs vele sok tapasztalat. Mondjuk én amúgy sem vagyok automatapárti, de ez most mindegy. Ha csak a váltóra szorítkozunk és valami probléma történik netalántán cserélni kell sima mechanikus váltót minden bokorban utánad dobnak aprópénzért, de elég jó konstrukció így erre nem kell számítani. Automatánál nem hiszem, hogy hasonló lenne a helyzet. Szerelőknél és szervizekben sem biztos, hogy elég tapasztalat van. Ennek ellenére azért futnak az utakon ilyenek is, tehát bizonyára használható is.

Ha nem kifejezetten automatát akarsz szerintem keress mást. :D

Hát pont ez a baj, hogy automatát szeretnék :lol: Van annyi automata javító műhely, és az amerikai autós barátaim már kipróbáltak párat, :lol: tudják hova kell vinni ha elromlik a váltó. Megmondom őszintén, már unom a kéziváltót itt a városban (Bp) Elfárad a ball lábam :lol: meg már el is lustultam. Pl egy 86os Ford Bronco II váltóját 150.000.-ért komplett felujították. Egy F Astra váltó nem lehet akkora feladat (alkatrészbeszerzésre gondolok) Meg van komaság 2 szervízben is :D Úgyhogy nem féle tőle, inkább a használhatóság, megbízhatóság ami elbizonytalanít. Nem szertném megutálni az autót.

Elküldve
  -VEL- írta:
Miért nem kéne? Rossz tapasztalatod van az Opel automatáról?

Ebben Autastra cartárs tudna inkább nyilatkozni, neki automata van de ha jól tudom x16xel mocis.

Elküldve
  -VEL- írta:
Hát pont ez a baj, hogy automatát szeretnék :lol: Van annyi automata javító műhely, és az amerikai autós barátaim már kipróbáltak párat, :D tudják hova kell vinni ha elromlik a váltó. Megmondom őszintén, már unom a kéziváltót itt a városban (Bp) Elfárad a ball lábam :lol: meg már el is lustultam. Pl egy 86os Ford Bronco II váltóját 150.000.-ért komplett felujították. Egy F Astra váltó nem lehet akkora feladat (alkatrészbeszerzésre gondolok) Meg van komaság 2 szervízben is :D Úgyhogy nem féle tőle, inkább a használhatóság, megbízhatóság ami elbizonytalanít. Nem szertném megutálni az autót.

Én 25ért vettem egy teljesen jó állapotú manuálisat nemrég. 10-ért kicserélték. :lol:

Egyébként lapozz a topik elejére, ott még csak aut. váltókról volt szó. :lol:

Elküldve
  Tápiószecső írta:
Én 25ért vettem egy teljesen jó állapotú manuálisat nemrég. 10-ért kicserélték. :lol:

Egyébként lapozz a topik elejére, ott még csak aut. váltókról volt szó. :D

Köszi, ott kezdtem :lol: Megtudtam dolgokat, de még tájékozódnék. :lol:

Elküldve
  autastra írta:
nekem aut. váltós az autóm , én nagyon szeretem , nem is nagyon kellene már többet botos váltó

Nekem nem fárad el tőle a lábam. De Te csak használd egészséggel az automata váltós autódat, én maradok az üzembiztosabb megoldásnál. :D

  -VEL- írta:
Hát pont ez a baj, hogy automatát szeretnék :lol: Van annyi automata javító műhely, és az amerikai autós barátaim már kipróbáltak párat, :lol: tudják hova kell vinni ha elromlik a váltó. Megmondom őszintén, már unom a kéziváltót itt a városban (Bp) Elfárad a ball lábam :lol: meg már el is lustultam. Pl egy 86os Ford Bronco II váltóját 150.000.-ért komplett felujították. Egy F Astra váltó nem lehet akkora feladat (alkatrészbeszerzésre gondolok) Meg van komaság 2 szervízben is :D Úgyhogy nem féle tőle, inkább a használhatóság, megbízhatóság ami elbizonytalanít. Nem szertném megutálni az autót.

Tedd azt. Nem egyszer hallottunk automata váltó hibáról. De ha neked olyan kell, hát vedd meg. Senki nem fog lebeszélni róla.

Azt mondod kompletten felújították 150 e-ért. Én annyiból 10 db bontott váltót veszek. :lol:

Elküldve
  hening írta:
Azt mondod kompletten felújították 150 e-ért. Én annyiból 10 db bontott váltót veszek. :lol:

De lehet többre is futja.

Elküldve
  hening írta:
Nekem nem fárad el tőle a lábam. De Te csak használd egészséggel az automata váltós autódat, én maradok az üzembiztosabb megoldásnál. :lol:

Tedd azt. Nem egyszer hallottunk automata váltó hibáról. De ha neked olyan kell, hát vedd meg. Senki nem fog lebeszélni róla.

Azt mondod kompletten felújították 150 e-ért. Én annyiból 10 db bontott váltót veszek. :lol:

nem kell szerintem ebből elvi kérdést csinálni : aki a botost szereti , az járjon azzal ,aki bármi oknál fogva aut. váltósat keres , az miért ne tegye ?

egyébként az én 12 éves autómban még sosem volt probléma a váltóval

viszont ahogy halom ,a botosokkal ennyi idő alatt jóval több a hiba

az aut. váltónál egy a lényeg : az olajszint ellenőrzése , ill. az olaj cseréje szükség esetén

Elküldve
  autastra írta:
nem kell szerintem ebből elvi kérdést csinálni : aki a botost szereti , az járjon azzal ,aki bármi oknál fogva aut. váltósat keres , az miért ne tegye ?

egyébként az én 12 éves autómban még sosem volt probléma a váltóval

viszont ahogy halom ,a botosokkal ennyi idő alatt jóval több a hiba

az aut. váltónál egy a lényeg : az olajszint ellenőrzése , ill. az olaj cseréje szükség esetén

Na annak azért örülök, hogy kicsit felpiszkáltam a fórum hangulatát :lol: Nekem az 5 autóbólből egyikkel sem volt gond a váltóval (kézi) , de ha télleg cserélgetni kell, akkor megint meggondolandó. Viszont a 150ezres tétel az a Broncora vonatkozott, gondolom amiért ilyen öreg és amerikai, meg nem túl gyakori. Azért bízom benne, hogy ha neadjisten szétpattanna az Opelé, az csak nem kerül ennyibe.

Elküldve
  -VEL- írta:
Na annak azért örülök, hogy kicsit felpiszkáltam a fórum hangulatát :lol: Nekem az 5 autóbólből egyikkel sem volt gond a váltóval (kézi) , de ha télleg cserélgetni kell, akkor megint meggondolandó. Viszont a 150ezres tétel az a Broncora vonatkozott, gondolom amiért ilyen öreg és amerikai, meg nem túl gyakori. Azért bízom benne, hogy ha neadjisten szétpattanna az Opelé, az csak nem kerül ennyibe.

japán 4 fok .váltója van , 40e ft a bontott bele

Elküldve
  -VEL- írta:
Azért bízom benne, hogy ha neadjisten szétpattanna az Opelé, az csak nem kerül ennyibe.

Nekem az 5.-ik fokozat "szétlépése" miatt B tengely, 2 fogaskerék, csapágyak, olaj, tömítések és ami kellett -épp visszakaptam pár forintot 170 ezerből. Nem tudom az árakat de szerintem (utólagosan gondolva) egyrészt jól átb@sztak, másrészt egy automata javítása nemigen olcsóbb mint egy mezei manuál váltóé.

Elküldve
  Sanci írta:
Nekem egy 5.ik fokozat "szétlépése" miatt B tengely, 2 fogaskerék, csapágyak, olaj, tömítések és ami kellett -épp visszakaptam pár forintot 170 ezerből. Nem tudom az árakat de szerintem (utólagosan gondolva) egyrészt jól átb@sztak, másrészt egy automata javítása nemigen olcsóbb mint egy mezei manuál váltóé.

Akkor Te is jobban jártál volna, ha veszel egy bontottat. :lol:

Elküldve
  -VEL- írta:
Na annak azért örülök, hogy kicsit felpiszkáltam a fórum hangulatát :lol: Nekem az 5 autóbólből egyikkel sem volt gond a váltóval (kézi) , de ha télleg cserélgetni kell, akkor megint meggondolandó. Viszont a 150ezres tétel az a Broncora vonatkozott, gondolom amiért ilyen öreg és amerikai, meg nem túl gyakori. Azért bízom benne, hogy ha neadjisten szétpattanna az Opelé, az csak nem kerül ennyibe.

Nem hinném, hogy olcsóbb lenne az astra váltójának a javítása sem. :lol:

Elküldve
  hening írta:
Akkor Te is jobban jártál volna, ha veszel egy bontottat. :lol:

És ha azzal is átb....? 2 db-ot (50-ért és 60-ért) ajánlottak is de így meg tudom, hogy jó az ami benne van. Mondjuk ez vagy 3-4 éve volt, 98000nél hányta szét.

Elküldve
  autastra írta:
viszont ahogy halom ,a botosokkal ennyi idő alatt jóval több a hiba

Remélem ezt nem az én kommentemből szűrted le. Én nem azért cseréltem mert valami baja volt a réginek. :lol: Én nem emlékszem, hogy valakinek a rudazatkopáson kívül nagyobb gondja lett volna a mechanikus váltójával. Azt meg aprópénzből lehet orvosolni.

Amúgy a tiéden nincs bot? :lol: (fura hogy botosnak hívod)

Elküldve
  Sanci írta:
És ha azzal is átb....? 2 db-ot (50-ért és 60-ért) ajánlottak is de így meg tudom, hogy jó az ami benne van. Mondjuk ez vagy 3-4 éve volt, 98000nél hányta szét.

Mennyi????? Az rohadtul drága. Egy manuális váltó bontva 15-25 ezerből megáll. Felénk legalábbis.

Elküldve
  hening írta:
Mennyi????? Az rohadtul drága. Egy manuális váltó bontva 15-25 ezerből megáll. Felénk legalábbis.

BP bontókban is 20-30 kürül mozog magánembertől viszont 10-20-ért lehet hozni.

Sanci: olyan bontóban kell venni ahol visszaveszik ha valami gond van. Nem egy ilyen hely van. :lol:

Elküldve

Biztos le akartak húzni, szerintem sikerült is nekik. Azóta bizalmatlan vagyok velük kissé és mikor rákérdeztek meg is mondtam, hogy sok azért a tengelyért 83 papirusz, a többit nem is annyira sokalltam, még a fogaskerék-párért az 50valamennyit sem.

Na de akkor még nem volt internet(em -meg a tudatomban, hogy létezik az Opel Klub), hogy körbe nézzek az árakért, meg gyalog nem egy buli bejárni Debrecent mert helyi busszal kicsit drága lett volna, mondjuk így is az volt na dehát késő bánat...

Elküldve
  Sanci írta:
98000nél hányta szét.

Nekem az 5ajtós F Astrába 3év alatt 175e ment, de csak féltengelyt kellett cserélni 92ezernél. Azon kívűl soha semmi baja nem volt. 1.4 8v vadállat volt, és imádtam. Ezért szeretnék megint F Astrát.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.