Guest Sanci Elküldve Szeptember28, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2008 Ha-Ha-Ha kb. egy hónapja szakadt el 50guriga volt a kár. Szóval csinálhatom? Igen? Légyszi , légysziii! :lol: ADJ NEKI, ADJ NEKIII!!!!! :D :lol: :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember28, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2008 Nem károsodik ilyenkor a motor? Este megint megyek az asszony elé, és kipróbálnám persze csak odafele! :lol: Azért tilt a vezérlés, hogy ne károsodjon. Persze ha mindíg tiltásig pörgeted, akkor azért az élettartam nem fog növekedni! :lol: De az igaz, hogy az egynégyesnyóccelepes nagyon bírja a strapát. Meraza kicsinyke teljesítmény nem veszi igénybe a nagyobb teljesítményre méretezett alkatrészeket nagyon. Harmadikban 120-ig (óra szerint!... ami valójában kb. 110) rendszeresen huzattam az enyémet annó. Ma is jó a gép 300 ezerhez nagyon közel... Ha a vezérműszíjat időben cserélteted, akkor a 100-nál nyugodtan visszanyomhatod 3.-ba. Motorfék!!! :lol: Aztán onnan még el is indul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember29, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2008 De ha félsz, hogy elszakad a vezérműszíj akkor inkább hagyd mert abban az esetben kicsit átrendezheti a cuccost a mociban. Ettől nem lehet :lol: Nyugodtan el lehet menni tiltásig, az pont egy olyan határ, aminél még nem károdosik a motor, persze nem huzamosabb idő alattra van ez értve :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Szeptember29, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2008 Ettől nem lehet :D Nyugodtan el lehet menni tiltásig, az pont egy olyan határ, aminél még nem károdosik a motor, persze nem huzamosabb idő alattra van ez értve :lol: Én még sohasem toltam autót tiltásig... :lol: a Zastrát kb 6.000-ig pörgettem, a kis swiftet sem forgattam tovább 5.500-nál. apum swiftjét is csak 6.800ig :lol: de még nem szabályzott. Valahogy nincs szívem így kínozni a motorokat. Pedig régen rengeteg alkalmam volt rá, persze mindig más kocsijával :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember29, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2008 a Zastrát kb 6.000-ig pörgettem Akkor már csak egy pillanat műve lett volna a leszabályzás :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Szeptember29, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2008 Akkor már csak egy pillanat műve lett volna a leszabályzás :lol: jó-jó, de elveszíteni a szüzességet és majdnem elveszíteni a szüzességet is ég és föld :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember29, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2008 jó-jó, de elveszíteni a szüzességet és majdnem elveszíteni a szüzességet is ég és föld :lol: ha már szexuális asszociációkkal magyarázzuk, akkor jobban illene az elmenni, vagy majdnem elmenni hasonlat ide... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Szeptember29, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2008 ha már szexuális asszociációkkal magyarázzuk, akkor jobban illene az elmenni, vagy majdnem elmenni hasonlat ide... :lol: ááá, tudtam, hogy te azonnal ugrasz erre a témára :lol: :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember29, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2008 Kösz a sok szurkolást de nem lett leszabályzásig pörgetve este, mert odafele be sem melegedett, visszafele meg az asszonnyal nem mertem hátha letépi a kapaszkodót. :lol: Majd máskor. Egyébként lehet hogy volt már ilyen, multkor 2.esben padló nem tudom hol jártam mert nincs ford.szám mérőm, de elkezdett rángatni. Azt hittem vmi gond van , és félreálltam de aztán ment rendesen. Szóval lehet"elmentem" ha már erről beszélgettek. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember29, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2008 Kösz a sok szurkolást de nem lett leszabályzásig pörgetve este, mert odafele be sem melegedett, visszafele meg az asszonnyal nem mertem hátha letépi a kapaszkodót. :lol: Majd máskor. Egyébként lehet hogy volt már ilyen, multkor 2.esben padló nem tudom hol jártam mert nincs ford.szám mérőm, de elkezdett rángatni. Azt hittem vmi gond van , és félreálltam de aztán ment rendesen. Szóval lehet"elmentem" ha már erről beszélgettek. :lol: Van ilyen! Valaki észre sem veszi és elmegy! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 DTL mocira milyen szériaszámú 6 gangos váltót lehetne feltenni? A harang miatt gondolom más lehet a felfogatása a blokkal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 DTL mocira milyen szériaszámú 6 gangos váltót lehetne feltenni? A harang miatt gondolom más lehet a felfogatása a blokkal. Most is 6-os váltód van. 5 előre 1 hátra. :lol: Szerintem gyakorlatilag amúgy semilyet. Miért szeretnéd? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 Csöpög valami az 1.8 alatt. :lol: Bár a csöpögés enyhe kifejezés. 4 napot állt és így ránézésre legalább fél deci lötty jött ki. A lendkerék vonalában pedig elég olajos is a váltóharang. A lötty meg pirosas színű. Ugye más szerint is egyértelműen váltóolaj? Vagy lehet akár szervó is? Szerelő meg nem mondta, és már megvettem minden cuccot a nagyszervízhez. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 Ugyan nem sűrűn járok pályán de 120-130 környékén már 2800-3000 r/min körül forog és ott már szereti a kaját, na most egy kímélő(bb) fokozat nem jönne rosszul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 Ugyan nem sűrűn járok pályán de 120-130 környékén már 2800-3000 r/min körül forog és ott már szereti a kaját, na most egy kímélő(bb) fokozat nem jönne rosszul. Szerintem ha utánaszámolsz, többe kerülne a leves, mint a hús. Tudnál spórolni 1 L gázolajat ( lehet, még annyit sem ), ahhoz pedig, hogy egy ilyen átalakítás / beruházás rentábilis legyen, elég sok ezer km-t kellene megtenni. Szerintem :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 Csöpög valami az 1.8 alatt. :lol: Bár a csöpögés enyhe kifejezés. 4 napot állt és így ránézésre legalább fél deci lötty jött ki. A lendkerék vonalában pedig elég olajos is a váltóharang. A lötty meg pirosas színű. Ugye más szerint is egyértelműen váltóolaj? Vagy lehet akár szervó is? Szerelő meg nem mondta, és már megvettem minden cuccot a nagyszervízhez. :lol: Nézd meg azt a váltóolajat nincs-e sok benne -tudod, sík terepen a szintellenőrző csavart ki és megcsurran egyből belőle de lehet csak szimplán szétment a nyelestengely szimering. Az enyémbe sok volt az olaj, kb 2-3 decivel több, leengedtem belőle + picikét megemeltem a kocsi jobb oldalát és azóta semmi, még csak csepp sem vigyorog a harang alján pedig már azt is kezdtük gyanúsítani, hogy a főtengely szimering mehetett szét nem csak a nyelestengelyé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 Ugyan nem sűrűn járok pályán de 120-130 környékén már 2800-3000 r/min körül forog és ott már szereti a kaját, na most egy kímélő(bb) fokozat nem jönne rosszul. Tudd meg milyen váltód van. Egy hosszabb 5diket a legegyszerűbb belerakni. De lehet egy hosszabb váltót, vagy egy hosszabb végáttételt. Ezek néhány 10ezerből megvalósíthatók, de még így is egy nagyságrenddel olcsóbb lenne mint egy 6os, ha egyáltalán az megvalósítható. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 Tudd meg milyen váltód van. Egy hosszabb 5diket a legegyszerűbb belerakni. De lehet egy hosszabb váltót, vagy egy hosszabb végáttételt. Ezek néhány 10ezerből megvalósíthatók, de még így is egy nagyságrenddel olcsóbb lenne mint egy 6os, ha egyáltalán az megvalósítható. :lol: Sajnos nagyon jól tudom milyen és hogy hogyan néz ki belülről, F13. Volt javítva, széthányta az 5.-iket. Na most így ahogy van az áttételezés közúton pont jó (80-90 közt 1700-2000 közt pörög) de ha pályán haladok/nék vele akkor már naftában nem a legjobb mert ott már szereti a 6 környékét, ha hegyes-völgyes akkor meg akár a 8-at is. Na most ha minden igaz akkor unokahugom élettársa németből tudna hozni egyet -talán lehet egy "köszönöm"-ért- és azért kérdeztem, hogy melyik mehetne rá ami megpasszol vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 Sajnos nagyon jól tudom milyen és hogy hogyan néz ki belülről, F13. Volt javítva, széthányta az 5.-iket. F13-ból ezer féle van. Fokozatáttételek, végáttétel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 Passz, a szerelő srác tudná megmondani, én annyira nem folytam bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 Megvolt az olajcserém a difiműben. Kicsit vacakoltunk, mert a mester nem tudta hogy hol töltse fel. Új tömítés is van alul. Végül a felső műanyag csavaron át kapta meg az 1,7 lityi málnaszörpöt. Ja és most van 166.000 km a kocsimban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 Passz, a szerelő srác tudná megmondani, én annyira nem folytam bele. Oldalt rá van írva a váltóra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
-VEL- Elküldve Október7, 2008 Megoszt Elküldve Október7, 2008 Sziasztok ! Szemezek egy '97es F Astráva, ami 2000-es 8szelepes, de lehet hogy 16, ez még nem tiszta,de autómata. Nem valami gyakori párosítás. Ettől olyan izgalmas :lol: Tud valaki valami infót erről a tipusról? Jó ez a motor, főleg ha autómatával kapcsolják össze,vagy inkább ne is gondolkozzam rajta? Tudom hogy a jó az relatív és sok mindentől függ, de mi a gyakorlati tapsztalat? Előre is köszi a választ ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október7, 2008 Megoszt Elküldve Október7, 2008 Sziasztok ! Szemezek egy '97es F Astráva, ami 2000-es 8szelepes, de lehet hogy 16, ez még nem tiszta,de autómata. Nem valami gyakori párosítás. Ettől olyan izgalmas :lol: Tud valaki valami infót erről a tipusról? Jó ez a motor, főleg ha autómatával kapcsolják össze,vagy inkább ne is gondolkozzam rajta? Tudom hogy a jó az relatív és sok mindentől függ, de mi a gyakorlati tapsztalat? Előre is köszi a választ ! Ha 8 szelepes tényleg, akkor az a motor (C20NE) szinte agyonverhetetlen. De nem túl valószínű, hogy az van benne. Inkább 16-os (C20XE, vagy XEV) Az autómata váltóról csak annyit nyilatkozom, hogy nekem nem kéne. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
-VEL- Elküldve Október7, 2008 Megoszt Elküldve Október7, 2008 Ha 8 szelepes tényleg, akkor az a motor (C20NE) szinte agyonverhetetlen. De nem túl valószínű, hogy az van benne. Inkább 16-os (C20XE, vagy XEV) Az autómata váltóról csak annyit nyilatkozom, hogy nekem nem kéne. :lol: :lol: Miért nem kéne? Rossz tapasztalatod van az Opel automatáról, vagy csak inkább szeretsz váltogatni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts