opel16v Elküldve Szeptember26, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2008 Na hát valahogy én is így akartam írni csak már ragadtak le a szemeim. Akkor inkább GM vagy Meta ??? Nekem a stiftjeim is ki vannak kopva, sokszor be sem tudom tenni sem 1-be sem 2-be....nem tudom, hogy lehetne orvosolni. Ugyanolyan jó bele a meta is, gm is. Stiftet ki lehet cserélni, meg nem árt beállítani a rudazatot <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember26, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2008 Akkor inkább GM vagy Meta ??? Nekem a stiftjeim is ki vannak kopva, sokszor be sem tudom tenni sem 1-be sem 2-be....nem tudom, hogy lehetne orvosolni. Mivel mindkettő jó így amelyikhez egszerűbben olcsóbban hozzájutsz. Esetleg cserével? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember26, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2008 :huh: Mivel mindkettő jó így amelyikhez egszerűbben olcsóbban hozzájutsz. Esetleg cserével? <_< Cserélném én de itt Csíkban nem tudnak rendelni, esetleg ha majd járok külhonnban vagy nagyobb városban akkor megrpróbálom...még olajtekknô-tömítést sem tudnak rendelni... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember26, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2008 <_< Cserélném én de itt Csíkban nem tudnak rendelni, esetleg ha majd járok külhonnban vagy nagyobb városban akkor megrpróbálom...még olajtekknô-tömítést sem tudnak rendelni... :D Rendezz egy bevásárló körutat. :huh: Csak kíváncsiságból mennyire laksz a határtól/Bp-től? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember26, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2008 Rendezz egy bevásárló körutat. :huh: Csak kíváncsiságból mennyire laksz a határtól/Bp-től? A határtol 500 és valahány km..... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember26, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2008 A határtol 500 és valahány km..... <_< Akkor az szép nagy körút lenne. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember26, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2008 Akkor az szép nagy körút lenne. <_< Biza...megoldható lenne, hogy vki mond 1 irányárat? Esetleg postán keresztül.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember26, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2008 Biza...megoldható lenne, hogy vki mond 1 irányárat? Esetleg postán keresztül.... Maga a csapszeg nincs egy ezres sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember26, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2008 Maga a csapszeg nincs egy ezres sem. De nekem az egész átviteli mechanika kéne...(ami a rudazatot összeköti a kapcs. szekrénnyel...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember26, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2008 De nekem az egész átviteli mechanika kéne...(ami a rudazatot összeköti a kapcs. szekrénnyel...) Hát az elég húzós árban. Asszem 40 körül van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember26, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2008 Hát az elég húzós árban. Asszem 40 körül van. B terv... <_< Házilag megmókuskodni vagy csak egyrészét kicserélni nem lehetséges, ami persze javítana a müködésén??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember26, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2008 B terv... :huh: Házilag megmókuskodni vagy csak egyrészét kicserélni nem lehetséges, ami persze javítana a müködésén??? Nekem csak a csapszeg cserével meg a rudazat beállitásával rengeteget javult a helyzet. Amúgy csapszeg hiány miatt 2 napig egy 6-os csavarral jártam és használható volt a kocsi. Nekem hol a hátramenet hol az 5-dik hiányzott. Csapszeg 650Ft volt. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve Szeptember27, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2008 Sziasztok! Az mitől lehet hogy az 1-est nehezen veszi be amikor még gurul az autó kb 15km/h-val de ha megállok, akkor beveszi. Tud valaki adi egy tippet? Előre is köszönöm szépen. Üdv: Imi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember27, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2008 Sziasztok! Az mitől lehet hogy az 1-est nehezen veszi be amikor még gurul az autó kb 15km/h-val de ha megállok, akkor beveszi. Tud valaki adi egy tippet? Előre is köszönöm szépen. Üdv: Imi Úgy tudom hogy az egyes nincs szinkronizálva, ezért csak álló helyzetben, vagy egészen kis sebességnél lehet kapcsolni. Nálam is ilyen. Egyébként igy is tanította az oktató, hogy egyest csak induláskor meg parkoláskor kapcsoljak. Csak azt nem mondta el hogy miért. Eleinte én is próbáltam izomból berakni a piros lámpa felé gurulva, de aztán felhomályosítottak, hogy nem szabad ilyet csinálni. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember27, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2008 B terv... <_< Házilag megmókuskodni vagy csak egyrészét kicserélni nem lehetséges, ami persze javítana a müködésén??? Cseréld ki a csapszeget. :huh: Nézd meg hol lötyög, legjobban és oda találj ki valamit. Nekem a recsegős 3-asom elmúlt a csapszegcsere és két gumi O gyűrű cseréjével. Aztán még az utastérben is javítottam itt-ott. Nem tökéletes, de nagyságrendekkel jobb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember27, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2008 Úgy tudom hogy az egyes nincs szinkronizálva... Igaz. Egyébként igy is tanította az oktató, hogy egyest csak induláskor meg parkoláskor kapcsoljak. No comment. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember27, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2008 Igaz. No comment. <_< Most mér No comment? Okítsál ki ha tudsz vmit! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember27, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2008 Most mér No comment? Okítsál ki ha tudsz vmit! <_< Millió helyzetet tudnék mutatni, amikor igenis szükséges alacsony sebességnél 1-est kapcsolni. Nem erőltetve, nem lesz semmi baja. Csak egy példa: mész dombon fel, előtted kisteherautó alig bírja, ahogy lassulsz mögötte kezd elfogyni a kettesed. Csinálhatsz 3 dolgot: Kuplung be és csúszatod 2-ben, hogy maradjon fordulat és erő is, megállsz a dombon és elindulsz 1-ben, vagy mivel kb. 10-el mész fogod és átrakod egybe. Én az utolsót választanám. Persze megállni is lehet, nem dől össze a világ de feleslegesen terheled a kuplungod, és ha vannak mögötted is mindenkit megállásra késztetsz. Megtöröd a forgalom addig sem túl jó dinamikáját. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember27, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2008 Millió helyzetet tudnék mutatni, amikor igenis szükséges alacsony sebességnél 1-est kapcsolni. Nem erőltetve, nem lesz semmi baja. Csak egy példa: mész dombon fel, előtted kisteherautó alig bírja, ahogy lassulsz mögötte kezd elfogyni a kettesed. Csinálhatsz 3 dolgot: Kuplung be és csúszatod 2-ben, hogy maradjon fordulat és erő is, megállsz a dombon és elindulsz 1-ben, vagy mivel kb. 10-el mész fogod és átrakod egybe. Én az utolsót választanám. Persze megállni is lehet, nem dől össze a világ de feleslegesen terheled a kuplungod, és ha vannak mögötted is mindenkit megállásra késztetsz. Megtöröd a forgalom addig sem túl jó dinamikáját. Kösz, de ez tényleg csak alacsony sebességnél lehet nem? Mert különben a szinkron hiánya miatt nehéz berakni 1-be. Nem tom, vmi reteszféleség lehet benne, vagy gondolom vmi konstrukciós oka van neki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember27, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2008 Úgy tudom hogy az egyes nincs szinkronizálva De van. Csak nagy a fordulatszámkülönbség a kapcsolóalkatrészek között, ezért nehéz betenni. Nekem ez a versenyautóban volt évekig probléma, mert ott életszerű helyzet az egyesbe visszaszúrás, de sokszor nem lehetett... amióta viszont hosszú egyes volt benne, ott már jóval könnyebb volt <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember27, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2008 De van. Csak nagy a fordulatszámkülönbség a kapcsolóalkatrészek között, ezért nehéz betenni. Nekem ez a versenyautóban volt évekig probléma, mert ott életszerű helyzet az egyesbe visszaszúrás, de sokszor nem lehetett... amióta viszont hosszú egyes volt benne, ott már jóval könnyebb volt :huh: Régen mindig az volt a mondás, hogy nincs. Mikor rakták bele? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember27, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2008 Régen mindig az volt a mondás, hogy nincs. Mikor rakták bele? :huh: Te nem láttad még szétszedve a váltód? <_< Az egyes mellett is ott a szinkrongyűrű, ugyanaz a kapcsolókerék megy, mint a kettesre (csak a másik oldala). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember27, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2008 Te nem láttad még szétszedve a váltód? <_< Az egyes mellett is ott a szinkrongyűrű, ugyanaz a kapcsolókerék megy, mint a kettesre (csak a másik oldala). Láttam csak nem erre figyeltem. :huh: De most hogy így mondod... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember27, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2008 Én úgy vettem észre, nálam nagyon rövid az egyes. Bár más kocsin nincs tapasztalatom, de szerintem sokat kell pörgetnem, hogy a kettest rángatás nélkül kapcsolja. De lehet csak én vagyok béna. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember27, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2008 Én úgy vettem észre, nálam nagyon rövid az egyes. Bár más kocsin nincs tapasztalatom, de szerintem sokat kell pörgetnem, hogy a kettest rángatás nélkül kapcsolja. De lehet csak én vagyok béna. <_< Egyszerűség kedvéért válts felfelé 20-40-60-80-nál! Nem szabad rángatnia. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts