Gravedigger Elküldve Május7, 2008 Megoszt Elküldve Május7, 2008 Bemelegedés után és néha induláskor is nehezen veszi az egyest és a kettest. Hátramenetnél meg a szokásos hangot adja, mintha nem nyomnám le teljesen a kuplungot. Mitől lehet? Elég neki, ha beállítom a a vonóhuzallal?? Ja és váltóruhát hol lehet kapni és kb. mennyiért?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Május7, 2008 Megoszt Elküldve Május7, 2008 Bemelegedés után és néha induláskor is nehezen veszi az egyest és a kettest. Hátramenetnél meg a szokásos hangot adja, mintha nem nyomnám le teljesen a kuplungot. Mitől lehet? Elég neki, ha beállítom a a vonóhuzallal?? Ja és váltóruhát hol lehet kapni és kb. mennyiért?? Segíthet rudazatállítás, kopó elemek cseréje a rudazaton/ban, esetleg olajcsere. A vonóhuzal és váltóruha nem tudom mi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május7, 2008 Megoszt Elküldve Május7, 2008 Segíthet rudazatállítás, kopó elemek cseréje a rudazaton/ban, esetleg olajcsere. A vonóhuzal és váltóruha nem tudom mi. A vonóhuzal a kuplungbowden akar lenni sztem, a váltóruha = váltószoknya. Sztem :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gravedigger Elküldve Május7, 2008 Megoszt Elküldve Május7, 2008 Jólvanna uj vagyok még :sowwy: Igen a váltószoknyára gondoltam. Vonóhuzal szót a javítási kézikönyvben olvastam. eskü :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május7, 2008 Megoszt Elküldve Május7, 2008 Jólvanna uj vagyok még :sowwy: Igen a váltószoknyára gondoltam. Vonóhuzal szót a javítási kézikönyvben olvastam. eskü :lol: A váltószoknyával kapcsolatban: Klikk Én pár napja tettem be, jól néz ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gravedigger Elküldve Május7, 2008 Megoszt Elküldve Május7, 2008 A váltószoknyával kapcsolatban: Klikk Én pár napja tettem be, jól néz ki. Köszike. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Május12, 2008 Megoszt Elküldve Május12, 2008 Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy F28-as váltót mennyire nehéz vagy könnyű hozzátenni egy X20XEV motorhoz? Nekem 1996.12 havi F Astrám van és abban eredetileg ez a motor van, csak a váltót akarom kicserélni. A mostaninak nagyon nem tetszik a skálázása. E szerint Link most F18-asom van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Május12, 2008 Megoszt Elküldve Május12, 2008 Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy F28-as váltót mennyire nehéz vagy könnyű hozzátenni egy X20XEV motorhoz? Nekem 1996.12 havi F Astrám van és abban eredetileg ez a motor van, csak a váltót akarom kicserélni. A mostaninak nagyon nem tetszik a skálázása. E szerint Link most F18-asom van. Ugy tudom c20xe-hez plug-and-play...tehát a tiédhez sem lehet sokkal nehezebb B) De a kérdés, hogy miért szeretnéd? Drága, ritka és nemigazán javítható...legalábbis az F18-hoz és F20-hoz képest Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Május12, 2008 Megoszt Elküldve Május12, 2008 Az áráról nem tudok sokat. Amit eddig hallottam ismerősöktől, az nem volt sok. A "bajom" csupán az a mostanival, hogy a 2-es és a 3-as nagyon hosszú, nem gyorsul az autó rendesen és a 2-es annyira hosszú, hogy ha lassan gurulok, csak nagy gázzal tudok tuvább menni, mert ugye 1-esbe nem rakhatom, a 2-esbe meg szinte rángat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Május12, 2008 Megoszt Elküldve Május12, 2008 Az áráról nem tudok sokat. Amit eddig hallottam ismerősöktől, az nem volt sok. A "bajom" csupán az a mostanival, hogy a 2-es és a 3-as nagyon hosszú, nem gyorsul az autó rendesen és a 2-es annyira hosszú, hogy ha lassan gurulok, csak nagy gázzal tudok tuvább menni, mert ugye 1-esbe nem rakhatom, a 2-esbe meg szinte rángat. Biztos vagy benne, hogy a váltó áttételezése a rossz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május12, 2008 Megoszt Elküldve Május12, 2008 Más kuplung van, azt kéne összemókolni, meg kétkerekesre alakítani. Amúgy nem az F28 oldja meg ezen problémád, hanem a végáttétel cseréje. Nézd meg, a tieden mekkora van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Május12, 2008 Megoszt Elküldve Május12, 2008 Köszi, hogy segítetek! A végáttétellel az a gond, hogy akkor a vége kevesebb lesz a kocsinak. A 6 sebességesre azért gondoltam, mert ott a 6os ua. mint most nekem az 5ös. Így a végseb nem változik sokat., a főéttétel ennél a 6 sebességesnél 10%-al kisebb mint most az enyémnél. A főáttételt viszonylag egyszerű cserélni? Amúgy nagy munka lenne belerakni? A váltón kivűl minek a cseréjével járna még? Kuplungot írtál, az gáz, nagy gányolás? Szerintem nincs gond a váltóval, csak egyszerűen ilyen. 2esben 110, 3asban 160-nál van a leszabályzás. Az nem sok kicsit? Esetleg GSI váltó áttét cserével? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május12, 2008 Megoszt Elküldve Május12, 2008 Kuplungot nemtom, ez közben jövő szívás B) F16-ban talán érdemesebb lenne gondolkozni, abból több varia volt asszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Május13, 2008 Megoszt Elküldve Május13, 2008 Köszi! Azt honnan tudhatom meg, hogy F18 WR vagy CR van a kocsimban? Nem nagyon értek a váltókhoz, de olyat nem lehet csinálni, hogy mondjuk az 5. fokozat áttételét kicserélem más áttétre? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május13, 2008 Megoszt Elküldve Május13, 2008 Azt honnan tudhatom meg, hogy F18 WR vagy CR van a kocsimban? Nem nagyon értek a váltókhoz, de olyat nem lehet csinálni, hogy mondjuk az 5. fokozat áttételét kicserélem más áttétre? Rá van írva B) Csak meg kell keresni, ami nem könnyű, mert alig láthatóan van beütve. 5. fokozatot asszem le lehet szedni külön, de hogy találsz-e rá másikat, ami passzol a tengelyekre, azt nemtom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Május13, 2008 Megoszt Elküldve Május13, 2008 Szerintem az lesz, hogy WR (hosszú utas) van nekem és akkor veszek egy CR-t (rövid utast). Abba meg bele kellene csempészni a WR 5. fokozatát. Ezt vajon lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május13, 2008 Megoszt Elküldve Május13, 2008 Szerintem az lesz, hogy WR (hosszú utas) van nekem és akkor veszek egy CR-t (rövid utast). Abba meg bele kellene csempészni a WR 5. fokozatát. Ezt vajon lehet? Patyi Laci: 30/9226040 Ha meg lehet ezt oldani, akkor ő a te embered. B) Lehet hogy tud hozzá cuccot is B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Május13, 2008 Megoszt Elküldve Május13, 2008 Köszi szépen!! Felhívom, aztán remélem tud segíteni. Azóta megtudtam, hogy F18 WR váltóm van 3,74-es főátéttel. Tehát ahogy sejtettem, a hosszú utas van. Majd leírom azért ide, hogy mi lett a vége, mire jutottam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Május14, 2008 Megoszt Elküldve Május14, 2008 F18 lesz szerintem és abból CR. Indulok vadászni egy jobb darabot. Hogyan lehet megállapítani, hogy érdemes e megvenni egy váltót? Ha ki lehet próbálni, az ok. De ha csak ki van rakva valahova?? Az F18+ ban Lamellás sperr van. Az micsoda? Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Május14, 2008 Megoszt Elküldve Május14, 2008 F18 lesz szerintem és abból CR. Indulok vadászni egy jobb darabot. Hogyan lehet megállapítani, hogy érdemes e megvenni egy váltót? Ha ki lehet próbálni, az ok. De ha csak ki van rakva valahova?? Az F18+ ban Lamellás sperr van. Az micsoda? A lamellás sperr a korlátozott zárású diffik egy típusa. Elég strapabíró fajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május14, 2008 Megoszt Elküldve Május14, 2008 Az F18+ ban Lamellás sperr van. Az micsoda? Ebben biztos vagy? B) Nem csak feszített bolygóműves a difije? Amúgy első körben ha nem lötyög a nyelestengely és a difi, akkor már túl rossz nem lehet B) Szinkrongyűrűk és kapcsolóvillák állapota csak próba alapján vagy szétszedéssel deríthető ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Május14, 2008 Megoszt Elküldve Május14, 2008 Itt olvastam a lamellás sperr-t: http://www.richiecalibra.eoldal.hu/oldal/valtok Én is meglepődtem amúgy rajta. Amúgy a váltó főáttétele mennyire fontos, hogy egyezzen az előzővel? A fentebbi linken olvastam, hogy mi is az a főáttétel. A szerint minnél kisebb a főáttétel, annál nagyobb a végebesség, de a gyorsulás rovására megy. Érezhető a különbség pl. egy 3,57 ill. 3,74 közt? (Nekem 3,74 van most F18WR-rel, de ugyan ez a váltó van csomó más főáttétellel is) Vagy esetleg 3,45 az már nagyon kicsi, nuku gyorsulás még CR váltóval is? 3,94 (vagy 4,18) meg pörgős WR-rel is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május14, 2008 Megoszt Elküldve Május14, 2008 Itt olvastam a lamellás sperr-t: http://www.richiecalibra.eoldal.hu/oldal/valtok Én is meglepődtem amúgy rajta. Amúgy a váltó főáttétele mennyire fontos, hogy egyezzen az előzővel? A fentebbi linken olvastam, hogy mi is az a főáttétel. A szerint minnél kisebb a főáttétel, annál nagyobb a végebesség, de a gyorsulás rovására megy. Érezhető a különbség pl. egy 3,57 ill. 3,74 közt? (Nekem 3,74 van most F18WR-rel, de ugyan ez a váltó van csomó más főáttétellel is) Vagy esetleg 3,45 az már nagyon kicsi, nuku gyorsulás még CR váltóval is? 3,94 (vagy 4,18) meg pörgős WR-rel is? Szerintem nem az van benne, mert drága és karbantartásigényes móka az... Főáttétel és csoportáttételt együtt kell számolni, úgy jön ki, melyik fokozat mennyire lesz hosszú, ha váltókat akarsz összehasonlítani. Ha összeszorzod a két áttétel számot, akkor kapod meg a motor-kerék áttételt, amivel már tudsz hasonlítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egykuty Elküldve Május14, 2008 Megoszt Elküldve Május14, 2008 ...Ha összeszorzod a két áttétel számot, akkor kapod meg a motor-kerék áttételt, amivel már tudsz hasonlítani. kukk itt, ez egész jól számol, csak a megfelelő adatokat kell neki megadni. http://kadettklub.hu/extra/valto.xls 5. fogaskereket is lehet cserélni, WR 4.=CR 5., ha CR-es váltóra raksz WR-es 5.-et, 4. után nagyot ejt, cserébe lehet fogni 0,5-1litert átlagban pályán. kukk itt is Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Május14, 2008 Megoszt Elküldve Május14, 2008 kukk itt, ez egész jól számol, csak a megfelelő adatokat kell neki megadni. http://kadettklub.hu/extra/valto.xls Calc És mégegy alternatíva, csak hogy reklámozzam magam. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts