opelastras Elküldve Január24, 2008 Elküldve Január24, 2008 F15-ben is 1.6L a feltöltés :huh: Biztos vagy ebben? Nem okoskodni akarok, mert X16XEL-lel még nem volt dolgom, de F15-re 1,8 litert írnak három helyen is a szerelési kézikönyvek. Ha én tévednék, akkor mindenkitől elnézést, de nem fejből szedtem az adatokat, hanem utánanéztem.
dzsiferi Elküldve Január24, 2008 Elküldve Január24, 2008 Szerintem a bal oldali féltengelynél lévő csavar a szintjelző. Ősszel szedtem szét az F13-as váltómat, és valóban olyan 1,6 körüli olaj ment bele, és akkor jelent meg a szint a féltengely melletti csavarnál. Amúgy az nem is lehetne leengedő, ugyanis jóval a differenciál mű teknő fölött van. Leegedni tényleg csak a teknő levételével lehet.
josh_ Elküldve Január24, 2008 Elküldve Január24, 2008 Köszi mindenkinek, valóban az a szintjelző. És felülről kell betölteni.
opel16v Elküldve Január24, 2008 Elküldve Január24, 2008 Biztos vagy ebben? Nem okoskodni akarok, mert X16XEL-lel még nem volt dolgom, de F15-re 1,8 litert írnak három helyen is a szerelési kézikönyvek. Ha én tévednék, akkor mindenkitől elnézést, de nem fejből szedtem az adatokat, hanem utánanéztem. mm-re ugyanaz a háza, mint a F13-nak. :huh: meg a belseje is... különbség csak az anyagminőségben van, az egyik csapágyban, és a végáttételben, ugyanis F15-nél nem cserélhető a kiskerék. Szerintem elírás, és az F16-ba kell 1.8L :lol:
Novy Elküldve Január24, 2008 Elküldve Január24, 2008 nekem egy kolléga azt mondta hogy a dizels astrába ő addig töltötte, mig ki nem csordult a szntjelző lukon az olaj. nem most csinálák, szoval azóta ki kellett volna hogy nyomja a szimeringeket nem??? lyuk alatt két cm ugye??
opel16v Elküldve Január24, 2008 Elküldve Január24, 2008 nekem egy kolléga azt mondta hogy a dizels astrába ő addig töltötte, mig ki nem csordult a szntjelző lukon az olaj. nem most csinálák, szoval azóta ki kellett volna hogy nyomja a szimeringeket nem??? lyuk alatt két cm ugye?? mert neki valszeg F16 van, és abban addig kell :huh:
Novy Elküldve Január24, 2008 Elküldve Január24, 2008 mert neki valszeg F16 van, és abban addig kell :lol: ahha :huh:
J0hnny Elküldve Január24, 2008 Elküldve Január24, 2008 nekem egy kolléga azt mondta hogy a dizels astrába ő addig töltötte, mig ki nem csordult a szntjelző lukon az olaj. nem most csinálák, szoval azóta ki kellett volna hogy nyomja a szimeringeket nem??? lyuk alatt két cm ugye?? Ha picivel több megy bele az nem gáz,ha túl sok,úgyis kiköpi a szuszogónál!
silverdome Elküldve Január26, 2008 Elküldve Január26, 2008 Sziasztok! egy kicsi segítség kellene: 1.7 Turbo diesel német motoros 96-os évjáratú F Astránk van itthon, viszont, mostmár így a 310.000 km után a váltó eléggé kezdi elhagyni magát, ma már az ötödiket sem volt hajlandó kapcsolni, két nappal ezelőtt, még lassú finom váltásoknál ez is működött, de egyébként a 2-3 is hasonló. Ki tudn megmondani, hogy mi a váltó típus kódja, hogy hogy keressek ilyet, esetleg mibe építettek még ilyet illetve, ha valaki tudna egy bontott tényleg jó állapotút, az érdekelne elfogadható áron. segítségeteket előre is köszi, üdv!
hening Elküldve Január26, 2008 Elküldve Január26, 2008 Sziasztok! egy kicsi segítség kellene: 1.7 Turbo diesel német motoros 96-os évjáratú F Astránk van itthon, viszont, mostmár így a 310.000 km után a váltó eléggé kezdi elhagyni magát, ma már az ötödiket sem volt hajlandó kapcsolni, két nappal ezelőtt, még lassú finom váltásoknál ez is működött, de egyébként a 2-3 is hasonló. Ki tudn megmondani, hogy mi a váltó típus kódja, hogy hogy keressek ilyet, esetleg mibe építettek még ilyet illetve, ha valaki tudna egy bontott tényleg jó állapotút, az érdekelne elfogadható áron. segítségeteket előre is köszi, üdv! A váltó tetején látszik a tipusa. Lehet F 13, F 15, F 17. De itt tájékozódhatsz.
Novy Elküldve Január26, 2008 Elküldve Január26, 2008 és F16 nem lehet?? az oldal tetején pont erről beszéltünk gabival, vagyis dizel váltóról...
hening Elküldve Január26, 2008 Elküldve Január26, 2008 és F16 nem lehet?? az oldal tetején pont erről beszéltünk gabival, vagyis dizel váltóról... Először én is gondoltam rá, de a fennt nevezett oldalon annál a motorkódnál nem említi, ami ugye X17DTL, a leírás alapján. Amúgy nekem a dizil Kadetten az volt, mondjuk csak 4 gangos volt.
opel16v Elküldve Január26, 2008 Elküldve Január26, 2008 lehet hogy csak a rudazat kopott ám meg, vagy el van állítódva!
Novy Elküldve Január26, 2008 Elküldve Január26, 2008 jah hogy ez is függ a motorkodtol, erről semmit se tudtam :huh:
FPepe Elküldve Január26, 2008 Elküldve Január26, 2008 lehet hogy csak a rudazat kopott ám meg, vagy el van állítódva! Erre gyanakszom én is, nekünk a Caravanon egy ideig nem volt 5. mielőtt a rudazaton állítottam volna, azóta jó.
J0hnny Elküldve Január26, 2008 Elküldve Január26, 2008 Nem a váltó a rossz,hanem a rudazat! Tessék kicserélni benne minden logó alkatrészt és nem kell váltót cserélni.
Tiu Elküldve Január26, 2008 Elküldve Január26, 2008 Erre gyanakszom én is, nekünk a Caravanon egy ideig nem volt 5. mielőtt a rudazaton állítottam volna, azóta jó. Erőteljes használat mellet, a váltóból kijövő tengely és a többi alkatrész összekapcsolásánál levő alumínium stift is meg szokta tréfálni a szegény gyanútlan Opelest.
J0hnny Elküldve Január26, 2008 Elküldve Január26, 2008 Erőteljes használat mellet, a váltóból kijövő tengely és a többi alkatrész összekapcsolásánál levő alumínium stift is meg szokta tréfálni a szegény gyanútlan Opelest. Erre gondolsz? Én ezeket cseréltem,sokkal jobb lett!
Tiu Elküldve Január26, 2008 Elküldve Január26, 2008 Erre gondolsz? Én ezeket cseréltem,sokkal jobb lett! Igen, csak tudnám miért alu.? Biztos valaminek engedni kell.
J0hnny Elküldve Január26, 2008 Elküldve Január26, 2008 Igen, csak tudnám miért alu. ? Max kicseréled M6-os csavarra és önzáró anyára!
Tiu Elküldve Január26, 2008 Elküldve Január26, 2008 Max kicseréled M6-os csavarra és önzáró anyára! Már kicseréltem eredetire :huh: , csak úgy emlékszem elég drágának tartottam ahhoz képest, hogy mekkora.
opelastras Elküldve Január27, 2008 Elküldve Január27, 2008 jah hogy ez is függ a motorkodtol, erről semmit se tudtam :huh: Tanulmányozd a Hening által javasolt kiváló német weboldal Getriebe menüpontját! Az oldalt egy Tobias Hartmann nevű lipcsei férfi szerkeszti, de alapos munkája ellenére sem vállal felelősséget az adatokért. Apró hibák, elírások, tévedések (nem sűrűn) előfordulhatnak.
hening Elküldve Január27, 2008 Elküldve Január27, 2008 Ahogy a többi cartárs is írta először érdemesebb a rudazatot rendbe tenni. Lehet kapni rudazat javító készletet, amiben minden forgó alkatrészhez találsz cseredarabot, meg van benne egy rudazat is. Az ára 7-8 ezer ft.
opel16v Elküldve Január27, 2008 Elküldve Január27, 2008 Max kicseréled M6-os csavarra és önzáró anyára! M8 :lol: Ahogy a többi cartárs is írta először érdemesebb a rudazatot rendbe tenni. Lehet kapni rudazat javító készletet, amiben minden forgó alkatrészhez találsz cseredarabot, meg van benne egy rudazat is. Az ára 7-8 ezer ft. Ez csak a Level1 :huh: Ugyanis ez még közel sem minden forgó alkatrész cseréje. Level2: van egy "fordítómechanika" a tűzfalból kijövő rudtól a váltókulisszáig. na az is szét szokott kopni, cseréje sokkal nagyobb változást hoz, mint az említett stift csere (persze az is fontos). Csak marha drága :)
hening Elküldve Január27, 2008 Elküldve Január27, 2008 M8 :lol: Ez csak a Level1 :huh: Ugyanis ez még közel sem minden forgó alkatrész cseréje. Level2: van egy "fordítómechanika" a tűzfalból kijövő rudtól a váltókulisszáig. na az is szét szokott kopni, cseréje sokkal nagyobb változást hoz, mint az említett stift csere (persze az is fontos). Csak marha drága :) Arra gondoltam Gabi :) . A stifről már más csevegett.
Recommended Posts