opel16v Elküldve Szeptember16, 2007 Elküldve Szeptember16, 2007 Ja és a kuplungot is meg kéne nézni...
egykuty Elküldve Szeptember20, 2007 Elküldve Szeptember20, 2007 Uraim! 2 kérdés. barátomnak néznénk autót. F, kombi, 1.6 1. létezett C16NE motor? NZ-re gyanakszok. 2. hozzá való bontott kuplungszerkezet, tárcsa esteleg valakinél elfekvőben? ő lenne ha van véleményetek, kérlek írjátok meg. köszönöm szépen!
J0hnny Elküldve Szeptember20, 2007 Elküldve Szeptember20, 2007 Uraim! 2 kérdés. barátomnak néznénk autót. F, kombi, 1.6 1. létezett C16NE motor? NZ-re gyanakszok. 2. hozzá való bontott kuplungszerkezet, tárcsa esteleg valakinél elfekvőben? ő lenne ha van véleményetek, kérlek írjátok meg. köszönöm szépen! Persze,hogy van ilyen moci! Kuplungból ne vegyél bontottat,ha nem akarod többször szétszedni és összerakni.Egy új LUK olyan 40körül megáll.
FPepe Elküldve Szeptember20, 2007 Elküldve Szeptember20, 2007 Én még ilyenről nem hallottam, hogy C16NE, NZ és SE tuti van. Nincs egy kép a motortérről? Amúgy szép járgány :unsure:
Gepard Elküldve Szeptember20, 2007 Elküldve Szeptember20, 2007 Nincs egy kép a motortérről? ... Mondjuk az nem lenne rossz. A jelenlegi képek alapján, sokat mentek vele poros úton. De az is lehet, hogy csak a pollenszűrő nincs benne. Ja, és ez a váltó topic!!!
egykuty Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 köszönöm. váltó: nyeleskivétellel dobnék bele egy használható szerkezetet és tárcsát, hogy közlekedni lehessen vele. kérdés: mennyire specifikus az 1.6-os széria, szerelték-e másba a kuplungszerkezetét-tárcsáját? mégegyszer köszönöm.
Tápiószecső Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 kérdés: mennyire specifikus az 1.6-os széria, szerelték-e másba a kuplungszerkezetét-tárcsáját? Bizonyára. Bár nem értem miért fontos, mindenesetre nézz meg egy sachs vagy bármi más katalógust és abban benne lesznek a mértek, cikkszámok, utána össze lehet vetni.
Tápiószecső Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Múlt héten megvolt az új gumigyűrű tesztje, viszont a felhúzó szerkezetet akkor kiszedtem. Sajnos enélkül a szerkezet nélkül az 1-es és 2-es sebességek megtalálása elég sok nehézségbe ütközik. Ma visszapakoltam, és mentem vele normálisan. A stift hatását sokkal inkább éreztem a váltás pontosság szempontjából, viszont most már a váltókar sem lötyög sebességben szinte semmit. Egész kellemesen lehet használni. A váltógomb visszarakása sem sokkal egyszerűbb mint a levétele, de ha ésszel van leszedve, akkor hibátlanul vissza is lehet rakni. Amint lesz időm haladok tovább.
Tápiószecső Elküldve Szeptember23, 2007 Elküldve Szeptember23, 2007 Tudja valaki, hogy a H39/14-es csap hogy jön ki a helyéről? Logikus lenne, hogy a két fület kell kipattintani, de mintha nem (csak) az fogná. Alulról meg nem olyan mintha lenne csavar, amúgy is elég nehezen hozzáférhető hely. Zéger gyűrűk lennének a 10-esek? Ábra
yooccoo Elküldve Szeptember23, 2007 Elküldve Szeptember23, 2007 Tudja valaki, hogy a H39/14-es csap hogy jön ki a helyéről? Logikus lenne, hogy a két fület kell kipattintani, de mintha nem (csak) az fogná. Alulról meg nem olyan mintha lenne csavar, amúgy is elég nehezen hozzáférhető hely. Zéger gyűrűk lennének a 10-esek? Ábra ábra alapján zégernek nézem, de gyakorlatban még nem volt hozzá szerencsém
opel16v Elküldve Szeptember23, 2007 Elküldve Szeptember23, 2007 Az kérlek nem egyszerű menet :lol: Mi most nyáron cseréltük azt a komplett cuccost ugye, és kellett hozzá egy spéci szerszámot csinálni, hogy kijöjjön. Egyébként egyszerűen csak be van rohadva, meg görbült is a használat során.
Tápiószecső Elküldve Szeptember23, 2007 Elküldve Szeptember23, 2007 Az kérlek nem egyszerű menet :lol: Mi most nyáron cseréltük azt a komplett cuccost ugye, és kellett hozzá egy spéci szerszámot csinálni, hogy kijöjjön. Egyébként egyszerűen csak be van rohadva, meg görbült is a használat során. Hmm. De akkor csak az a két fül fogja? Mit fogtatok, húztatok, nyomtatok azzal a szerszámmal?
opel16v Elküldve Szeptember23, 2007 Elküldve Szeptember23, 2007 Rá lett hegesztve a stift végére egy szár, amin egy súllyal ütögette fel a szárat a pécsi szerelőm, így szépen lassan kijött.
Tápiószecső Elküldve Szeptember23, 2007 Elküldve Szeptember23, 2007 Rá lett hegesztve a stift végére egy szár, amin egy súllyal ütögette fel a szárat a pécsi szerelőm, így szépen lassan kijött. Ügyes. Gondolom ezt a csapot sem száz forintért adják. :lol:
opel16v Elküldve Szeptember23, 2007 Elküldve Szeptember23, 2007 Ügyes. Gondolom ezt a csapot sem száz forintért adják. :lol: Vissza is lett rakva :lol: Tökéletes :lol: Nemhiába sajnálom annyira, hogy ilyen messze kerültem Rolitól, ő a legjobb opeles szerelő a föld kerekén :P
opel16v Elküldve Szeptember24, 2007 Elküldve Szeptember24, 2007 Dejó, hogy én is ismerhetem! :lol: Becsüld is meg :lol:
gergolabs Elküldve Szeptember24, 2007 Elküldve Szeptember24, 2007 Megfogom!Már annyi kontár, meg figyelmetlen szerelővel találkoztam, hogy tudom értékelni a szakértelmet. :lol:
Imi (Astra) Elküldve Október13, 2007 Elküldve Október13, 2007 Üdv mindnekinek! Egy 2002-es F Astra-m van,és az érdekelne,hogy lehet a váltózsákot (ill. ha tudnátok, a kéziféken lévő bőrszerű izét) kicserélni? Köszike előre is! Üdv:IMI
Kontárgyerek Elküldve Október13, 2007 Elküldve Október13, 2007 Üdv mindnekinek! Egy 2002-es F Astra-m van,és az érdekelne,hogy lehet a váltózsákot (ill. ha tudnátok, a kéziféken lévő bőrszerű izét) kicserélni? Köszike előre is! Üdv:IMI A régit kiszeded, az újat berakod... mi sem egyszerübb! :lol: ...Própáld kiszedni, ha elkezded rájösz, hogy mijen egyszerü... :lol:
FPepe Elküldve Október13, 2007 Elküldve Október13, 2007 Üdv mindnekinek! Egy 2002-es F Astra-m van,és az érdekelne,hogy lehet a váltózsákot (ill. ha tudnátok, a kéziféken lévő bőrszerű izét) kicserélni? Köszike előre is! Üdv:IMI Megfogod az alsó keretet, megrántod felfelé, ki kell ugrania. Aztán felhúzod az egészet át a váltógombon, és meglátod, hogy van összeszorítva a felső része (nálam pl. kábelkötegelővel). A kéziféknél ugyanígy.
Tápiószecső Elküldve Október14, 2007 Elküldve Október14, 2007 Megfogod az alsó keretet, megrántod felfelé, ki kell ugrania. Azért én inkább csak az elejét húznám hátra-fel, akkor kiakad és nem kell rángatni.
Rattesid Dénes Elküldve Október14, 2007 Elküldve Október14, 2007 A kéziféknél egy csavar is van,ezt is ki kell tekerni és csak így tudod kiszedni.
J0hnny Elküldve Október15, 2007 Elküldve Október15, 2007 Tegnap rászántam magam és egy lámpával befeküdtem és megnéztem mitől nyekereg a kupolungom,amikor betaposom. Hát nagy nehezen rájöttem! Nem a bowden volt a ludas. Az a része volt csont száraz,ahol a bowden kapcsolódik a pedálhoz!Kapott wd40-et és olyan,mint az olvadt vaj azóta! :lol:
Recommended Posts