Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Uraim!

2 kérdés. barátomnak néznénk autót. F, kombi, 1.6

1. létezett C16NE motor? NZ-re gyanakszok.

2. hozzá való bontott kuplungszerkezet, tárcsa esteleg valakinél elfekvőben?

ő lenne

ha van véleményetek, kérlek írjátok meg.

köszönöm szépen!

Elküldve
Uraim!

2 kérdés. barátomnak néznénk autót. F, kombi, 1.6

1. létezett C16NE motor? NZ-re gyanakszok.

2. hozzá való bontott kuplungszerkezet, tárcsa esteleg valakinél elfekvőben?

ő lenne

ha van véleményetek, kérlek írjátok meg.

köszönöm szépen!

Persze,hogy van ilyen moci!

Kuplungból ne vegyél bontottat,ha nem akarod többször szétszedni és összerakni.Egy új LUK olyan 40körül megáll.

Elküldve
Nincs egy kép a motortérről? ...

Mondjuk az nem lenne rossz.

A jelenlegi képek alapján, sokat mentek vele poros úton. De az is lehet, hogy csak a pollenszűrő nincs benne.

Ja, és ez a váltó topic!!!

Elküldve

köszönöm.

váltó: nyeleskivétellel dobnék bele egy használható szerkezetet és tárcsát, hogy közlekedni lehessen vele.

kérdés: mennyire specifikus az 1.6-os széria, szerelték-e másba a kuplungszerkezetét-tárcsáját?

mégegyszer köszönöm.

Elküldve
kérdés: mennyire specifikus az 1.6-os széria, szerelték-e másba a kuplungszerkezetét-tárcsáját?

Bizonyára. Bár nem értem miért fontos, mindenesetre nézz meg egy sachs vagy bármi más katalógust és abban benne lesznek a mértek, cikkszámok, utána össze lehet vetni.

Elküldve

Múlt héten megvolt az új gumigyűrű tesztje, viszont a felhúzó szerkezetet akkor kiszedtem. Sajnos enélkül a szerkezet nélkül az 1-es és 2-es sebességek megtalálása elég sok nehézségbe ütközik. Ma visszapakoltam, és mentem vele normálisan. A stift hatását sokkal inkább éreztem a váltás pontosság szempontjából, viszont most már a váltókar sem lötyög sebességben szinte semmit. Egész kellemesen lehet használni.

A váltógomb visszarakása sem sokkal egyszerűbb mint a levétele, de ha ésszel van leszedve, akkor hibátlanul vissza is lehet rakni.

Amint lesz időm haladok tovább.

Elküldve

Tudja valaki, hogy a H39/14-es csap hogy jön ki a helyéről?

Logikus lenne, hogy a két fület kell kipattintani, de mintha nem (csak) az fogná.

Alulról meg nem olyan mintha lenne csavar, amúgy is elég nehezen hozzáférhető hely.

Zéger gyűrűk lennének a 10-esek?

Ábra

Elküldve
Tudja valaki, hogy a H39/14-es csap hogy jön ki a helyéről?

Logikus lenne, hogy a két fület kell kipattintani, de mintha nem (csak) az fogná.

Alulról meg nem olyan mintha lenne csavar, amúgy is elég nehezen hozzáférhető hely.

Zéger gyűrűk lennének a 10-esek?

Ábra

ábra alapján zégernek nézem, de gyakorlatban még nem volt hozzá szerencsém

Elküldve

Az kérlek nem egyszerű menet :lol:

Mi most nyáron cseréltük azt a komplett cuccost ugye, és kellett hozzá egy spéci szerszámot csinálni,

hogy kijöjjön. Egyébként egyszerűen csak be van rohadva, meg görbült is a használat során.

Elküldve
Az kérlek nem egyszerű menet :lol:

Mi most nyáron cseréltük azt a komplett cuccost ugye, és kellett hozzá egy spéci szerszámot csinálni,

hogy kijöjjön. Egyébként egyszerűen csak be van rohadva, meg görbült is a használat során.

Hmm. De akkor csak az a két fül fogja? Mit fogtatok, húztatok, nyomtatok azzal a szerszámmal?

Elküldve
Ügyes. Gondolom ezt a csapot sem száz forintért adják. :lol:

Vissza is lett rakva :lol: Tökéletes :lol:

Nemhiába sajnálom annyira, hogy ilyen messze kerültem Rolitól, ő a legjobb opeles szerelő a föld kerekén :P

  • 3 weeks later...
Elküldve

Üdv mindnekinek!

Egy 2002-es F Astra-m van,és az érdekelne,hogy lehet a váltózsákot (ill. ha tudnátok, a kéziféken lévő bőrszerű izét) kicserélni?

Köszike előre is!

Üdv:IMI

Elküldve
Üdv mindnekinek!

Egy 2002-es F Astra-m van,és az érdekelne,hogy lehet a váltózsákot (ill. ha tudnátok, a kéziféken lévő bőrszerű izét) kicserélni?

Köszike előre is!

Üdv:IMI

A régit kiszeded, az újat berakod... mi sem egyszerübb! :lol:

...Própáld kiszedni, ha elkezded rájösz, hogy mijen egyszerü... :lol:

Elküldve
Üdv mindnekinek!

Egy 2002-es F Astra-m van,és az érdekelne,hogy lehet a váltózsákot (ill. ha tudnátok, a kéziféken lévő bőrszerű izét) kicserélni?

Köszike előre is!

Üdv:IMI

Megfogod az alsó keretet, megrántod felfelé, ki kell ugrania. Aztán felhúzod az egészet át a váltógombon, és meglátod, hogy van összeszorítva a felső része (nálam pl. kábelkötegelővel). A kéziféknél ugyanígy.

Elküldve

Tegnap rászántam magam és egy lámpával befeküdtem és megnéztem mitől nyekereg a kupolungom,amikor betaposom.

Hát nagy nehezen rájöttem!

Nem a bowden volt a ludas.

Az a része volt csont száraz,ahol a bowden kapcsolódik a pedálhoz!Kapott wd40-et és olyan,mint az olvadt vaj azóta! :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.