Sörös Sanyi Elküldve Szeptember11, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2007 ...és ott kis kopás is sokat számít. Szóval kis kopás = nagy szopás! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember12, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2007 Szóval kis kopás = nagy szopás! :unsure: Elég ütős ez a corsába épített cucc. A rudacskába épített csavarok is ugyanúgy el tudnak fordulni mint a 3-dik képen? Gondolom effélét sem lehet szerválni, vagy csak aranyárban. Nekem a 13-as rúd nem műanyag végig az biztos, olyan mint a 2. képen. (hideg) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember12, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2007 Lehet kapni ilyen GE-szemes áttételt is, csak az asszem rövidíti is a váltóutat, nálam ezért nem jött szóba (nálam alapvetően rövidre van csinálva a konzolnál). Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Szeptember12, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2007 Hali. Létezik F astrához váltóút röviditö? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember12, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2007 Hali. Létezik F astrához váltóút röviditö? Perszehogy. Ugyanaz való bele mint amilyen nekem is van a Caliban, mitőbb elvileg majd minden négyhengeres elsőkerékhajtású opelhez ugyanez való, kezdve az Astrától a Kadetten és a Vectrán át a Calibráig, de még talán a Corsába is ilyen kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Szeptember12, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2007 Perszehogy. Ugyanaz való bele mint amilyen nekem is van a Caliban, mitőbb elvileg majd minden négyhengeres elsőkerékhajtású opelhez ugyanez való, kezdve az Astrától a Kadetten és a Vectrán át a Calibráig, de még talán a Corsába is ilyen kell. Hali. Mennyibe kerül, hol lehet ilyet szerválni? Nincs semmi hátul ütöje a dolognak? pl: nehezzebben veszi a sebbességeket, akadozás... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember12, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2007 Az enyém eBay-ről jött és ha jól emlékszem olyan 50€ körül volt az ára. A fokozatok kapcsolása kicsit határozottabban történik, de nem akadozik, csak több erő kell hozzá. Ez amúgy 50%-al rövidíti meg a kapcsolási utakat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Szeptember12, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2007 Az enyém eBay-ről jött és ha jól emlékszem olyan 50€ körül volt az ára. A fokozatok kapcsolása kicsit határozottabban történik, de nem akadozik, csak több erő kell hozzá. Ez amúgy 50%-al rövidíti meg a kapcsolási utakat. http://i9.ebayimg.com/04/i/000/81/f9/16d2_1_sbol.JPG Hali. Köszi a választ. Nem ártana egy ilyen mert nekem elég hosszu utakon jár a váltom. Faca lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Szeptember12, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2007 ....de nem akadozik.... Terhelés alatt sem ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember12, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2007 Hogy érted hogy terhelés alatt? Ha arra gondolsz akkor menet közben üzemszerű használatnál sem akad, nemcsak akkor ha álló motornál kapcsolgatom a váltót kinyomott kuplunggal. Amúgy nekem járulékos mellékhatás lett a precízebben kapcsolható váltó is, értsd: nem lötyög annyira a kar középállásban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember12, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2007 Hogy érted hogy terhelés alatt? Hülyegyerek üzemmódban! :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Szeptember13, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2007 Hülyegyerek üzemmódban! :lol: Konkréta - egy új szó :lol: - erre gondoltam :unsure: :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember13, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2007 Ilyen irányú teszteket még nem végeztem, de majd kipróbálom hogyan reagál a váltókar az állatias cibálásra ha erre gondolsz :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember13, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2007 Gondot jelent a fantasztikus Opel váltószerkezet,ha az ember egy kicsit megtépi a bajszát,ez tény,de én inkább azt veszem észre,hogy sokan a kuplungot nem tudják úgy kezelni,ahogy elvárható lenne szerintem.elég nagy divat a "dobálás". Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember13, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2007 ...Bepakoltam, és bár ez sem lett tökéletes sokkal jobb lett. A váltókarnak az oldalirányú holtjátéka teljesen megszűnt, viszont fel-le még mozgolódik a helyén. ... Kicsit kiékeltem a gumigyűrűt elöl és hátul, így a fel-le mozgolódás is szinte teljesen megszűnt. Holnap éles teszt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember13, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2007 Kicsit kiékeltem a gumigyűrűt elöl és hátul, így a fel-le mozgolódás is szinte teljesen megszűnt. Holnap éles teszt. Azért egy-két fényképet csinálhattál volna! :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember13, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2007 Azért egy-két fényképet csinálhattál volna! :unsure: Igen, én is gondoltam rá, de ma is 7 után értem haza, egyszerűen nem volt kedvem. Viszont szinte kizártnak tartom, hogy ne legyen szétszedve többet, úgyhogy ami késik nem múlik. Egyébként maga a kiékelés úgy történt, hogy egy-egy picike kétoldalas ragasztót (ez volt kéznél de bámi más jó lenne, úgysem nagyon ragad a sok zsírtól) tettem a gumigyűrű alá a vátlókaton lévő műanyga vájatba. Így a gyűrű kicsit kijjebb tolódik és jobban illeszkedik a helyére. Ezt talán használt gyűrűvel is érdemes lehet megcsinálni. Fél-1 mm-t simán ki lehet hozni, ami elég sokat számíthat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hose2.5tdi Elküldve Szeptember14, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2007 Hali éppen motor csere elött állok a mostani c16nz és c18xe vagy c20xe krülne bele de nem tudom a c18xet össze lehet e rakni az én váltommal? Valaki aki járatos ebben segithetne:D Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember14, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2007 Hali éppen motor csere elött állok a mostani c16nz és c18xe vagy c20xe krülne bele de nem tudom a c18xet össze lehet e rakni az én váltommal? Valaki aki járatos ebben segithetne:D Köszönöm! Elvileg nem. Gyakorlatilag meg mindent meg lehet oldani, csak szakértelem és pénz kérdése :unsure: Két méretfajta van astrában a váltókból. Az F13-F15 az 1.4-1.6 mocikhoz, meg a szívódízeleknél is előfordul. A F16-F18-F20 pedig az 1.8-2.0 motoroknál szokott lenni. Mondjuk az 1.8-ból asszem kétfajta blokk létezik, azt nemtom hogy mindkettő a nagyobb váltóra készült-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember14, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2007 Elvileg nem. Gyakorlatilag meg mindent meg lehet oldani, csak szakértelem és pénz kérdése :wacko: :unsure: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember14, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2007 Hali éppen motor csere elött állok a mostani c16nz és c18xe vagy c20xe krülne bele de nem tudom a c18xet össze lehet e rakni az én váltommal? Valaki aki járatos ebben segithetne:D Köszönöm! Itt megnézheted, hogy milyen váltó van hozzá. http://www.opel-infos.de/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
GombiTomi Elküldve Szeptember16, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2007 Hali mindenki! Kérdeznék. F20, hidegen általában semmi gond, de olykor előfordul, hogy ha nem teszem be 1-esbe Rüki előtt, akkor olyat reccsen a váltó, hogy majd kiszakad a helyéről. Ha bemelegszik, mondjuk 1 órás pesti dugóban állás alatt, akkor meg alig lehet beerőszakolni sebességbe ( bármelyikbe ). A rudazatom ki van kopva, de nem ettől van, mert akkor hidegen is csinálnia kéne. Ötleteket várok, javítás vagy kuka? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember16, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2007 Hali mindenki! Kérdeznék. F20, hidegen általában semmi gond, de olykor előfordul, hogy ha nem teszem be 1-esbe Rüki előtt, akkor olyat reccsen a váltó, hogy majd kiszakad a helyéről. Ha bemelegszik, mondjuk 1 órás pesti dugóban állás alatt, akkor meg alig lehet beerőszakolni sebességbe ( bármelyikbe ). A rudazatom ki van kopva, de nem ettől van, mert akkor hidegen is csinálnia kéne. Ötleteket várok, javítás vagy kuka? Sztem az olajszintet kéne ellenőrizni, vagy a kuplungon kéne állítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember16, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2007 Én azért először rendbe raknám azt a rudazatot... szerintem abban rejlik a probléma lényege :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Szeptember16, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2007 A céges comdó, alig 17e Km után is csinál ilyet, mármint reccsenést, de nem hiszem hogy ez az olajhiány miatt lenne. Ez a hidegen recsgés szerintem szériatarozék, bár ebben nem F20-as váltó van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts