Pajzs89 Elküldve Május4, 2015 Megoszt Elküldve Május4, 2015 Hali! csak egy kérdés, összelehet hozni egy X16SZR motort egy X14NZ-ből való váltóval? Illetve valaki csinált már ilyet? Ha jól tudom mind a kettő motoron F13-as váltó van csak az X14NZ-n rövidebb,pörgősebb és ez lenne a lényeg. :-) Előre is köszönöm a segítséget :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május4, 2015 Megoszt Elküldve Május4, 2015 Hali! csak egy kérdés, összelehet hozni egy X16SZR motort egy X14NZ-ből való váltóval? Illetve valaki csinált már ilyet? Ha jól tudom mind a kettő motoron F13-as váltó van csak az X14NZ-n rövidebb,pörgősebb és ez lenne a lényeg. :-) Előre is köszönöm a segítséget :-) Hát ha mindegyiken van F13-as váltó akkor csak simán átt kell cserélni szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május4, 2015 Megoszt Elküldve Május4, 2015 Hali! csak egy kérdés, összelehet hozni egy X16SZR motort egy X14NZ-ből való váltóval? Illetve valaki csinált már ilyet? Ha jól tudom mind a kettő motoron F13-as váltó van csak az X14NZ-n rövidebb,pörgősebb és ez lenne a lényeg. :-) Előre is köszönöm a segítséget :-) Igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pajzs89 Elküldve Május4, 2015 Megoszt Elküldve Május4, 2015 Köszönöm az infót! És szerintetek a rövidebb áttételnek köszönhetően jobb lenne a menetteljesítmény valamelyest? Csak mert egyik kolléga simán lehagy az 1.4-el :-S Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május4, 2015 Megoszt Elküldve Május4, 2015 Köszönöm az infót! És szerintetek a rövidebb áttételnek köszönhetően jobb lenne a menetteljesítmény valamelyest? Csak mert egyik kolléga simán lehagy az 1.4-el :-S Ha a motornak van baja, akkor nem a váltó a megoldás. Egyébként enyémben a lehető leghosszabb F15-ös váltó van (szintén X16SZR), de tud vele haladni rendesen. Van egy kis turbólyuk, de jó váltásokkal kiküszöbölhető. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pajzs89 Elküldve Május4, 2015 Megoszt Elküldve Május4, 2015 Ha a motornak van baja, akkor nem a váltó a megoldás. Egyébként enyémben a lehető leghosszabb F15-ös váltó van (szintén X16SZR), de tud vele haladni rendesen. Van egy kis turbólyuk, de jó váltásokkal kiküszöbölhető. Halad az enyém is,elvileg a motornak semmi baja, csak kicsit lomhának találom főleg így hogy simán legyorsul egy 1.4 60Le. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május4, 2015 Megoszt Elküldve Május4, 2015 Ha a motornak van baja, akkor nem a váltó a megoldás. Egyébként enyémben a lehető leghosszabb F15-ös váltó van (szintén X16SZR), de tud vele haladni rendesen. Van egy kis turbólyuk, de jó váltásokkal kiküszöbölhető. Lemaradtam valamiről, van turbód? :icon11: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Május4, 2015 Megoszt Elküldve Május4, 2015 Az 1.8 fej miatt biztos :D Amúgy én is betettem a - vélhetően- 1.8 injektort, az 1.6 fejbe, 2-4000 között határozottabban megy, de olyan lényegi változás nem volt semmiben. Fogyasztásban sem :D Lemaradtam valamiről, van turbód? :icon11: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Május4, 2015 Megoszt Elküldve Május4, 2015 Az 1.8 fej miatt biztos :D Amúgy én is betettem a - vélhetően- 1.8 injektort, az 1.6 fejbe, 2-4000 között határozottabban megy, de olyan lényegi változás nem volt semmiben. Fogyasztásban sem :D Az konkrétan az 1.8-as, megnéztem a szám alapján. :) De most te a pillangót is áttetted vagy csak az injektort? Amúgy 3-bar-os pumpával hozna igazi különbséget. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május4, 2015 Megoszt Elküldve Május4, 2015 En most raktam be egy 74ekmes szrt. W374 maradt. Meglepoen jol megy. 18nz cucc a heten megjon. Pumpa meg maradt a 3baros. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Május4, 2015 Megoszt Elküldve Május4, 2015 En most raktam be egy 74ekmes szrt. W374 maradt. Meglepoen jol megy. 18nz cucc a heten megjon. Pumpa meg maradt a 3baros. Majd indulunk egyszer lámpánál. :w00t: (nem a kékkel) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Május4, 2015 Megoszt Elküldve Május4, 2015 Én is úgy deriváltam ki hogy az lehet az 1.8-é. Maradt a régi pillangó, az újhoz fel kell bővíttetnem az SZR szívósort, meg kell nagyobb átmérőjű gázkeverőfej. 3 baros pumpával össze###ná magát az ecu, meg a szelep sem biztos kultiválná a több mint háromszor akkora nyomást :) Meg akkormár borulna minden. Az konkrétan az 1.8-as, megnéztem a szám alapján. :) De most te a pillangót is áttetted vagy csak az injektort? Amúgy 3-bar-os pumpával hozna igazi különbséget. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május5, 2015 Megoszt Elküldve Május5, 2015 Majd indulunk egyszer lámpánál. :w00t: (nem a kékkel) :P Nyugodtan indulj azzal is. Múltkor simán utolértem és a fehér XEV-vel Márk meg lemaradt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május5, 2015 Megoszt Elküldve Május5, 2015 Marknak mar sok eve nincs feher xevje... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május5, 2015 Megoszt Elküldve Május5, 2015 Az 1.8 fej miatt biztos :D Amúgy én is betettem a - vélhetően- 1.8 injektort, az 1.6 fejbe, 2-4000 között határozottabban megy, de olyan lényegi változás nem volt semmiben. Fogyasztásban sem :D Pont 2000-ig van turbólyuk, ha hirtelen indulni kell. Ha szép óvatos indulás van, és apránként nyomom a gázpedált, akkor viszont semmi problémája. :D Én is úgy deriváltam ki hogy az lehet az 1.8-é. Maradt a régi pillangó, az újhoz fel kell bővíttetnem az SZR szívósort, meg kell nagyobb átmérőjű gázkeverőfej. 3 baros pumpával össze###ná magát az ecu, meg a szelep sem biztos kultiválná a több mint háromszor akkora nyomást :) Meg akkormár borulna minden. Elvileg a benzinhíd elbírja a 3bar-os nyomást, injektornak is el kéne. Változás lehet lenne, mert ugyanannyi nyitási idő alatt több tudna befecskendezni, de tudtommal az injektor 0,75bar-os nyomással fecskendez, aztán közben ő is megkapja a legalább 1bar-os nyomást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május5, 2015 Megoszt Elküldve Május5, 2015 Marknak mar sok eve nincs feher xevje... :P Akkor az a fehér caravan, ami fészliftes és 2.0 16V. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pajzs89 Elküldve Május5, 2015 Megoszt Elküldve Május5, 2015 Hali! Ma történt egy kis malőr :-S Kihuzattam a gépet egyesbe tiltásig majd a km óra mutatója elkezdett remegni és kb 5 km után le is feküdt 0-ra :-S Persze jött a sárga lámpa,gondolom a sebességjel miatt. Szerintetek mi ment gajra ebben az esetben? Spirál? Meghajtó müanyag? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május5, 2015 Megoszt Elküldve Május5, 2015 Hali! Ma történt egy kis malőr :-S Kihuzattam a gépet egyesbe tiltásig majd a km óra mutatója elkezdett remegni és kb 5 km után le is feküdt 0-ra :-S Persze jött a sárga lámpa,gondolom a sebességjel miatt. Szerintetek mi ment gajra ebben az esetben? Spirál? Meghajtó müanyag? Általában a spirál szakad el a leggyakrabban, letekered a váltónál ha ki lehet húzni akkor elszakadt, bontott gyárit vegyél szerintem. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Május5, 2015 Megoszt Elküldve Május5, 2015 Az nálad valószínűleg az átmérők különbsége miatt van. Ha azóta meg nem csináltad. Az injektorhíd a pumpától meg kaphat nagyobb nyomást mint 0,75-0,8bar, de pont erre való a nyomásszabályozó, hogy ezt állandóvá tegye. Legalábbis ezeknél fix, ha jól tudom az NE meg az XE teligázra vákuumosan tudja növelni az injektorhíd nyomását is. Ha adott nyitási idő alatt háromszor annyi üzemanyag menne be, az ecu a végletekig megpróbálná szegényíteni a keveréket, már ameddig a saját határai engednék, aztán meg hajigálná a hibalámpákat, mert úgyis úszna minden a benzinbe. Nameg ha belegondolsz, neked sem mindegy, hogy 10 kg-al a nyakadon kell 100 guggolást megcsinálnod, vagy 30 kg-al :D Pont 2000-ig van turbólyuk, ha hirtelen indulni kell. Ha szép óvatos indulás van, és apránként nyomom a gázpedált, akkor viszont semmi problémája. :D Elvileg a benzinhíd elbírja a 3bar-os nyomást, injektornak is el kéne. Változás lehet lenne, mert ugyanannyi nyitási idő alatt több tudna befecskendezni, de tudtommal az injektor 0,75bar-os nyomással fecskendez, aztán közben ő is megkapja a legalább 1bar-os nyomást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május6, 2015 Megoszt Elküldve Május6, 2015 Az nálad valószínűleg az átmérők különbsége miatt van. Ha azóta meg nem csináltad. Az injektorhíd a pumpától meg kaphat nagyobb nyomást mint 0,75-0,8bar, de pont erre való a nyomásszabályozó, hogy ezt állandóvá tegye. Legalábbis ezeknél fix, ha jól tudom az NE meg az XE teligázra vákuumosan tudja növelni az injektorhíd nyomását is. Ha adott nyitási idő alatt háromszor annyi üzemanyag menne be, az ecu a végletekig megpróbálná szegényíteni a keveréket, már ameddig a saját határai engednék, aztán meg hajigálná a hibalámpákat, mert úgyis úszna minden a benzinbe.Nameg ha belegondolsz, neked sem mindegy, hogy 10 kg-al a nyakadon kell 100 guggolást megcsinálnod, vagy 30 kg-al :D De, teljesen mindegy, mert egyik sem megy. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Május6, 2015 Megoszt Elküldve Május6, 2015 Akkor gondolj bele szegény injektornak milyen rossz lehet. Lehet hogy be is pisil tőle :D De, teljesen mindegy, mert egyik sem megy. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Május14, 2015 Megoszt Elküldve Május14, 2015 A hétvégén kicseréltem a váltó rudazatban a stiftet és a segédváltókart. A stiftre a gyikban írva vagyon, hogy csak roncsolással lehet kiszedni. Ezt cáfolnám. Kézzel benyomtam a stift végén a kis rugót és simán kijött a helyéről. Az új alkatrészeket berakva jelentősen csökkent a lötyögés, de a váltókar aljában lévő csillapító gumit kicserélve lett igazi a dolog. Igaz, hogy hiába kentem meg zsírral a gumis-gömbös csuklórészt, olyan nehéz lett a váltás, hogy megijedtem. De egy kis WD40-től nagyon jó lett... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május14, 2015 Megoszt Elküldve Május14, 2015 A hétvégén kicseréltem a váltó rudazatban a stiftet és a segédváltókart. A stiftre a gyikban írva vagyon, hogy csak roncsolással lehet kiszedni. Ezt cáfolnám. Kézzel benyomtam a stift végén a kis rugót és simán kijött a helyéről. Az új alkatrészeket berakva jelentősen csökkent a lötyögés, de a váltókar aljában lévő csillapító gumit kicserélve lett igazi a dolog. Igaz, hogy hiába kentem meg zsírral a gumis-gömbös csuklórészt, olyan nehéz lett a váltás, hogy megijedtem. De egy kis WD40-től nagyon jó lett... :) Szerintem az még a gyári stiftre vonatkozik ahol oldalt van a rugós rész nem a végén, a fül benyomható része nem lóg ki. Jobb oldalt: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Május14, 2015 Megoszt Elküldve Május14, 2015 Szerintem az még a gyári stiftre vonatkozik ahol oldat van a rugós rész nem a végén, a fül benyomható része nem lóg ki. Jobb oldalt: Lehet, mert az enyémben a baloldali volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kadettc Elküldve Május25, 2015 Megoszt Elküldve Május25, 2015 Sziasztok! Esetleg meg tudná mondani nekem, hogy F astra x16sz motorhoz milyen automata váltót szereltek? Hol találom rajta a típust?Bele van ütve?Típustáblája van? Előre is köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts