Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Levente

Recommended Posts

Én ugyan éves fogyit nem nagyon nézek, de egy tankkal simán elmegyek Gyulától Münchenig. (~1000km) De még anno az NZ-vel volt olyan hogy Nürnbergig mentünk, az valami 4.9-es fogyira jött ki.

Most az SE-vel ilyen 6.5-öt eszik vegyesben, bár ebben elég sok most a hideg városi cirkálás, és én elég nehéz lábbal vezetek.

Link to comment
Megosztás:

Ez érdekes!

Nekem rendesen beállított rendszerrel 8 körül eszik a C16NZ-is, pályán inkább 9. LovEco vezérlőm van.

Bundee! Szerintem az az autó kicsit sokat eszik! (De lehet hogy ez csak az én véleményem :) ) Nekem utánfutózásnál (költözés+egyebek) sem nagyon evett a C16NZ 7nél többet.

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...

Lehet nem a legjobb helyen kérdezem A vectra C20NE és a gondom alapjárat már teljesen minimumon van az állító csavar a pillangó szelepen mégis 1000 körüli. Automata szivató levegő csövön befogva viszont csökken. Kérdésem ha nem kap áramot a szivató akkor teljesen zárt mert elég nagy rést láttam rajta álló motornál gyújtás nélkül. Tehát azt szeretném kérdezni mi az alap helyzete mikor úgymond a kezemben van illetve hogy tudnám tesztelni. Előre is köszönöm és bocs ha rossz helyre írtam!

Lehet nem a legjobb helyen kérdezem A vectra C20NE és a gondom alapjárat már teljesen minimumon van az állító csavar a pillangó szelepen mégis 1000 körüli. Automata szivató levegő csövön befogva viszont csökken. Kérdésem ha nem kap áramot a szivató akkor teljesen zárt mert elég nagy rést láttam rajta álló motornál gyújtás nélkül. Tehát azt szeretném kérdezni mi az alap helyzete mikor úgymond a kezemben van illetve hogy tudnám tesztelni. Előre is köszönöm és bocs ha rossz helyre írtam! Bocsi közben olvastam hogy azt alapjárati motornak hívják. De érdekelne hogy lehet tesztelni.

Módosítva : patsz80
Link to comment
Megosztás:

Azt a csavart a pillangószelepnél nem nagyon kellett volna tekergetni.

Ha magas az alapjárat, akkor azt jellemzően fals levegő, vagy az alapjárati motor hibája okozza. Fals levegőt lehet tesztelni a csövek hajtogatásával, nyomkodásával, plusz féktisztítóval körbefújni mindenütt. Ha felpörög, ott falsot szív. DE az alapjárati motor is tipikus hibaforrás, ez meg lekoszolódik, és beragad. Érdemes megpróbálni kimosni, aztán hátha. Az alaphelyzetét nem tudom neked megmondani, de ajd utánanézek a bibliában.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Na hát egyelőre úgy néz ki hogy jól eszik, 436 km-re ~kb 30 litert evett meg (még nem tankoltam rá csak kb tapasztalatból tudom hol mutat felet) a gyula-kecsó (főút) m5-m0-m1-m85 (pálya)-csorna-sopron (főút) vonalon, úgy hogy nincs kettesem, és kint 130 a pályán végig 150 körül jöttem, nehéz lábas gyorsításokkal. Az 5. Olyan hosszú hogy 190nél megállt az autó. :-D 4ben nem néztem meddig megy de valszeg ott éri el a végsebességét. Mi lesz ha 1x nem sietek? 6l/100km? :-)

Link to comment
Megosztás:

Na hát egyelőre úgy néz ki hogy jól eszik, 436 km-re ~kb 30 litert evett meg (még nem tankoltam rá csak kb tapasztalatból tudom hol mutat felet) a gyula-kecsó (főút) m5-m0-m1-m85 (pálya)-csorna-sopron (főút) vonalon, úgy hogy nincs kettesem, és kint 130 a pályán végig 150 körül jöttem, nehéz lábas gyorsításokkal. Az 5. Olyan hosszú hogy 190nél megállt az autó. :-D 4ben nem néztem meddig megy de valszeg ott éri el a végsebességét. Mi lesz ha 1x nem sietek? 6l/100km? :-)

Az elég baráti fogyi :)

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Azt a csavart a pillangószelepnél nem nagyon kellett volna tekergetni.

Ha magas az alapjárat, akkor azt jellemzően fals levegő, vagy az alapjárati motor hibája okozza. Fals levegőt lehet tesztelni a csövek hajtogatásával, nyomkodásával, plusz féktisztítóval körbefújni mindenütt. Ha felpörög, ott falsot szív. DE az alapjárati motor is tipikus hibaforrás, ez meg lekoszolódik, és beragad. Érdemes megpróbálni kimosni, aztán hátha. Az alaphelyzetét nem tudom neked megmondani, de ajd utánanézek a bibliában.

Akkor az jó volt úgy ahogy volt? Alapjárati motor alaphelyzete azaz ha nem kap áramot akkor teljesen zárt? Módosítva : patsz80
Link to comment
Megosztás:

  • 2 months later...

Sziasztok! C20NE vectra A. Jelenleg 12 liter üzemanyagot eszik 60 70 km en!  Kicsit sok sztem én városi (Debrecen) használatban elfogadnám de száz km en. Így jelenleg kb 20l/100km ha jól számolom. Hőfok jeladó új. Tippek? Esetleg hogy lehet kimérni hogy nem e Lambda szonda? Előre is köszönöm Uraim! 

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...
On 2016. 01. 08. at 20:30, patsz80 írta:

Sziasztok! 10 km en megeszik 2000 Ft árú jó OMV benzint a C20NE vectra lambda szonda gyertya hőfok gomba új mind gyári! Mi lehet még? Segítsetek...  

Biztos elfogyasztja? Nem elcsöpögi valahol? Légtömegmérővel mi a helyzet? 

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

On 2016. 01. 09. at 23:09, Bundee írta:

Biztos elfogyasztja? Nem elcsöpögi valahol? Légtömegmérővel mi a helyzet? 

Ha lehúzom leáll. Motor lámpa világít. Új lambda szonda "új"motronic-al is 1,5-1,9 v érték közt mozog az előírt 0,1-0,9 helyett holnap co vizsgálat és légtömegáram mérő potméter.... 

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 01. 14. at 20:21, patsz80 írta:

Csöpögés nincs végig vizsgáltam többször és nem csak én! 

Nem ismerem ezt a motort, lambda szonda környékén nem repedt a leömlő? Nekem az 1.4 nz zabált vagy 12 litert, mikor az előgyújtás nem volt a helyén.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

2 hours ago, isi írta:

Nem ismerem ezt a motort, lambda szonda környékén nem repedt a leömlő? Nekem az 1.4 nz zabált vagy 12 litert, mikor az előgyújtás nem volt a helyén.

Kipufogó vadi új csak a katalizátor maradt a régi mert még jó volt. Úgy néz ki a fő gond a légtömegáram mérő lesz..... 

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.