tomoro Elküldve November22, 2012 Megoszt Elküldve November22, 2012 Azt nem néztem,hogy ki dobja-e a 13-as kódot, csak a motor reakcióját figyeltem de nem volt változás. Olyan gondal is küzdök,(nem tudom kapcsolatban áll-e a töbletfogyasztással) nem mindíg indul be,sokat forgat az öninditó mire nehezen beröffen akkor is dadogva. Létezik olyan,hogy elengedi a benzinnyomást álló helyzetbe? mert olyan mint mikor nem kap benzint mikor indítom. Hol van benne a visszacsapószelep? üzemenyagszivattyúba beleépítve vagy a szivattyú után valahol? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomoro Elküldve November22, 2012 Megoszt Elküldve November22, 2012 még egy dolog, az innjektorhídnál található egy nyomástartó membrános szele (vagy mifene) 3cső csatlakozik rá,2 benzincső és egy vákumcső ami összeköti a szívótorokkal. Én most leszedtem a szívótorokról ezt a vákumcsővet és szájjal megszívtam,hogy jőn-e belőle benzin és láss csodát tele ment a szám benzinnel, ez igy helyesen működik szerintetek???? meert nekem az a véleményem hogy nem, és azért van most nekem a vákumcsőben benzin mert szakadt a membrán és lehet ezért van töbletfogyasztás. Írjátok már le légyszi ennek a müködését, köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November22, 2012 Megoszt Elküldve November22, 2012 még egy dolog, az innjektorhídnál található egy nyomástartó membrános szele (vagy mifene) 3cső csatlakozik rá,2 benzincső és egy vákumcső ami összeköti a szívótorokkal. Én most leszedtem a szívótorokról ezt a vákumcsővet és szájjal megszívtam,hogy jőn-e belőle benzin és láss csodát tele ment a szám benzinnel, ez igy helyesen működik szerintetek???? meert nekem az a véleményem hogy nem, és azért van most nekem a vákumcsőben benzin mert szakadt a membrán és lehet ezért van töbletfogyasztás. Írjátok már le légyszi ennek a müködését, köszi. Pontosan mi a célja nem tudom, de ahogy írod az ott valóban egy vákuumos membránszelep, és annak a vákuumcsövén nagyon nem kellene benzinnek jönnie. A nehezen indulást kapásból okozhatja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomoro Elküldve November25, 2012 Megoszt Elküldve November25, 2012 Sziasztok! Visszatérve erre a nyomásszabályzó szelepre, arra gondolok lehet, hogy jól működik, mert 2-báron kell tartania a rendszerben a nyomást, ha meghaladja a 2-bárt ki nyit a membrán és a felesleges üzemanyagot a szívó torokba engedi tovább. Első körben a visszafolyó ágra gondoltam, hogy oda engedi tovább. Tegnap lehúztam a vákum csővet ledugóztam egy csavarral de olyan erős a vákum csőben a benzin nyomás,hogy kilőtte a csavart. Azért nem cseréltem ki, mert a boltban 30eft bontóban még egyenlőre nem kaptam. Ha valaki ismeri a működését kérem írja le. Köszii! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január22, 2013 Megoszt Elküldve Január22, 2013 Sziasztok!... A nyomásszabályzót ne piszkáld szerintem :) A vízhőfokod hogy alakul? Felmegy rendesen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Január23, 2013 Megoszt Elküldve Január23, 2013 Sziasztok! Visszatérve erre a nyomásszabályzó szelepre, arra gondolok lehet, hogy jól működik, mert 2-báron kell tartania a rendszerben a nyomást, ha meghaladja a 2-bárt ki nyit a membrán és a felesleges üzemanyagot a szívó torokba engedi tovább. Első körben a visszafolyó ágra gondoltam, hogy oda engedi tovább. Tegnap lehúztam a vákum csővet ledugóztam egy csavarral de olyan erős a vákum csőben a benzin nyomás,hogy kilőtte a csavart. Azért nem cseréltem ki, mert a boltban 30eft bontóban még egyenlőre nem kaptam. Ha valaki ismeri a működését kérem írja le. Köszii! Ez X20XEV motoros??? Azon a kis vákumcsövön nemszabadna benzinnek mennie a szívósorban. Az azért van rajta a nyomásszabályzó szelepen hogy így tudja tartani a 3bart. Ha azon benzin folyik akkor dobd el jó messzire azt a nyomásszabályzót! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január24, 2013 Megoszt Elküldve Január24, 2013 C20NE. Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Január24, 2013 Megoszt Elküldve Január24, 2013 C20NE. Hát a vákumcsövön nem szabadna benzinnek folyni akkor sem! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január24, 2013 Megoszt Elküldve Január24, 2013 Hát a vákumcsövön nem szabadna benzinnek folyni akkor sem! :) Jah, semmiképpen sem! Csere azonnal :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Január25, 2013 Megoszt Elküldve Január25, 2013 még egy dolog, az innjektorhídnál található egy nyomástartó membrános szele (vagy mifene) 3cső csatlakozik rá,2 benzincső és egy vákumcső ami összeköti a szívótorokkal. Én most leszedtem a szívótorokról ezt a vákumcsővet és szájjal megszívtam,hogy jőn-e belőle benzin és láss csodát tele ment a szám benzinnel, ez igy helyesen működik szerintetek???? meert nekem az a véleményem hogy nem, és azért van most nekem a vákumcsőben benzin mert szakadt a membrán és lehet ezért van töbletfogyasztás. Írjátok már le légyszi ennek a müködését, köszi. A vákuumcsőben semmiképp nem lehet benzin, mivel az szabályozza, h a szívócső-benzinhíd nyomáskülönbsége állandó legyen. Magyarán abban csak levegő lehet... Membránszakadás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Június12, 2013 Megoszt Elküldve Június12, 2013 Egy érdekes téma ebben a témában :D http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=590&p=949972 Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Június19, 2013 Megoszt Elküldve Június19, 2013 Egy érdekes téma ebben a témában :D http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=590&p=949972 Ja, cirka 2 éve mondtam, hogy aceton kell bele.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Június23, 2013 Megoszt Elküldve Június23, 2013 Ja, cirka 2 éve mondtam, hogy aceton kell bele.... Igen nem mai az elmélet, de mielőtt publikáltuk volna letoltuk azt a pár1000 km-t, hogy legyen saját kézzelfogható tapasztalatunk. És ha jól emlékszem csak annyit írtál, hogy a Spuriban is van. Kipróbálásról nem írtál már, ugye? Egyébként, ha jobban elolvasod, az aceton csak az egyik összetevő, a farmerfény(petróleum) és a xylol mellett. Továbbá a keverék aránya sem mindegy. Alex iszonyatosan sokat játszott a mennyiségekkel, hogy be tudja lőni az optimális mennyiséget. Szóval igen, mondtad... Link to comment Megosztás: More sharing options...
quemby Elküldve Szeptember1, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2013 Úny-ajak es vissza összesen 630 km. C20ne 4szemely durván 500km pálya többi országút. Tankolás csattanastol csattanasig. Kereken 43 lityo. Ez több mint királyság. ;) szigorúan szabály szerint vagy kicsit feljebb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Szeptember1, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2013 Akárhogy is számolom az egy 6.8-as fogyi. Meglehetősen korrekt. És akkor mondja nekem valaki hogy két lityós motorral nem lehet keveset etetni. Nekem se akarja senki elhinni hogy tudok az egyhattal 5 literrel járni kint, de vegyesbe is le lehet vinni 6.5-ig. Sőt a rekorddal is eljártam 7ből kint, pedig az egy 30 éves karbis autó. (az más kérdés hogy télen városban bekapta a 11-et, de nem is ott használtam) Link to comment Megosztás: More sharing options...
quemby Elküldve Szeptember2, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2013 Vegyesben 7.2 körül mozog. Ha télen nem kuszna 9 körüli értékre az volna csak a kiralysag. De nekem sem hiszik el. Azt mondtak kamuzok :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Szeptember7, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2013 Nálam egy.hat-i LPG-vel vegyesbe 8 liter, autópálya 8,8, és nincs erőbeli különbség a benyás üzemhez képest. Benzin meg valahol 6 körül, bár azt elég ritkán tankolok, a nagy előgyújtás miatt akkoris 98-ast. Akárhogy is számolom az egy 6.8-as fogyi. Meglehetősen korrekt. És akkor mondja nekem valaki hogy két lityós motorral nem lehet keveset etetni. Nekem se akarja senki elhinni hogy tudok az egyhattal 5 literrel járni kint, de vegyesbe is le lehet vinni 6.5-ig. Sőt a rekorddal is eljártam 7ből kint, pedig az egy 30 éves karbis autó. (az más kérdés hogy télen városban bekapta a 11-et, de nem is ott használtam) Link to comment Megosztás: More sharing options...
quemby Elküldve Szeptember8, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2013 Mennyiért lehet manapság lpg- t beletenni? Ezen is filozom egy ideje de mikor utoljára néztem kb 200 000 volt. Az meg kicsit sok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október15, 2013 Megoszt Elküldve Október15, 2013 683km-en gyulától pottendorfig, majd sopronig főutakon, meg sok sok pesten autózással, brutál taposós, 90nél visszahárom-padló kigyorsításokkal 6.7l-es fogyasztás. Asszem ez eléggé übera. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Január10, 2014 Megoszt Elküldve Január10, 2014 2013. 11646km/781.93l benzin = 6.71l/100km. :closedeyes: Legjobb 5.4l, legrosszabb 8.02l/100km. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január10, 2014 Megoszt Elküldve Január10, 2014 2013. 11646km/781.93l benzin = 6.71l/100km. :closedeyes: Legjobb 5.4l, legrosszabb 8.02l/100km. 1.6 RULZ! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január10, 2014 Megoszt Elküldve Január10, 2014 2013. 11646km/781.93l benzin = 6.71l/100km. :closedeyes: Legjobb 5.4l, legrosszabb 8.02l/100km. Gratula! Nekem 5,5 volt a legjobb, Te nyertél :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ady19 Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 2013. 11646km/781.93l benzin = 6.71l/100km. :closedeyes: Legjobb 5.4l, legrosszabb 8.02l/100km. Nekem 5,8 volt az eddigi legjobb fogyim, szóval messze elmaradok tőletek! Viszont most télen is 6-6,2 körül járkálok ami szerintem nagyon jó! :) Nyáron volt több utánfutózás is s akkor sem evett többet 6,7-nél! :) Éljen a C16NZ! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
karol001 Elküldve Január13, 2014 Megoszt Elküldve Január13, 2014 hát én nem tudok egy évre fogyasztást számolni de általában 10.000-ért tankolok lpg-t ebből a legjobb fogyim 35,71l lpg-vel 6,9l/100km (10.000ből 530km ebbe város M0, országút) és a legrosszabb mondjuk ennek megvan az oka...:D 36.36l lpg-vel 8.2l/100km (itt többnyire országút reggeli elalvásokkal és sietéssel:D ) ennél többet csak ha városba járok akkor eszik C20NE Lovato LPG. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Január13, 2014 Megoszt Elküldve Január13, 2014 Ez érdekes! Nekem rendesen beállított rendszerrel 8 körül eszik a C16NZ-is, pályán inkább 9. LovEco vezérlőm van. hát én nem tudok egy évre fogyasztást számolni de általában 10.000-ért tankolok lpg-t ebből a legjobb fogyim 35,71l lpg-vel 6,9l/100km (10.000ből 530km ebbe város M0, országút) és a legrosszabb mondjuk ennek megvan az oka... :D 36.36l lpg-vel 8.2l/100km (itt többnyire országút reggeli elalvásokkal és sietéssel:D ) ennél többet csak ha városba járok akkor eszik C20NE Lovato LPG. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts