fahee Elküldve Október26, 2010 Megoszt Elküldve Október26, 2010 1.8ba ritkán van, de általában a léptetőgomb vezetéke az bevan huzva. Viszont az enyémbe sincs bent a csati, csak a léptető gomb (gt 2,0). De amúgy ha rászánsz egy félórát megtudod nézni, hátha... :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
millibra Elküldve Október26, 2010 Megoszt Elküldve Október26, 2010 Ha a léptetőgombnak benn van a csatlakozója akkor 100%, hogy a sárga csati is benn van. Én leszedném a kesztyűtartót és úgy néznék be oda, elég jól eltudják rejteni, leginkább a mellette lévő vastagabb kábelköteghez kötözik hozzá. :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Október26, 2010 Megoszt Elküldve Október26, 2010 Ha a léptetőgombnak benn van a csatlakozója akkor 100%, hogy a sárga csati is benn van. Én leszedném a kesztyűtartót és úgy néznék be oda, elég jól eltudják rejteni, leginkább a mellette lévő vastagabb kábelköteghez kötözik hozzá. :D Én azért nem találtam, mert a vastag kábelköteg eltakarta :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
fahee Elküldve Október26, 2010 Megoszt Elküldve Október26, 2010 Ha a léptetőgombnak benn van a csatlakozója akkor 100%, hogy a sárga csati is benn van. Én leszedném a kesztyűtartót és úgy néznék be oda, elég jól eltudják rejteni, leginkább a mellette lévő vastagabb kábelköteghez kötözik hozzá. :o Nekem egyikbe se volt, pedig mindkét autót már atomjaira bombáztam, de nincs benne, a diagnosztikai csatin is üres az a láb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október26, 2010 Megoszt Elküldve Október26, 2010 Nekem egyikbe se volt, pedig mindkét autót már atomjaira bombáztam, de nincs benne, a diagnosztikai csatin is üres az a láb. Eben a diagnosztikai csati-dologban most megrendült a bizalmam amióta volt szerencsém látni olyan gyárilag 4x4-es autót, aminél a diag. csatiban gyárilag hiányzik a 4x4 vezetéke... :o Mondjuk nem is működik a 4x4, de akkor is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
fahee Elküldve Október26, 2010 Megoszt Elküldve Október26, 2010 Eben a diagnosztikai csati-dologban most megrendült a bizalmam amióta volt szerencsém látni olyan gyárilag 4x4-es autót, aminél a diag. csatiban gyárilag hiányzik a 4x4 vezetéke... :D Mondjuk nem is működik a 4x4, de akkor is... Hát erre mit is mondhatnék.. Vannak furcsa dolgok az életben :) Nálam sajnos ez nem jött be mindkettőnél hiányzott a vezeték és egyikbe se volt meg a sárga csatlakozó. Csak akkor a léptetőnek a vezetéke minek van kiépitve... :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
millibra Elküldve Október28, 2010 Megoszt Elküldve Október28, 2010 Thornak. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
millibra Elküldve Október28, 2010 Megoszt Elküldve Október28, 2010 Hát erre mit is mondhatnék.. Vannak furcsa dolgok az életben :) Nálam sajnos ez nem jött be mindkettőnél hiányzott a vezeték és egyikbe se volt meg a sárga csatlakozó. Csak akkor a léptetőnek a vezetéke minek van kiépitve... :o Nézd meg, hogy a motortér ( szemből nézve ) jobb felső sarkában a külső hőmérséklet jeladónak a vezetéke megvan-e?! Egy lapos csatlakozót keress amibe egy kék és egy kék-fehér vezeték megy. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
fahee Elküldve Október28, 2010 Megoszt Elküldve Október28, 2010 Nézd meg, hogy a motortér ( szemből nézve ) jobb felső sarkában a külső hőmérséklet jeladónak a vezetéke megvan-e?! Egy lapos csatlakozót keress amibe egy kék és egy kék-fehér vezeték megy. :o Már néztem, de nem találtam :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs777 Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Calibránál 92.9. hótól bekerült a vezető oldali légzsák, innentől a BC-nek már nem rakták be a léptetőgomb vezetékét, illetve csak egy darabig, a bal lábtérnél lévő nagy fekete csatlakozóig van bekábelezve. cáfolnám, mert az enyébe bent volt. csak a léptetőket kellett megvennem meg a kijelzőt és máris működött. és az enyém 94-es volt Link to comment Megosztás: More sharing options...
miragekori Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 az mitöl lehet hogy a bc egyszer csak nem mutatja a hatótávolságot?más minden tökéletesen működik de a hatótávolságnál csak egy L betü van!?ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 L betű? :D Hát ez érdekes... Itt van egy elég hosszú litánia a BC-ről (igaz labancul, de jobb mint a semmi, majd Google bácsi lefordítja ha kell), de ebben sem írnak semmiféle L betűről... :) Alapvetően ugye ahhoz hogy a hatótávolságot mutassa, két dolgot kell tudni a BC "agyának". Először is a pillanatnyi fogyasztást (de azt írtad ez rendben), másodszor pedig a tankban levő üzemanyag mennyiségét. Úgyhogy meg kell kérdeznem: üzemanyagszintjelző órád a műszerfalban jó? Bár mondjuk ha valami nem stimmelne, akkor is F betűt kéne kiírnia, nem L-t... Link to comment Megosztás: More sharing options...
miragekori Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 működik!!!még direkt rá is tankoltam hogy megmoccanjon!!gondoltam(basztattam a biztiket mert elment a fűtő ventilátorom)talán akkor ujragondolja a dolgokat és mutatni fogja!!de tankolás után sem változott!!az óracsoporté mutat rendesen, a bc rendesen írja pillanatnyit és minden mást a hatótávolságon kívül!!kismányoki talin még müködött!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
miragekori Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 levettem az akksi sarut és most működik rendesen!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
fahee Elküldve Április14, 2012 Megoszt Elküldve Április14, 2012 Bc epromot csak diagnosztikai csatlakozón keresztül lehet programozni? Illetve ha sebességjeladó nincs a km/h-n akkor csak az átlagsebességet nem fogja mérni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április15, 2012 Megoszt Elküldve Április15, 2012 Asszem lehet még epromégetővel is, de olyan még kevesebb embernek van... Ha nincs sebességjeladó akkor nem méri a pillanatnyi fogyasztást sem asszem, és ebből következően szetm az átlagfogyasztást sem. De a stopper és a hőmérő jó lesz. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
fahee Elküldve Április15, 2012 Megoszt Elküldve Április15, 2012 Asszem lehet még epromégetővel is, de olyan még kevesebb embernek van... Ha nincs sebességjeladó akkor nem méri a pillanatnyi fogyasztást sem asszem, és ebből következően szetm az átlagfogyasztást sem. De a stopper és a hőmérő jó lesz. :icon1: Köszi:) Akkor lehet egyszerübb, egy másik autóba átrakni, és úgy bepogramozni, mivel nekem a diag. csatihoz nem lett kivezetékelve, gondoltam felesleges. A megtehető táv illetve, a pillanatnyi az müködik, gondolom a tanktól meg a computertől veszi a jeleket. Csak egy félpercre lett beinditva, akkor 3.4l/h-át mért, ez azt hiszem elég sok:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április16, 2012 Megoszt Elküldve Április16, 2012 ...3.4l/h-át mért, ez azt hiszem elég sok:D Nem is kicsit. :blink: Üzemmeleg motornál a C20XE alapjárati fogyasztása 0.9-1l/h, a C20NE-é 1.1-1.2l/h. A többi motorral nincs tapasztalatom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Április17, 2012 Megoszt Elküldve Április17, 2012 Nem is kicsit. :blink: Üzemmeleg motornál a C20XE alapjárati fogyasztása 0.9-1l/h, a C20NE-é 1.1-1.2l/h. A többi motorral nincs tapasztalatom. Nálam X20XEV-nél a "hidegüzemi" fogyasztása 4 l/h-tól kezd csökkenni (emelt alapjáraton megy a szekunder levegő befúvó is). Igaz innen gyorsan eléri a 1,5 literes szintet, majd üzemmelegen a 0,9-1,1 környékét (felhasználásfüggő). Link to comment Megosztás: More sharing options...
fahee Elküldve Április17, 2012 Megoszt Elküldve Április17, 2012 Nálam X20XEV-nél a "hidegüzemi" fogyasztása 4 l/h-tól kezd csökkenni (emelt alapjáraton megy a szekunder levegő befúvó is). Igaz innen gyorsan eléri a 1,5 literes szintet, majd üzemmelegen a 0,9-1,1 környékét (felhasználásfüggő). Majd, teszt körön akkor kiderül meddig fog lemenni:) Köszöntem az infókat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dzsosu Elküldve Augusztus10, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2012 Sziasztok! Valaki pontosan megtudná mondani,hogy a BC-nél az órát bekötöttem a kapcsolóba de a többit nem tudom melyik szín hová megy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus11, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2012 Itt találsz kapcsolási rajzot: http://www.opel-infos.de/bc-mid/bc_2400.html#calibra Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dzsosu Elküldve Augusztus11, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2012 Itt találsz kapcsolási rajzot: http://www.opel-info...00.html#calibra Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dzsosu Elküldve Augusztus11, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2012 Köszönöm! Hát ez egy kicsit bonyolult nem tudnál valami egy szerűbbet esetleg valami olyat,hogy melyik színű kábel hová megy? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dzsosu Elküldve Augusztus11, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2012 Itt találsz kapcsolási rajzot: http://www.opel-info...00.html#calibra Hát ez egy kicsit bonyolult nem tudnál valami egy szerűbbet esetleg valami olyat,hogy melyik színű kábel hová megy? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts