mantec Elküldve Július10, 2013 Megoszt Elküldve Július10, 2013 T finu! "... veszélyes lehete-e ..." Igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
finu Elküldve Július10, 2013 Megoszt Elküldve Július10, 2013 T finu! "... veszélyes lehete-e ..." Igen. Ezen kívűl valamilyen más infoval tudsz segíteni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Július10, 2013 Megoszt Elküldve Július10, 2013 T finu! " ... más infoval ..." Keress egy szervizt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Matykó Elküldve Augusztus27, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2013 Sziasztok! Remélem tudtok nekem segíteni. Az a helyzet, hogy a Corsánk slusszkulcsáról lemállott (pontosabban "lehasználódott") a nyitógomb fölül a gumi. (Így: http://imagerz.com/QE5BDUtvAwMCU1pMQAVR ) Milyen megoldást javasoltok? Van más, akinél fellépett ugyanez a "probléma"? Hogyan orvosolta? Előre is köszönöm a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Augusztus27, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2013 Sziasztok! Remélem tudtok nekem segíteni. Az a helyzet, hogy a Corsánk slusszkulcsáról lemállott (pontosabban "lehasználódott") a nyitógomb fölül a gumi. (Így: http://imagerz.com/QE5BDUtvAwMCU1pMQAVR ) Milyen megoldást javasoltok? Van más, akinél fellépett ugyanez a "probléma"? Hogyan orvosolta? Előre is köszönöm a segítséget. Volt egy időben szó a kormányon lévő kétoldali dudagombok szakadásáról, ennek kapcsán volt egy cég ha jól emlékszem akik csináltak ilyen külön gombokat hozzá, amivel ki lehetett javítani. Ha minden igaz tgabika volt a szóvivő, szerintem az a cég tudna csinálni ilyesmit is, de hogy milyen áron az már más kérdés. Esetleg utánanézni vaterán itt-ott. Sokszor lehet kapni külön csak házat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus27, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2013 Az említett cég a http://www.varrga.hu/ volt, de nem hinném hogy ilyesmivel is foglalkoznak, vagy ha igen, akkor sem gondolom hogy 1db-os rendelés bármennyire is rentábilis lenne a kürtgomb árából kiindulva. Sztem célszerűbb lenne külön kulcsházat venni ahogy csigi is írta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Augusztus27, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2013 Sziasztok! Venni készülök egy dobozost, és ma kipróbáltam 1 Combo-t (Combo C), az 1.7 DTI verziót 75 lóval (2002). Nekem a futómü, váltó, motorerő egészen tetszett pl. a Berlingo/Partner hasonlójához képest, még egy Di-t is kipróbálok majd ugyanebből (65 ló). Kisteher verzió, 200at futott(minimum..:D). Az a kérdésem ezzel a motorral van valakinek tapasztalata? Ez a turbós is jó hírü vagy csak az alap Isuzu? Olcsó javítható vagy NASA technika? + volt 2 gyanús dolog (nyilván vétel előtt szervizben is átnézetem): 1) A kipuffba nyúlva a korom nem száraz, hanem kicsit 'zsíros' volt, ha jól gondolom ez olajfogyasztást jelent.......nagy gond? 2) a kuplung kinyomására a motorhang tónusa megváltozik (csak lehúzott ablaknál hallható). Köszi ha vki oszt valami észt...:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
plunks Elküldve Szeptember8, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2013 Sziasztok, Egy elég lehetetlen gondom akadt... Bal első tompítottban kiégett az izzó. Csere közben sikerült addig feszegetni, míg beletörött a feje... Összehasonlítva a másik oldallla kiderült hogy már alapból totál ferde volt az izzót leszorító rugó. valszeg az előző tulaj már tákolt vele, most nekem sikerült megszívnom vele.... mindenképp ki kéne szedni a maradékot, nehogy szétverje a projektort.... A kérdés: mennyire kell szétbontani az elejét hogy kiszedjem a lámpatestet? le kell szedni az egész lökhárítót? vagy csak a felső 2 csavar tartja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Szeptember9, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2013 Sziasztok, Egy elég lehetetlen gondom akadt... Bal első tompítottban kiégett az izzó. Csere közben sikerült addig feszegetni, míg beletörött a feje... Összehasonlítva a másik oldallla kiderült hogy már alapból totál ferde volt az izzót leszorító rugó. valszeg az előző tulaj már tákolt vele, most nekem sikerült megszívnom vele.... mindenképp ki kéne szedni a maradékot, nehogy szétverje a projektort.... A kérdés: mennyire kell szétbontani az elejét hogy kiszedjem a lámpatestet? le kell szedni az egész lökhárítót? vagy csak a felső 2 csavar tartja? Lámpa mellett lévő lökhárító rögzítő csavart érdemes kivenni, hogy kicsit jobban tudj játszani a lámpával kivételkor, de a lökhárítótól is ki tudod venni, szóval az maradhat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
btom Elküldve Szeptember10, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2013 Sziasztok! Korábban volt szó csomagtér beázásról, de komoly megoldást nem találtam a hozzászólások között. (de lehet, hogy csak elkerülte a figyelmemet) Nekünk voltak ilyen cégautóink az előző munkahelyemnél és típushibának bizonyult, hogy a lámpák szigetelései tönkremennek és beengedik a vizet, ami a csomagtérben köt ki. Ilyen szigetelő gumit viszont sehol nem találtunk, úgyhogy házilagos tákolással próbáltuk orvosolni a dolgot több-kevesebb sikerrel. A saját autómon viszont sehogy nem tudom megszűntetni a beázást. Nem tudja vki, hogy hol lehet ilyen szigetelést kapni? Bontóban is max a lámpával együtt van, vagy nincs is hozzá. Akár ki is lehetne ezt szabni egy nagyobb darabból, de ilyen szivacsos gumit sem találok sehol. (kb fél cm vastag) Van valami ötletetek? Vagy nem is onnan ázik? A csomagtér jobb hátsó sarkában a lemezek közül szivárog a víz. Az autó nem volt törve. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ImI888 Elküldve Szeptember10, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2013 Sziasztok, Egy elég lehetetlen gondom akadt... Bal első tompítottban kiégett az izzó. Csere közben sikerült addig feszegetni, míg beletörött a feje... Összehasonlítva a másik oldallla kiderült hogy már alapból totál ferde volt az izzót leszorító rugó. valszeg az előző tulaj már tákolt vele, most nekem sikerült megszívnom vele.... mindenképp ki kéne szedni a maradékot, nehogy szétverje a projektort.... A kérdés: mennyire kell szétbontani az elejét hogy kiszedjem a lámpatestet? le kell szedni az egész lökhárítót? vagy csak a felső 2 csavar tartja? Szia! Nem csak a felső két csavar tartja sajnos, hanem van egy alul is, vagyis elölről a lámpatest aljánál. Vagy alámész aknából, vagy pedig megemeled az elejét és felnyúlsz a lökhárító mellett. Sajnos nekem is ki kell szedni a lámpákat (az állító motor néha magától elindul). Nem lesz egyszerű mutatvány de a kollégám kocsiján már szedtük ki a jobb elsőt. Nem tudja valaki, hogy az állító motoron mi romlik el? Állítólag lehet rajta segíteni. A motor és lámpatest egybeöntését meg tudom szüntetni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
sulep Elküldve Szeptember11, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2013 Sziasztok! Egy ismerősnek szeretnénk segíteni autóvásárlás ügyben és a Corsa C Easytronic-ot néztem ki neki. Mivel max olyan 500 körül szán autóvásárlásra így nem egyszerű a dolog. Szerintetek mennyire megbízható ez a váltó, érdemes egyáltalán 10-12 éves autókat ilyennel megvenni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mariann Elküldve Szeptember11, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2013 Sziasztok! Egy ismerősnek szeretnénk segíteni autóvásárlás ügyben és a Corsa C Easytronic-ot néztem ki neki. Mivel max olyan 500 körül szán autóvásárlásra így nem egyszerű a dolog. Szerintetek mennyire megbízható ez a váltó, érdemes egyáltalán 10-12 éves autókat ilyennel megvenni? Nekem ilyen van, szívesen válaszolok a kérdésekre bárkitől! Link to comment Megosztás: More sharing options...
sulep Elküldve Szeptember12, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2013 Nekem ilyen van, szívesen válaszolok a kérdésekre bárkitől! Igaziból olyan kérdésem lenne ,hogy ha jól tudom ezeket 1.0 ill 1.2-es benzines motorral lehetett kapni, hogy mennyi a városi fogyasztása neki? Olyan hölgynek lesz az autó aki már kb 15 éve szerezte a jogsiját de azóta nem vezetett és most úgy döntött hogy vesz egy autót. Ezért gondoltam az automatát neki. Másik kérdésem, hogy télen nincsenek problémák a váltóval, valamint ennyi év után nem jött elő semmi rendellenesség neked, vagy egyáltalán mire érdemes odafigyelni? Sajnos nekem sem volt még sose automata váltós autóm ezért nem vagyok képben ezzel kapcsolatban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ImI888 Elküldve Szeptember13, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2013 Igaziból olyan kérdésem lenne ,hogy ha jól tudom ezeket 1.0 ill 1.2-es benzines motorral lehetett kapni, hogy mennyi a városi fogyasztása neki? Olyan hölgynek lesz az autó aki már kb 15 éve szerezte a jogsiját de azóta nem vezetett és most úgy döntött hogy vesz egy autót. Ezért gondoltam az automatát neki. Másik kérdésem, hogy télen nincsenek problémák a váltóval, valamint ennyi év után nem jött elő semmi rendellenesség neked, vagy egyáltalán mire érdemes odafigyelni? Sajnos nekem sem volt még sose automata váltós autóm ezért nem vagyok képben ezzel kapcsolatban. Szia! Én is hasonló okok miatt vettem Corsát, a páromnak kellett egy városi autó. 1.0-est akartam, de nem tetszett a 3 henger. Így végül egy 1.2-es lett. Az autómata váltóról szinte mindenki lebeszélt, állítólag nem egy jó konstrukció és ha javítani kell az eléggé zsebbe nyúlós. A városi fogyasztását sosem mértem, mert kb. 4km-ert megy városban majdnem minden nap. Így nincs is értelme mérni mert végig megy a szivató még nyáron is... :) Városon kívül mértem egyszer kb. 60 km-ert mentem. Az átlagfogyi 4,5l-re jött ki, 3 személlyel, tojások a gázpedál alatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Szeptember16, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2013 Igaziból olyan kérdésem lenne ,hogy ha jól tudom ezeket 1.0 ill 1.2-es benzines motorral lehetett kapni, hogy mennyi a városi fogyasztása neki? Olyan hölgynek lesz az autó aki már kb 15 éve szerezte a jogsiját de azóta nem vezetett és most úgy döntött hogy vesz egy autót. Ezért gondoltam az automatát neki. Másik kérdésem, hogy télen nincsenek problémák a váltóval, valamint ennyi év után nem jött elő semmi rendellenesség neked, vagy egyáltalán mire érdemes odafigyelni? Sajnos nekem sem volt még sose automata váltós autóm ezért nem vagyok képben ezzel kapcsolatban. Szia! Én 4 éve használok egy manuális váltós 1.0ást csak városban. Gyakorlatilag mindig mire bemelegszik(nyáron 3, télen 6 km), le is állunk. Azért bírja szegény...:) 1)Ez még a Corsa B vége, ami vagy 150 kilóval könnyebb (tehát kevesebbet fogyaszt), de a motor uaz. 2)Fogyi 1 személlyel rövid utakon, kisvárosban, ohne dugó nyáron 6-6,5 télen max. 7 L mínuszokban. 3)1 v. 2 személlyel ajánlható, ha bírod a hangját, és nincs sok dimb-domb a környéketeken...:), 100 km/h óráig. Automata váltót felejtsd el, az Opelesek idióták ha a 85NM-es nyomatékra akasztottak automatát, szerintem nincs ilyen verzió. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember16, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2013 Van ilyen verzió, de az Easytronic nem igazi automata, csak egy automatizált kézi váltó, ahol villanymotorok kapcsolgatják a fokozatokat. Amúgy 1.0 C Corsát én is elég gyakran használok telente (Z10XE, még nem Twinport), de az is sima kézi váltós, ezért nem írtam semmit a fogyasztást firtató kérdésekre. De ha már itt tartunk akkor én javarészt városon kívül használom, itt még télen is csak akkor megy 6 liter fölé a fogyasztás, ha utánfutót akasztok rá (mondjuk 58LE-höz kicsit perverz ötlet, de gyári vonóhorog van az autón, néha ki kell használni ;) ), vagy ha nagy ritkán felesben etanolt tankolok (ezt mondjuk nem is szereti, lambdahibát jelez tőle). Nyáron, városon kívül, egy személlyel még az 5 litert sem éri el a fogyasztás hosszú távon. Mindezek persze kényelmes, 90-100-as tempóval közlekedve értendők. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Szeptember16, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2013 'Nyáron, városon kívül, egy személlyel még az 5 litert sem éri el a fogyasztás hosszú távon. Mindezek persze kényelmes, 90-100-as tempóval közlekedve értendők.' - én is így tapasztalom, sőt 90-100nál melegen már nem is hallom a 3 hengert, persze lehet megszoktam. Az 5 liter alatti fogyiba országúton még az is belefér, hogy 80nál simán visszateszem 3-ba előzéskor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve Október5, 2013 Megoszt Elküldve Október5, 2013 Urak! 2001-2002 körüli C Corsákban milyen motorkódosak voltak az 1.2 16V 75 lovasok? X12XE/Z12XE/más? Ezek még mindig az olajzabáló egr gyilkos ecotecek, vagy már megbízhatóak kevesebb nyűggel? Érdemes venni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Október6, 2013 Megoszt Elküldve Október6, 2013 Urak! 2001-2002 körüli C Corsákban milyen motorkódosak voltak az 1.2 16V 75 lovasok? X12XE/Z12XE/más? Ezek még mindig az olajzabáló egr gyilkos ecotecek, vagy már megbízhatóak kevesebb nyűggel? Érdemes venni? C Corsa-ban már Z12XE és Z12XEP-k vannak, a sima XE az 1.2-es, az XEP a Twinport-okban van. Az XE ugyan az a konstrukció lényegében mint a B Corsa X12XE motorja, csak annyit változtattak rajta, hogy jobb környezetvédelmi besorolást kapjon, mivel az első betű ezt jelöli. Az XEP már nem 75le, hanem 80, de nyomatékra ugyan az, egy újabb típusú motorvezérlőt kapott, és egy kicsivel nagyobb a dugóátmérő, így a köbcenti is 1199 ről 1229-re nőtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csopa Elküldve Október8, 2013 Megoszt Elküldve Október8, 2013 Sziasztok! Egy opel corsa c 1.2 (Z12XE) autórol van szó. A gép benzin-gáz üzemű, aminek a sztori szempontjából elvileg nincs jelentősége de tény. Az üzemanyag szivattyúm kb. 2 hete megállt, amit kicseréltünk egy meyle szivattyúra természetesen szűrővel együtt. Azóta az autó reggelente (4-5 óra állás után) nehezen "habogva" indul ,mintha szegény lenne a keverék, második indítást követően azonban tökéletes. nyomástartó szelep cserélve, nem javított, komplett másik szivattyú nyomástartó szeleppel együtt cserélve.. ugyanaz. Kifogytam az ötletekből. Van valami nyomásérzékelő, vagy mi lehet? Köszi az ötleteket előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kanyalaci Elküldve Október8, 2013 Megoszt Elküldve Október8, 2013 Sziasztok Szandekomban all venni egy C corsat. Kb 8 km tavra kellene meloba jarni az asszonynak, ket falu kozott, kicsit hegyi ut. Mijent ajanlotok? 1.3 CDTI? nagyon jo arban lehet kapni 7-8 eveseket., csak alacsonynak latom, nem lehet holancot tenni, kesore van futes. vagy 1.2, esetleg 1.4 benzin? picit dragabbak de elfer a holanc is, ami fontos nekem., es hamarabb melegedik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsac-s Elküldve Október19, 2013 Megoszt Elküldve Október19, 2013 Én 1.2 vennék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsac-s Elküldve Október19, 2013 Megoszt Elküldve Október19, 2013 Lenne egy olyan kérdésem, hogy kicseréltettem a hátsó spirál rugókat,mert sajnos eltörtek. Amit betettek rugó közepén alacsonyabb a spirál emelkedési magassága(sűrűbb) emiatt összér a belső részen az autó önsúlyától is. Ebből lehet-e későbbiekben problémám. Maxtrac att0950 spirálrugót tettek be,bár nem tudtam pontosan leolvasni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsac-s Elküldve Október29, 2013 Megoszt Elküldve Október29, 2013 Nos, kicseréltettem, valamit elnéztek, minden ok. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts