Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Ha megjelent a cikk kiírom ide a linket, onnan átveheted az egész anyagot az oldalra, persze az én aláírásommal :) De arra nincs időm és erőm, hogy újból megszerkesszem :(

Rendben, látom amúgy is regisztrálva vagy az oldalon, hozzárendelem a te felhasználódhoz így olyan lesz mint ha te készítetted volna el. :)

Elküldve

Háromhengerezik a Corsám. Nagy a baj vagy csak ne igyak annyit? :D

Az egyik sztrájkol, már elhagyta a motorteret, szerintem ne várd vissza. :D B.Ú.É.K

Elküldve

Felkerült a cikk, itt olvashatjátok el:

http://logout.hu/cik.../bevezetes.html

A cucc tudása adott, ezen nincs mit elismerni, maximum az eszközgyártók, szoftverfejlesztők érdemelnek jó pontokat. Az ötlet sem egyedi, hiszen vannak rá példák a neten, DE !!!!

Ami viszont a - kivitelezést, kreativitást, időt, energiát, tapasztalat átadást - illeti maximális elismerésem. Ezt tényleg tudom értékelni. Megcsináltad. Komoly dolgot tettél az asztalra. :icon13:

Elküldve

Sziasztok!

S.O.S segítséget kérnék Tőletek. Holnap megyek megnézni/megvenni ezt az autót: http://www.hasznalta...comfort-6477978

Ki mit lát rajta így kép alapján? Furcsaságok...stb.

köszi.

Én mindig gyanúsnak tartom, ha csak egy oldala van fent a kocsinak. Láttam én már sok szép képet ami a helyszínen borzalom volt :/

Gondolom nem kell mondani, hogy ne csak 1 kocsit nézz meg.

Figyelni meg a szokásosra.. Zárhíd, illesztések, festés, kipufogó, rozsda, olajfolyás, váltó, érdemes bemelegítés után indítózni (hogy rögtön indul-e) ill. adni neki egy erős rajtot, ott sok minden kijöhet 6e-res fordulatnál ha gond lenne.

Ha megvetted jóáron beszerelhetek egy tabot :D

Elküldve

Én mindig gyanúsnak tartom, ha csak egy oldala van fent a kocsinak. Láttam én már sok szép képet ami a helyszínen borzalom volt :/

Ha a bácsi a gazdája aki a képen benne ül, akkor meg is van a magyarázat: látszik hogy a kocsival csak a fotózás kedvéért álltak ki a garázsból, és így talán hihető a 44e km is. Persze mindez még nem garancia arra hogy a műszaki állapot is jó-e, az csak a helyszínen derül ki...

Elküldve

Ha a bácsi a gazdája aki a képen benne ül, akkor meg is van a magyarázat: látszik hogy a kocsival csak a fotózás kedvéért álltak ki a garázsból, és így talán hihető a 44e km is. Persze mindez még nem garancia arra hogy a műszaki állapot is jó-e, az csak a helyszínen derül ki...

Ja az "öreg bácsi", amikor mentem Corsa-t nézni, igaz B-s volt de lényegtelen. Furcsa volt a képen is már, de élőben láttam jobban, a jobb hátsó oszlop meg volt rottyanva, hátul a csomagtartó ajtón egy hatalmas rohadásfolt letakarva egy Hungáriás matricával, karc az oldalán elmondása szerint "meghúzták a piacon". Mondom benézek, látom az óra mellett ott csücsül egy éjjeli lámpa kapcsoló, mondom mire szolgál ez, azt mondja elszállt a vízgomba ezzel kapcsolgatja (itt már fogtam a fejem). megrángattam a kerekeket, mondom csapágyat azért mégis... majdnem a kezemben maradt a kerék, agyastól, elől a nyúlványoknak konyec, az tornyok rohadtak.

Elsoroltam neki mik a hibái, már ránézés után tudtam nekem itt semmi keresni valóm nincs, kíváncsiságból rákérdeztem mit engedne, azt mondta semmit, na ekkor mondtam neki, hogy viszlát... Tehát ennyit az öreg bácsikról.

Jó ez a C Corsa tényleg jól néz ki, de lehet a túloldalon ott a "sötét oldal". :D

Elküldve

Persze, a nyugdíjas öreg bácsika sem garancia semmire (végülis a nemdohányzó nyugdíjas vak svájci orvos is lehet kamikaze terrorista), de az tény hogy az idősebb generáció talán még jobban megbecsülte a körülötte levő tárgyakat (lévén hiánygazdaságban nevelkedett): az én nagyapám is minden vasárnap lemosta az autót, akkor is ha az előző mosás óta nem ment vele egy métert sem és végig garázsban állt...

Elküldve

Viszont úgy égetik a kuplungot az öregek mint a csuda. Ennek örömére hidegen is pörög egy jót a motor a kiállásnál... A fiatalok legalább csak meleg motornál küldik tiltásig... :D A nők pedig parkolásnál húzzák meg itt-ott egy picit, tehát semmi sem tökéletes :(

Elküldve

Igen, azért ez sokkal komplexebb dolog annál hogy így beskatulyázzuk az embertípusokat vezetési tudás alapján. A görögöknél pl. minden(!) autó meg volt húzva valahol, a vadonatúj is, tökmindegy hogy férfi vagy nő, öreg vagy fiatal a sofőrje (zéró közlekedési morál, billiárd űzése parkolás helyett/közben). Egyébiránt az öregek sem feltétlen bénáznak, titkos tipp a nyugdíjas hivatásos sofőr: ha valaki 30 évig kamion/taxi/buszsofőr volt korábban, attól nyugodtan lehet autót venni, összeszedett akkora rutint hogy sem saját hibás törése/horpadása, sem kuplungleégetése nem volt az tuti...

Elküldve

Nem pont corsa kérdés, de hátha tudtok válaszolni. Van egy transitom amin szokásosan elő-előjön a rozsa. Hogyan kezeljem? Csiszoljam, amíg van rozsda, aztán rozsdaátalakítót kenjek rá, aztán zsírtalanítás és valami alapozó spray végül fehér festék spray vagy zománc festék?

Elküldve

Nagyjából igen, a rozsda sokkal előrébb jár már a festék alatt, mint ahogy az látszik kívülről, így nagyobb foltot kell lecsiszolni. Durva drótkoronggal csináld, ne csiszolóval, mert az viszi a lemezt is. Létezik olyan, hogy a kért mennyiségű, minőségű és színkódú festéket betöltik palackba (spray). Ha kell egy, vagy két komponensűt is választhatsz (külön lakk), így tényleg autóra való festék kerülhet rá házilag.

Elküldve

srácok.......azt mondjár a felnőtt emberek nem hisznek a mesében..., hát....most megcáfolom. Igen is hiszek a mesében és vannak még csodák! Ez az autó egy ilyen kis csoda. Egy autó amiben tényleg 44e km van. Minden papírja megvan. Több hónapi állás után másodikra indult. Végig garázsban 1 cm-es por a tetején. Eredeti 2003-as gumi. Az autón 1 db szimering, O gyűrű sem folyat. Fagyálló jó, ablakmosó nincs befagyva. Minden! működik az autón a rádió kivételével. (akkucsere miatt kódot kér, kód megvan.)

Szóval most kap egy "nagy"szervízt, egy alapos pucolást, mosást. Sajnos a motort is mosatni kell, mert tiszta pókhálós :) A motorjának semmi hangja.

A tulajdonos 85 év feletti. 4 éve szinte csak áll. Néha beindították és kerültek vele egyet. A két darab sérülésen kívül (amit előre mondtak is) pár apróbb karc van az autón viszont tele van pókszarral... :( Mindegy, holnapra ragyogni fog.

Jövő héten eredetvizsga aztán átiratás.

Képeket csinálok hétvégén, felrakom.

Elküldve

srácok.......azt mondjár a felnőtt emberek nem hisznek a mesében..., hát....most megcáfolom. Igen is hiszek a mesében és vannak még csodák! Ez az autó egy ilyen kis csoda. Egy autó amiben tényleg 44e km van. Minden papírja megvan. Több hónapi állás után másodikra indult. Végig garázsban 1 cm-es por a tetején. Eredeti 2003-as gumi. Az autón 1 db szimering, O gyűrű sem folyat. Fagyálló jó, ablakmosó nincs befagyva. Minden! működik az autón a rádió kivételével. (akkucsere miatt kódot kér, kód megvan.)

Szóval most kap egy "nagy"szervízt, egy alapos pucolást, mosást. Sajnos a motort is mosatni kell, mert tiszta pókhálós :) A motorjának semmi hangja.

A tulajdonos 85 év feletti. 4 éve szinte csak áll. Néha beindították és kerültek vele egyet. A két darab sérülésen kívül (amit előre mondtak is) pár apróbb karc van az autón viszont tele van pókszarral... :( Mindegy, holnapra ragyogni fog.

Jövő héten eredetvizsga aztán átiratás.

Képeket csinálok hétvégén, felrakom.

Valahogy én is így jártam, ma volt a kicsikocsi a szerelőbácsinál, olaj- és szűrők cseréje - hiába mondta a néni, hogy kb 1000 km-t ment az előző olajcsere óta, azért 2 év nagy idő -, illetve átnézés céljából.

Amikor meglátta a km-órát, akkor megkérdezte (motorteret még nem látta), hogy komolyan 10100 km-t mutat-e.

Mondtam igen. :)

Mikor mentem érte, vakarta a fejét, és azt mondta: - Tesókám van egy új autód...

- Gyuri bácsi, 10 éves...

- Bakker, veszel egy cipőt, nem hordod, aztán 10 év múlva veszed ki a szekrényből, az még új cipő...

Egyetlen történet hibádzik, a csomagtérajtóban lévő elektronika nem működik (pótféklámpa, ablaktörlő, ablakfűtés és csomagtérvilágítás). Valószínűleg szét van csúszva a kábelköteg csatlakozója valahol elől. Gondolom én, mivel hátul rendben van. :) Most azt vadászom, hogy hol lehet a csati, a biztosítékdoboz mögött a tűzfalnál, vagy a kormányoszlop alatt.

Ha nem találom, akkor mehet a villanyászhoz.

De egyébként rendben van, kezdem megszokni és megszeretni...

Elküldve

Valahogy én is így jártam, ma volt a kicsikocsi a szerelőbácsinál, olaj- és szűrők cseréje - hiába mondta a néni, hogy kb 1000 km-t ment az előző olajcsere óta, azért 2 év nagy idő -, illetve átnézés céljából.

Amikor meglátta a km-órát, akkor megkérdezte (motorteret még nem látta), hogy komolyan 10100 km-t mutat-e.

Mondtam igen. :)

Mikor mentem érte, vakarta a fejét, és azt mondta: - Tesókám van egy új autód...

- Gyuri bácsi, 10 éves...

- Bakker, veszel egy cipőt, nem hordod, aztán 10 év múlva veszed ki a szekrényből, az még új cipő...

Egyetlen történet hibádzik, a csomagtérajtóban lévő elektronika nem működik (pótféklámpa, ablaktörlő, ablakfűtés és csomagtérvilágítás). Valószínűleg szét van csúszva a kábelköteg csatlakozója valahol elől. Gondolom én, mivel hátul rendben van. :) Most azt vadászom, hogy hol lehet a csati, a biztosítékdoboz mögött a tűzfalnál, vagy a kormányoszlop alatt.

Ha nem találom, akkor mehet a villanyászhoz.

De egyébként rendben van, kezdem megszokni és megszeretni...

látom Te is siófoki vagy...én is...majd egy eszmecserére összefuthatunk... :)

Elküldve

srácok.......azt mondjár a felnőtt emberek nem hisznek a mesében..., hát....most megcáfolom. Igen is hiszek a mesében és vannak még csodák! Ez az autó egy ilyen kis csoda. Egy autó amiben tényleg 44e km van. Minden papírja megvan. Több hónapi állás után másodikra indult. Végig garázsban 1 cm-es por a tetején. Eredeti 2003-as gumi. Az autón 1 db szimering, O gyűrű sem folyat. Fagyálló jó, ablakmosó nincs befagyva. Minden! működik az autón a rádió kivételével. (akkucsere miatt kódot kér, kód megvan.)

Szóval most kap egy "nagy"szervízt, egy alapos pucolást, mosást. Sajnos a motort is mosatni kell, mert tiszta pókhálós :) A motorjának semmi hangja.

A tulajdonos 85 év feletti. 4 éve szinte csak áll. Néha beindították és kerültek vele egyet. A két darab sérülésen kívül (amit előre mondtak is) pár apróbb karc van az autón viszont tele van pókszarral... :( Mindegy, holnapra ragyogni fog.

Jövő héten eredetvizsga aztán átiratás.

Képeket csinálok hétvégén, felrakom.

a motor tér mosását nem ajánlom

törölgesd át , vagy fújasd ki

de nem mosd magasnyomásúval vagy slaggal ...

szerintem :)

várjuk a képeket :)

Elküldve

Van ötletetek fogyasztás csökkentő megoldásokra? Van olyan chip tuning vagy valami ami beválhat? Van valakinek ezzel kapcsolatosan tapasztalata?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.